|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+95nelucozac teoiasi neluadi Vlad StefanD_ Norbi Sabik Traveller TonyGFR DB Robert Bobby_TM ALEXCFR florin94 cristi ar alliens mariuscfrbucuresti Ryan Anderson Ghioca Bogdan theblackstigx raulberian celmaifidel LascuB_1980 Spartan1948 rich1974 CristyanC marius_catalin84 get. johnsmoke tzifrea miguel1975 alex_trs ldh80 bubu bobi rizelgeorgel2004 AeroX cardinal riciu Razvan Tudor lapsanszkitamas DAS 2011 Luna AndiCFR TonyCFR KQQ TudorVD Luca tgv Vale razvan - trenuri COSTACHE MIHAIL DPS spiderpc vatmanul Dionis apmatei DUAL marius664 alex.barac.5 92Dragos AndreiSV LanceR Adirmvl enstendhal EA025 Elful mihaitzateo Laur Andrey_tm frank81 Adrian78 @ndrey mureseanu_976 vanchorusebulgaria Jhonyla cfr500 user dezactivat... lifetec daniel_c cristy79 kristi kkk alinutz23 qew00 NicuS florin.lifticariu alex.alexus.tm IonutCFR2009 dan tm didinul Vitosa mielutu zburator Jurnal Feroviar Katalyn Teodor Dr2005 Nesebar 99 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 05 Sept 2015, 05:50 | |
| Ma indoiesc ca femeia de servici are capacitatea sa se uite pe niste bilete de calatorie. Hai ca la biletele simple de la Buc la Ploiesti la trenul x daca o pui la peron la usa nu e greu dar daca vi cu bilete complicate 100% o bagi in ceata. Asa si eu pot sa fac voluntariat sa fac pe supracontrolul ca nu e greu sa te uiti pe niste bilete dar cand prind bilete ciudate si complicate ce fac, il pun pe nas sa se uite el ? De rasul curcilor.
Cat despre Softrans e pe pielea lui cel sau cei care accepta sa mearga pe scaun pliant, eu nu am vazut si nu am mai auzit de asa ceva pana acum.
In concluzie ceea ce ai spus tu sus cu cateva postari inainte practic degeaba platesc biletul si locul in tren ca sunt la comanda sefului de tren si daca el doreste sa calatoresc in wc trebuie sa ma conformez. Lasa ca daca prind vreodata chestii de genul i pun sa-mi arate regulamentul si sa-mi plateasca tot biletul si cobor la prima. Cumpar cu 3 saptamani biletul i spun casierei sa-mi dea locul x din vagonul y ca stiu ca ala e unul dintre cele mai bune locuri ca in tren sa stau la cheremul sefului de tren, al altor cfr-isti sau babe cu gratuitate. Exact ca in filmele cu prostii. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 05 Sept 2015, 06:08 | |
| - kerpeten ali a scris:
- Ma indoiesc ca femeia de servici are capacitatea sa se uite pe niste bilete de calatorie. Hai ca la biletele simple de la Buc la Ploiesti la trenul x daca o pui la peron la usa nu e greu dar daca vi cu bilete complicate 100% o bagi in ceata.
Îi dai o listă cu specimene pentru toate felurile posibile şi imposibile de bilete şi dacă nu recunoaşte ceva, o scoate şi se uită. Crezi că naşii nu au şi ei aşa ceva? Că nu toţi au văzut InterRail-uri, BalkanPass-uri, FIP-uri, autorizaţii pentru călătoria în interes de serviciu a funcţionarilor străini (da, există şi din astea!) ş.a.. - kerpeten ali a scris:
- In concluzie ceea ce ai spus tu sus cu cateva postari inainte practic degeaba platesc biletul si locul in tren ca sunt la comanda sefului de tren si daca el doreste sa calatoresc in wc trebuie sa ma conformez. Lasa ca daca prind vreodata chestii de genul i pun sa-mi arate regulamentul si sa-mi plateasca tot biletul si cobor la prima. Cumpar cu 3 saptamani biletul i spun casierei sa-mi dea locul x din vagonul y ca stiu ca ala e unul dintre cele mai bune locuri ca in tren sa stau la cheremul sefului de tren, al altor cfr-isti sau babe cu gratuitate. Exact ca in filmele cu prostii.
Dacă plăteşti rezervare, operatorul e obligat să îţi asigure un loc, nu locul 66 la geam. Dacă se schimbă compunerea trenului şi nu mai există locul 66 (de ex. de la 22-76 la 22-96) sau, între timp, se schimbă diagrama şi compartimentul 6 devine compartiment de serviciu, atunci tu nu ai ce să faci, iar naşul e obligat să îţi dea alt loc sau să îţi dea banii înapoi pe tariful de rezervare (nu pe tot biletul!). _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 05 Sept 2015, 07:44 | |
| E clar ca nu vorbim aceeasi limba. Omule daca la casa de bilete am posibilitatea sa cer ce loc vreau in ce vagon vreau si imi da sa zicem locul 66 pai omule eu pe locul 66 o sa stau, nu unde vrea nush ce baba comunista care are gratis sau nas corupt, ce e greu sa intelegi asta ? E ca atunci in accidentul de avion cine nu s-a urcat acum traieste, asa si cu locul 66 la un accident poate scap in schimb daca stau pe alt loc si trec dincolo iti garantez ca o sa-l bantui toata viata pe nas si pe babele comuniste. Cum a putut sa-i spuna lui AlexD sa stea in alta parte asa putea sa le spuna babelor sa-si miste fundul de pe locurile care nu li se cuvin. Vezi ca nu sti cum arata 21-87 iar locurile lui AlexD erau printre cele mai bune din vagon, de aia babele s-au si pus acolo. Despre ce vorbim noi aici ? Tu nu sti decat sa ti cu ursul, dreptatea niciodata nu vrei so vezi. Adica lui AlexD poate sa-i spuna nasul sa stea in alta parte dar babelor nu putea sa le spuna ca au gresit locurile. Vai de tara asta cu asa oameni e si normal de ce am ajuns de rasul lumii nu doar a Europei.
Sa dea Domnul sa patesc eu ce a patit AlexD la IR ca pe ala care va sta pe locul meu sau nasul nesimtit o sa-i vedeti la ora 17:00.
Am mai vazut eu cazuri la Regio cu vagoane full si la cls 1-a liber si s-au pus oameni acolo si o cfr-ista incerca sa elibereze locurile de era sa fie linsata si ea si partida trenului, ca dupa mintea celor 3 bolnavi trebuia sa stea lumea in picioare inghesuita si la cls 1-a sa mearga gol decat cu cfr-ista si partida. Jucati-va cu focul de aia mai vedem din cand in cand la stiri ca nush ce nas a fost batut, desi la stiri intotdeauna pot sa spuna alt motiv si nu cel real. |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 05 Sept 2015, 07:56 | |
| Adevarul e ca nu va mai satura Dumnezeu, platesti pentru in serviciu dar nu ai parte de el, atunci de ce se mai fac rezervari de locuri si de ce ne ducem ca prostii sa cerem un anume loc? Daca tot dam ca fraierii 5 lei pe acea rezervare de loc, de ce sa nu stam pe locul ala? Apropo, cu infectiile pe roti ce aveti de gand sa faceti domnu inginer? Tu ai vazut recent cu ce vagoane defileaza CFRul pe trenurile IR de lung parcurs? Voi vorbiti, va dati atotstiutori din birourile voastre fara ferestre dar in realitate practica va omoara. Fratilor, sunteti rupti de realitate, ar mai trebui o amenda de vre-o 500.000lei dar nici asa nu va treziti. Indienii si Congolezii ne-au depasit de mult la capitolul viteza/confort pe calea ferata, bulgarii si aia ne iau fata incet incet, numai la noi tara geme de specialisti dar daca ii pui sa schimbe un bec la o locomotiva iti spun ca trebuie sa ceara aprobare de la ministrul transporturilor sau femeia de serviciu. Nu recunoaste niciunul ca e incapabil. In ultimii 5 ani nu se vede decat intentia de distrugere, nu s-a mai luat o decizie in favoarea calatorului din 2002 si suntem in anul de gratie 2015, numai vorbe, palavre si papagali. Nimic concret, doar distrugere, vagoane din ce in ce mai putine si infecte iar mersul daca e sa platesti pe cineva sa-l faca mai prost nu se mai poate. Rusine, macar atat sa va fie. O institutie platita din bani publici care isi bate joc de public/calatori.
PS. as fi preferat de 100 de ori mai mult sa stau pe un scaun d'ala pliant in ST decat in mizeria de CFR. La ST macar ai AC si curetenie, la CFR n-am avut nimic. Nu este posibil sa ceri o caruta de bani si sa nu oferi nimic, am fost prostul planetei luni dar promit ca nu se mai repeta, de acum inainte numai ST sau ADH de la TFC, sunt tipla, restul sunt mizerii expirate pe care dai o caruta de bani degeaba. De RT nu mai vorbesc, m-am lamurit si cu astia. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 05 Sept 2015, 08:12 | |
| Mai poti incerca maine experimetul de luni. Te duci frumos dimineata cu 3001 sau 3003 toate conditile la pret mic doar ca opreste peste tot si dupa-masa vi cu 1634 dar sa nu iti iei bilet ca la ce macel e duminica pe trenul asta nasul va sta la compartimentul de serviciu, 2 insi pe 5 locuri, prize, aer si geam care se deschide si perdea ca sa nu-i vada calatori.
@Dr2005 ca sa pui femeia de servici la controlul biletelor mai intai trebuie so duci la dentist si salon de infrumusetare ca la meseria asta sunt femei amarate cu greutati. Dupa ce o treci prin toate procedurile inclusiv cea de cunoastere a legitimatilor de calatorie abia apoi aduci ecusonul ala simplu si ieftin cu CONTROL si o trimiti la tren.
Cat despre nasi am intalnit si eu anul asta 2 unul nu mai vazuse Cartea VSD de ani de zile si celalalt ma facea pe mine hot ca pot sa pendulez toata ziua pe ruta respectiva, de am incercat 15 min sa-i explic ca nu ai cum sa faci 2 drumuri dus-intors Pl.Sud-Urziceni pana la ora 10 apoi m-a luat cu fraza "Eu daca iti dau acum un bilet de 12 lei imediat te duci si ma reclami" era in ultima zi cu CFR pe Urziceni pana sa intre RT si am avut si supracontrol aia s-au uitat la VSD au bifat si au plecat si nasul ma facea pe mine hot, la cum se exprima ori era pampalau ori facea pe prostul. |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 05 Sept 2015, 08:21 | |
| Nu imi trebuie, in 30 min plec la Giurgiu si surpriza plec cu masina Cand o sa intre in faliment CFRul o sa deschid sampania. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 05 Sept 2015, 11:41 | |
| Eu zic sa facem o recapitulare a problemelor.
1.Doctorul zice ca seful de tren te poate pune oriunde de vreme ce locul tau e ocupat.
2. didinul vine si ne precizeaza cadrul legal in care seful de tren te poate redistribui. 3. didinul ne precizeaza ca reglementarile sint din anii 1950 cind era tovarasul STALIN la putere cu G.G. Dej si cind desigur ca fiind transmise telefonic diagramele aparareau incidente. 4. doctorul preia ideea si si o adapteaza zilelor noastre cind este posibil sa iti iei loc cu anticipatie in vagonul 99-99 dar peste trei saptamini cind tu circuli vagonul se defecteaza si e inlocuit de vagon tip 11-11 si nu mai gasesti locul tau, sau mai adaug eu daca se intimpla ceva cu vagonul tau in parcurs si e scos din tren etc.
5. problema se pune atunci cind e aglomerat si altcineva sta pe locul tau. Aici intervin alte probleme: eu cind merg singur nu ma deranjeaza sa stau in alta parte chiar si stau pe alt loc, dar in general nimersti loc inconjurat de calatori care au aceeasi destinatie deci e in regula sa iti stii bagajul in regula. Ce faci insa cind ai mai multe bagaje si esti cu cineva si nu ai chef sa te tot muti prin tot trenul pe locuri libere in vreme ce locul tau e ocupat de un blatist, de un ceferist cu autorizatie sau de unul cu abonament?
Si am ajuns la cheia problemei:
pentru trenurile cu rezervare de loc la care se accepta abonamente dar fara loc, se prezuma ca se calatoreste ca abonat pe distante scurte si se face concesia de a nu rezerva loc fiind si calator fidel= se considera ca sta undeva daca gaseste daca nu sta in picioare deci cel cu locul platit are prioritate.
pentru ceferistii care circula cu autorizatie daca reglementarile interne precizeaza ca trebuie sa isi ia loc sau sa plateasca nu stiu ce impozit, asta e, trebuie sa isi ia loc sau daca nu au trebuie sa il elibereze pentru calatorul care si-a platit acel loc conform acelorasi reglementari de transport. Aici nu este important ca el e ceferist cu 1500 de lei salariu si ca el intretine trenul ala si ca are dreptul. Pe cale de consecinta tot el ceferist face compunerile si reglementarile nu-i asa?
Problema numarul 2:
1. poate fi trimis sa controleze bilete oricine a re in fisa postuluimentiunea,, ...alte sarcini dispuse conducere.." 2. si eu am in fisa postului aceasta mentiune dar nu pot fi pus sa fiu contabil de exemplu, sarcinile se dispun in limita competentelor profesionale si prevederilor legale.
Asadar ce am cerut eu?
exista o prevedere legala ca in tren trebuie sa ai bilet , asta e clar.
Exista o prevedere legala ca biletele se controleaza de catre partida trenului?
intreaga cheie a acestei probleme aici este, ca nu iti arata nimeni prevederile legale cu cine pe cine este indreptatit sa contrleze.
Asadar stau la usile vagoanelor 3 femei de serviciu(inteleg ca asa sint) si imi cer biletul iar mai incolo si doi portari de la Palatul CFR. Apoi pe tren mai urca 3 ,,instructori regionali" plini de ei care daca le ceri legitimatia devin agresivi.Ba mai scriu de mina asa in 3 secunde un bilet si mergi cu 20 de lei de la Cluj la Iasi.
AStia au dreptul sa controleze? ca mie sefii de tren si conductorii din partizi mi-au spus ca nu au dreptul. Ca nu e legal si ca de fapt si in tren de fapt ar trebui sa arati biletul nasului nu lor. si etc.
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 05 Sept 2015, 11:46 | |
| Când am plecat la Cluj pe 1 mai am cerut biletul cu o săptămână înainte, la vagonul 1 (pentru a putea poza ca lumea șantierul Coșlariu - Sighișoara) și chit că mi-am luat țeapă și în revizie vagonul 1 a devenit 5 și invers, am stat pe locul rezervat de mine, pentru acea călătorie, fără nicio problemă. După ce că mă duc cu o săptămână înainte să-mi iau bilet, le plătesc 50 de lei (că am reducere...), cum să-ți permită un naș să mă mute? Mă mută pe mine care nu las un gunoi în tren, care nu stric nimic și iau toate resturile după mine să le dau la coș, și nu mută bețivii care s-au urcat de la Mediaș la Blaj fără bilet fără nimic?! Atât i-ar trebui. Și-așa chestia cu rezervarea mi se pare o inepție colosală. Mult mai ok ar fi să împarți călătorii pe vagoane, cine ajunge devreme prinde loc bun cine nu nu! Ce atâta bâlci? De-asta merg eu cu R oricând am ocazia, vin cu 30 de minute mai devreme în gară dar iau ce loc doresc. Pentru 12776 duminica, să zic, ar fi ok ca gălățenii să stea în primele 2 vagoane iar brăilenii în restul de 3. Și-așa din alte stații nu se urcă mai nimeni în trenul ăla, oprește degeaba între Ianca și PO Aeroport. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 05 Sept 2015, 12:22 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Ce atâta bâlci? De-asta merg eu cu R oricând am ocazia, vin cu 30 de minute mai devreme în gară dar iau ce loc doresc. Pentru 12776 duminica, să zic, ar fi ok ca gălățenii să stea în primele 2 vagoane iar brăilenii în restul de 3. Și-așa din alte stații nu se urcă mai nimeni în trenul ăla, oprește degeaba între Ianca și PO Aeroport.
Nu-i valabil peste tot. De ex in Bucuresti Nord la peronul X urmeaza a se gara R 9437 cu plecare la 12:30. Cam pe la 12:15 se vede venind incetisor cu fluieraturi de manevra garnitura. Pe peron puhoiul, dintre care unii mai destepti trec pe partea fara peron sa urce repede ocupand locurile din vag cls 1 Cand in sfarsit garnitura opreste la peron incepe migratia puhoiului in cele 3 vagoane ale trenului ca intr-o busculada din Texas Mai ocupa acum locul preferat |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 05 Sept 2015, 12:31 | |
| Totul a inceput de la exemplul dat de AlexD de la patania lui apoi avocatul CFR a tot venit cu argumente ca indiferent ce zicem sau ce facem noi pe bani nostri suntem la mana sefului de tren, ba mai mult daca va uitati putin in spate nu a zis ca suntem prosti si aia cu gratuitate, permise si autorizati smecheri. Cand te duci la gara si cumperi biletul cu 3 saptamani inainte si iti da locul de la jumatatea vagonului numar 66 de exemplu pai scuzati-ma daca se schimba vagonul in ultima zi si acel loc exista in toate tipurile de vagoane ca e de 55, 60, 66, 78, 84, 88 sau 120 locuri alta e problema daca se rezerva tot trenul si sa zicem ca prinzi loc cu numar mare la etajat pe 1687 se defecteaza vagonul si il schimba cu unul de 84 locuri si constati ca locul tau nu se afla in acel vagon, practic nu exista abia atunci intervine nasul si iti spune unde poti sa stai nicidecum la exemplul/patania lui AlexD dar asa i place doctorului tot timpul sa faca off-topic sa devieze de la subiect sa caute el tot timpul argumente apoi se scoate si da vina pe alti.
@dan tm la ce te referi cand ai spus sa legitimezi supracontrolul ? Cand am venit pe 21 august cu IR 1688 a facut ONI sa urce supracontrolul care avea niste legitimati agatate pe verticala scria cu negru CONTROL si cam atat, sunt printre cele mai ieftine legitimati pe care le-am vazut vreodata, celelalte pe care scria cu rosu Supracontrol 2014 erau ceva mai scumpe decat astea, ai putea spune ca sunt facute acasa la imprimanta.
Asta vreau eu sa-mi traduca doctorul, cum naiba nasul a avut tupeul sa i spuna lui AlexD da ce domne nu poti sa stai si in alta parte si acelor babe nu a putut sa le spuna ca s-au asezat pe niste locuri ocupate pentru care omul a platit niste bani in vreme ce ele mergeau gratis. Mare noroc a avut nasu ala ca a scapat ieftin si babele la fel. Daca te ia radarul si te opreste militia rutiera pe ala cu Bmw il iarta si pe ala cu Corsa il amendeaza ?
Si terminati cu prostiile cu drepturile celor care lucreaza la calea ferata, ce e asta ? Eu daca lucrez intr-o benzinarie asta imi da dreptul sa fac plinul la masina mea fara sa platesc ? Nu mai aduc si niste canistre in portbagaj sa fie tacamul complet ?
De aia a ajuns CFR atat de varza din cauza rubedenilor care si-au angajat pe porcii si vitei toata familia sa aiba viitorul asigurat cand ei nu au nimic in comun cu calea ferata, iar scolile sa fim seriosi stim cu toti cum se face scoala in Romania mai ales undeva unde vi cu dedicatie si bani si daca esti bota si tot primesti diploma de absolvire al unui curs/scoli. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 05 Sept 2015, 13:01 | |
| Am mai văzut astfel de faze de genul amintit de Ionut si la 9107 care e mai mereu full dar si la trenurile private in preajma sărbătorilor sau in perioada week-end-urilor când cei aflați la studii in București merg acasă. La Obor alta e problema, primii navetisti care ajung cu mult inaintea plecării trenului țin compartimentele ocupate pentru cunoștințe. Daca te urci in vagon cu puțin înaintea plecării trenului si nu faci parte din grupul lor de cunostinte pana cel putin pe la Brănești nu prinzi loc. Pana sa se desființeze revizia de vagoane ocupau locurile din grupa tehnica. Așa mai era si pe la trenurile de Roșiori/Pitești/Ploiesti, șmecherii si angajații ocupau locuri inca din revizia Basarab. Acum rar se mai întâmpla așa pentru ca s-a redus rău numarul de angajați de la cfr. Si mai e si paza, s-au ma rog era ca nu-i mai vad in ultima vreme.
In principiu nu sunt de acord cu ce se discuta pe aici. Cum adică sa nu stau pe locul indicat pe bilet ? Pentru ce-l mai plătesc ? Dau de pământ una-doua si cu nasu si cu cine-mi ocupa abuziv locul ! Ca din varii motive nu se mai introduce vagonul numărul x in compunerea trenului e alta problema ce se rezolva dintr-un fel. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 05 Sept 2015, 13:02 | |
| kerpeten si Jurnal Feroviar, va agitati degeaba, puteti aduce 1000 de probe ca in fata celor ce au ajuns in CFR si prin Minister nu valorati nici 2 bani. Ei fac ce vor si cum vor, ei se plimba gratis pe banii populatiei, pe carca statului ei sunt niste paraziti, soareci de biblioteca care au ajuns unde au ajuns fara sa aibe treaba cu locul unde lucreaza. Acum ca au ajuns acolo se cred Dumnezeu2/3/4 depinde de grad si au impresia ca ei si doar ei detin adevarul absolut in tot ce se intampla iar prostii, fraierii cei ce platesc amaratul de bilet cu sacosa de bani trebuie sa accepte magariile lor. Efectiv va rade in nas, voi care platiti bilet, asa e la CFR si in RO, o companie de 2 bani sustinuta de stat pentru a se plimba gratis toti papagalii si toti soarecii ajunsi pe pile si relatii unde nu trebuie si ne mai miram de ce nu avem trenuri intre A si B si de ce nu merge transportul feroviar cum trebuie, normal ca nu merge, cu asemenea soareci si papagali nu ai cum sa faci treaba. Au anulat, au distrus s-a dus dracu tot CFR-ul, nu mai este nici 50% din ce era in '90 cand aveam trenuri intre principalele orase ale tarii, trenuri internationale spre toata Europa, si mergeau cum trebuie sa mearga un tren. |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 05 Sept 2015, 14:48 | |
| Nu vreau sa fiu partinitor, dar eu chiar nu vad o problema in a se acorda facilitati angajatilor companiei referitor la mersul cu trenul. In toate tarile europene se practica asta, ba mai mult daca lucrezi la OBB ai gratis (un numar limitat de calatorii) si in alte tari (stiu sigur asta de la un angajat OBB). Parca ne doream evolutie si dezvoltare, nu ? Plus de asta, e normal ca orice companie mare, care se respecta (pt. CFR e valabil doar ``mare``), sa ofere facilitati angajatilor. Eu lucrez la o multinationala si pot achizitiona produsele fabricate de catre ei la pret de producator. Si la fel se intampla la marea majoritate a companiilor, plus ca pana la urma e normal ca pe langa salariu sa oferi anumite facilitati angajatilor, mai ales daca profilul companiei permite acest lucru si oricum nu presupune un efort suplimentar din partea firmei (ca doar nu consuma mai mult o locomotiva daca tracteaza 20 de calatori suplimentari, nu? ) Nu cred ca nu avem loc in tren din cauza angajatilor CFR sau din cauza celor care circula cu reducere. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 05 Sept 2015, 15:32 | |
| Aici e vorba ca doar aia cu reduceri si gratuitati au mai ramas la tren! Restul care ar plati bilet intreg s-au saturat de bataia de joc oferita de CFR. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 05 Sept 2015, 15:41 | |
| Daca ar fi civilizati si linistiti sa-si vada de treaba lor nu ar deranja pe nimeni. Dar ei in trenuri sunt ca la ei acasa, bautura la ei, fumeaza in tren, mananca seminte, vorbesc tare cu injuraturi etc, alti fac pe militieni, alti ia in bataie de joc partida trenului daca vrea arata "actul doveditor" daca nu nu, pe langa asta copii lor dupa 18 ani cand merg cu ei merg gratis, sau daca e vreun vecin, prieten de la ei din sat si nu are bilet la fel merge gratis, ca stau cu picioarele pe scaune asta o stie toata lumea. Am avut un coleg de munca, maica-sa lucra la Gara Pl.Sud cand venea cu masa cu trenul niciodata nu platea bilet ca era cu mamica si na cfr-isti au gratis si nu numai ei. Sa fi lucrator la calea ferata si sa te bagi in discutie aiurea cu calatori sau sa le spui calatorilor ca la cls 1-a stau doar ei ca e trenul lor fara sa se legitimeze cumva in fine nu mai continui astia sa merite respect si facilitati ? Cred ca gratis la Regio pe ruta care face naveta si 10 calatori pe an la IR/R e mai mult decat suficient ca si asa in concediu nu ai timp si bani sa mergi mai mult de 10 calatorii.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |