| Revista presei | |
|
+90TudorVD allred Luca tgv alinx3330 Bobby_TM Gabry Gabriel alliens IonutChircu NIKU24 tcm kristi kkk deconectat laur 133 Amiralul vatmanul sorinache96 Jhonyla didinul cardinal AeroX Dutzu Adisoft1991s Luna TVlad ldh.ro Mihay @ndrey yeu1 Costin.H c o r v i n alex.barac.5 Re6/6 stinky nenuandrei bubu AMX 97-0548-4 Costin.B Andrey_tm mureseanu_976 DPS alex.alexus.tm 19jimmy84 Katalyn baiazid user dezactivat... COSTACHE MIHAIL Teodor Jurnal Feroviar Dionis DAS 2011 AndiCFR lifetec alex1987 cstefan Nk11 Vitosa Razvan Tudor adytm cristy79 LanceR spiderpc Petre_IFTE IonutCFR2009 marius_catalin84 dan tm riciu florin.lifticariu alexpopa marius664 daniel_c cfr500 Florin C NicuS apmatei Norbi tzifrea Spartan1948 92Dragos cristi CFR razvan - trenuri Adrian78 lapsanszkitamas gabrielcr TonyCFR alexmorph3us Dr2005 mielutu zburator Adirmvl DUAL Nesebar 94 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Oct 2015, 02:30 | |
| Frumos faptul ca la plecarea din Corabia au spus de reluarea trenurilor Caracal-Corabia.
Adi, vagoanele alea sunt folosite pe post de clasa 2, nu mai corespund standardelor de clasa 1, ele merg pe Craiova-Calafat/Pitesti/Rosiori/Severin, mai ajung si pe la Sibiu.
App, vezi ca si cele de la Cluj se folosesc pe Regio Cluj-Teius/Bistrita/Huedin/Oradea/Sighet. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Oct 2015, 10:29 | |
| Stiu. Am si mers cu unul spre Teius. Le-ar putea pe IR-uri ca vagoane de clasa a II-a. Da' mai trebuie si vointa pentru asta... |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Oct 2015, 11:20 | |
| Nu corespund din punctul de vedere al serviciilor oferite calatorilor, la multe din ele prizele nu merg iar prizele sunt obligatorii ca si confort pentru rangul de IR, apoi clima, la fel, la unele nu functioneaza si clima e obligatorie pentru IR de asta se folosesc ca si clasa 2-a pe Regio. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Oct 2015, 11:51 | |
| Nici 20-76-urile sau 20-49-urile n-au clima. Primele nu au prize iar cele din a doua serie nu prea au prizele functionale. Cel putin eu in ultimile 5-6 dati cand am mers cu fomile nu mergeau prizele. Si si daca au AC vagoanele ala poate pica, indiferent de serie. Macar astea ar merge brici ca vagoane de clasa a II-a. Sau chiar sa fie Craiova - Valcea - Cluj facut de olteni, cu vagoanele alea. Dar aici intram in alta zona, ca ai nevoie de locomotive, de mecanici autorizati pentru respectivele locomotive, sa cunoasca linia, etc. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Oct 2015, 12:25 | |
| 20-76 nu au prize si nici clima dar au un aer de modern si asta le face putin superioare, de asta sunt inca folosite pe cateva IR dar si pe IR cu pret promotional. Acele 20-49 simple bagate pe IR nu prea este ok, nu indeplinesc minimul de confort impus pentru IR si asta a fost in vara cand a fost nevoie mare de vagoane dar acum s-a mai rezolvat problema si la trenurile Iasi-Timisoara, au bagat 20-68 si 20-49 200 care au clima si prize ceea ce le face apte pentru IR. Aici mai depinde si de gradul de civilizatie al celor ce merg cu trenul ca daca civilizatia lipseste degeaba pui vagon modern ca taranul trage de usile alea in disperare, am vazut cazuri de genu asta pe tren international, atat femeie cat si barbat pe la 30-40 de ani deci nu foarte batrani sa fie inapoiati dar trageau frate de usile alea desi butonul era mare, luminat cu verde, ei nu, trageau in disperare de usa aia, ba chiar lu ala ia atras cineva atentia "vezi ca ai buton, apasa pe el" la care taranul prost a zis ca isi baga ..... in el de buton, nu sta sa apese pe asa ceva, deci ca sa vedeti cat de inapoiati sunt unii oameni, daca ii poti numi si oameni, prefera sa traga de usa aia cand simplu e sa puna degetul pe un buton. Deci prostia la unii atinge cote maxime, aici se vede in ce mediu traieste si ce educatie are, adica 0. Degeaba CFR vine cu vagoane de ultimul ragnet daca taranii prost crescuti trag de usi ca de cotetul porcului lor din fundul curtii. Dca maine CFR cumpara 10 bucati de RJ, in cateva luni defectele la usi vor aparea din cauza acestor "oameni" certati cu civilizatia. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Oct 2015, 12:34 | |
| Cand mergi vara de la Cluj la Brasov in 8 ore nu mai par chiar atat de moderne. De 20-68-urile de pe fomi nici nu mai zic! 21-47-urile de pe 201, cand mai circulau, erau farmacie fata de alea. Ca na, o vita era nemultumita ca nu mergeau prizele, dar s-a suit incaltata pe scaune si tot freca scaunul cu cizmele ca nu statea comod. Astia tre' sa se mai nasca de 5-10 ori... |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Oct 2015, 12:51 | |
| - dan tm a scris:
- http://www.tvrplus.ro//editie-gari-de-poveste-384287
Nu mai stiu unde era pus episodul 1. Tot in acest topic la pag 72 |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Oct 2015, 21:47 | |
| E amuzant să stai la 20-83 și să vezi cum se bat cu ușa:))) CFR ar fi trebuit să dea comandă de vagoane moderne cu uși de care să tragi sau pe care să le împingi, că doar știa ce poame călătoresc în trenurile de azi. Mi-a spus un amic că efectiv s-a săturat să primească 20-83 de la Galați, abia revizuite și în garanție, cu sistemul automat al ușilor complet distrus de țăranii inapți care trag în draci de el (în special cei urcați prin Brăila și Ianca ignoră butonul). |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Oct 2015, 23:00 | |
| http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Cu+avionul+mai+ieftin+decat+cu+trenul Jurnaliști care iar habar n-au de ce vorbesc. Oamenii ăștia chiar nu consultă o sursă înainte să mănânce c***t? Trenul pe ruta asta niciodată nu face 10 ore, nici când crapă locomotiva măcar. De multe ori e anticipat cu câte 10 minute în toate stațiile de pe 600. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Oct 2015, 23:13 | |
| Si CFR ar putea sa bage oferte cum este in Germania/Austria si alte tari din Vest, la cumpararea cu peste 30 zile zile anticipatie pretul sa fie redus cu 50%, iar anticipatia sa creasca de la 30 la 40 de zile pentru ca in prezent biletele pe intern se cumpara doar cu 30 de zile anticipatie. Deci se poate creste la 40 de zile si in acest interval 30-40 de zile pretul sa fie 50% redus, apoi intervalul 21-30 zile reducere de 30%, urmeaza intervalul 11-20 zile reducere de 20%, apoi intervalul 6-10 zile cu reducere de 10%. Ar fi mult mai ok asa pentru anticipatie. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Oct 2015, 23:19 | |
| Nu stiu de ce au dat-o in bara in halul asta, cred ca au facut ca sa aiba cat mai mult de scris in acel articol.
Azi dimineata la stiri tot pe Digi24HD i lua un interviu la un lider de sindicat al militienilor in cazul cu motociclistul care a fost in coloana lui Oprea, sus pe ecran arata ca interviul a fost facut la Piatra Neamt cand surpriza in spatele liderului se vedeau fire de tramvai iar dupa cateva secunde trecuse si un tramvai. Sigur reportajul fusese facut la Iasi. Chiar ma mirasem de cand circula tramvaiul la Piatra Neamt 8-) |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Oct 2015, 11:49 | |
| http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/CAF+va+livra+la+jumatatea+lunii+noiembrie+inainte+de+termen+prim |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Oct 2015, 13:48 | |
| Sâmbătă 31 octombrie, la ora 17.00, porniţi spre litoral cu TVR şi trenurile CFR Călători. Nu rataţi cel de-al treilea episod al seriei GĂRI DE POVESTE - ora 17.00, la TVR 1, TVR HD şi TVR+ Sursa: http://www.tvr.ro/urcati-in-trenul-cu-povesti-si-amintiri-c… |
|
| |
c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8510 Data de inscriere : 16/10/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Oct 2015, 20:05 | |
| ...Azi dimineaţă, la Radio România Actualităţi (ora 8.00) ziceau ceva de genul că circulaţia pe M200 s-a reluat după ce un tren Regio a rămăsese blocat în zona Simeria-Turda (evident e vorba de Turdaş!)!... Ştiţi careva despre ce a fost vorba acolo?... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Oct 2015, 20:11 | |
| - c o r v i n a scris:
- ...Azi dimineaţă, la Radio România Actualităţi (ora 8.00) ziceau ceva de genul că circulaţia pe M200 s-a reluat după ce un tren Regio a rămăsese blocat în zona Simeria-Turda (evident e vorba de Turdaş!)!... Ştiţi careva despre ce a fost vorba acolo?...
A ramasa defecta locomotiva ( pantograf rupt )trenului IR 1765 Iasi-Timisoara ciudat e ca o avea la roata pe 612 dar din ce am inteles au fost si ceva probleme la Lc dupa |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|