|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+79Sabik catalinu' Vlad bobi AeroX aris86 CristyanC lapsanszkitamas gvd apmatei laur 133 AndreiCFRbv Luna Daniel Trifu johnsmoke florin94 alliens ravers75 ldh80 19jimmy84 cardinal kristi kkk Warrington theblackstigx florin29sv riciu Jhonyla trancefan83 traian razvan - trenuri SST_EuroBlue Andrey_tm bubu KQQ Casanova Norbi ciprian71 laurentzu get. cortexedge alex.alexus.tm neluadi Spartan1948 cfr500 Petre_IFTE teoiasi Razvan Tudor @ndrey tomi_morar alkrosis Rarau alex.barac.5 sorinache96 DUAL sp59 LanceR TVlad CristianSM marius664 billy752-istu IonutCFR2009 baiazid cristy79 dan tm didinul Dr2005 cristi ar frank81 Katalyn Vitosa mielutu zburator Adirmvl AndreiSV Adrian78 Ghioca Bogdan AndiCFR ets2oltromânia Nesebar alex1987 83 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 11 Sept 2016, 09:53 | |
| Reduceri nelimitate au si elevii, si studentii pe baza carnetului de elev, respectiv a legitimatiei de transport. Cele 24 de cupoane ale studentilor le ofera o reducere mai mare la trenurile IR (50%) decat cea pe baza legitimatiei. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 11 Sept 2016, 15:30 | |
| Reducerea cu carnetul de elev sau cu legitimaţia de student e numai la tariful de tren R. Pe când cupoanele dau reducere la tariful de tren IR.
Este un proiect de act normativ ca elevii şi studenţii să aibă reducere 50% la IR nelimitat, fără cupoane. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 11 Sept 2016, 23:28 | |
| Acest act normativ il astept cu nerabdare sa fie aprobat si pus in executie, sa vad in special trenurile IR mai pline, dar si trenurile regio. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 14 Sept 2016, 09:42 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Acest act normativ il astept cu nerabdare sa fie aprobat si pus in executie, sa vad in special trenurile IR mai pline, dar si trenurile regio.
Ce te face sa crezi si sa visezi in avans ca vor fi luate cu asalt trenurile dupa punerea in vigoare a acelui act ?? Ai stat de vorba cu studenti sa vezi nevoile lor si cum isi ocupa timpul liber ?? Hai sa-ti dau un exemplu care il stiu cel mai bine cu studentii mei din Ploiesti care invata in Capitala, toti aproape toti merg si se intorc de la Bucuresti numai cu Regiotrans, ahtiatii de la TFC si cu Regio de la CFR Calatori, foarte putini se risca la IR si nu din cauza ca ar consuma din cupoane ci din simplul fapt ca diferenta intre privati si Regio de la CFR Calatori si trenurile IR este mica la durata si le raman destui bani mergand cu Regio sau privati, unde mai pui ca aproape toti folosesc trenul doar in week-end-uri cand vin acasa vinerea sau sambata si duminica fug inapoi in Capitala. Am si 3 studenti care fac naveta, 2 dintre ei cu Regio si una cu IR ca are tacsu si masa banii cu sacul. Plus ca daca studiezi un pic mersul trenurilor de pe ruta Bucuresti-Ploiesti vei vedea ca studenti au cea mai bogata oferta din tara nu cred ca mai exista vreo alta ruta ca asta : 1. 4 trenuri Regio ale operatorului Regiotrans cu 3,65 lei durata ( 49 minute - 54 minute ) 2. 4 trenuri IR ale operatorului TFC cu 6,25 lei durata ( 48 minute - 58 minute ) 3. 1 tren IR al operatorului oltean cu 5 lei in baza cuponului sau 10 lei intreg durata 41 minute. 4. 2 trenuri IR tarfiate regio al operatorului de stat + 1571 si el cu oferta. 5. 14 trenuri Regio. Total trenuri reduse 25 trenuri cu tarife pornind de la 3,65 lei. Pentru retur adica Ploiesti - Bucuresti sunt 27 trenuri. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 14 Sept 2016, 11:00 | |
| - Katalyn a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Acest act normativ il astept cu nerabdare sa fie aprobat si pus in executie, sa vad in special trenurile IR mai pline, dar si trenurile regio.
Ce te face sa crezi si sa visezi in avans ca vor fi luate cu asalt trenurile dupa punerea in vigoare a acelui act ?? Ai stat de vorba cu studenti sa vezi nevoile lor si cum isi ocupa timpul liber ??
Hai sa-ti dau un exemplu care il stiu cel mai bine cu studentii mei din Ploiesti care invata in Capitala, toti aproape toti merg si se intorc de la Bucuresti numai cu Regiotrans, ahtiatii de la TFC si cu Regio de la CFR Calatori, foarte putini se risca la IR si nu din cauza ca ar consuma din cupoane ci din simplul fapt ca diferenta intre privati si Regio de la CFR Calatori si trenurile IR este mica la durata si le raman destui bani mergand cu Regio sau privati, unde mai pui ca aproape toti folosesc trenul doar in week-end-uri cand vin acasa vinerea sau sambata si duminica fug inapoi in Capitala. Am si 3 studenti care fac naveta, 2 dintre ei cu Regio si una cu IR ca are tacsu si masa banii cu sacul.
Plus ca daca studiezi un pic mersul trenurilor de pe ruta Bucuresti-Ploiesti vei vedea ca studenti au cea mai bogata oferta din tara nu cred ca mai exista vreo alta ruta ca asta :
1. 4 trenuri Regio ale operatorului Regiotrans cu 3,65 lei durata ( 49 minute - 54 minute ) 2. 4 trenuri IR ale operatorului TFC cu 6,25 lei durata ( 48 minute - 58 minute ) 3. 1 tren IR al operatorului oltean cu 5 lei in baza cuponului sau 10 lei intreg durata 41 minute. 4. 2 trenuri IR tarfiate regio al operatorului de stat + 1571 si el cu oferta. 5. 14 trenuri Regio.
Total trenuri reduse 25 trenuri cu tarife pornind de la 3,65 lei.
Pentru retur adica Ploiesti - Bucuresti sunt 27 trenuri. Mai putin decat daca esti student in Iasi si stai intr-o zona unde ai nevoie de 2 mijloace de transport in comun ca sa ajungi la facultate. (2+2 = 4lei) |
| | | teoiasi
Numarul mesajelor : 84 Reputatie : 3209 Data de inscriere : 05/05/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 16 Sept 2016, 19:28 | |
| Ce inseamna semnalul BLA ? Si cate astfel de modele mai exista ca acestea ? |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 16 Sept 2016, 23:09 | |
| BLA Bloc de Linie Automata. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 16 Sept 2016, 23:59 | |
| - cristi ar a scris:
- BLA Bloc de Linie Automata.
Automat, că blocul e automat, nu linia. _________________ :TTT:
|
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 19 Sept 2016, 20:26 | |
| De ce mama naibii trenurile 12819 și 12820, compuse din Desiro cu 120 de locuri, nu au trecute pe cfrcalatori.ro iconițele de clasa I și transport de biciclete?
La Locuri disponibile arată câte bilete la clasa I și pentru bicicletă se pot cumpăra, dar la opțiuni am doar clasa a II-a. Bună treabă... |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 20 Sept 2016, 21:33 | |
| Am citit un raport AGIFER despre o deraiere petrecuta in Dimbu.
partea haioasa e ca Regiotrans a declarat ca nu stia ca linia in cauza este a lor(linia din gara nu linia Ploiesti-Urziceni)
Dar altceva mi-a venit in minte, la incidentele astea de la CFR cineva dn personalul de drum trebuie sa mearga pe linga tren sa vada ce s-a intimplat.
Ei bine mergind prin tara am constatat ca majoritatea liniilor au fost invadate de tufisuri pina la limita maxima la care pot creste, au depasit cu citiva centimetri chiar si stilpii de electrificare, abia se mai vad semnalele. (poatea actioneaza ca parazapezi)
Hai ca pe linia dubla se poate merge pe firul alaturat dar ce face cel desemnat sa mearga spre urma trenului noaptea la 1 pe o linie simpla aproape ingropata in vegetatie? cum ar fi Orsova-Caransebes de exemplu? |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 22 Sept 2016, 08:35 | |
| Care credeti ca este cea mai periculoasa retea de cale ferata din lume? Si ce ar trebui facut? |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 22 Sept 2016, 12:27 | |
| Sunt mai multe rețele periculoase. Cea mai din Europa cred că e puțina rețea albaneză, pe care v. max e 50 km/h, viteza normală e 30 km/h, iar trenurile sunt atacate cu pietre și/sau deraiază la zi. Pe rețeaua lor nu mai există semnalizare și nici centralizare din ce știu, fiind în stare critică de degradare după războaie și din cauza faptului că țara e guvernată de familii mafiote organizate precum clanurile italiene. Din lume, nici rețeaua SUA nu-mi inspiră încredere, dar cred că cea mai nasoală e aia indiană, unde pe linii mai proaste ca la noi se circulă cu 100 sau 120 km/h, cu oameni pe acoperiș, fără geamuri, aer condiționat sau un minimum minimorum de comfort, oamenii fiind înghesuiți cu miile într-un tren de 20-22 de vagoane din 1300 toamna. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 22 Sept 2016, 12:39 | |
| Referitor la Albania, circula cate un tren pe zi, unul dus si unul intors pe doua relatii si cam asta a ramas din cailelor ferata in functiune (informatia e din august 2016). Si ca sa citez pe un albanez (shqiptar cum zic ei): "noi furam la fel ca si voi". Sunt doua relatii Tirane - Durres si inca una care-mi scapa. (Nota, gara din Tirane este la vreo 17 km de oras). In schimb ne bat la autostrazi si sosele. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 22 Sept 2016, 12:42 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Sunt mai multe rețele periculoase. Cea mai din Europa cred că e puțina rețea albaneză, pe care v. max e 50 km/h, viteza normală e 30 km/h, iar trenurile sunt atacate cu pietre și/sau deraiază la zi. Pe rețeaua lor nu mai există semnalizare și nici centralizare din ce știu, fiind în stare critică de degradare după războaie și din cauza faptului că țara e guvernată de familii mafiote organizate precum clanurile italiene.
Din lume, nici rețeaua SUA nu-mi inspiră încredere, dar cred că cea mai nasoală e aia indiană, unde pe linii mai proaste ca la noi se circulă cu 100 sau 120 km/h, cu oameni pe acoperiș, fără geamuri, aer condiționat sau un minimum minimorum de comfort, oamenii fiind înghesuiți cu miile într-un tren de 20-22 de vagoane din 1300 toamna. Da iti dau dreptate. Am vazut un documentar despre reteaua din India si e fix cum descrii tu aici. Bine daca vezi filmuletul asta ai zice ce cea din Tailanda : http://www.inu.nadrag.ro/cea-mai-periculoasa-piata-din-lume/ |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 22 Sept 2016, 13:02 | |
| - riciu a scris:
- Referitor la Albania, circula cate un tren pe zi, unul dus si unul intors pe doua relatii si cam asta a ramas din cailelor ferata in functiune (informatia e din august 2016). Si ca sa citez pe un albanez (shqiptar cum zic ei): "noi furam la fel ca si voi". Sunt doua relatii Tirane - Durres si inca una care-mi scapa. (Nota, gara din Tirane este la vreo 17 km de oras). In schimb ne bat la autostrazi si sosele.
Și la corupție și violență. Suntem mult mai bine ca ei, și ca infrastructură și ca societate. Țara aia are a doua cea mai periculoasă mafie europeană, după cea italiană care în schimb are tradiție de 150 de ani. Sunt și extrem de violenți și cruzi, dar ăsta-i specificul zonei (vezi atrocitățile sârbi vs albanezi sau sârbi vs bosniaci, evident valabile și în celălalt sens). M-am uitat la niște filmări și m-a luat groaza de ce e în Albania. Durres cică ar fi singurul oraș mai răsărit. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |