Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente CFR

In jos 
+94
Rarau
George CFR
Ikarus99
Vale_ntin
cortexedge
andreiutzu
Shinkasen
florrinel
DPS
cristi5
AeroX
mishu88
Luna
Vale
laur 133
Daniel Trifu
Tony-PH
razvan - trenuri
marian1967
ldh80
Sabik
alex_trs
ciprian71
Warrington
neluadi
CristyanC
kristi kkk
didinul
saint
laurentzu
aris86
ets2oltromânia
buldozer2
NicuS
LanceR
Norbi
mariuscfrbucuresti
marius_catalin84
euteddy
@ndrey
TonyGFR
cristi ar
sorinache96
Ony_x
IonutCFR2009
cfr500
19jimmy84
Costin.H
vatmanul
IonutChircu
alinx3330
92Dragos
frank81
spiderpc
cardinal
TVlad
Re6/6
Teodor
mtk
alliens
c o r v i n
Luca tgv
AndiCFR
Gabry Gabriel
Vitosa
DAS 2011
apmatei
bubu
alex.barac.5
Elful
Petre_IFTE
alex.alexus.tm
COSTACHE MIHAIL
tcm
Dutzu
Andrey_tm
johnsmoke
mureseanu_976
florin.lifticariu
marius664
Katalyn
EA025
Adirmvl
Jurnal Feroviar
Dr2005
DUAL
Jhonyla
Adisoft1991s
cristi CFR
Nesebar
Adrian78
mielutu zburator
Amiralul
dan tm
98 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 56, 57, 58 ... 62 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13017
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 02 Noi 2017, 08:00

In Romania pe unele portiunii ar trebui ca in Rusia, sa iasa bariera din sosea.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 02 Noi 2017, 08:57

Warrington a scris:
Care s-au civilizat, au făcut asta prin educație și prin bunăstare materială, nu prin pedepse. Pedepsele impresionează pe cel care are ceva de pierdut, cel care n-are nimic de pierdut nu dă doi bani pe ele.
N-ai ce educaţie să faci, cowboyii de pe şosele nu se pot educa decât cu biciul.

Warrington a scris:
dar și vesticii conduc mai agresiv și mai dezordonat când vin în România. Oare de ce?
Pentru că ştiu că nu le face nimeni nimic, chiar dacă ei au o educaţie rutieră mai bună. Şi ajungem iar la problema amenzilor - nu neapărat a valorii lor, cât a modului în care (nu) se acordă. Deşi putem vorbi şi despre valoare... de exemplu, amenda pentru trecere pe roşu e mai MICĂ decât amenda pentru un biciclist care nu are clopoţel. Practic, statul consideră mai periculoasă o bicicletă fără avertizor sonor decât o maşină care trece pe roşu.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 02 Noi 2017, 10:43

Nici cu biciul ca nu mai suntem pe vremea Inchizitiei. Luate permisele in functie de gravitatea faptei savarsite, incepand de la 1 an pentru neacordare prioritate pietonilor, fortare un galben fara sa se produca evenimente, nefolosirea centurii de siguranta, vorbit la telefon. La a doua abatere suspendat permisul pe doi ani. La a treia abatere pe trei ani, si tot asa pana constientizeaza faptul ca urmatoarea oara gresind raman pietoni. Alte abateri decat cele de adineauri pedepsite cu privare de permis incepand de la 2 ani, 5, 10, si pana la pe viata. Dar nu cu suspendare cand ai luat viata cuiva. Cazul lui Serban Huidu, si multi altii.
Cum legislatia auto e intr-o continua schimbare toti posesorii de permise chemati din 3 in 3 ani la examenul teoretic. N-ai luat sala, pa permis 6 luni/1 an de zile. Pune mana si invata legislatie.
Daca nici asa nu-i educi apoi propun sa ne lasam de soferie.

Si mai lasati-ma voi astia cu din cauza ambroziei nu e vizibilitate la trecerile peste calea ferata ca nu e asa peste tot. Sunt atatea filmari ale mecanicilor de locomotive postate pe facebook unde nu exista pic de ambrozie sau copaci si conducatorii auto tot trec cand trenul e prin apropierea pasajului!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 02 Noi 2017, 11:04

În SUA (deci ţara aia cu mai multe maşini decât locuitori), permisul se poate anula pe viaţă dacă eşti prins băut de 3 ori la volan, dacă produci accidente cu morţi sau cu răniţi grav, dacă conduci drogat, dacă tragi cu puşca în timp ce conduci şi dacă nu opreşti la semnalul poliţistului.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3793
Data de inscriere : 03/09/2016

Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 02 Noi 2017, 12:37

Dr2005 a scris:
În SUA (deci ţara aia cu mai multe maşini decât locuitori), permisul se poate anula pe viaţă

În SUA permisul este eliberat de fiecare stat în parte, exact ca în UE. Poți să găsești un text din legislația federală care să confirme ce spui tu? Adică un text din care să rezulte că Oklahoma nu mai poate să-ți elibereze permis dacă ai tras cu pușca în Idaho?

Dr2005 a scris:
N-ai ce educaţie să faci, cowboyii de pe şosele nu se pot educa decât cu biciul.

1. Aceea nu  educație, e constrângere.

2. Chiar crezi că poți sta în fiecare secundă în spatele unor astfel de cowboy? E problema lor la mansardă și probabil n-o au decât cel mult 1% dintre șoferi. Dar la 5-6 milioane de posesori de permis sau câți or fi în România, 1% înseamnă 50 - 60.000 de oameni, e virtual imposibil să te ocupi de toți.

În rezumat, e o bătălie cu morile de vânt. Contravenții pe șosele vor exista atât timp cât vor exista oameni, la fel cum vor exista furturi și crime. Iar mașini autonome n-ai să vezi peste tot nici în 30 sau 50 de ani de-acum încolo. Trenul poate fi automat fiindcă e legat de niște șine, mașina autonomă poate face ce vrea ea, așa că nu se va generaliza în timpul vieții noastre.

Vitosa a scris:
Si mai lasati-ma voi astia cu din cauza ambroziei nu e vizibilitate la trecerile peste calea ferata ca nu e asa peste tot. Sunt atatea filmari ale mecanicilor de locomotive postate pe facebook unde nu exista pic de ambrozie sau copaci si conducatorii auto tot trec cand trenul e prin apropierea pasajului!

Foarte bun comentariu. Aceia sunt cowboy-ii despre care vorbeam și pe ei nu-i poate opri decât bariera.
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3793
Data de inscriere : 03/09/2016

Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 02 Noi 2017, 13:07

Vitosa a scris:
Cum legislatia auto e intr-o continua schimbare toti posesorii de permise chemati din 3 in 3 ani la examenul teoretic. N-ai luat sala, pa permis 6 luni/1 an de zile. Pune mana si invata legislatie.

Nicio țară din Europa nu are capacitatea logistică pentru așa ceva. Îți dai seama că vor fi de 20 de ori mai mulți candidați la examen decât în prezent? Milioane de oameni vor conduce cu permisul expirat, iar legea va deveni o glumă, n-o va mai respecta nimeni.

Se face asta pentru profesioniști, o dată la 5 ani, dar ei sunt mult mai puțini decât amatorii, iar în practică se demonstrează că nu prea merită efortul. E doar o procedură birocratică pe care o trec toți, iar societatea suportă degeaba niște costuri pentru asta.

De-obicei, cineva care are permis de conducere de peste 10 ani începe să conducă ”după ureche” și obține cam 15 puncte la examenul teoretic dacă îl iei de pe stradă fără să aibă timp să se pregătească. Însă asta nu înseamnă că șoferii amatori cu permis de peste 10 ani reprezintă un pericol public, majoritatea întrebărilor de la examen nu au relevanță reală în șoferia de zi cu zi.

În UK de exemplu, abia categoria de vârstă ”peste 90 de ani” produce aceleași pagube pe șosele ca și categoria ”sub 25 de ani”, deci e clar unde e problema. Nu la examenul teoretic, în niciun caz.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13017
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 02 Noi 2017, 13:12

Bun, dar discutia a plecat de la ,, de ce nu opresc la bariere"?

eu cred ca e ceva psihologic., oamenii nu sint obisnuiti cu trenul, au parerea ca trenul circula incet sau ca e foarte lung sau poate e desuet deci cum sa stau la bariera sau uneori cred ca e slab mai ales cind sint automotoare.
aaa ce ba asta e mic e o troaca ,nu ma ajunge, nu stau dupa el.
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3793
Data de inscriere : 03/09/2016

Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 02 Noi 2017, 13:22

E ceva psihologic, oamenii se comportă adesea la volan ca într-un joc pe calculator. Diferența e că într-un joc pe calculator ai mereu încă o viață Very Happy
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 02 Noi 2017, 13:46

Atunci asa sa fie cum spui tu warrington. Mersesem pe premisa ca daca mecanicii de locomotive dau anual examinarea profesionala de ce nu s-ar implementa si in cazul soferilor auto indiferent de categorie. E logic si fara dar si poate ca numarul mecanicilor de locomotive este infim in comparatie cu numarul posesorilor permiselor auto si ca, costurile ar fi mult mai mari daca s-ar pune in aplicare propunerea mea. Initial trecusem in text reexaminarea lor la din 5 in 5 ani apoi am scazut-o la din 3 in 3 ani, dar vorba ta teoria e teorie iar mentalitatea oamenilor difera de la ins la ins.

Iata si una din filmari gasita repede pe facebook


Sectia e 302. Viteza trenului e in scadere fiind limitare de viteza la pasaj. In pasajul acela au murit zece oameni care veneau intr-un autocar de la o nuntă. S-au montat si niste panouri de o parte si de alta trecerii in care se specifica pericol de accidente dar degeaba.
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3793
Data de inscriere : 03/09/2016

Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 02 Noi 2017, 14:49

Mecanicii de locomotivă sunt puțini și sunt responsabili pentru sute de oameni, uneori chiar peste o mie. Astfel încât testarea lor anuală e și fezabilă și justificată. La fel e și la piloți de avion, cu aceleași argumente.

Însă șoferi sunt cu milioanele în România, cu sutele de milioane în Europa, iar de trecut aiurea peste calea ferată poate trece orice căruțaș sau orice biciclist. Și chiar orice grup de pietoni poate traversa iresponsabil calea ferată, iar pe ăștia sigur n-o să ne apucăm să-i testăm. Soluția sunt barierele și asta este.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 02 Noi 2017, 16:18

Warrington a scris:
Dr2005 a scris:
N-ai ce educaţie să faci, cowboyii de pe şosele nu se pot educa decât cu biciul.

1. Aceea nu  educație, e constrângere.
Da, e constrângere. Educaţia au primit-o în şcoala de şoferi. Nişte camere fixe rezolvă multe lucruri, iar Europa e plină de ele. Cele din Ungaria mi se par cele mai bune: http://hungaryassistance.com/traffic-control-in-hungary-new-intelligent-speed-cams-from-april-5-2016/ Verifică viteza, ITP-ul, RCA-ul, vinieta, trecerea pe roşu şi călcarea liniei continue.

Warrington a scris:
Și chiar orice grup de pietoni poate traversa iresponsabil calea ferată, iar pe ăștia sigur n-o să ne apucăm să-i testăm. Soluția sunt barierele și asta este.
Şi crezi că pietonii or să stea ca cei britanici, să pună mâna pe telefonul de lângă trecerea la nivel şi să întrebe dacă pot traversa sau nu liniile? Orice barieră poate fi ocolită sau sărită, nu poţi preveni tot. Numai că accidentele cele mai grave implică lovirea de autovehicule, iar autovehiculele sunt înmatriculate şi pot fi identificate. O cameră video la trecerea aia la nivel din postarea lui Vitosa ar fi lăsat pietoni undeva la 1000 de şoferi pe zi. Îţi spun eu că a 2a oară ăia opreau acolo, chiar dacă nu ar mai fi fost camera amplasată acolo. Asta chiar ar fi o idee bună, să fie, să zicem, câte o cameră pe fiecare judeţ, dar fiecare trecere să aibă cutia în care se pune camera, iar camera să fie mutată zilnic dintr-un loc în altul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3793
Data de inscriere : 03/09/2016

Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 02 Noi 2017, 16:26

Dr2005 a scris:
Şi crezi că pietonii or să stea ca cei britanici, să pună mâna pe telefonul de lângă trecerea la nivel şi să întrebe dacă pot traversa sau nu liniile?

Pietonii britanici nu fac așa ceva. Nici măcar șoferii de TIR nu fac așa ceva în mod obișnuit. Numai conducătorii unor utilaje grele de pe la ferme sau care lucrează pe câmpuri, ei sună să întrebe dacă pot traversa. Și chiar și așa tot s-a întâmplat să-i lovească trenul, chiar dacă primiseră permisiunea să traverseze calea ferată.

Dr2005 a scris:
O cameră video la trecerea aia la nivel din postarea lui Vitosa ar fi lăsat pietoni undeva la 1000 de şoferi pe zi.

Tu ai merita să te oblige cineva să pui în practică ideile pe care le susții Very Happy

Să vezi la câte procese ai ajunge să fii citat de acei 1.000 de șoferi, să vezi câte omologări, marcaje și definiții legale ar trebui introduse, astfel încât să poți demonstra în instanță care șofer a procedat corect și care nu, iar înainte de a se încheia primele 100 de procese (deci nu toate o mie!) ai renunța singur la a mai aplica asemenea idei.

În realitate problema ta e alta și are legătură cu experiențele din copilărie: aveai un frate mai mare care te bătea cât nu erau părinții acasă? Și îți era teamă să le spui părinților, fiindcă te bătea din nou când rămâneați numai voi doi? Așa apare încrâncenarea asta, așa apare dorința permanentă de a introduce mereu noi sancțiuni și pedepse prin lege. Și ai fi uimit să afli cât de mulți oameni cu experiențe din astea în copilărie se fac la maturitate funcționari publici, în încercarea inconștientă de a se despăgubi psihic pentru ce au suportat în copilărie. Nu e vina ta, așa au fost vremurile, dar ar trebui să încerci să te controlezi când simți nevoia să propui sancțiuni și pedepse.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 02 Noi 2017, 23:55

Are frustrari mari, se vede ca e o problema la el cu sanctionarea, el la orice vrea sanctiune, cred ca a fost terorizat cand era mic si de acolo i se trage.

_________________
595423Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente CFR - Pagina 57 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente CFR - Pagina 57 Bdeem_8496_a
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5434
Data de inscriere : 27/06/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Icon_minitimeVin 03 Noi 2017, 00:57

De ce totusi la noi ar fi asa complicat sanctionarea pe baza iamginilor video, din moment ce in alte tari se practica in mod extensiv? Cat despre indivizii aia care te cheama in juecata, solutia e cea propusa de Firea pentru licitatii contestate, sa depuna o cautiune substantiala pe care sa o piarda daca pierd procesul, pe langa amenda pe care va trebui sa o plateasca....asa vor fi descurajati evident sa conteste doar ca sunt Gica contra
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3793
Data de inscriere : 03/09/2016

Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Icon_minitimeVin 03 Noi 2017, 02:13

alliens a scris:
De ce totusi la noi ar fi asa complicat sanctionarea pe baza iamginilor video, din moment ce in alte tari  se practica in mod extensiv?

Se practică în mod extensiv determinarea vitezei sau determinarea faptului că ai trecut pe roșu la un semafor. Dar la o trecere simplă de cale ferată, fără bariere și fără avertizări luminoase, cum era cea din filmulețul de pe Facebook (pentru că despre asta discutăm) va trebui să stabilești la ce distanță se poate afla trenul, în raport cu viteza lui de deplasare, astfel încât să se considere că ai traversat calea ferată regulamentar sau nu. Știi tu vreo țară unde se face asta?

alliens a scris:
Cat despre indivizii aia care te cheama in juecata, solutia e cea propusa de Firea pentru licitatii contestate, sa depuna o cautiune substantiala pe care  sa o piarda daca pierd procesul, pe langa amenda pe care va trebui sa o plateasca....asa vor fi descurajati evident sa conteste doar  ca sunt Gica contra

Și crezi tu că soluția asta rezistă la CCR, ținând seama că ea restrânge accesul la justiție? Dacă rezistă la CCR, crezi că rezistă și la CEDO? O firmă nu se poate duce la CEDO, însă permisul de conducere e al unei persoane fizice, nu al unei firme. În lumea civilizată lucrurile merg exact invers, judecătorul decide suspendarea permisului, nu orice polițist de pe stradă. Polițistul face doar constatarea, trimite actele la instanță, iar constatarea făcută de el chiar trebuie să reziste când o examinează judecătorul.

În loc să realizezi că suspendarea permisului doar de către poliție, fără o hotărâre judecătorească, e de fapt un abuz al statului în România, tu mai vrei încă un abuz, o cauțiune care să-i restrângă cetățeanului și dreptul de a se adresa el justiției, când de fapt statul era cel care trebuia să se adreseze justiției ca să-i suspende permisul?

Separat de asta. ce cauțiune substanțială știi tu că se depune la contestarea licitației? Deci nu ce-a zis Firea, că politicienii au gura mare și zic multe. Ce se practică efectiv în justiția din RO? Crezi că poți să-i ceri 5-6 milioane de euro cauțiune la contestarea unei licitații de 50-60 de milioane de euro?

P.S. A existat un caz în UK când judecătorul i-a suspendat dreptul de a conduce timp de 12 luni unui șofer doar pentru că ținea mâinile pe ceafă, nu pe volan și l-a filmat un alt șofer din mașina din spate. Dar nu i-a suspendat poliția permisul, cum se practică în România și nici nu i-a stabilit nimeni vreo cauțiune ca să se poată prezenta în instanță. Dimpotrivă, suspendarea a fost decizia judecătorului, după ce l-a audiat pe contravenient, să vadă ce are de spus.

Dacă suspendarea permisului o decide un judecător, poți să filmezi contravenția și cu camera de pe bicicletă, că nu aceea e dovada propriu-zisă. Dovada e ceea ce declară contravenientul în fața judecătorului, care îl crede sau nu, după care decide. Așa merg lucrurile într-un stat de drept și asta ar trebui să devină și România, nu să adauge abuzuri peste abuzuri.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 57 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente CFR
Sus 
Pagina 57 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 56, 57, 58 ... 62 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Accidente si Incidente INTERNATIONAL
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente feroviare
» Accidente si Incidente la CFR si in lume

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: