Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 03 Mar 2019, 15:35
Iti spun peste ora. Eu cred ca livretele sunt facute pentru 200 dar se merge cu mai mult. Anul trecut am mers London Euston - Birmingham New Street cu 221 km/h. La intoarcere acelasi traseu, acelasi tren dar vreo 5 km i-a mers de 2 ori mai incet si totusi a facut acelasi timp ca la dus. La curbe e fain cand se inclina destul de mult la viteza aia daca stai cu capul lipit de geam si te uiti pe el la curbele alea te ia cu ameteala. E aproape ca la avion doar ca asta merge pe pamant. La Eurostar curbele nu le-am simtit erau mult mai largi.
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8302 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 04 Mar 2019, 02:05
Deci si la englezi sunt timpii umflati. Oare ei nu or fi gandit asa ca voi, ca mai bine sa nu fie umflati si sa se faca (mai multe) intarzieri?
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 04 Mar 2019, 07:14
Nu stiu daca sunt umflati, ieri am avut ghinion. Intre 14:04 si 14:30 au trecut pe aceeasi linie 6 trenuri VT ( Pendolino clasa 390 ) cu mici intarzieri. Al meu plecase cu 8 minute mai tarziu din Londra. Au fost 3 trenuri unul dupa altul la o distanta de 1,5 km intre ele, au trecut prin gara Milton Keynes Central cu viteza foarte mica. Al meu a ajuns la 14:28 si a plecat la 14:31 in loc de 14:13. Am mers vreo 8 km cu maxim 50-55 km/h si ne-am oprit de 4 ori. Au fost ceva probleme la semnalizare. Pe firul celalalt se mergea bine din sens invers. Dupa Wolverton erau oprite la semnal alte 2 trenuri London Midland ce trebuiau sa intre si ele pe firul pe care am circulat noi. Staful trenului a facut vreo 3 anunturi despre intarziere si ce trebuie sa faca pentru a primi compensati. La un moment dat unul din discursuri a durat vreo 2 minute, nimeni nu erau deranjati ba chiar se amuzau cei din vagonul meu. O liniste de nedescris parca as fi fost la Quiet Zone. Dupa vreo 20 minute de opriri si maxim 55 km/h a inceput distractia ( dupa ce trecusem de echipele de interventie de la infrastructura ) cu viteza pana la 202 km/h. Am ajuns la Coventry la 15:17 in loc de 14:42 cu 35 minute intarziere iar trenul meu a ajuns la Glasgow cu o intarziere de 46 minute fara sa mai recupereze 1 minut intre Brimigham si Glasgow. Oricum nu ma vait calatoria scurta de ieri a fost platita de un prieten care la toata treaba asta a castigat si el Ł22 ( 110 RON ) fata daca trimitea bani prin Western Union.
Si la intoarcere faza tare, am venit cu London Midland de la Coventry la Rugby iar apoi transfer cu autocarul pana la Northampton linia fiind inchisa pentru lucrari de mentenanță. Cu 1 minut inainte de plecarea autocarului a venit 2 din staful London Midland si au coborat 2 tineri din autocar facand loc la 2 doamne. Autocarul a plecat cu locurile ocupate si nimeni in picioare iar cei 2 tineri in spatele nostru cu ce credeti ? Cu taxiul platit de companie, mai mare a fost plăcerea cand am vazut ca acel taxiu era o Dacie Lodgy.
Apropo de compensati vad la ei pe site pentru o intarziere intre 30-59 minute iti da inapoi 50% din valoarea biletului ? De aia englezi erau atat de calmi ieri, stiau ei ceva. Pai sa intarzie la noi un IR Buc.Nord-Timisoara 46 minute pai tipa la tine toti pisoii cfr-isti ca sa ziceti mersi ca ati ajuns la destinatie etc...
Alta faza comica ieri in gara din Milton Keynes Central tot la linia 6. Trenul meu era 14:13 spre Glasgow intarziat. Desi anunta la megafon ca ferim linia ca trece un tren fara oprire si de intarzierea trenului meu la 14:21 a trecut un alt tren tot spre Glasgow cu maxim 40 km/h si care tot incetinea iar calatori se ducea dupa el pana cand au observat ca nu opreste. Angajatul VirginTrains striga la ei ca nu asta e trenul de 14:13 intarziat. Al nostru a venit la 14:28 si a plecat la 14:31. Asa e cand toate trenurile arata la fel iar pe 2 dintre ele scrie aceeasi destinatie.
Stau si ma intreb cum e posibil sa circule cu 200 km/h la 2-3 minute unul de altul, cum de insula asta are atat de multe trenuri, englezi astia chiar nu au ce face decat sa se plimbe sau sa mearga la rude ?
Trecerile de ieri prin Milton Keynes Central pe linia 6 :
14:04 = Londra - Liverpool fara oprire. 14:08-14:11 = Londra - Manchester 14:15 = Londra - Birgmingham fara oprire 14:21 = Londra - Glasgow fara oprire 14:25 = Londra - Manchester fara oprire. 14:28-14:31 = Londra - Glasgow.
Pe peroane exista schema/compunerea ramelor VIrginTrains si indicativul de oprire pentru biciclisti exact in dreptul acelui indicator opreste vagonul cu spatiul pentru biciclete pentru a nu se pierde timp.
Englezi astia si reteau lor de transport feroviar cu peste 50 ani ce gasim noi la CFR. Si cand te gandesti ca vine Brexitul...
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24333 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 04 Mar 2019, 10:33
Katalyn a scris:
Nu stiu daca sunt umflati, ieri am avut ghinion. Intre 14:04 si 14:30 au trecut pe aceeasi linie 6 trenuri VT ( Pendolino clasa 390 ) cu mici intarzieri. Al meu plecase cu 8 minute mai tarziu din Londra. Au fost 3 trenuri unul dupa altul la o distanta de 1,5 km intre ele, au trecut prin gara Milton Keynes Central cu viteza foarte mica. Al meu a ajuns la 14:28 si a plecat la 14:31 in loc de 14:13. Am mers vreo 8 km cu maxim 50-55 km/h si ne-am oprit de 4 ori. Au fost ceva probleme la semnalizare. Pe firul celalalt se mergea bine din sens invers. Dupa Wolverton erau oprite la semnal alte 2 trenuri London Midland ce trebuiau sa intre si ele pe firul pe care am circulat noi. Staful trenului a facut vreo 3 anunturi despre intarziere si ce trebuie sa faca pentru a primi compensati. La un moment dat unul din discursuri a durat vreo 2 minute, nimeni nu erau deranjati ba chiar se amuzau cei din vagonul meu. O liniste de nedescris parca as fi fost la Quiet Zone. Dupa vreo 20 minute de opriri si maxim 55 km/h a inceput distractia ( dupa ce trecusem de echipele de interventie de la infrastructura ) cu viteza pana la 202 km/h. Am ajuns la Coventry la 15:17 in loc de 14:42 cu 35 minute intarziere iar trenul meu a ajuns la Glasgow cu o intarziere de 46 minute fara sa mai recupereze 1 minut intre Brimigham si Glasgow. Oricum nu ma vait calatoria scurta de ieri a fost platita de un prieten care la toata treaba asta a castigat si el Ł22 ( 110 RON ) fata daca trimitea bani prin Western Union.
Si la intoarcere faza tare, am venit cu London Midland de la Coventry la Rugby iar apoi transfer cu autocarul pana la Northampton linia fiind inchisa pentru lucrari de mentenanță. Cu 1 minut inainte de plecarea autocarului a venit 2 din staful London Midland si au coborat 2 tineri din autocar facand loc la 2 doamne. Autocarul a plecat cu locurile ocupate si nimeni in picioare iar cei 2 tineri in spatele nostru cu ce credeti ? Cu taxiul platit de companie, mai mare a fost plăcerea cand am vazut ca acel taxiu era o Dacie Lodgy.
Apropo de compensati vad la ei pe site pentru o intarziere intre 30-59 minute iti da inapoi 50% din valoarea biletului ? De aia englezi erau atat de calmi ieri, stiau ei ceva. Pai sa intarzie la noi un IR Buc.Nord-Timisoara 46 minute pai tipa la tine toti pisoii cfr-isti ca sa ziceti mersi ca ati ajuns la destinatie etc...
Alta faza comica ieri in gara din Milton Keynes Central tot la linia 6. Trenul meu era 14:13 spre Glasgow intarziat. Desi anunta la megafon ca ferim linia ca trece un tren fara oprire si de intarzierea trenului meu la 14:21 a trecut un alt tren tot spre Glasgow cu maxim 40 km/h si care tot incetinea iar calatori se ducea dupa el pana cand au observat ca nu opreste. Angajatul VirginTrains striga la ei ca nu asta e trenul de 14:13 intarziat. Al nostru a venit la 14:28 si a plecat la 14:31. Asa e cand toate trenurile arata la fel iar pe 2 dintre ele scrie aceeasi destinatie.
Stau si ma intreb cum e posibil sa circule cu 200 km/h la 2-3 minute unul de altul, cum de insula asta are atat de multe trenuri, englezi astia chiar nu au ce face decat sa se plimbe sau sa mearga la rude ?
Trecerile de ieri prin Milton Keynes Central pe linia 6 :
14:04 = Londra - Liverpool fara oprire. 14:08-14:11 = Londra - Manchester 14:15 = Londra - Birgmingham fara oprire 14:21 = Londra - Glasgow fara oprire 14:25 = Londra - Manchester fara oprire. 14:28-14:31 = Londra - Glasgow.
Pe peroane exista schema/compunerea ramelor VIrginTrains si indicativul de oprire pentru biciclisti exact in dreptul acelui indicator opreste vagonul cu spatiul pentru biciclete pentru a nu se pierde timp.
Englezi astia si reteau lor de transport feroviar cu peste 50 ani ce gasim noi la CFR. Si cand te gandesti ca vine Brexitul...
Si cand te gandesti ca v-or sa reformeze sistemul de compensatii
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6913 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 04 Mar 2019, 11:59
Luna a scris:
Deci si la englezi sunt timpii umflati. Oare ei nu or fi gandit asa ca voi, ca mai bine sa nu fie umflati si sa se faca (mai multe) intarzieri?
Tu chiar ai o problema...Or fi si la ei timpi de rezerva, dar din postarea lui Katalyn nu se intelege ca ar avea timpi umflati.Vrei exemplu de timpi umflati??? Uite: pe data de 11/12.02, 15591 avea intarziere in Balota 60 de minute, aproximativ la jumatatea drumului.Te las pe tine sa ghicesti cat a avut intarzierea la sosirea in Arad...
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8302 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 04 Mar 2019, 14:01
Daca 0 atunci e prea mult 60 de minute, 20-30 ajung la trenuri de lung parcurs. Da, daca s-ar da si la noi despagubiri 50% daca intarzie 30 de minute ca la englezi clar as vrea si eu timpi de mers stransi, sa intarzie des ca sa poata lua lumea banii inapoi. Apropo, tor zicea DR2005 aici ca nici o tara nu aplica regulamentul UE de a acorda despagubiri din cauza intarzierii trenurilor, asta cum mai e? U.K. cum acorda?
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 04 Mar 2019, 15:37
Puteti sa verificati singuri singurei pe site-urile companiilor din UK despre compensati nu va mai lasati păcăliți de tot ce posteaza toti păcălici. Daca am inteles bine cei care cumpara direct de pe site-ul VirginTrains li se intoarce compensatia automat fara sa faca nimic, desi mie greu sa cred o sa ma interesez. Eu ieri am ajuns cu 35 minute mai tarziu la destinatie dar am avut bilet Northampton-Coventry via Milton Keynes de Ł11,70 cumparat de pe site-ul London Midland si in care am folosit autobuzul ( Rail Replacement ) de la Northampton la Milton Keynes Central iar de acolo la Coventry trenul express de Glasgow ( VirginTrains Pendolino clasa 390 )
Si o parte din dovada, ascultati ce spune însoțitorul:
P.S : luna viitoare merg London Euston - Birmingham New Street cu doar Ł8 ( 40 RON ) o distanta de 180 km in 1h21' cu 3 opriri in total de 6 minute cu bilet cumparat cu 45 zile inainte si la care am primit loc la geam si masa ca la 21-86 in directia in care merge trenul fara sa aleg eu locul.
P.S 2 : Bufetul este mobil la fel ca la avion nu e nevoie sa te deranjezi sa mergi pana la Bar.
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8743 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 11 Mar 2019, 11:09
De ce IR 1775 nu circula tocmai vineri, cand e cerere mai mare, pe Bucuresti Galati ? Lipsa automotoare ?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24333 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 18 Mar 2019, 19:38
Azi supracontrolul avea un POS care scana biletele Oare avea memorie sau era legat la ceva server sa vada cati calatori is in tren?
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8743 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 19 Mar 2019, 20:23
Mai curand vreun device (aparat) care scana codul de bare, POS inseamna point of sale, adica unde se vinde ceva( chiar daca e tot un device, datorita modernizarii)
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 19 Mar 2019, 22:00
La romani sint tipice adaptarile, tu nu ti-ai tras niciodata nimic la un ,,Xerox" HP? sau nu ai purtat niciodata ,,adidasi" Nike?
asa si aici, se intelege ce e un POS, un cititor de ..ceva. O sa imi zici ca e de fapt scaner.
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 21 Mar 2019, 22:09
O imagine de vara-toamna se pregateste pentru imaginea forumului?
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 21 Mar 2019, 22:13
Pana se pregateste aia vine iar iarna. )
Acum serios, nu vezi cate poze se mai pun? Vorba personajului "nu mai e ca-n alti ani...".
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 23 Mar 2019, 22:03
N-am fost niciodata la noi la cuseta sau dormitor si am o nelamurire.
La cuseta sint doua variante: 4 paturi sau 6 paturi in cabina. Diferenta e ca doua dintre ele sint desfacute sau pliate pe perete. La dormitor care e situatia? Si cum se stabileste oferta (single, doua paturi sau trei paturi)?
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 23 Mar 2019, 22:13
La dormitor ai 2 variante: -1 loc in cabina cu 2 paturi, se achita tarif clasa 1 pe distanta respectiva + 77 lei -Single rezervarea cabinei, se achita 2 paturi (77Lei x 2) + tariful de clasa 1 pe distanta respectiva Desi nu stiu daca mai exista vagon de dormit clasa 2a, la varianta 3 paturi, rezervarea unui pat in cabina inseamna tarif clasa 2a pe distanta respectiva + 77 Lei.