| Mersul Trenurilor 2015/2016 | |
|
+69Shinkasen get. radubd Costin.H bubu florin94 alliens delfinson didinul stefan_br matei vulcan cristi ar florin29sv Razvan Tudor c o r v i n Rarau Alex Avram g.popovici Spartan1948 marius664 mureseanu_976 TudorVD Vale alex1987 traian AeroX vanchorusebulgaria Luca tgv mariuscfrbucuresti marius_catalin84 ttavi TonyCFR ionutz85 Theijs liviulav33 Katalin4653 KQQ laur 133 bobi decward EuroNight miguel1975 alex.barac.5 cardinal Dionis cristi CFR Adrian78 Jhonyla dan tm cfr500 Norbi Jurnal Feroviar Vitosa Adirmvl razvan - trenuri mielutu zburator ALEXCFR IonutCFR2009 johnsmoke 92Dragos alex.alexus.tm allred Dr2005 adytm Katalyn cristy79 Nesebar DUAL AndiCFR 73 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3615 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 19 Feb 2016, 11:40 | |
| Cu toate cu "Dacia" are timpi exagerat de umflati pe Brasov-Fagaras, de obicei la incrucisarea cu IR 1622, care acumuleaza cam 10 min. intre Sibiu si Podu Olt din cauza restrictiei de 30 km/h. Daca le recupereaza pana la Fagaras tot ajunge intarziat la BV. Si cu schimbul de locomotiva si atasarea celor 2 vagoane nu am vazut sa stationeze mai putin de 14 minute cand are intarziere. La R 2106 cand circula la BV stationeaza in Fagaras 39 minute. Oare nu se putea optimiza aceasta trasa?. Nu ar putea sa plece mai tarziu cu 10-15 min. din Sibiu pt ca IR 1621 mai strange inca 5-7 min. si este mutat pe linie abatuta intre Sibiu triaj si Sibiu care are restrictie de 30. Si altceva, nu este posibil ca cele 2 vagoane ale trenului 11022 care circula la Bucuresti sa fie cuplate la coada garniturii de Constanta( IR 1635)? Ar ajunge mai devreme cu o ora fata de cuplarea la IR 1622. |
|
| |
Theijs
Numarul mesajelor : 59 Reputatie : 3872 Data de inscriere : 22/06/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 19 Feb 2016, 14:27 | |
| Buna,
Does http://appiris.infofer.ro/MytrainRO.aspx show real time information? Is this information available via open data / open source as an API? That would make the development of an APP (Google-play/Apple-store) possible, as I haven't found any App with real time info yet...
Merci, Theijs |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 19 Feb 2016, 15:38 | |
| Yes, here you are the real times, railroders in the stations use this too. Since 2013 we have no more app for android/windows etc |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 19 Feb 2016, 22:47 | |
| - florin94 a scris:
- Cu toate cu "Dacia" are timpi exagerat de umflati pe Brasov-Fagaras, de obicei la incrucisarea cu IR 1622, care acumuleaza cam 10 min. intre Sibiu si Podu Olt din cauza restrictiei de 30 km/h. Daca le recupereaza pana la Fagaras tot ajunge intarziat la BV. Si cu schimbul de locomotiva si atasarea celor 2 vagoane nu am vazut sa stationeze mai putin de 14 minute cand are intarziere.
La R 2106 cand circula la BV stationeaza in Fagaras 39 minute. Oare nu se putea optimiza aceasta trasa?. Nu ar putea sa plece mai tarziu cu 10-15 min. din Sibiu pt ca IR 1621 mai strange inca 5-7 min. si este mutat pe linie abatuta intre Sibiu triaj si Sibiu care are restrictie de 30. Si altceva, nu este posibil ca cele 2 vagoane ale trenului 11022 care circula la Bucuresti sa fie cuplate la coada garniturii de Constanta( IR 1635)? Ar ajunge mai devreme cu o ora fata de cuplarea la IR 1622. Mersul trenurilor este stabilit prin grafice iar incrucisarile se fac in functie de circulatia reala. Ca intarzie trenurile stim bine cu totii de nepasarea administratiei din ultimii 20 de ani asa ca n-are rost sa mai discutam pe tema asta. Si daca tot ai adus in discutie situatia trenurilor 2106 respectiv 11022 am sa incerc eu in calitate de pasionat feroviar sa te lamuresc. Dupa cum bine stii diferenta in Brasov dintre sosirea lui 11022 si plecarea lui 1635-2 e de un sfert de ora. Daca atasezi cele doua vagoane la urma lui 1635-2, in Bucuresti Nord necesita aducerea unui LDH din Revizia Grivita sa le preia, pe cand in Brasov atasarea lor dupa si cu ajutorul locomotivei electrice ar fi mult mai economica. Cel mai probabil s-au luat in calcul mai multi factori cand s-a stabilit atasarea vagoanelor lui 11022 la 1622: posibile intarzieri dar si faptul ca circula la o ora in spatele lui 1635-2 si este un tren (1622) destul de aglomerat. Cu 2106 altele sunt "obstacolelele" si anume incrucisarile cu alte trenuri. La Arpas cu 2103, la Fagaras cu 1346-1 si 2503 iar la Vladeni Ardeal cu 1527. Desigur ca se pot modifica graficele de mers atat lui 2106 cat si lui 2103 si vin cu doua exemple de posibil mers, evident scoase dupa mintea mea. 2106 varianta 1: Sibiu pl 16.00, Arpas 17.21 (cruce cu 2103 care-l asteapta pe 2106 in intervalul 17.03-17.22 apoi ar sosi in Sibiu la 18.48 cu +18 min fata de mersul actual), Ucea 17.30, Fagaras 18.09-18.23 (asteapta 1346-1 respectiv 2503), de aici am zis sa plece 2106 mai devreme cu 6 min iar crucea cu 1527 sa fie la Dumbravita Barsei 19.25 (are timp pana la Ucea sa reintre 1527 in graficul actual), 2106 Brasov sos 19.56. 2106 varianta 2: Sibiu pl 16.33, Avrig 17.30 (stationare 5 min la cruce cu 2103), Voila 18.28-18.36 cruce cu 1346-1, Fagaras 18.56-18.58, Bradet 19.36-19.40 (cruce cu 1527 - 19.38-19.39), Ghimbav 20.22 cruce cu 2505, Bartolomeu 20.29 cruce cu 472-1, Brasov sos ~ 20.35. Pareri? |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Sam 20 Feb 2016, 04:19 | |
| Nu este timp in 15 minute sa scoti DA-ul la Brasov si apoi sa bagi EA-ul pentru 1635 dupa care sa faci manevra si sa te duci peste grupa de Constanta. Nici daca ar scoate DA-ul si ar veni EA-ul peste cele 2 vagoane 20-87 iar la capatul celalalt sa vina LDH-ul prin impingere cu vagoanele lui 1635 nu ar fi timp in cele 15 minute. Plus de asta cum zice si Vitosa s-a luat in calcul si eventualele intarzieri ale lui 11022 iar cele 2 vagoane merg ca supliment la 1622 pe Brasov-Buc.Nord. Iar 11022 a fost introdus dupa tiparirea mersului de tren daca se dorea din prima sa fie grupa Sibiu-Brasov-Buc.Nord-Constanta i alocau alt numar trenului 1635 si i faceau alt mers dar aici ar fi doar pentru calatori care ar fi mers mai departe de Bucuresti spre Constanta caci la 35 minute distanta e tren direct pe ruta Sibiu-Buc.Nord, IR 1622. - florin94 a scris:
- Si cu schimbul de locomotiva si atasarea celor 2 vagoane nu am vazut sa stationeze mai putin de 14 minute cand are intarziere.
La Brasov la Dacia 347-2 am vazut schimb de locomotive in 7 minute si 20 secunde cand venea Dacia intarziat. |
|
| |
florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3615 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Sam 20 Feb 2016, 12:37 | |
| M-am lamurit, Vitosa. Iti multumesc mult. Am studiat variantele tale despre circulatia R2106 si cred ca e mai buna varianta 2. Dupa 1622 din Sibiu nu mai e nicio legatura spre Bucuresti sa se ajunga pana la miezul noptii. Asa poti lua 2106+1538. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Sam 20 Feb 2016, 14:01 | |
| @katalyn Teoretic se putea muta plecarea lui 1635-2 din Brasov la 17.35 si era timp suficient de atasare grupa lui 11022 dupa locomotiva. Ar fi sosit in Bucuresti la 20.13 fara sa afecteze si circulatia altor trenuri, doar schimbat putin si mersul lui 3010 sa-l astepte la Brazi apoi reintra in graficul actual. Nu trebuia sa-i schimbe nici numarul din 1635 in eventualitatea ca ar fi mers toata garnitura la Sibiu iar acest lucru ar fi fost posibil doar daca 1636 respectiv 1635 ar fi avut mers de IR in relatia Brasov-Sibiu-Brasov (si cred ca singurul succes l-ar fi avut sa fie tarifat regio) fara sa mai existe si aceste trenuri de rang regio 11021/11022. Dar dupa cum ai spus si tu nu s-ar fi justificat doua trenuri IR unul dupa altul la un interval atat de scurt. Sa zicem ca s-ar fi justificat doar daca 1636 mergea la Sibiu sos ~13.45, 1635 Sibiu pl 14.40, sosire in Bucuresti cum am mai spus la 20.13 apoi trasa spre Constanta (un mare dezavantaj ar fi daca intervine neprevazutul), iar 1622 mutat mai tarziu Timisoara pl ~ 10, sosire in Bucuresti pe la ~ 22.40. Sper sa nu-l fi "omorat" economic inca din fasa. Raman totusi la ideea ca e bine si asa cu aceste trenuri de rang regio 11021/11022 desi eu nu sunt de acord cu opririle inutile in statii si alte puncte de oprire ce nu genereaza trafic deloc si mai am un of pe suflet, acela ca la ora cand soseste 1635 in Bucuresti cu exceptia lui 1793 nu mai prinde si trenurile 1597 respectiv 7039, poate totusi 1635 ar fi generat calatori si spre aceste trenuri. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Sam 20 Feb 2016, 21:38 | |
| - dan tm a scris:
- Asta s-a inteles, dar de ce sta trenul in Gorna Oriahovita daca e tractiune electrica, n-au Ludmila de adus la Ruse, de ce nu vine la Ruse pe electric si de acolo sa il ia DA-ul nostru?
Astazi a venit Int 460 Sofia-Ruse-Buc.Nord in statia Ruse la 16:10 la linia 1 cu Skoda + vagon BDZ, Vagon CFR 21-80 + inca 2 vagoane BDZ. Iese Skoda se duce in capatul celalalt si scoate ultimile 2 vagoane BDZ si ramane pe loc. Sa nu uit Fast 9623 Ruse-Varna a plecat intarziat cu 4 minute dupa ce a preluat 8 calatori de la trenul sosit de la Sofia. Apoi la 16:29 ( intarziat cu 34 minute ) a sosit la linia 3 si Int 461 Buc.Nord-Ruse-Sofia cu GM 1384 + 21-80 + vagonul BDZ. Eu am plecat spre vama ca am avut niste aventuri si ghinioane grupa mare terminate la final cu un noroc chior de povestit nepotilor dar manevrele in gara Ruse au durat ceva in moment ce m-am intalnit cu Int 460 Sofia-Buc.Nord cu GM-ul la ora 17:21 trecand pe sub Drumul European ce duce spre Vama si Romania. 55 minute de la sosirea in Ruse cu tot cu manevrele de rebrusare si drumul parcurs de la gara Ruse pana la Podul de pe drumul European e putin cam mult. Pana la sfaristul luni martie se face cu GM pana la Ruse si partida romaneasca urmand ca de la 1 aprilie sa revina Ludmila si nasul bulgar. In cazul in care sa zicem ca-si da duhul GM-ul la 461 Buc.Nord-Sofia undeva pe S903 pana vine alt GM de la Bucuresti se duce dracu orarul lui 460 Sofia-Buc.Nord, bineinteles treaba asta e valabila pana la 1 aprilie cat il fac romanii, asa ca sa nu va mirati daca va ajunge vreodata la Buc.Nord undeva la 22, prieteni stiu de ce |
|
| |
alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4531 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Lun 22 Feb 2016, 11:23 | |
| Cred ca Dacia are timpii asa umflati ca sa nu se pupe pe vreundeva cu Transilvania. Dar chiar si asa, sa opresti tren international in Turnisor Hm pentru incrucisare cu IR 75 mi se pare un pic tras de par. Nu puteau sa ii faca plecarea Daciei cu un sfert de ora mai tarziu si sa se intalneasca cu 75 direct in Sibiu? Si mai e si problema cu Bradet hm unde da peste 1622... |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Lun 22 Feb 2016, 11:42 | |
| Si totusi e mult mai bine pe Sibiu decat pe Sighisoara chiar si cu timpi astia umflati se merge bine si fara intarziere pe cand prin Sighisoara era dezastru.
Ca sa nu mai zic ca acum se poate folosi la 347 pe ruta Sibiu-Brasov-PL.Vest-Buc.Nord plus cei din Brasov, Predeal si Sinaia pot sa-l foloseasca acum de cand circula pe Sibiu. Cand era pe Sighisoara zilnic avea BONUS si nu statea nimeni dupa el ca vorba aia oferta era destul de bogata : R 11034, RT 14036, IR 1630, IR 15931 3 operatori diferiti cu 4 trenuri pe aceeasi ruta intr-un interval de numai 60 minute. Dacia 347 era ultimul nu mai lua nimic din Brasov, Predeal sau Sinaia.
O mare bila neagra ca le-au trebuit 2 luni de zile sa-si dea seama ca varianta prin Sighisoara la vremurile din prezent era o varianta nu proasta ci foarte proasta. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Lun 22 Feb 2016, 11:56 | |
| Chiar ar putea macar s-a faca niste simulari de mers cu incrucisari pe linie dubla intre Sibiu si Talmaciu |
|
| |
traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5139 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Sam 27 Feb 2016, 07:54 | |
| Pe 1696 (celebrul, care vine de la Oradea si soseste in Bucuresti la 8:30 dar mereu cu intarziere enorma, si vara prelungit la Mangalia), stie cineva de ce figureaza pe panoul Garii de Nord ca venind de la Timisoara? Nu mai vine de la Oradea, sau ce s-a intamplat? |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Sam 27 Feb 2016, 09:35 | |
| Eu știam că 1696 vine de la Timișoara, de unde ți - a năzărit ca ar veni de la Oradea Mare ?! Nu e atât de celebru, se pare... Poate are ceva vagoane de la Curtici, acum.
|
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Sam 27 Feb 2016, 11:29 | |
| IR 12936 Cluj Napoca 05:55 - Simeria 10:09-11:27 - Craiova 17:05 - Bucuresti Nord 20:48 *Circula in ziua de 01.03.2016, suplimentar. *Oferta tarife regio |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Sam 27 Feb 2016, 11:41 | |
| Circula doar pe 1 martie in locul lui 1836, practic e acelasi tren doar ca pentru o zi are mersul putin modificat. La Bucuresti Nord sunt afise inca de la 1 februarie cu acest anunt. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 | |
| |
|
| |
| Mersul Trenurilor 2015/2016 | |
|