Pare modernizata; modernizarea probabil au facut-o cu Dorel de la scularie (sau cu aia de trimit submarine la Titanic) de a ars ca o torta.
Sasiul in partea de jos nu pare afectat, cred ca o vedem din nou la drum peste 1 an.
Te.inseli cu modernizarea la Dorel DB are printre cele.mai bune locomotive diesel.cu reparatii la EuroEst sa nu mai vorbesc de cele pentru DBH Ungaria cu AC cu compresor nou ,iar locomotivele astea 1665 și 1666 au fost printre primele.diesel.repatriate de DB Cea mai nefiabila.era 1691 făcută la Costronic Craiova făcută din piese adunate Cred că la.sarbi vorbim.de alte tonaje
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4067 Data de inscriere : 24/08/2017
Atata timp cat n-a avut sisteme automate de stingere a incendiului, eu zic ca modernizarea a cam facut-o Dorel.
Plus ca nu are voie un material rulant sa ia foc in mers, trebuie ca orice situatie ce poate duce la aparitia unui incendiu sa fie eliminata; normal ar trebui sa ai un incendiu la 1 milion de loco. Noi avem cate 2-3 incendii pe vara si nimanui nu-i pasa. Intr-o buna zi, un mecanic va muri intr-un incendiu, iar familia va cere milioane de euro despagubiri de la firma care s-a ocupat cu modernizarea pentru ca nu a luat masurile de prevenire a incendiilor.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
Pare modernizata; modernizarea probabil au facut-o cu Dorel de la scularie (sau cu aia de trimit submarine la Titanic) de a ars ca o torta.
Sasiul in partea de jos nu pare afectat, cred ca o vedem din nou la drum peste 1 an.
Te.inseli cu modernizarea la Dorel DB are printre cele.mai bune locomotive diesel.cu reparatii la EuroEst sa nu mai vorbesc de cele pentru DBH Ungaria cu AC cu compresor nou ,iar locomotivele astea 1665 și 1666 au fost printre primele.diesel.repatriate de DB Cea mai nefiabila.era 1691 făcută la Costronic Craiova făcută din piese adunate Cred că la.sarbi vorbim.de alte tonaje
Depinde ce ERI au în Serbia. Că Serbia nu e membră UE, deci nu ai nevoie de ERI, implicit nu ai un sistem de certificare a ERI-urilor.
Laurentiu Ciobanu a scris:
Plus ca nu are voie un material rulant sa ia foc in mers, trebuie ca orice situatie ce poate duce la aparitia unui incendiu sa fie eliminata; normal ar trebui sa ai un incendiu la 1 milion de loco. Noi avem cate 2-3 incendii pe vara si nimanui nu-i pasa. Intr-o buna zi, un mecanic va muri intr-un incendiu, iar familia va cere milioane de euro despagubiri de la firma care s-a ocupat cu modernizarea pentru ca nu a luat masurile de prevenire a incendiilor.
Locomotiva aia s-a produs din 1959 până în 1994, aproape fără nicio modificare. Iar la modernizările făcute după 2020 se certifică doar subsistemele modernizate efectiv, nu toată gama de STI-uri. Ce e înainte de 2020 e pe NNTR după OMT 290/2000, deci nema certificare STI. Incendii au tot fost şi, din păcate, au fost şi mecanici care au murit din acest motiv, inclusiv în LDH modernizat remorcat la care s-a supraîncălzit transmisia hidraulică (care nu fusese mecanic desfăcută de osie în timpul transportului), a luat foc şi nu s-a mai deschis uşa la cabină să poată coborî mecanicul.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
Atata timp cat ai scurgeri de combusitibil si ulei riscul de incendiu ramane ridicat Laurentiu nu stiu ce reparator sau operator ar da bani pentru niste instalatii anti-incendiu si la locomotivele vechi nu poti sa etansezi ermetic sala masiniilor ca sa se degaje praf de stingere
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4067 Data de inscriere : 24/08/2017
Asta e cu dus și întors .Că nu e locomotiva moderna sa presurizeze usiile.la.cabina sa nu intre fum.Daca da cu praf prin sala când e un mecanic pe acolo sa.stinga incendiu.si moare ăla.pe.acolo.. Până în altă locomotivele.astea trebuie duse la casat mai ales prin mizeria.pe.care o produc pe.infrastructura
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
Anyway, asa cum au pus leduri pe ea, puteau sa gandeasca si niste sisteme care sa nu mai ia foc aiurea.
Si eu daca e sa ma apuc sa repar ceva, ma gandesc la riscuri.
Păi şi ce dacă e românească? Ar trebui să circule numai în România? La noi circulă automotoare Desiro, care-s nemţeşti... şi le repară VFU Paşcani şi Remarul Cluj. Aşa şi DA-ul ăla poate să fie reparat în Bulgaria, Ungaria, Serbia, Polonia ş.a.. Serbia nefiind în UE, nu ştim dacă vom vedea vreun raport de investigare. În 2021 nu exista organism de investigare feroviară în Serbia, aspectul fiind ridicat în cadrul reuniunilor Comunităţii Transporturilor (cunoscută popular şi ca ,,Tratatul Balcanilor de Vest", o structură înfiinţată de UE pentru statele din zona aia care doresc să adere la UE).
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Locomotive clasa 60 Mier 16 Aug 2023, 20:43
Cargo Trans Vagon și-a mărit parcul de locomotive.
Foto Daniel Chivu
SMDS
Numarul mesajelor : 575 Varsta : 30 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 2502 Data de inscriere : 30/08/2019
Subiect: Re: Locomotive clasa 60 Joi 05 Oct 2023, 16:28
E frumoasa, si atat. Ieri (3 octombrie) imi zice tata ca 1197 a facut dilutie la 800L de ulei si a trebuit schimbat tot. Tot ieri imi zice ca le-au venit de la (B)reloc pentru remediere. Mda... zicea tata ca inca din prima zi in care a venit locomotiva, s-au suit pe ea tehnicienii sa o inspecteze si avea scurgeri la chiulase si alte imbinari. Singurul lucru bun: e intr-o stare tehnica mai buna decat cand a fost trimisa la reparatie. Noul look "patriotic" pana si angajatii il considera kitsch si de prost gust, dar mna sefimea are tot timpul alte planuri.... Curios ca sefimea a mers sa o ia in primire, si curios cum au luat-o in primire cu defecte (nu e defapt nicio curiozitate, s-a lasat cu masa festiva si curtat).
In alta ordine de idei, Clujul a trimis 1196 la Satu Mare la revizie.
Iar 1228... cea care a ars in iulie....o bucata de metal rupta de undeva, i-a ajuns la un piston si l-a distrus. Angajatii au fost pusi sa dezasambleze motorul, si sa inlocuiasca pistonul problema cu un altul de pe un alt DA tras la gard.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Locomotive clasa 60 Joi 05 Oct 2023, 16:44
Ăștia nu îs reparatori is vopsitori Mai bine le-ar trimite.la.EuroEst că măcar aia facă treabă mai buna.. Sefimea semnează că doar nu fac ei servicii pe.ele dar nu înțeleg cât le.mai cârpesc aiurea
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4067 Data de inscriere : 24/08/2017
Subiect: Re: Locomotive clasa 60 Joi 05 Oct 2023, 20:38
SMDS a scris:
Iar 1228... cea care a ars in iulie....o bucata de metal rupta de undeva, i-a ajuns la un piston si l-a distrus. Angajatii au fost pusi sa dezasambleze motorul, si sa inlocuiasca pistonul problema cu un altul de pe un alt DA tras la gard.
Sa mai intreb daca au cantarit noul piston sa fie la aceeasi greutate cu celelalte?