|
| Info trafic - trenurile intarziate [2] | |
|
+65Katalin4653 alexul stefan_br celmaifidel TudorVD Alex Avram billy752-istu bobi Andrey_tm Jurnal Feroviar didinul alex.alexus.tm TonyGFR 19jimmy84 LanceR traian florin.lifticariu gabrielcr user dezactivat... bubu cristi ar AeroX DUAL Adirmvl Mitza_TSR spiderpc Jhonyla get. mariuscfrbucuresti cristy79 Teodor cardinal mureseanu_976 riciu Norbi matei vulcan seby1998 iustialex DPS Dionis ldh.ro rizelgeorgel2004 cfr500 deconectat Luna qew00 marius664 johnsmoke AndiCFR dan tm Bobby_TM allred Razvan Tudor alex1987 ALEXCFR Nesebar Katalyn Dr2005 Vitosa Adrian78 mielutu zburator Capsuneanu IonutCFR2009 alex.barac.5 92Dragos 69 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [2] Joi 09 Iul 2015, 23:05 | |
| IR 1682 > +30 min la Bucuresti Nord (AM Desiro defect) IR 1885 > +75 min la Targoviste (Am Desiro defect si Restrictia de viteza 50 km/h Titu-Targoviste) |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [2] Joi 09 Iul 2015, 23:16 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- IR 1682 > +30 min la Bucuresti Nord (AM Desiro defect)
IR 1885 > +75 min la Targoviste (Am Desiro defect si Restrictia de viteza 50 km/h Titu-Targoviste) Deci în 2 zile numărăm 5 șobolani defecți. Superb bilanț. Are cineva idee ce-a pățit azi 12773? Restul întârzierilor îs clar datorate căldurii, dar 12773 trebuie c-a avut și ceva defecțiune. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [2] Joi 09 Iul 2015, 23:34 | |
| Desiro deja cam are 10 ani vechime, multe au defecte, reviziile se fac asa cum se fac, de alergat se alearga pana nu mai pot, e normal sa pice pe drum. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [2] Joi 09 Iul 2015, 23:42 | |
| Dacă după 10 ani deja numărăm în 2 zile 5 cadavre (și astea-s doar cele pe care le-ați văzut, probabil că bilanțul e de 10 șobolani săpt asta), e clar... incompetența reviziilor, faptul că le folosesc la orice altceva în afară de curse Regio de sub 150 km, liniile prea dure pentru șobolanii finuți, gândiți să alerge pe liniile perfecte din Germania. Păcat de ei, oricât îi detest (o da, și chiar îi detest) erau ideali și îmi plăceau pe rutele scurte.
LATER EDIT: bilanțul urcă la 6, a crăpat și 1896 de-a ajuns cu 72 de minute întârziere. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [2] Joi 09 Iul 2015, 23:50 | |
| Pentru asta sunt conceputi, rute scurte rang Regio, doar in RO la CFR ii vezi la drum lung in rang de IR si culmea mai sunt si pe timp de noapte. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [2] Vin 10 Iul 2015, 00:47 | |
| Sunt concepuţi pentru rute Regio, cu opriri multe şi rulaj destul de mare (în Germania nu face trenul o cursă şi apoi stă restul zilei la depou), deci un tren gen 7001 nu ar trebui să le pună probleme. Aţi văzut cât alergau automotoarele Regiotransului... şi alea erau mult mai vechi şi cu motoare mult mai slabe. Treaba e că, în 10 ani, în afară de înlocuit nişte roţi monobloc, nu prea s-a făcut nimic la ele. Abia anul ăsta s-a făcut RG la vreo 2 la Paşcani şi cred că mai sunt încă vreo 2 la Cluj. Când, teoretic, ar cam fi trebuit să treacă toate prin RG la vârsta şi rulajul pe care îl au. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [2] Vin 10 Iul 2015, 01:11 | |
| 7001 a aranjat 2 sobolani pana acum. Anul trecut, 11070 (acelasi tren, alt nume) a rezolvat cu cel putin 3 sobolani. Am 3 amici pe care cu greu i-am adus la cfr, la perechea 7001/2, si m-au luat la injuraturi acum cateva zile ca la ce i-am bagat, sa faca sauna 5 ore la 45-50 de grade (evident nu mergea clima, din varii motive). Au zis clar ca nu mai calca la cfr cat pot, dar din fericire n-au bani de duba asa ca se duc cu TFC-ul. Macar raman la tren, e un caz fericit. Altii se plangeau pe fb ca stau de 2 ore sa se prajeasca la Balotesti, in soare, dupa ce a picat sobolanul. Comentariile lor erau foarte "pozitive", au zis ca nu le mai trebuie a 2-a oara. Hai sa zic ca-s de acord cu tine ca pana la Urziceni e ok, o ora stai si la 45 de grade... o ora, nu 5 sau mai rau, 7, cum zicea karpaty ca mai sunt IR-uri de lung parcurs facute cu asa ceva in vest. Ok, sa faca toate R de Urziceni cu desiro si 7001 sa-l bage pe alt mers, ca sa castige clienti si sa mearga pe plus chiar daca e cu loco+vag. Amx-urile RT rezista mai bine ca desiro desi au 30 de ani in plus si erau slabe din fabricatie. La astea macar poti deschide un geam... glumeau unii ca in 13701 e ca la Craciun cand fac cozonacii de cald. si da, 7002 n-ar trebui sa puna probleme sobolanilor dar uite ca le pune. Nu merge loco + vagoane? Ok, luam AM-uri dar mult mai bune si poate de fabricatie romaneasca. Pana si arhaicele malaxe cedeaza mai rar. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [2] Vin 10 Iul 2015, 04:44 | |
| In Germania/Austria nu exista Desiro care sa mearga 5 ore asta sa fie foarte clar, si in Germania si in Austria si in Elvetia sau alte tari civilizate exista trenuri cu 2-3 vagoane care merg mai mult de 2-3 ore si asta pentru a oferii confort sporit calatorului, automotoarele sunt trenuri pentru rute scurte in trafic de naveta nu de lung parcurs, ca Romanul le foloseste dupa cum ii bubuie capul e alta poveste si tine de cat il duce capul dar aici e vorba si de confortul oferit caltorului, la peste 2 ore hai maxim 3 trebuie puse vagoane clar fara discutie. Cum si in tarile civilizate exista trenuri cu 2-3 vagoane si nu se mai plange nimeni de cat consuma locomotiva sau procentul de profit asa ar fi normal si la noi dar exista un mare dar pentru simplul motiv ca noi suntem nr. 1 in datul cu parerea. Bun revenim la 7001/7002, daca chiar vor sa tina Desiro pe acest tren sa faca ina sa fel sa fie modeul cu 72 locuri ca mergi 5 ore cu el sau sa lase compunerea clasica cu vagoane. Daca ne uitam la IR 1744, 6:30 ore si pe timp de noapte aici clar NU are ce sa caute Desiro, trebuie tren cu vagoane, nu sunt calatori faci cumva sa fie, oferte tarifare, mers mai bun prin faptul ca nu dormi pe drum si ajunge mai repede la destinatie ca practic e tren IR nu R si multe altele dar la noi daca nu este un om gospodar care sa vrea a merge trenul bine e de inteles de ce suntem in situatia de fata, practic vorbim fara rost atata timp cat nu intereseaza pe nimeni sa atraga calatorii, sa fie multumit publicul si sa mearga treaba bine. La noi se stie, lasa ma ca merge si asa sau mai e alta varianta cand se zice, lasa ma ca asa mai alungam populatia de la tren si mai anulam din ele, la dracu cu ele, ce ne trebuie atatea trenuri ca in fond nu stiu pe cine din nivel inalt iubeste asa mult transportul feroviar de calatori, pana acum nu am vazut pe nimeni dupa '89 sa faca ceva de nota 10 la CFR. Singurele chestii de nota 10 sau hai de 9 pot spune ca au fost aceste R cu mers de IR, chiar aveau succes si atrageau multi calatori dar mergeau prea bine si ce au zis, hai sa mai distrugem ceva ce merge bine si cand ceva merge bine trebuie distrus, asa se intampla.
"Nicolae Manolescu: "Datul cu părerea", cea mai solidă instituţie din România"
|
| | | ldh.ro
Numarul mesajelor : 116 Varsta : 47 Localizare : Baia Mare Reputatie : 3932 Data de inscriere : 24/06/2014
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [2] Vin 10 Iul 2015, 07:30 | |
| Karpaty, ești printre puținii cărora pot să le spun că gândim la fel. De multe ori îmi iei vorbele din gură, fiind ”pe aceeași linie”. Când mai trec prin Cluj mi-ar plăcea să stăm la un pahar de vorbă.
În legătură cu șobolanii: în ce departament stau incompetenții care nu pot decide materialul rulant specific fiecărui tren? E clar, de 25 de ani încoape se iau niște decizii din rău în mai rău. Eu personal aș fi pus Desiro pe trasee de maxim 2 ore, staționare 30 min., traseu. În 24 de ore, câte ore stă un șobolan în depou/gară și cât circulă?
Pe BM - CJ (4 ore) -e drept, n-am murit și am avut și climă - mi-au schimbat mecanicul la Jibou. Când speram că ajungem la timp în CJ, ne-au ținut în fața podului de la intrarea în gară că făceau manevre trei locomotive în fața noastră (cred că se lucra la un fir pe pod, că am trecut pe lângă muncitori). Pe BM (SM) - TM e jale. Am mai spus-o și altă dată. Aici ar trebui introdus din nou vagoane clasă + loco (de preferat un DA/GM), iar la durata asta (pe timp de noapte) eventual și o cușetă. Eu aș propune modificarea trasei și aș face plecarea din BM la ora 2.30 și sosirea la TM la ora 7.00 (6.30) cu cuplarea din nou (cum era pe vremuri) a vagoanelor de Ungaria până la Valea lui Mihai. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [2] Vin 10 Iul 2015, 08:44 | |
| La nemţi şi chiar la unguri, Desiro-urile circulă toată ziua, un automotor ia o pauză de juma' de oră pe la prânz şi cam atât. Merge 30 minute, stă 5 şi pleacă înapoi. Şi tot aşa. Deci clar nu asta e problema, mai ales că sunt făcute să lucreze mult. Însă asta în anumite condiţii de mentenanţă. Dacă tu schimbi uleiul o dată la 10 ani şi cureţi radiatoarele o dată la 3 ani, ce pretenţii să mai ai? E strict o chestiune de mentenanţă, adică de lipsa ei. Automotoarele Regiotrans au o construcţie mai simplă (şi nu au 30 de ani, ci 45 - 50), nu au electronică, toate componentele sunt ,,la vedere" şi uşor de verificat (vizual, de aia sunt şi la vedere; la Desiro îţi spune computerul ce şi cum şi apoi desfaci juma' de automotor ca să găseşti problema), uşor de completat cu apă şi ulei la nevoie, radiatorul e mai uşor de suflat de praf ş.a.. Plus că ăia de la Regiotrans le întreţineau ceva mai bine, dovadă că erau automotoare care pendulau toată ziua pe Braşov - Zărneşti fără probleme. Să nu mai vorbim de Ploieşti - Iaşi.
-- La un tren de noapte, cu un parcurs de 7 ore, ar fi obligatoriu să fie introduse măcar vagoane cuşetă. Dar aici apar multe probleme: - De unde iei cuşete? Că toate au domiciliul la Bucureşti Griviţa. - Bun, să zicem că dai nişte cuşete la Timişoara. Adaugă preţul suplimentului de cuşetă la tariful de IR. Nu prea o să mai meargă nimeni. - Chiar dacă pui cele mai moderne vagoane, tot nu ai cum să obţii călători. Nici cererea de transport nu e foarte mare, de aia acum circulă Desiro. Dacă umbli la mers şi la încrucişările cu alte trenuri, la opriri tehnice ş.a. şi mai tai din timpul de parcurs, s-ar putea să ai mai mult succes decât dacă schimbi materialul rulant. Iar un Desiro cu 72 locuri e chiar confortabil dacă îi merge climatizarea. _________________ :TTT:
|
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [2] Vin 10 Iul 2015, 10:14 | |
| No offence dar cu Desiro nu e confortabil de loc. Alea sunt gen tramvai sa mergi pe distante scurte. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [2] Vin 10 Iul 2015, 10:16 | |
| 347-2 intarziere 81 de minute la Curtici a lasat 2 vagoane QBB 21-90 508 si 522 super confortabile am stat 5 minute in ele da ajunse la Curtici ca niste tomberoane pline de gunoi |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [2] Vin 10 Iul 2015, 10:51 | |
| - Adrian78 a scris:
- 347-2 intarziere 81 de minute la Curtici a lasat 2 vagoane QBB 21-90 508 si 522 super confortabile am stat 5 minute in ele da ajunse la Curtici ca niste tomberoane pline de gunoi
Pentru ce au adus 2 vagoane OBB in serviciu comercial Wien - Curtici ? Nu mai bine le aduceau cu totul pana in Bucuresti in locul junghiurilor 21-90 AVA ? |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [2] Vin 10 Iul 2015, 11:01 | |
| - Dr2005 a scris:
La un tren de noapte, cu un parcurs de 7 ore, ar fi obligatoriu să fie introduse măcar vagoane cuşetă. Dar aici apar multe probleme: - De unde iei cuşete? Că toate au domiciliul la Bucureşti Griviţa. - Bun, să zicem că dai nişte cuşete la Timişoara. Adaugă preţul suplimentului de cuşetă la tariful de IR. Nu prea o să mai meargă nimeni. - Chiar dacă pui cele mai moderne vagoane, tot nu ai cum să obţii călători. Nici cererea de transport nu e foarte mare, de aia acum circulă Desiro. Dacă umbli la mers şi la încrucişările cu alte trenuri, la opriri tehnice ş.a. şi mai tai din timpul de parcurs, s-ar putea să ai mai mult succes decât dacă schimbi materialul rulant. Iar un Desiro cu 72 locuri e chiar confortabil dacă îi merge climatizarea. De AMX-uri am zis că au 30 peste Desiro, deci da, au 40-50. Există soluții pentru oricare din problemele enunțate de tine: cușetelor trase pe linie moartă li se poate face revizia, asta ca să nu uităm că suplimentele de clasa a 2-a la 1776/1572 erau...cușete funcționale, căci încă aveau patul de sus! Prețul suplimentului de cușetă la tarif de IR ar putea fi micșorat print-o ofertă specială care să atragă clienții la tren, alături de un mers care să propună competiție serioasă firmelor de autocare și dube. Cu cele mai moderne vagoane vei obține călători fiindcă tot vor fi oameni care preferă să se poată mișca în voie, să se dezmorțească, lucruri pe care le poți face numai în tren. Problema trenurilor de noapte e că mulți nu pot dormi cu neoanele-n ochi, deci dacă ar fi să ținem Desiro ar trebui modificate, astfel încât să primească lumini de veghe. Apoi, unde pui că Desiro nu e chiar silențios, și auzi fiecare goarnă, joantă și demaraj mult mai tare decât dacă ai fi la cușetă. Povestea un coleg (Karpaty cred) că trenul ăsta avea căutare, fiind făcut la începutul introducerii șobolanilor pe rută cu 3 astfel de AM-uri, apoi au tot tăiat din ele. Când vine vorba de compuneri cu loco + 3-4 vagoane la regio, ar putea băga orice altceva în afară de EGM. LDH 82, bobice pe liniile electrificate, ceva care să consume mai puțin decât EGM, locomotivă concepută pentru mers constant, nu de Regio. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [2] Vin 10 Iul 2015, 11:25 | |
| @muresene lasa-le acolo la ce sa ajunga in capitala sa pice apoi din poze strambe ? Nu ne trebuie alte vagoane care sa "pice" de pe linile din Gara De Nord. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [2] | |
| |
| | | | Info trafic - trenurile intarziate [2] | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |