Un Desiro are latimea de 2830mm, ii mai trebuiau ceva mm sa treaca in siguranta.Oricum TIR-ul nu a fost repus pe roti, doar scos din gabaritul caii, operatiunea urmand a continua in intervalul cand nu circula trenuri.
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
Civilizația se obține atunci când resursele sunt suficient de accesibile pentru toată lumea, iar capacitatea de trafic este și ea o resursă. În urmă cu o generație, datorită ”înțeleptei politici a partidului”, românii ajungeau să se bată la propriu de la mâncare, la cozile din spate de la Alimentara. Astăzi, datorită ”înțeleptei politici a partidului” urmaș, românii ajung să se bată la propriu în trafic. Iar instituția unde îți câștigi tu traiul e parte a problemei, nu parte a soluției.
Cred ca mai trebuie ca si oamenii sa se adapteze dupa resurse, nu resursele dupa om. Acum, daca nu e loc pentru masini, ce facem ? Daramam tot, sa facem loc masinilor ? Sau, cand cumperi un lucru, te uiti si daca ai unde sa il parchezi, nu il cumperi si dupa aceea urli sa ti sa faca loc.
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
”Capacitatea de trafic” nu înseamnă ”loc de parcare”.
Iar pentru informarea ta, atât în Germania cât și în UK, străzile sunt în general mai înguste decât în România, dar capacitatea de trafic e mai mare. Proasta organizare nu are nicio limită, în România poți să ai 15-20 de mașini pe minut pe străzi pe care în Germania s-ar obține 60 de mașini pe minut.
Iar țigănia din București o mai găsești probabil doar în Indonezia și alte țări asemenea. Cât privește configurația străzilor, poți să găsești pe Youtube tot felul de filmulețe din fosta Uniune Sovietică și o să ai o revelație: orașele din România au străzi proiectate după același model sovietic, nu după vreun model vest-european.
dan tm a scris:
Nu in Dej Calatori s-au facut repoaratii nu demult?
S-or fi făcut, dar pe ce ecartament?
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
Amenzile cum sunt in Germania si UK, daca iti lasi tigaia prin centru ? Cat costa locul de parcare ? Daca ar fi la noi, amenzi ca acolo, precum si ridicari de masini, cred ca numai din Bucuresti s-ar strange bani la buget de autostrazi
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
Exact de la asta trebuie început, de la amenzi. În orice moment din zi și din noapte, în orice oraș mare din România sunt mii de mașini parcate ilegal, pe care nu le deranjează nimeni. Probabil chiar zeci de mii în București. Dar în paralel cu amenzile, trebuie asigurate și locurile de parcare. Nu știu câte clădiri de parcare sunt în orașele românești, în orice oraș din Germania sau din UK sunt mai multe, uneori cu zecile. E OK să-l amendezi dacă e parcat ilegal, dar trebuie să aibă și unde parca legal, în limita a câteva sute de metri de locul unde are treabă.
Tu vrei ca lucrurile să fie ca pe vremea lui Ceaușescu, interdicțiile și restricțiile să se aplice pentru cetățean, dar autoritățile să n-aibă nicio obligație de a asigura condiții pentru ca activitatea să se poată totuși desfășura, dacă se respectă acele restricții. Pentru tine, omul n-are decât să lase mașina la intrarea în oraș. Dar în niciun oraș din vest n-ai să vezi o asemenea atitudine. Omul n-are decât să parcheze și în centrul centrului, dacă e dispus să plătească pentru asta, iar orașele chiar produc bani din taxele de parcare.
Pe lângă asta, în Germania (sau cel puțin în Bavaria, unde am avut discuția asta) fiecare locuință nou construită trebuie să includă două locuri de parcare pentru fiecare familie. Asta pe lângă miile de clădiri vechi sub care s-au construit parcări pe 1-2 nivele în subsol, atât pentru locatari, cât și pentru agenții economici care au activitate în acele clădiri. Există chiar și garaje cu podea-lift, în care două mașini sunt parcate una deasupra alteia, pentru a economisi spațiul.
Last but not least, multe străzi din orașele mari chiar trebuie redesenate. Traficul e organizat de niște oameni literalmente incompetenți, care nu sunt în stare nici măcar să se uite la o intersecție pe Youtube, ca să înțeleagă cum trebuie organizat traficul. Uită-te la clipul de mai jos și spune dacă știi vreun rond marcat în felul ăsta în România. Clipul e din Dubai, dar în UK sunt mii de ronduri marcate în felul ăsta. Că nu Dubai a inventat rondurile, Marea Britanie le-a inventat:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Ma apuca nostalgia cand ma gandesc de cate ori am fost cu acest tren in trecut, atat pe bucati dar si de la Iasi la Timisoara Nord.
In prezent avand alta varsta sunt mai pretentios, chiar daca traseul strabatut este superb.
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4693 Data de inscriere : 24/12/2012
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mar 26 Sept 2017, 12:40
Adrian78 a scris:
dan tm a scris:
Nu in Dej Calatori s-au facut repoaratii nu demult?
Acum se vad aia 500 mil de lei investiti anu asta de CFR INFRA
Inca nu au ajuns cu reparatiile pana la Dej.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mar 26 Sept 2017, 20:54
@dan tm s-au oprit la Jucu. Cred ca la astea te referi http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3690-14-iulie-2017-sectia-cf-apahida-dej-calatori-in-reparatii-pentru-ridicarea-restrictiilor-de-viteza Despre deraierea lui 1765 informarea AFER spune asa: La data de 24.09.2017 ora 23.17 la trenul interregio 1765 in relatia Iasi-Timisoara, avind parcurs de iesire de la L2, pe firul I in directia Gherla, se produce deraierea locomotivei de 4 osii, si deraierea celor 6 vagoane din compunere, unele de toate osiile si altele partial. Deraierea s-a produs intre semnalul de iesire si semnalul de intrare. Se solicita tren ajutor macara de 125 t/f si vagon de ajutor. Cauza: se va stabili de catre comisia de investigare. Pe facebook se vorbeste ca ar fi cedat traversele putrede. La Dezmir e un munte de traverse din beton, dar cine sa le monteze?! Si tot pe facebook in noaptea deraierii un calator a dat un raspuns demn de tot rasul. La intrebarea: -Unde mai exact a deraiat, chiar la iesire din gara, spre Cluj? -Da. Inainte de repartitor.
Repartitorul fiind defapt semnalul repetitor!
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mar 26 Sept 2017, 21:07
Vitosa a scris:
Si tot pe facebook in noaptea deraierii un calator a dat un raspuns demn de tot rasul. La intrebarea: -Unde mai exact a deraiat, chiar la iesire din gara, spre Cluj? -Da. Inainte de repartitor.
Repartitorul fiind defapt semnalul repetitor!
Nu-i de ras, omul a auzit ce s-a intamplat din alte guri, si nefiind un cunoscator feroviar a pronuntat un cuvant pe care l-a asociat cel mai bine cu un alt cuvant inteles de el...