Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 16 Sept 2015, 20:49
Care o impins si care o franat )?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 16 Sept 2015, 21:43
Cuplare ungurească, ăia nu opresc cu 3m înainte să cupleze. Chestia e că, de regulă, manevrantul e deja între tampoane la momentul cuplării. Acum cred că nu era acolo, altfel auzeam la ştiri.
_________________ :TTT:
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 16 Sept 2015, 23:08
Cum erau afisele alea lipite in comunism prin gari si depouri? ,,Cauzele accidentelor sint cunoscute. Atunci de ce nu sint evitate?"
sau ,,Protectia muncii face parte integranta din procesul de munca" deci manevrantul nu are ce sa caute la legare decit dupa oprirea locomotivei. Probabil ca acest eveniment va fi prelucrat daca se mai face scoala personalului.
A fost un asemnea caz si in Timisoara Nord cind locomotiva a intrat asemnator peste un tren de calatori.daca era manevrantul si acolo?
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 16 Sept 2015, 23:46
Bine ca nu a fost pe linie reabilitata...
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 16 Sept 2015, 23:59
Remarcaţi poziţia manevrantului la cuplare, după minutul 1:55.
_________________ :TTT:
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Ca sa citez o proasta cu microfon prezenta la un accident in care au murit 4 insi ca s-a surpat malul pe ei, al cincilea scapand ca a fost acoperit doar pana la umeri: "purta casca?" La ce ii trebuie nu-mi dau seama, da' are casca.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Pt. ca, poate sa nu fie atent si sa-l loveasca cupla locomotivei in cap si la viteza mica si sa i faca aerisire la creier.. Asa, macar casca mai tine ceva.. Daca era in cazul nefericit de astazi... ori se ascundea sub vagon cand vedea locomotiva ca nu franeaza.. ori era carne de lasagna..
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
Intr-adevar nu cred ca manevrantul a procedat corect d.p.d.v. al protectiei muncii. La noi in instructii, obligativitatea de a opri cu cel putin 2 m inaintea garniturii la cuplare, s-a introdus tocmai dupa un eveniment unde locomotiva a intrat pe garnitura cu aprox. 30 km/h, fiindca nu a tinut frana, nefiind reglata corespunzator. Si cred ca in Brasov s-a intamplat asta.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Braşovul şi acum mai cuplează fără să oprească locomotiva...
Uite de aia era bună cupla automată, dar ERRI acum câteva zeci de an nu a vrut. Când au fost disucţiile astea, România a comandat numai material rulant care să poată primi uşor cupla automată, de aceea locomotivele produse după un anumit an au altfel de aparat de tracţiune, care poate fi uşor înlocuit cu o cuplă automată (cele cu flanşa rotundă).
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
Braşovul şi acum mai cuplează fără să oprească locomotiva...
Uite de aia era bună cupla automată, dar ERRI acum câteva zeci de an nu a vrut. Când au fost disucţiile astea, România a comandat numai material rulant care să poată primi uşor cupla automată, de aceea locomotivele produse după un anumit an au altfel de aparat de tracţiune, care poate fi uşor înlocuit cu o cuplă automată (cele cu flanşa rotundă).
Eu nu am vazut mecanic de la Calatori care sa nu opreasca inainte de cuplare pe tren Cauza accidentului de la Curtici mecanicul ungur de pe EA 076 a intrat la linia 13 ocupata cu vagonul si locomotiva Skoda si nu le-a vazut din pricina ca la linia 14 era o locomotivâ DB cu pozitile led aprinse
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
Braşovul şi acum mai cuplează fără să oprească locomotiva...
Esti sigur de ce spui s-au s-a intamplat odata fix cand erai tu acolo si ai dedus ca la fel se intampla zilnic la toate trenurile ? Vezi ca pacalesti lumea cu afirmatile tale mai ai cativa fani doar pentru ca vi cu informati din minister altfel pa puiul.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
În 2006, 2007, 2008, 2009 şi 2012 se practica legarea LDH-ului de manevră cu manevrantul direct între tampoane. După aia nu am mai dat aşa des prin Braşov, nu am chef să stau câte 20 de minute după un troleu care, când vine, constat că e un MAN scurt sau chiar un BMC şi nici să trebuiască să aştept 15 minute un 4, ca după aia să merg pe jos până la Biserica Neagră, pentru că RATBv nu consideră că centrul merită transport civilizat. Şi nici mersul pe jos nu e o soluţie, fiecare giratoriu implică un ocol între 150 şi 400m pentru pietoni. Doar cu bicicleta mai merg pe acolo, deşi e greu să faci stânga când trebuie să te încadrezi pe banda 4. Aşa că la ultimele drumuri prin Braşov am preferat să ies din el cât mai repede cu putinţă. Dar am deviat de la subiect.
_________________ :TTT:
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
Bicicleta e nr 1 pentru un oras ca Brasov si RAT face treaba buna din 2006 de cand s-au reorganizat traseele eu nu stiu cum doar tu ai parte de patani, incidente si altele si alti nu. Ai vrea articulate in loc de BMC-uri daca se poate chiar DAC-uri sau favoritele tale Ikarus, frumoasa gandire in 2015 in timp ce alti au lux noi inca vrem epoca de piatra.
In plus cu bicicleta in Braosv poti sa ajungi mai repede decat cu transportul in comun daca vi din Noua spre Saturn poti folosi scurtatura pe langa Decathlon, Kaufland si ai ajuns imediat pe cand autobuzul ocoleste tot cartierul si iese la rond la Darste apoi DN1 pana la rond la Mec Donalnds. La fel poti iesi din Racadau mai repede la Aleile de sub Tampa pe cand 31-le ocoleste ca nu e ingust ca o bicicleta.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
N-are ce să caute un BMC de 8m pe un traseu pe care celelalte vehicule sunt articulate, cred că poţi să realizezi şi tu asta. Am prins BMC pe 8 şi articulat pe 23b şi 35, ca să-ţi faci o idee despre (lipsa de) gândirea RATBv. În timpul ăsta, pe 41 se plimba un MAN SL283 cu câţiva călători, iar pe 50 (şi 50b cum era atunci) se calcă lumea în picioare în BMC-uri, că nu vrea Scripcaru maşini mari în centru. Până în 2006 pe acolo circulau articulate pe linia 1 şi vehicule de 12m pe liniile 3 (Poarta Schei - Roman), 4, 12, 19 şi câte mai întorceau la Piaţa Unirii sau Pe Tocile. Avem un ditamai liceul, o maternitate, un cartier, o groază de obiective turistice... care beneficiază doar de porcăria de 50, cu BMC-uri. Care oricum te duce nicăieri, că n-are nici măcar staţie comună la Teatrul Dramatic cu liniile ,,grele" gen 4, 5, 6, 17 sau 31. A, apropo, la Braşov abonamentul pe o linie NU este valabil pe liniile cu traseu comun. Deci dacă tu mergi de la Triaj la Bd. Gării, ori iei 1, ori iei 21, ori iei 11, nicidecum pe ăla care vine primul în staţie.