|
| Indexul vagoanelor din Romania | |
|
+6Vitosa Teodor Dr2005 Adirmvl Simply18 cfr500 10 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Indexul vagoanelor din Romania Dum 20 Iul 2014, 15:15 | |
| Avand in vedere ca este dedicat topic pentru indexul locomotivelor si automotoarelor am creat acest topic. M-ar interesa cate vagoane din fiecare serie s-au fabricat si statia lor de domiciliu. Fata de alti ani numarul vagoanelor a scazut si le numaram aproape pe degete. |
| | | Simply18 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1085 Varsta : 30 Localizare : Bacau Reputatie : 5676 Data de inscriere : 25/06/2012
| Subiect: Re: Indexul vagoanelor din Romania Sam 27 Dec 2014, 13:50 | |
| Avem asa :
29-22(dimitrov) - nr bucati 61 11-47 - nr. bucati - 159 (produse de Astra Arad) 21-47 - nr. bucati - 1000 , din care : - 000-149 produse de Pafawag Wroclaw intre 1969 - 1970 - 150-999 produse de Astra Arad intre 1971 - 1977 21-57 - nr. bucati - 225 ( produse de Astra Arad intre 1971 - 1980) 19-50 - nr. bucati - 26 (Produse de Waggonbau Goerlitz (RDG) incepand cu 1983) 20-50 - nr. bucati - 147 (Produse de Waggonbau Goerlitz (RDG) incepand cu 1983) 39-50 - nr. bucati - 18 (Produse de Waggonbau Goerlitz (RDG) incepand cu 1983)
16-17 - nr. bucati - 130 a-1 (Fabricate in RDG intre 1962 - 1977) 26-17 - nr. bucati - 390 c-2 , d-2 , b-2(Fabricate in RDG intre 1962 - 1977)
26-26 - nr. bucati - 208 (Produse de Waggonbau Goerlitz) 26-16 - nr. bucati - 110 (Provine din vag. 26-26 la Remarul Paşcani dupa 2007) 36-16 - nr. bucati - 38 (Provine din vag. 26-26 la Remarul Paşcani dupa 2007) 84-16 - nr. bucati - xx
19-47 - nr. bucati - xxx (Produse intre 1978-1991) 20-47 - nr. bucati - 737 (Produse intre 1978-1991) 19-57 - nr. bucati - 289 (Astra Arad - 1964-1969 - geam ghilotinat si acoperis striat 20-57 - nr. bucati - 991 (Produse la Astra Arad - 1964-1969 - geam ghilotinat) 19-54 - nr. bucati - xxx (modernizat la Astra Arad) 20-54 - nr. bucati - 88 (Reconstruit de Remar Paşcani din 20-47 in 1999 , 66 buc. si 2000 ,22 buc. ) 20-49 - nr. bucati - 156 (Modernizate de SIRV Brasov din 20-47 si 20-57) din care : - 2008-2009 - 51 buc. - 2009 - 247 buc. 20-59 - nr. bucati - 52 (Modernizate de SIRV Titu a vagoanelor seria 20-57 in 2007)
40-31 - nr. bucati - 20
19-55 - nr. bucati - xxx (Provin din vagoane 19-57 , Astra Arad (1999-2000) ) 20-55 - nr. bucati - 112 (Provin din vagoane 20-47/57 ,Atelierele C.F.R. Grivita (1998-2000) ) 10-56 - nr. bucati - 1 (din vagoane 20-57 , Atelierele C.F.R. Grivita (1998) ) 19-56 - nr. bucati - 10 (Provin din vagoane 20-57 (2001) , Atelierele C.F.R. Grivita) : 5 - usi automate 5 - usi manuale 19-80 - nr. bucati - 29 (Cumpărate de la DWA Bautzen in 1993 (24 buc) si 1994 (5 buc) ) 21-80 - nr. bucati - 58 (Cumpărate de la DWA Bautzen in 1992 (17 buc) si 1993 (41 buc) ) 21-90 - nr. bucati - 40 (An fabricatie: 1996, B11) 71-70 - nr. bucati - 25 71-80 - nr. bucati - xx
10-31 - nr. bucati - 1 ( provine din modernizarea vagonului seria 11-47, produs de Astra Arad, de către Remar Paşcani) 20-31 - nr. bucati - 8 (provine din modernizarea vagonului seria 21-47, produs de Astra Arad, de către SIRV Brasov.) 11-31 - nr. bucati - 1 (Atelierele C.F.R. Grivita) 21-31 - nr. bucati - 4 (Atelierele C.F.R. Grivita) 20-68 - nr. bucati - 7 (provin din modernizarea de către Remar Paşcani a vagoanelor încadrate în seriile 20-47 si 20-57.) 30-76 - nr. bucati - 26 (ex DB , Modernizate la Atelierele C.F.R. Grivita) 22-96 - nr. bucati - 51 19-83 - nr. bucati - 3 (Provin din modernizarea vagoanelor 19/39-50 si 20-50 de catre Atelierele C.F.R. Grivita) 19-87 - nr. bucati - 2 (Provin din modernizarea vagoanelor seria 19-57) 20-83 - nr. bucati - 18 (Provin din modernizarea vagoanelor 19/39-50 si 20-50 de catre Atelierele C.F.R. Grivita) 84-83 - nr. bucati - 2 71-31 - nr. bucati - 71-75 (Provin din vagoane 71-30 (1963), Atelierele C.F.R. Grivita)
19-76 - nr. bucati - 21 (Provin din vagoane 19-50 , Atelierele C.F.R. Grivita) 20-76 - nr. bucati - 54 (Provin din vagoane 20-50 , Astra Arad) 19-70 - nr. bucati - xx (Provin din vagoane 19-80 , Atelierele Grivita (2005 - 2007) ) 20-70 - nr. bucati - 8 (Provin din vagoane 21-80 , Atelierele Grivita (2005 - 2007) )
10-70 - nr. bucati - 15 ( Produs de Astra Arad , 2006-2008 ) 21-86 - nr. bucati - 40 (Produs de Astra Arad , 2006-2007 ) 10-90 - nr. bucati - 21 (Produs de Astra Arad , 2006-2009 ) 10-91 - nr. bucati - xx ( Produs de Astra Arad , 2006-2007 ) 20-90 - nr. bucati - xx (Produs de Astra Arad , 2006-2007) 21-76 - nr. bucati - 81 (Produs de Astra Arad incepand cu 2007 ) 89-87 - nr. bucati - 20 (Produs de Astra Arad incepand cu 2007 ) 20-87 - nr. bucati - 25 (Produs de Astra Arad incepand cu 2009 )
Poate am mai omis cate ceva .
Acum cu statia de domiciliu , la cat de rasfirate sunt e o lista intreaga de facut ... daca vrei ceva anumte te ajut cu mare placere .
Ultima editare efectuata de catre Simply18 in Sam 27 Dec 2014, 14:13, editata de 1 ori |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Indexul vagoanelor din Romania Sam 27 Dec 2014, 14:01 | |
| 298 de 20-49 si 105 de bucati 10-70?! Sursa? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Indexul vagoanelor din Romania Sam 27 Dec 2014, 14:21 | |
| 26-26 au fost cel puţin 208 bucăţi. 19-57 cod 801 au fost cu geamuri cu ghilotină, iar cele cod AAC au fost cu geamuri mici, ca 19-47. La fel a fost şi cu 20-57m cod 800 (ghilotină) şi 201. 20-49 nu cred că au fost 298 nici măcar în proiect 19-83 sigur sunt mai multe de 5, că altfel nu aveam eu poze cu primele 8... La 20-83 sunt minim 39 bucăţi. La 10-70 am văzut 15 buc (e posibil să fie mai multe, dar în niciun caz 115) 71-31 nu are nicio treabă cu vreun vagon românesc... sunt vagoane aduse la mâna a 2a de la DB şi câteva de la SBB. În seria asta sunt cel puţin 3 feluri diferite de vagoane. _________________ :TTT:
|
| | | Simply18 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1085 Varsta : 30 Localizare : Bacau Reputatie : 5676 Data de inscriere : 25/06/2012
| Subiect: Re: Indexul vagoanelor din Romania Sam 27 Dec 2014, 14:50 | |
| Rectificari - 26-26 chiar sunt 208 bucati ... am uitat sa le pun la socoteala si pe restul . - 20-49 sunt 156 , nu am idee de ce am scris 208 ,probabil am socotit si cu alta serie fara sa-mi dau seama. - la 10-70 , da ... scrisesem 15 din "numpad" si s-a apasat si 0 . - la 71-31 , defapt vroiam sa scriu 75-71 ... renumerotate dupa 71-31 si a iesit cu totul altceva .
Imi cer scuze de greseli , le modifc acum .
*L.E. , Rog un Moderator sa modifice mesajul , eu cica nu mai pot . |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Indexul vagoanelor din Romania Sam 27 Dec 2014, 15:09 | |
| |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Indexul vagoanelor din Romania Sam 27 Dec 2014, 17:02 | |
| @Dr2005 Sirul de vagoane din Revizia Basarab diferite serii retrase din circulatie ce zac de ani de zile ba in zona peronului haltei, ba la penultima linie spre blocuri (sunt cele aduse de la Revizia desfiintata Obor), ba cele de dincolo de Podul Grant (paralel cu IFMA) crezi ca mai au vreo sansa de modernizare sau asteapta in baza unei licitatii decizia casarii ? Am vazut si prin Grivita vechituri stationate prin zona fostei spalatorii, le mai modernizeaza sau nu cei de la Atelierele CFR Grivita ? scuze pentru off-topic |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Indexul vagoanelor din Romania Sam 27 Dec 2014, 18:17 | |
| Nu se mai modernizează nimic, pentru că de 2 ani nu mai există baza legală pentru ca aceste modernizări să fie finanţate de la bugetul de stat. Mai în detaliu, UE ne-a luat de urechi că avem piaţă liberalizată şi favorizăm operatorul de stat în detrimentul celor privaţi. Aşa că orice achiziţie de material rulant nou/modernizat cu bani de la stat trebuie să acopere toţi operatorii... cum banii sunt şi aşa puţini, s-a renunţat de tot. Bine, din fericire, în anul 2015 se vor acorda din nou autorizaţiile de călători, deci CFR Călători va mai încasa ceva bănuţi. Dar nu ştiu dacă sunt suficienţi pentru modernizat ceva.
Vagoanele de acolo aşteaptă vremuri mai bune... care probabil că nu vor mai veni. Dacă le-ar vinde la fier vechi, la preţul pieţei, probabil cu banii rezultaţi din casarea fiecărui parc rece s-ar putea cumpăra 1 - 2 vagoane 21-87 noi. Un astfel de vagon costa, acum câţiva ani, 580.000 euro. Adăugăm şi TVA-ul şi ne iese 719.200 euro, adică 3.214.968 RON (la cursul oficial BNR din data prezentei, adică 4,4702 RON pentru 1 euro). Pentru 1 kg de fier vechi vândut cu 1 leu şi presupunând că avem 25 t de fiare pe fiecare vagon (nu ştiu cât mai rămâne din cele 40 - 45 t după ce se dau jos părţile nemetalice), înseamnă că din banii de pe 129 vagoane casate se poate cumpăra unul nou. La ora actuală, conform Raportului de activitate de 2013, CFR Călători are în parc 2304 vagoane, din care active sunt doar puţin peste 900. Deci scoatem 10 vagoane noi din casarea a 1200 vagoane vechi.
Putem extinde această statistică şi la locomotive. De exemplu, în 2013, parcul mediu de EA a fost de 230 unităţi din 363 existente, la DA/GM 82 din 244, la LDH 73 din 185. Aşa că putem tăia uşor şi fără remuşcări din parc: - 100 de EA-uri (să zicem 100 t de fier), adică 100 buc x 100.000 kg x 1 RON = 10.000.000 RON - 150 de DA-uri (să zicem 85 t de fier), adică 150 buc x 95.000 kg x 1 RON = 14.250.000 RON - 100 de LDH-uri (să zicem 70 t de fier), adică 100 buc x 70.000 kg x 1 RON = 7.000.000 RON Şi deja avem 31.250.000 RON, adică 6.990.738 euro. Cu astea aducem în circulaţie tot parcul de Desiro, ADH, Z6100. Evident, am vorbit de scenariul pesimist, în care toate locomotivele ar ajunge la fier vechi. Până acum, unele şi-au găsit alţi stăpâni pe la operatorii de marfă.
Nu am luat în calcul automotoarele (cel puţin Malaxele 900 nemodernizate ar putea zbura din parc cu brio), diversele utilaje şi linii de prin depouri care nu mai servesc la nimic, parcul auto (mai sunt prin depouri moştenite tot felul de camioane, dubiţe, Dacii etc. de la SNCFR), clădirile de care nu mai e nevoie ş.a.. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Indexul vagoanelor din Romania Sam 27 Dec 2014, 19:53 | |
| In Jibou sau in Cluj ori Craiova sunt multe vagoane 20-57 in parcul rece, se pot moderniza in 20-49 si ies mult mai castigati fata de vandutul la fier vechi. Sunt inca vagoane bune care se pot folosi inca 20 de ani fara probleme. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Indexul vagoanelor din Romania Sam 27 Dec 2014, 20:29 | |
| Multumim pentru vesti. Totusi stopandu-se modernizarile de material rulant ce se face cfr-calatori prin 2017-2020 cand sunt finalizate si coridoarele aflate acum in lucru, hai ca la vagoane mai suntem acoperiti cat de cat dar la locomotive electrice ? Nu de alta dar pe un alt forum tot citesc ca vom circula cu mai mult de 160 km/h undeva prin 2020. Si daca stii ceva cand au de gand cfr-calatori sa plateasca cele 3 EA modernizate in clasa 477 ce stagneaza in curtea Softronicului ?
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Indexul vagoanelor din Romania Sam 27 Dec 2014, 21:02 | |
| Ieri am vazut 19-83 012 pe 1595 daca nu ma insel |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Indexul vagoanelor din Romania Sam 27 Dec 2014, 21:09 | |
| Vrei sa spui 1593 si nu 1595 care e cu Desiro. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Indexul vagoanelor din Romania Dum 28 Dec 2014, 00:43 | |
| Sa-mi explice cineva de ce PKP InterCity modernizeaza vagoanele lor pe norma UIC-Y in prostie...va zic de ce ! Ca se folosesc de fondurile europene ! Fonduri ce nu se pot "fura" de anumiti patroni de ateliere, companii de transport sau intermediari din Romania. Cu noul mers 2014 / 2015 de la ei au deficit de vagoane, lucru care a implicat folosirea vagoanelor de "extern" pe anumite trenuri interne pana cand Pesa, FPS (si poate si Newag) vor finaliza la timp vagoanele bagate in modernizare. Si da, vagoane produse in 1989 de uzina Cegielski :roll:
La noi din pacate nici daca se fac colaborari intre companii nu se poate cumpara material rulant nou. Vedeti cazul MAV START + GySEV care au dat comanda la comun pentru rame Stadler Flirt... _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Indexul vagoanelor din Romania Dum 28 Dec 2014, 10:07 | |
| 19-70 sunt cel putin 4 bucati.Eu am vazut 001,2,3,4. Poate o mai exista si 5,avand in vedere ca mult timpau zacut in Grivita Ce ma enerveaza pe mine e ca PKP are vag cu comp la IC iar la noi nu exista acest lucru.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Indexul vagoanelor din Romania Dum 28 Dec 2014, 10:20 | |
| Către Softronic (şi alte societăţi care au mai făcut diverse reparaţii şi modernizări) se plătesc bani cu ţârâita, în ritmul actual o să mai treacă ani buni până ce va fi achitat tot. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Indexul vagoanelor din Romania | |
| |
| | | | Indexul vagoanelor din Romania | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |