| UK - National Rail | |
|
+12Semafor alliens AndreiCFRbv Amiralul alex.alexus.tm halmarius rbccdanny Vale_ntin dan tm Adrian78 Katalyn NicuS 16 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: UK - National Rail Vin 2 Dec - 21:39 | |
| |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: UK - National Rail Joi 9 Feb - 13:37 | |
| Ce viteză maxima in km/h au trenurile London Midland alea de zici că sunt metrouri ?
Dar trenurile VirginTrain cele electrice cu până la 11 vagoane ce viteză maximă pot prinde in UK spunea cineva că 200 km/h. Dar cele pe motorină formate din câte 5 vagoane ?
Plus că observ pe internet că tarifele sunt destul de mari oricum sunt raportate la nivelul salariilor din UK dar totuși pentru 14 minute cu London Midland deci nici măcar cu un tren adevărat costă 9,2Ł undeva la 50 lei.
Câte vagoane de pot pune maxim la un tren Virgin Train electric ? Până acum am văzut pe YouTube maxim 11.
Pe Facebook am văzut aseară o filmare cu un tren probabil Eurostar sau ceva de genul trecând în mare viteză printr-o gară din Londra cu 18 vagoane locomotive electrice in ambele capete e cumva cel care merge prin tunel pe sub canalul Mânecii ?
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: UK - National Rail Joi 9 Feb - 14:20 | |
| Trenurile electrice Midland London au viteză maximă intre 160-175 km/h Trenurile Pendolino electrice Virgin cele compuse din 9 sau 11 unitati au viteză maximă de 225km/h iar cele diesel din 5 unități au vrut max de 200 km/h La Eurostar trenurile vechie seria 373 au între š6 și 20 de vagoane iar cele noi Siemens Velaro au 16 vagoane |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: UK - National Rail Joi 9 Feb - 14:53 | |
| Sunt standard cu 9 și 11 vagoane sau se mai pot pune la nevoie ?
Ți-am trimis pe FB o filmare e cumva Londra - Paris ?
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: UK - National Rail Joi 9 Feb - 19:13 | |
| - Katalyn a scris:
- Sunt standard cu 9 și 11 vagoane sau se mai pot pune la nevoie ?
Ți-am trimis pe FB o filmare e cumva Londra - Paris ?
Da sunt standard la fel si cele diesel Da Londra Paris pentru Brusels si Koln circula Thalys |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: UK - National Rail Mar 14 Feb - 20:39 | |
| Am văzut pe ytb 2 trenuri Midland London care se cuplează la peron fără zece mii de manevre. Primul vine gol la peron iar al doilea vine cu călători se cuplează în spatele primului înainte să deschidă ușile. Ceva de genul în gara la Titu vine Desiro de la Pitești la linia 2 iar după 3 minute vine Desiro de la Targoviște și de cuplează încet apoi deschide ușile că să coboare și urce călători.
Ce sunt cu sunetele alea la frânare sau la acelerare a trenurilor Midland London ? Credeam că doar Taurus 1116 mai scoate sunete la demaraj.
Sunt curios dacă serviciile din trenurile VirginTrain exact ca cele din avioane sunt gratis sau contracost. E plin YouTube-ul de astfel de filmări un tren adevărat cu 11 vagoane lungi nu glumă de tramvai de plastic ce fac românii noștri din capitala Prazului.
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: UK - National Rail Mar 2 Mai - 23:23 | |
| Englezii au reusit sa puna impreuna 4 tipuri de trenuri.
https://www.youtube.com/watch?v=Y_KjbPVDDiI
https://www.youtube.com/watch?v=mr34mNlh8ws |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: UK - National Rail Mier 3 Mai - 0:19 | |
| Nu am mai avut timp de nimic dar în weekend ma duc o fuga lângă linia de mare viteza în 30 minute prind 20 trenuri de mare viteză. O sa-mi fac cont pe YouTube și postimage.org și o sa încarc acolo apoi cu linkurile aici.
Filmarea aia am vazut-o Live pe Facebook, oricum eu aleg trenul de lângă cel cu aburoasa. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: UK - National Rail Dum 23 Iul - 15:21 | |
| |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: UK - National Rail Dum 23 Iul - 15:30 | |
| https://youtu.be/RkHjDuNQEAg |
|
| |
Vale_ntin
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 44 Localizare : Galati Reputatie : 4669 Data de inscriere : 11/08/2012
| Subiect: Re: UK - National Rail Lun 24 Iul - 1:00 | |
| Bine că ți-ai făcut cont pe Youtube. Ai grijă cu postimage că toți cu shareimage la un moment dat vor bani. Nu este vorba de un euro, de mai mulți. |
|
| |
rbccdanny
Numarul mesajelor : 6 Reputatie : 5098 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: UK - National Rail Vin 11 Aug - 20:40 | |
| Swanage-Norden linie refacuta de cumunitatea locala,linia refacuta continua pana la Wareham : |
|
| |
Vale_ntin
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 44 Localizare : Galati Reputatie : 4669 Data de inscriere : 11/08/2012
| Subiect: Re: UK - National Rail Dum 20 Aug - 2:54 | |
| |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: UK - National Rail Mier 6 Sept - 19:18 | |
| Înainte de toate mulțumesc colegului Warrington care mi-a spus cum pot lua bilete ieftine la trenuri în UK.
La 27.80Ł ( 133 lei ) nu-mi permiteam sa merg cu trenul ~100 km pana la Londra dar cu 7.5Ł ( 35 lei ) e alta treabă.
Am luat cu 5 zile înainte un bilet dus pentru Northampton-London Euston ( 07:05-08:18 ) la LondonMidland pentru sâmbăta trecută iar întoarcerea duminica seara la 21:30-22:50. Ambele bilete m-au costat cate 7.5Ł adică 15Ł dus-intors care înseamnă jumătate din prețul doar de dus trenurile de la orele de vârf care costa 27.80Ł.
Bicicleta a mers gratis dus-intors fără bătaii de cap cum se întâmplă la CFR Călători de câteva luni încoace.
Câteva impresii :
La dus au fost 2 rame electrice Siemens Desiro clasa 350 varianta pentru UK la întoarcere tot 2. La dus gradul de ocupare 40% si la întoarcere 90%. Rama în care am fost la dus avea ca la noi banchete cu cate 2 locuri iar la întoarcere 2 cu 3.
La dus am făcut 1h13' cu 7 opriri iar la întoarcere 1h20' cu 11 opriri din care o staționare de 4 minute. Viteza maxima pe GPS 145 km/h dar nu am pus GPS-ul tot timpul. Linia e "sudata toată" ceva gen cum e Bucuresti-Campina sau porțiunile modernizate de pe M800. Sunt 4 linii de la Northampton spre Londra, cele din stânga sensul spre Londra sunt pentru trenurile lente și marfa iar cele 2 din dreapta doar pentru viteza trenurile VirginTrain.
Se anunță stațiile ori de către conductor ori de către mecanic dar și înregistrate. La dus a fost o introducere de 1 minut exact ca la avioane apoi anunța toate stațiile și legăturile. La întoarcere doar înregistrări. La dus a venit controlul cam pe la jumătatea traseului s-a uitat 3 secunde pe bilet mi l-a înapoiat și m-a întrebat dacă bicicleta e a mea, a zâmbit, a mulțumit și a plecat. La una din stați a deschis cu o cheie gen pătrată o mica usita din perete a s os un receptor și anunța următoarea stație. La întoarcere nu a venit nimeni în control dar a anunțat atât manual atunci și înregistrări ca doar prima rama ( primele 4 vagoane ) merg mai departe la Coventry și Birmingham iar ultima rama rămâne în Northampton. În toate stațiile de pe parcurs panouri pe peron curățenie lună etc.
La dus în cei ~100 km am văzut din sens opus 5 trenuri de marfa toate cu containere și pe puțin 10 trenuri VirginTrain în ambele sensuri. În apropiere de London Euston paralel cu noi a mers de vreo 3 ori un tren ce scria pe el Caledonian Sleeper tras de o electrica clasa 92 cu vreo 15-16 vagoane din care doar unul verde restul un albastru închis, am intrat pe internet și am aflat ca e tren de noapte din Scoția la Londra.
Ajuns la Euston am pozat repede un VT apoi am ieșit și m-am dus la St Pancras care nu se poate numi gara ci mai degrabă o combinație de gara cu aeroport muzeu și hotel.
Am pozat câteva trenuri de la distanta neputând ajunge lângă ele ca la Euston și Kings Cross.
Am văzut Eurostarul către Paris și Bruxelles vreo 3 modele diferite care seamănă mai degrabă cu niște Boieng-uri pe șine, adevăratele trenuri SF nu glumele de tramvaie care se fac la Softronic. Apoi am fost la King's Cross cele 3 gări Euston, St Pancras Internațional și King's Cross sunt una lângă alta pe o raza de câteva sute de metri. La Kings Cross alt aeroport căci nu semăna deloc a gara acolo foarte multe trenuri East Midlands Trains, Grand Central, Great Northern și VT dar cu locomotive unde am prins locomotiva electrica cu SKYFALL 007. Am stat prin ultimele 2 gări pana pe la 13.00 apoi am pornit spre NE Londrei spre Strarford și Leyton ca sa ma schimb și să-l iau pe varamiu cu bicicletele sa vizitam Londra. Am rămas fără baterie la telefon și m-am rătăcit iar la varu am ajuns undeva pe la ora 17.00. La 19.00 eram la Roata din Londra pe Tamisa și BigBen. La 24.00 am ajuns înapoi acasă rupt de oboseala Londra fiind imens de mare iar din centru pana la varu sunt 20 km de pedalat. În cele 2 zile am pedalat în Londra undeva la 125-130 km. A doua zi Duminica am mers iar cu bicicletele pe centru ( trenul de la South Woodford la Liverpool Strept nu a circulației fix weekendul asta din cauza lucrărilor de mentenanță ) iar toate variantele ne arătau ca eram mai rapizi tot cu bicicletele. În zona Leyton Strartford am văzut un Eurostar modelul cu albastru stationand într-un fel de grupa tehnică. A doua zi duminica a fost răcoare a și plouat puțin nu am mai fost la nici gara. La 19.50 m-am pornit pe niște picături cu bicicleta spre Euston sa prind trenul la 21.30 GPS-ul nu m-a ocolit dar sa mergi 20 km pe bicicleta obosit deja pe ploaie măruntă și vreo 12 grade nu e chiar ok am ajuns la Euston la 21.10 dar 15 minute am mai dat o fuga la St Pancras Internațional și King's Cross unde nu am mai văzut nimic nou și la 21.25 ma urcam în tren la Euston.
Am mers cu bicicleta și la dus și la întors în LondonMidland în locul pentru persoanele cu handicap căci acolo sunt strapontinele și poți baga câteva biciclete. Tot acolo e și o toaleta imensă și deasupra pantograful ramei.
La zonele neutre se aud 2 sunete unul după altul la distanta de câteva secunde al doilea fiind foarte puternic intre Euston și Northampton cred ca sunt minim 3 maxim 4 căci de atâtea ori am auzit acele sunete. Când trec trenuri din sens opus se simte exact ca în România când mergi pe M800 iar din sens opus trece un alt tren sau o marfă.
Cum am mai spus la întoarcere nu a venit nimeni sa controleze biletele iar turnicheti erau deschiși la ambele gări atât la dus cat și la întors plus gara King's Cross. La St Pancras Internațional e cu check-in ca la avion la un moment dat stăteam și ma gândeam ca e mai frumos ca la aeroport. La 21.20 erau deschise porțile căci următorul Eurostar pleca dimineața pe la 5 dar tot nu puteam sa ajung sus la etajul 1 lângă Eurostar.
Am văzut la Euston și King's Cross vreo 10 oameni care poza și filmau aproape toate trenurile toți aveau DSL-uri și vârsta de la 30 la 60 ani nu toți copii care chiulesc de școală și boschetaresc zi de zi pe persoanele din Gara de Nord. De asemenea foarte multa lume se poza cu Eurostarul vorbesc de cei care coborau din tren și se îndreptau spre ieșire.
În rest ce sa va mai zic mulți dintre voi ați mai fost pe afara ați văzut cum sta treaba cu gările și trenurile pentru mine a fost o noutate și o experienta foarte plăcută.
Sa nu uit la ora 10:28 ma aflam pe peronul de la linia 0 din stația King's Cross ma duceam în fata spre locomotiva sa filmez plecarea și sa pozez locomotiva cu un colant cu avioane vechi de armată când vine un domn gras spre mine sa ma ajute sa urc cu bicicleta în trenul VT ce tocmai urma sa plece la 10.30 spre Edinburg, i-am explicat ca doar ma uit și fac poze, a mulțumit, zâmbit și a plecat, când vreodată vezi în România sa vina șeful de tren spre tine sa te ajute sa urci bicicleta în tren, când?? La Regiotrans am văzut asta chiar în august când am fost acasă în concediu.
Parcări de biciclete chiar pe peron, lifturi scări rulante e puțin spus, automate de bilete la greu dar și case de bilete civilizație.
Acum ma pregătesc sa caut variante ieftine sa merg și cu VT și sa vad unde ma duc sa pozez și sa filmez Caledonian Sleeper trenurile de noapte din UK.
Revin în curând cu poze. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: UK - National Rail Mier 6 Sept - 21:52 | |
| Lucruri negative : la întoarcere ușa de la toaleta din vagonul cu pantograful unde sunt si strapontinele pentru handicap și biciclete toaleta avea ușa defecta pe deschis. Am mers 1h20' cu ușa de la toaleta deschisa dar numai a curățenie și lux mirosea. În tot acest timp a fost folosita doar pentru oglinda și apa de la chiuveta. Nu am găsit prizele, cică ar fi "ascunse".
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: UK - National Rail | |
| |
|
| |
| UK - National Rail | |
|