|
| Revizia vagoanelor | |
| | Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Revizia vagoanelor Mar Oct 06, 2015 12:33 pm | |
| Deschid acest subiect datorita discutiilor de pe forum privind revizia vagoanelor, lipsa vagoanelor adecvate la trenuri tocmai pentru ca vagoanele nu au revizia.
Asadar ce presupune aceasta revizie, astfel incit e asa costisitoare pentru CFR Calatori?
Vagonul circula azi si la ora 00.00 a zilei de miine ii expira revizia si nu mai poate circula. Am vazut ca unele vagoane au scris pe ele ,,prelungit RP 3 luni " sau mai stiu eu cum, deci ceva ceva e posibil pentru a le avea in circulatie.
Reviziile de vagoane din tara nu au posibilitatea efectuarii acestor revizii astfel incit sa nu fie nevoie de trimis vagoanele la dracu de la Craiova la Pascani si de la Iasi la Rosiori Nord( localitatile sint alese aleator nu inseamna ca acolo merg).
dadea doctorul exemplu nu stiu carei revizii la Malaxele 900 care consta in schimbat ulei, verificat nu stiu ce garnituri, vopsit etc. pai bine pentru asta trebuie platita firma si trimise ele la Cimpina, nu au depourile posibilitati mai bune sa faca lucrurile astea?
Asa si cu vagoanele, unele sint pur si simplu vopsite aproape cu pensula cum sint astea albastre 20 54 001 si celalalt, sint curatate putin in interior, se mai spala mocheta pe scaune, sub ele ce se face atit de important incit o revizie local sa nu poata executa si este atita nevoie sa stea pe dreapta ani in sir?
Ce se inlocuieste la ele? osiile? pai vad osii montate vrac prin gara de ma satur de ele, deci se pot demonta si in revizia de aici, rezulta ca se pot si monta, am vazut vagoane ridicate pe vinciuri, se vad din troleibuz, timoneria de frina? pai am vazut ca scrie ciocanarul cu creta pe vagon, e scos din tren si apare in citeva zile refacut.
Ce nu poate sa faca CFR Calatori si tine vagoanele pe dreapta, motiv lipsa revizie? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revizia vagoanelor Mar Oct 06, 2015 1:51 pm | |
| Pentru a efectua anumite tipuri de revizii e nevoie ca entitatea respectivă să fie certificată pentru tipul ăla de reparaţie şi tipul ăla de vagon. Toate astea costă, aşa că CFR Călători nu şi-a permis să certifice toate reviziile pentru toate vagoanele. La fel şi cu AM900, SCRL nu este certificat să efectueze reparaţii la AM900, chiar dacă are oameni şi echipamente. Cum numai Petroutilaj e, pentru reparaţia oricărui subsistem feroviar critic care nu poate fi înlocuit la depou (şi discul de fine de tren e subsistem feroviar critic) trebuie mers la unitatea certificată. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revizia vagoanelor Mar Oct 06, 2015 2:36 pm | |
| Birocratie multa. Ce ti-e si cu legislațiile astea UE Apoi trebuie sa trăiască toate firmele ca vorba aia in ziua de azi pe unde te duci daca nu scoți bănuțul din buzunar te plimba de pe o zi pe alta... |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revizia vagoanelor Mar Oct 06, 2015 6:14 pm | |
| SCRL face urmatoarele revizii la AM 900 : Revizii planificate tip RT, R1, R2 si RM, Reparatii Accidentale, Lucrari de pregatiri pentru iarna; prin punctele de lucru de la dpourile din tara. Reparatiile mari (RR, RG) se fac in unitati specializate. SCRL face numai la LE 5100 Kw si LE 3400 Kw. http://www.scrl.ro/ SCRL se afla in insolventa asa ca situatia este cam neagra.
CFR SIRV Braşov filiala a SNTFC a fost privatizata in 2003. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revizia vagoanelor Mar Oct 06, 2015 10:40 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- Pentru a efectua anumite tipuri de revizii e nevoie ca entitatea respectivă să fie certificată pentru tipul ăla de reparaţie şi tipul ăla de vagon. Toate astea costă, aşa că CFR Călători nu şi-a permis să certifice toate reviziile pentru toate vagoanele.
La fel şi cu AM900, SCRL nu este certificat să efectueze reparaţii la AM900, chiar dacă are oameni şi echipamente. Cum numai Petroutilaj e, pentru reparaţia oricărui subsistem feroviar critic care nu poate fi înlocuit la depou (şi discul de fine de tren e subsistem feroviar critic) trebuie mers la unitatea certificată. Ar fi interesant de stiut care din aceste revizii nu se pot face sub nici o forma la CFR. Ce se intimpla daca un vagon pateste ceva in perioada de circulatie si are nevoie tocmai de o operatiune care se executa doar la firma respectiva , vagonul este trimis si reparat, in acest caz se schimba si scadenta la revizia periodica? adica sint operatiuni care nu pot fi facute deloc de catre CFR? Ma gindesc la varianta in care CFR calatori ar plati autorizarea unor revizii pentru a executa RP la vagoane caz in care nu ar mai plati atit de mult unor alte firme, avind ca rezultat mai putine vagoane la gard. Care ar fi avantajele si dezavantajele? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revizia vagoanelor | |
| |
| | | | Revizia vagoanelor | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |