Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+90
TudorVD
allred
Luca tgv
alinx3330
Bobby_TM
Gabry Gabriel
alliens
IonutChircu
NIKU24
tcm
kristi kkk
deconectat
laur 133
Amiralul
vatmanul
sorinache96
Jhonyla
didinul
cardinal
AeroX
Dutzu
Adisoft1991s
Luna
TVlad
ldh.ro
Mihay
@ndrey
yeu1
Costin.H
c o r v i n
alex.barac.5
Re6/6
stinky
nenuandrei
bubu
AMX 97-0548-4
Costin.B
Andrey_tm
mureseanu_976
DPS
alex.alexus.tm
19jimmy84
Katalyn
baiazid
user dezactivat...
COSTACHE MIHAIL
Teodor
Jurnal Feroviar
Dionis
DAS 2011
AndiCFR
lifetec
alex1987
cstefan
Nk11
Vitosa
Razvan Tudor
adytm
cristy79
LanceR
spiderpc
Petre_IFTE
IonutCFR2009
marius_catalin84
dan tm
riciu
florin.lifticariu
alexpopa
marius664
daniel_c
cfr500
Florin C
NicuS
apmatei
Norbi
tzifrea
Spartan1948
92Dragos
cristi CFR
razvan - trenuri
Adrian78
lapsanszkitamas
gabrielcr
TonyCFR
alexmorph3us
Dr2005
mielutu zburator
Adirmvl
DUAL
Nesebar
94 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 54 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeLun 05 Oct 2015, 01:30

http://trezirealarealitate.ro/2015/10/curtea-europeana-de-justitie-drumul-spre-serviciu-trebuie-sa-fie-considerat-timp-de-munca/?utm_campaign=shareaholic&utm_medium=facebook&utm_source=socialnetwork#

Deci asta mi se pare foarte normal, sa imi scada ca fac pe drum o ora dus si o ora intors, alea 2 ore pierdute pe drum cine le plateste? Corect, sa scada si sa plateasca pentru ca ma deplasez la munca. Very Happy

_________________
595423Revista presei  - Pagina 43 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 43 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 43 Bdeem_8496_a
Sus In jos
19jimmy84
V.I.P Member
V.I.P Member
19jimmy84


Numarul mesajelor : 3168
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8565
Data de inscriere : 05/06/2010

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeLun 05 Oct 2015, 08:16

http://www.libertatea.ro/detalii/articol/sindicatele-cfr-au-initiat-procedurile-pentru-greva-generala-din-15-octombrie-merg-cu-trenul-doar-553565.html
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/19Jimmy84
lifetec




Numarul mesajelor : 329
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4736
Data de inscriere : 01/11/2012

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeLun 05 Oct 2015, 09:55

Mai zic si astia de la Europa bazaconii Smile
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeLun 05 Oct 2015, 10:16

Karpaty a scris:
http://glsa.ro/arad/212000-vagoane-star-treck-fabricate-la-arad-si-considerate-cele-mai-performante-din-lume-pentru-cehia.html#.Vgzy1B2gynw.facebook

Iara titluri de 2 bani
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeLun 05 Oct 2015, 11:21

Dr2005 a scris:
marius664 a scris:
http://www.capital.ro/daca-o-tin-tot-asa-in-50-de-ani-trenurile-cfr-calatori-nici-nu-vor-mai-pleca-din-statie.html

Articolul e o porcărie, nu-ţi trebuie prea multe cunoştinţe în domeniul feroviar ca să îţi dai seama că sunt numai minciuni acolo.
De fapt, Rodrigo e supărat din alt motiv. Se discută în prezent viitorul statut al personalului feroviar. Rodrigo şi ceilalţi lideri sunt, în mare parte, încadraţi ca ,,specialist relaţii publice"... au regim special, salariu undeva la 5000 RON/lună net, telefon mobil cu convorbiri nelimitate, telefon fix + CFR cu convorbiri nelimitate, maşină de serviciu cu şofer şi cotă de 300 l de combustibil pe lună, secretară. Pentru asta nici măcar nu trebuie să lucreze.
Proiectul de statut elimină posibilitatea ca astfel de paraziţi să mai căpuşeze societăţile feroviare. Iar ei se apăra cu armele pe care le au la dispoziţie, adică presa politică (a se citi aservită politic).

Ca fapt divers, subvenţia pentru CFR Călători în ultimii 3 ani s-a dat întotdeauna  la timă către C.F.R. Călători (exceptând câteva situaţii de la începutul anului, când nu e bugetul aprobat şi nu sunt bani.
Nici partea cu scaderea vitezei in ultimii 20 ani si vechimea parcului de tractiune este o porcarie??? Au luat si ei interviu lui individul ala ca trebuiau sa asculte si punctul lui de vedere.De la un oficial dureaza mult mai mult pana obtii un interviu, astia de la sindicate sunt disponibili si la 2 noaptea...[/quote]
Sus In jos
tcm

tcm


Numarul mesajelor : 623
Varsta : 29
Localizare : Oradea ; Leeds (UK)
Reputatie : 4462
Data de inscriere : 27/06/2014

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeLun 05 Oct 2015, 12:55

bihon a scris:
CFR cedează pentru drumul expres?
Partidul de guvernământ promite că SNCFR va emite acordul pentru terenul necesar drumului expres cât de curând.

Preşedintele PSD Bihor, Ioan Mang, anunţă că SNCFR va pune la dispoziţia Primăriei terenul necesar din ampriza CFR, pentru sectorul de drum expres din zona Gării. „Am discutat cu domnul Matace, ministrul Transporturilor şi săptămâna aceasta va fi o Adunare Generală a CFR în urma căreia Primăria Oradea va primi acordul pentru a se putea lucra pe tronsonul respectiv, de lângă calea ferată”, anunţă Mang. SNCFR nu are de gând să transfere terenul Primăriei Oradea, ci doar să îl pună la dispoziţie pentru a se putea face drumul. Astfel, liderul PSD Bihor vrea să demonstreze că acuzele cum că PSD pune „tălpi” proiectelor municipalităţii sunt nefondate.

Iniţial, Primăria Oradea obţinuse acordul de principiu al Regionalei CFR pentru ca pe un teren din proximitatea şinelor CFR, azi acoperit de bălării, să se poată construi tronsonul drumului expres. Acest tronson care va face legătura între strada Ecaterina Teodoroiu şi Calea Bihorului, pe o rută paralelă cu străzile Depoului şi Constanţei. S-a dovedit, însă, că acest acord nu este unul suficient, fiind necesar ca Ministerul Transporturilor şi SNCFR Bucureşti să dea lumină verde pentru ca executantul drumului expres – o asociere condusă de Selina – să poată iniţia şantierul rutier de lângă Gară. Primăria s-a pregătit inclusiv să concesioneze sau să închirieze drumul de la CFR, contra cost, în caz că avizul nu vine din Capitală.

Potrivit edililor, proiectul drumului expres ce va lega Calea Bihorului (pasajul Theodor Neş) de strada Făcliei şi noul pod peste Criş – botezat „Constantin Prezan” – se află acum la 75% execuţie.
http://www.bihon.ro/cfr-cedeaza-pentru-drumul-expres/1578271
Drumul ar urma sa treaca prin interiorul remizei de vagoane , astfel creandu-se o noua zona de fotografiat.
Revista presei  - Pagina 43 I6i7io
In alta ordine de idei , copacii cuprinsi intre linie si drum pe portiunea gara Oradea-podul peste str.Louis Pasteur (catre Oradea Est) au fost taiati pentru  a permite largirea drumului.Mai de mult am auzit intr-un tren ca ar urma sa fie scoasa si linia aceea de manevra , paralela cu m300 , care merge pana apropae la capatul strazii Ecaterina Teodoroiu.
Sus In jos
https://www.facebook.com/
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeLun 05 Oct 2015, 22:31

Incep sa vina Sirienii !!!!! trenulet

http://www.arq.ro/patru-refugiati-sirieni-prinsi-in-gara-paulis/1971

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeLun 05 Oct 2015, 22:36

Daaa, fain doar ca astia de la saitul arq nu stiu geografie. Poza este din gara Ormindea si a fost luata de pe net fara sa mentioneze acest lucru. Dar mai interesant, fara sa mai plece din birou au pus o poza. Parca arabeii aia s-au apucat sa demonteze sinele.
Poza este facuta de mine.

Sus In jos
Florin C

Florin C


Numarul mesajelor : 108
Varsta : 37
Localizare : Craiova
Reputatie : 4870
Data de inscriere : 15/11/2011

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeMar 06 Oct 2015, 10:12

http://www.gds.ro/Local/2015-10-06/locomotivele-electroputere-craiova,-subiect-de-razboi-judiciar/

"În 2007, compania saudită care a preluat Electroputere SA se angaja să dezvolte și să producă la Craiova locomotive pentru export. Investitorii arabi au fost dați în judecată de stat pentru că nu au respectat clauzele contractuale. Activitatea de producție și reparații locomotive a fost preluată de grupul Grampet-GFR, deținut de magnatul Gruia Stoica. Grampet a produs deja o locomotivă de manevră diesel și a cerut OSIM înregistrarea unui model de tren automotor diesel."
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/FlorinROeurope
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6468
Data de inscriere : 31/08/2009

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeMar 06 Oct 2015, 15:31

Adrian78 a scris:
Karpaty a scris:
http://glsa.ro/arad/212000-vagoane-star-treck-fabricate-la-arad-si-considerate-cele-mai-performante-din-lume-pentru-cehia.html#.Vgzy1B2gynw.facebook

Iara titluri de 2 bani

Expresii ca "star trek" şi "cele mai performante din lume" sunt în mod sigur exagerate, dar vagonul poate fi considerat o reuşită a firavei industrii feroviare româneşti. Faptul că faci faţă pretenţiilor unui operator privat care oferă servicii premium nu e puţin lucru, chiar merita mai multă atenţie mediatică rezultatul colaborării dintre Astra şi Regiojet.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeMar 06 Oct 2015, 16:24

Cu riscul de a fi off-topic, industria noastră feroviară a realizat vreodată ceva proiectat chiar de ea? Că dacă le luăm pe rând...

- Transmontana: copie de EA, adusă cât de cât la nivelul timpurilor noastre
- EA: licenţă ASEA
- DA: licenţă SLM + Sulzer
- LDH: motor licenţă Sulzer (sau MB la motoarele mai mici), deşi cred că şi cutia e copiată de undeva
- LDM25: motor Ganz
- AM 700: copie automotor Arpad maghiar, făcută la Arad, apoi mutată producţia la Uzinele Malaxa şi schimbat puţin designul
- vagoane 20-47/57: copii după strămoşul Corail-ului
- vagoane 11/21-47: copii după vagoane Pafawag Wroclaw, la rândul lor copii după nişte vagoane nemţeşti
- vagoane intermediare automotor Ganz D1 - s-au produs după specificaţiile şi cu piesele Ganz
- vagoane 26-47: copii nereuşite de 26-16
- AVA 200 şi AVA 200 salon: licenţă Corail/De Dietrich
- tramvai V3A şi derivatele lui: copie de tramvai LHB
- tramvaie V56/58/59: recarosări de şasiuri de Thomson-Houston/V09, Dyle şi AEG
- tramvai V09: copie/recarosare de Thomson
- tramvai V2A-T/V2S-T: şasiuri, boghiuri, motoare de la Tatra T4R casate, estetic e o tentativă de tatra KT4D
- tramvai Bucur LF: jumate V3A - jumate un truc nemţesc, estetic e copie după un model de Tatra de la începutul anilor '90
- tramvai Imperio: licenţă Siemens

Ne rămân aşa:
- AM 900 (deşi şi ăsta avea motoare Ganz şi semăna cu diverse automotoare pe 2 osii ale epocii)
- metrou IVA (suspiciune de copiere de la englezi)
- DD-urile, dar şi alea aveau motor ALCO, iar boghiurile au fost slabe, însă nu m-ar mira să fi fost o tentativă de copy-paste de la Ludmilla
- tramvai Festival/V54 (deşi şi ăsta e asemănător cu nişte tramvaie de prin Polonia)
- diversele experimente de rame electrice făcute la Electroputere
- Hyperion?
- TerraNova (deşi motoarele sunt CAT)?

Şi cam astea ar fi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Mihay
V.I.P Member
V.I.P Member
Mihay


Numarul mesajelor : 296
Varsta : 46
Localizare : Constanta
Reputatie : 5641
Data de inscriere : 19/04/2010

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeMar 06 Oct 2015, 16:49

Daca tot veni vorba de TerraNova, am si eu o mica curiozitate: in certificatele AFER, locomotiva cu pricina (92 53 0 813001-0) figureaza cu seria de sasiu 23453, ceea ce "ma duce cu gandul" la fosta LDE125-010 a S.U.T. Canal Dunăre - Marea Neagră, predata din uzina la 24.12.1977...
TerraNova, nu se spune ca este constructie noua (de la zero)?!?
Sus In jos
NIKU24




Numarul mesajelor : 207
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4419
Data de inscriere : 27/05/2013

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeMar 06 Oct 2015, 17:26

Stie cineva despre revista locomotivele lumii,am vazut azi la un chiosc de ziare din Bucuresti.
Sus In jos
florin.lifticariu




Numarul mesajelor : 757
Reputatie : 5149
Data de inscriere : 09/11/2012

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeMar 06 Oct 2015, 18:12

http://locomotivelelumii.com/
Sus In jos
Jurnal Feroviar

Jurnal Feroviar


Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 3834
Data de inscriere : 27/05/2015

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeMar 06 Oct 2015, 19:12

Dr2005 a scris:
Cu riscul de a fi off-topic, industria noastră feroviară a realizat vreodată ceva proiectat chiar de ea? Că dacă le luăm pe rând...

- Hyperion?


Şi cam astea ar fi.

Hyperion are la baza ceva italian. Ca i-au adus ai nostrii ceva modificari asta nu mai stiu.


Ultima editare efectuata de catre Jurnal Feroviar in Mar 06 Oct 2015, 19:22, editata de 1 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 43 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 54 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: