| Linia de centura a Bucurestiului | |
|
+78yeu1 Capsuneanu Radu161 mishu88 laur 133 ciprian71 19jimmy84 Traveller alliens lifetec NIKU24 Luca tgv LanceR mielutu zburator brutusel IonutChircu email2bav dan tm Andrey_tm Balto adascalu spiderpc ANDU2100HP DPS DUAL baiazid George WAYNEN alexmorph3us razvan - trenuri doctor cfr Radu cstefan dan_dinca cfr500 Shinkasen sogard_2003 Rarau elm nenuandrei Mircea Condilescu Mihai-Aurel ionutz85 mihaiuc Dr2005 traian Nk11 Adrian78 dave nokia2010 stefan_br TonyGFR Razvan Tudor 040EC100 Boracik Vitosa popovici AlexD tuborgtnp Nesebar 63-1143-5 srazvi Andrei riciu tudor_toma82 cristi CFR sorinucu RazvanCFR TVlad cont dezactivat . cata SULZERUL 0733 IonutCFR2009 ldh80 didi stakee mardaryroby COSTACHE MIHAIL 82 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
cata
Numarul mesajelor : 282 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5767 Data de inscriere : 01/02/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Joi 02 Dec 2010, 12:21 | |
| Foarte bun link-ul, Dan TM. Vedeti si mentiunea ca linia de centura (CF + auto) au inceput sa fie construite incepand cu 1884. Cred ca harta din link va da o idee clara despre scopul si asezarea acestei linii. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Joi 02 Dec 2010, 12:50 | |
| - cata a scris:
- Foarte bun link-ul, Dan TM. Vedeti si mentiunea ca linia de centura (CF + auto) au inceput sa fie construite incepand cu 1884.
Cred ca harta din link va da o idee clara despre scopul si asezarea acestei linii. Incepând cu anii 60, linia de centura a fost modernizata, fiind dublata pe anumite segmente, electrificata si centralizata electrodinamic. Viteza de circulatie este acum de maxim 50 km/h, cu exceptia urmatoarelor segmente: km 06+950 - 13+252 - Vmax=30 km/h km 18+000 - 18+050 - Vmax=30 km/h km 22+500 - 22+550 - Vmax=30 km/h km 28+650 - 28+850 - Vmax=15 km/h km 35+900 - 38+000 - Vmax=15 km/h km 38+000 - 42+700 - Vmax=30 km/h km 49+800 - 50+045 - Vmax=30 km/h km 50+936 - 72+528 - Vmax=30 km/h |
|
| |
SULZERUL 0733
Numarul mesajelor : 318 Varsta : 37 Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801 Reputatie : 5658 Data de inscriere : 02/07/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Joi 02 Dec 2010, 14:06 | |
| CATA, cel putin portiunea dintre iesirea st. Pantelimon si P.M.Ram. Buc. Sud a fost in proportie de 95% furata catenara. Stiu asta atat de la mecanicii de locomotiva, cat si de la IDM din Titan Sud. Cei de la CFR poate ca au adunat ramasitele, dar hotii au dezelectrificat linia. |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Joi 02 Dec 2010, 14:35 | |
| foarte bine ionut ca le ai pus pe forum inseamna ca nu am scris pe mess fara nici un rost |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Joi 02 Dec 2010, 15:15 | |
| - mastan121212 a scris:
- foarte bine ionut ca le ai pus pe forum inseamna ca nu am scris pe mess fara nici un rost
Bineinteles ca nu ai scris fara rost. Nu stiu daca mai intereseaza pe cineva, dar eu le-am pus, sa fie... |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Joi 02 Dec 2010, 15:17 | |
| |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia de centura a Bucurestiului Joi 02 Dec 2010, 15:54 | |
| Poate e putin off-topic, dar in legatura cu furturile de pe linia de centura si in general cu furturile din reteaua CFR, niste ideii pentru combatarea acestora:
-adoptarea unei legi mult mai dure in Parlament, in sensul inaspririi pedepselor (20-30 ani de inchisoare), iar furturile de la CFR sa fie incadrate la infractiuni contra sigurantei nationale si de terorism; -marirea efectivelor politiei TF si folosirea mai intensa si a trupelor de jandarmi; -o dotare mai buna a politiei TF (nu cu gloante de cauciuc, ci cu gloante adevarate) -modificarea regulamentelor politiei TF , in sensul ca politistul sa nu mai trebuiasca sa-l someze de unspe' mii de ori pe hot (primul glont in aer, al doilea in hot) -un control strict al comertului cu fier vechi (unitatile care achizitioneaza fier vechi provenit din furturi sa fie imediat radiate de la Registrul Comertului) -pe rutele gen Bucuresti-Oltenita, toate trenurile de calatori sa fie insotite de patrule de cate 10 jandarmi inarmati; -un control al biletelor, care sa fie efectuat la urcarea in tren. Poate ar trebui intocmita o petitie si trimisa catre Ministerul de Interne si catre parlamentarii din fiecare colegiu. E pacat ca din cauza unor nenorociti de hoti de fier vechi sa dispara investitii importante, si nimeni sa nu ia nici o masura. |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mar 04 Ian 2011, 11:30 | |
| Iata o harta foarte buna a centurii si celorlalte cai ferate din zona Bucurestiului:
http://4.bp.blogspot.com/_cbqm1p3Iac0/SdybPDbVUXI/AAAAAAAAIjM/z7RGlf8h9oY/s1600-h/poza_inel_centura_feroviara_bucuresti.jpg
Cine poate sa imi explice daca nu cumva ramura de nord a centurii Bucurestiului e redundanta cu ramura Baneasa - Pantelimon din M800? Adica o garnitura venind dinspre Constanta spre Ploiesti ar putea sa foloseasca ruta Pantelimon - Baneasa - Chitila in loc sa mearga pe linia de centura. La fel si spre Craiova, e un traseu mai scurt. Stiu ca trebuie sa existe o explicatie logica pentru "redundanta" dar depaseste nivelul meu de cunostinte in domeniu. |
|
| |
RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5329 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mar 04 Ian 2011, 14:23 | |
| Pai marfarele dinspre portul Constanta cu directia Craiova nu ocolesc pe linia de centura. Trec podul de la halta Carpati si continua drumul via Bucurestii Noi. Singura data cand mai treceau trenuri intens pe linia de centura era in perioada lucrarilor de reabilitare a sectiei Baneasa-Pantelimon cand trenurile erau nevoite sa ocoleasca. Circulau pana la ramificatia Buciumeni unde treceau pe magistrala 1000 si isi continuau drumul pana la Bucuresti Nord. |
|
| |
sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5819 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mar 04 Ian 2011, 21:32 | |
| Poi un tren Constanta - Ploiesti foloseste linia de centura pentru a mai decongestiona traficul de pe Pantelimon - Baneasa, si asa linia de centura nu e prea folosita... |
|
| |
RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5329 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mar 04 Ian 2011, 22:47 | |
| Cele de Ploiesti da, cele de Craiova nu. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Joi 06 Ian 2011, 08:59 | |
| - RazvanCFR a scris:
- Pai marfarele dinspre portul Constanta cu directia Craiova nu ocolesc pe linia de centura. Trec podul de la halta Carpati si continua drumul via Bucurestii Noi.
Singura data cand mai treceau trenuri intens pe linia de centura era in perioada lucrarilor de reabilitare a sectiei Baneasa-Pantelimon cand trenurile erau nevoite sa ocoleasca. Circulau pana la ramificatia Buciumeni unde treceau pe magistrala 1000 si isi continuau drumul pana la Bucuresti Nord. In livretele de marfa mai vechi (2005) trenurile de la Constanta spre Craiova circulau pe centura, schimbau numarul la ramificatia Rudeni. In cele mai recente, (RCF Timisoara) am gasit numere pina la Chiajna cu specificatia pentru/de la Constanta Port mol 5 sau zona B, asa incit nu pot spune daca circula prin Bucurestii Noi sau pe centura. Motivul este faptul ca trenurile circula trasate pina la Chiajna/Buftea apoi circula pe o trasa etalon pina la Fetesti, iar de acolo pe o alta trasa etalon pina la Constanta, asa incit in ultimul livret numarul trenului pina la/de la Chiajna. Cred totusi ca daca e tren direct de Constanta circula pe centura, dar un livret de marfa de Bucuresti cred ca ar lamuri problema. |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mier 12 Ian 2011, 04:44 | |
| Exista candva un automotor Malaxa 77 care circula pe linia de centura a Bucurestiului, nu stiu sigur intre ce ani, insa am primit un livret de la mardaryroby din anul 1989. Astazi cu aglomeratia sufocanta din Bucuresti ar fi benefica infiintarea a unor garnituri care sa circule pe linia de centura precum si infiintarea unor linii RATB care sa asigure legatura cu statiile de cale ferata ale liniilor de centura cu zonele semicentrale ale Capitalei. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mier 12 Ian 2011, 13:57 | |
| Ar fi benefica circulatia pe linia CF de centura doar daca s-ar efectua lucrari de reabilitare, sa se poata circula cu 80 km/h. Acum e dezastru, in mare parte din traseu se circula cu 30 km/h... |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mier 12 Ian 2011, 14:33 | |
| Cum traverseaza linia CF de centura, Splaiul Dudesti (Dâmbovita)? Din imaginea satelit este cam neclara situatia. Este o traversare subterana sau supraterana? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului | |
| |
|
| |
| Linia de centura a Bucurestiului | |
|