| Material Rulant | |
|
+43Luca tgv get. Alextasy Norbi tcm marius_catalin84 billy752-istu Theo A. alliens Theijs MariusM marius664 cristi ar c o r v i n Andrei Andras 19jimmy84 LanceR mielutu zburator Vitosa IonutChircu adrian.vidican.9 AeroX Petre_IFTE Adisoft1991s Andrey_tm laurentzu Katalyn Adirmvl lifetec riciu ciprian71 alinx3330 cristi CFR dan tm Luna DUAL Adrian78 Dr2005 alex.alexus.tm mariuscfrbucuresti didinul ets2oltromânia Nesebar 47 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Material Rulant Sam 25 Noi 2017, 19:16 | |
| - Vitosa a scris:
- Momentan automotoarele nefiind gata trasele spre Brasov si Sinaia vor fi operate cu vagoanele sosite de la Arad, si se aude ca asa vor ramane pana la anul in primavara cand vor intra pe Constanta. Alta hiba ca tot am vazut discutii prin alte parti, trasa de seara spre Titu si prima de dimineata inapoi vor fi pentru innoptarea automotorului. Apropo de trasa spre Bacau, interesanta politica lor cu diesel atatia km pe sub catenara avand in vedere ca TUI-ul e mai mare pentru o astfel de tractiune (conform livret)! Dar ce mai conteaza cand esti sustinut politic!?...
Nu cumva TUI-ul e mai mic pentru circulaţia cu dieselul pe sub catenară? Ştiu că UE a cerut clar asta. Nu ştiu câtă susţinere politică are Astra, dar ştiu că a dat în judecată statul pentru că nu i s-a făcut contract de servicii publice. Desigur, nu a dat în judecată entitatea care se ocupă de asta, da', na, proces să fie... Cât despre raportul PROSE, adevărul e undeva la mijloc. Trenurile alea nu corespundeau condiţiilor cerute de danezi. De exemplu, se ceruse un procent de masă frânată de 180% şi ele abia realizau 130%. Cum la noi tot ce e sub 120 km/h necesită maxim 120%, e clar că nu ar avea probleme la noi ) _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Material Rulant Dum 26 Noi 2017, 11:36 | |
| I-a dat la Blidăr cu documentatia in cap da asa e in Romania oricine are bani se pricepe la de toate
https://mihaialexandrucraciun.construim-romania.ro/2017/11/26/pericolul-pe-roti-de-fier-iii-un-raspuns-pentru-valer-blidar/ |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9710 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Material Rulant Lun 27 Noi 2017, 00:23 | |
| - Dr2005 a scris:
Nu cumva TUI-ul e mai mic pentru circulaţia cu dieselul pe sub catenară? Ştiu că UE a cerut clar asta. Nu ştiu câtă susţinere politică are Astra, dar ştiu că a dat în judecată statul pentru că nu i s-a făcut contract de servicii publice. Desigur, nu a dat în judecată entitatea care se ocupă de asta, da', na, proces să fie...
Cât despre raportul PROSE, adevărul e undeva la mijloc. Trenurile alea nu corespundeau condiţiilor cerute de danezi. De exemplu, se ceruse un procent de masă frânată de 180% şi ele abia realizau 130%. Cum la noi tot ce e sub 120 km/h necesită maxim 120%, e clar că nu ar avea probleme la noi ) Cu 130% corespund la viteza de 140 km/h ( 126% conf R006). _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6472 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Material Rulant Mar 19 Dec 2017, 03:59 | |
| - Adrian78 a scris:
- I-a dat la Blidăr cu documentatia in cap da asa e in Romania oricine are bani se pricepe la de toate
https://mihaialexandrucraciun.construim-romania.ro/2017/11/26/pericolul-pe-roti-de-fier-iii-un-raspuns-pentru-valer-blidar/ I-a dat imbecilul de Crăciun lu' mă-sa în cap, nu lui Blidar. Danezii au cerut expertiza PROSE pentru a dovedi că cei de la Ansaldo Breda nu au respectat specificaţiile tehnice convenite în contract. Deci automotorul nu este produsul de care avea nevoie DSB, dar de aici până a-l declara rebut total e cale lungă. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Material Rulant Mar 19 Dec 2017, 09:55 | |
| - didinul a scris:
- Adrian78 a scris:
- I-a dat la Blidăr cu documentatia in cap da asa e in Romania oricine are bani se pricepe la de toate
https://mihaialexandrucraciun.construim-romania.ro/2017/11/26/pericolul-pe-roti-de-fier-iii-un-raspuns-pentru-valer-blidar/ I-a dat imbecilul de Crăciun lu' mă-sa în cap, nu lui Blidar. Danezii au cerut expertiza PROSE pentru a dovedi că cei de la Ansaldo Breda nu au respectat specificaţiile tehnice convenite în contract. Deci automotorul nu este produsul de care avea nevoie DSB, dar de aici până a-l declara rebut total e cale lungă. Discutia e mai complexa si adevarul e undeva la mijloc Blidar a supraevaluat automotoarele iar Craciun le-a facut varza cu cateva argumente Si Blidar asta se pricepe la automotoare ca Becali la fotbal si Craciun a venit cu niste informatii verificate pe cand Blidar a aruncato pe aia ca au tipla pe scaune is bune Didinul olandezii le-au dat inapoi la Italieni V250 alte panarame asa ca Ansaldo nu is prea grozavi |
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6472 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Material Rulant Mar 19 Dec 2017, 13:46 | |
| - Adrian78 a scris:
- didinul a scris:
I-a dat imbecilul de Crăciun lu' mă-sa în cap, nu lui Blidar. Danezii au cerut expertiza PROSE pentru a dovedi că cei de la Ansaldo Breda nu au respectat specificaţiile tehnice convenite în contract. Deci automotorul nu este produsul de care avea nevoie DSB, dar de aici până a-l declara rebut total e cale lungă. Discutia e mai complexa si adevarul e undeva la mijloc Blidar a supraevaluat automotoarele iar Craciun le-a facut varza cu cateva argumente Si Blidar asta se pricepe la automotoare ca Becali la fotbal si Craciun a venit cu niste informatii verificate pe cand Blidar a aruncato pe aia ca au tipla pe scaune is bune Didinul olandezii le-au dat inapoi la Italieni V250 alte panarame asa ca Ansaldo nu is prea grozavi Argumentele lui Crăciun au fost pulverizate pe http://www.contributors.ro/editorial/pericolul-pe-ro%c8%9bi-de-fier-urmarea-un-raspuns-pentru-valer-blidar/#comment-328924, vezi comentarii. S-au exprimat acolo oameni care au habar de trenuri adevărate, nu de trenuleţele din mintea lui Crăciun. Exploatate la standardul lor real automotoarele respectă criteriile de siguranţa circulaţiei din România. Cât privește calitatea fabricaţiei și riscurile ce decurg de aici, nu e treaba mea , nici a lui Crăciun cum se va gestiona situaţia Astra Transcarpatic. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11198 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Material Rulant Mar 19 Dec 2017, 17:03 | |
| Nu mai credeti tot ce se posteaza pe internet. Asa s-a spis si despre troleibuzele Neoplan din Ploiesti ca le-au dat elvetieni ca au luat 2 foc si vor lua si celelalte. Uite ca sunt o caruta de ani de cand circula la Ploiesti si nu a mai luat foc niciunul, ba mai mult specialisti au spus ca sunt cele mai bune din tara datorita motorului diesel. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Material Rulant Mar 19 Dec 2017, 17:29 | |
| Internetul dă multora şansa să se exprime, inclusiv a celor cu idei puţine şi fixe. Probabil dl. Crăciun are ceva de împărţit cu Astra, poate o fi vrut să scoată o machetă de vagon vopsită greşit (cum a făcut cu DA-ul) şi ăia or fi spus nu Om trăi şi om vedea ce s-o întâmpla cu IC2-urile. Ce rezultă din rapoartele citate de Mihai Crăciun e doar că nu au corespuns cerinţelor DSB. Dar cerinţele DSB sunt mult peste cele ale CFR... de exemplu, procentul de masă frânată nu e necesar pentru oprirea pe lungimea unui bloc de linie de la DSB de la o viteză de 200 km/h. Cu ce ne afectează asta pe noi? La noi oricum viteza maximă a unui vehicul feroviar e viteza maximă de la care acesta se poate opri în 700 - 1200 m cât e drumul de frânare la noi în funcţie de declivitate. Iar asta e indiferent de ce viteză maximă îi dă producătorul. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Material Rulant Sam 30 Dec 2017, 11:43 | |
| http://m.zf.ro/companii/cat-costa-un-vagon-de-tren-produs-in-romania-16912178
Cum o companie cu 9 mil de lei pierdere ajunge sa i-si vanda vagoanele catre o firma ce se vrea mare operator de transport Adica din ce scrie in articol Astra vagoane le vinde in leasing/rascumparare catre Astratranscarpatic prin Raifeissen? |
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6472 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Material Rulant Dum 31 Dec 2017, 14:52 | |
| - Adrian78 a scris:
- http://m.zf.ro/companii/cat-costa-un-vagon-de-tren-produs-in-romania-16912178
Cum o companie cu 9 mil de lei pierdere ajunge sa i-si vanda vagoanele catre o firma ce se vrea mare operator de transport Adica din ce scrie in articol Astra vagoane le vinde in leasing/rascumparare catre Astratranscarpatic prin Raifeissen? Ce-i aşa mare mirare, tot cu ajutorul băncilor a cumpărat Softrans de la Softronic cele două rame dar şi locomotive pe partea de marfă. Probabil e o mişcare făcută cu scopul de a echilibra situaţia financiară a Astra vagoane pe 2017. |
|
| |
19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8569 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: Material Rulant Mier 03 Ian 2018, 17:49 | |
| 43-0069-1 Bucuresti Basarab - 17.12.2017 |
|
| |
Adisoft1991s V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1133 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5997 Data de inscriere : 30/09/2011
| Subiect: Re: Material Rulant Dum 07 Ian 2018, 20:02 | |
| |
|
| |
Adisoft1991s V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1133 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5997 Data de inscriere : 30/09/2011
| Subiect: Re: Material Rulant Mier 17 Ian 2018, 07:33 | |
| |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Material Rulant Mier 17 Ian 2018, 19:25 | |
| Azi a mers spre Brasov cu 2 vagoane si chiar gol, in schimb pe Timisoara am inteles ca au ceva calatori si merge relativ ok. |
|
| |
19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8569 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: Material Rulant Mier 17 Ian 2018, 21:12 | |
| S-au dus sărbătorile, concediile, vacanțele...e normal. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Material Rulant | |
| |
|
| |
| Material Rulant | |
|