|
| Revista presei | |
|
+90TudorVD allred Luca tgv alinx3330 Bobby_TM Gabry Gabriel alliens IonutChircu NIKU24 tcm kristi kkk deconectat laur 133 Amiralul vatmanul sorinache96 Jhonyla didinul cardinal AeroX Dutzu Adisoft1991s Luna TVlad ldh.ro Mihay @ndrey yeu1 Costin.H c o r v i n alex.barac.5 Re6/6 stinky nenuandrei bubu AMX 97-0548-4 Costin.B Andrey_tm mureseanu_976 DPS alex.alexus.tm 19jimmy84 Katalyn baiazid user dezactivat... COSTACHE MIHAIL Teodor Jurnal Feroviar Dionis DAS 2011 AndiCFR lifetec alex1987 cstefan Nk11 Vitosa Razvan Tudor adytm cristy79 LanceR spiderpc Petre_IFTE IonutCFR2009 marius_catalin84 dan tm riciu florin.lifticariu alexpopa marius664 daniel_c cfr500 Florin C NicuS apmatei Norbi tzifrea Spartan1948 92Dragos cristi CFR razvan - trenuri Adrian78 lapsanszkitamas gabrielcr TonyCFR alexmorph3us Dr2005 mielutu zburator Adirmvl DUAL Nesebar 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 05 Oct 2015, 01:30 | |
| http://trezirealarealitate.ro/2015/10/curtea-europeana-de-justitie-drumul-spre-serviciu-trebuie-sa-fie-considerat-timp-de-munca/?utm_campaign=shareaholic&utm_medium=facebook&utm_source=socialnetwork# Deci asta mi se pare foarte normal, sa imi scada ca fac pe drum o ora dus si o ora intors, alea 2 ore pierdute pe drum cine le plateste? Corect, sa scada si sa plateasca pentru ca ma deplasez la munca. |
| | | 19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8565 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 05 Oct 2015, 08:16 | |
| http://www.libertatea.ro/detalii/articol/sindicatele-cfr-au-initiat-procedurile-pentru-greva-generala-din-15-octombrie-merg-cu-trenul-doar-553565.html |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4736 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 05 Oct 2015, 09:55 | |
| Mai zic si astia de la Europa bazaconii |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 05 Oct 2015, 10:16 | |
| - Karpaty a scris:
- http://glsa.ro/arad/212000-vagoane-star-treck-fabricate-la-arad-si-considerate-cele-mai-performante-din-lume-pentru-cehia.html#.Vgzy1B2gynw.facebook
Iara titluri de 2 bani |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 05 Oct 2015, 11:21 | |
| - Dr2005 a scris:
- marius664 a scris:
- http://www.capital.ro/daca-o-tin-tot-asa-in-50-de-ani-trenurile-cfr-calatori-nici-nu-vor-mai-pleca-din-statie.html
Articolul e o porcărie, nu-ţi trebuie prea multe cunoştinţe în domeniul feroviar ca să îţi dai seama că sunt numai minciuni acolo. De fapt, Rodrigo e supărat din alt motiv. Se discută în prezent viitorul statut al personalului feroviar. Rodrigo şi ceilalţi lideri sunt, în mare parte, încadraţi ca ,,specialist relaţii publice"... au regim special, salariu undeva la 5000 RON/lună net, telefon mobil cu convorbiri nelimitate, telefon fix + CFR cu convorbiri nelimitate, maşină de serviciu cu şofer şi cotă de 300 l de combustibil pe lună, secretară. Pentru asta nici măcar nu trebuie să lucreze. Proiectul de statut elimină posibilitatea ca astfel de paraziţi să mai căpuşeze societăţile feroviare. Iar ei se apăra cu armele pe care le au la dispoziţie, adică presa politică (a se citi aservită politic).
Ca fapt divers, subvenţia pentru CFR Călători în ultimii 3 ani s-a dat întotdeauna la timă către C.F.R. Călători (exceptând câteva situaţii de la începutul anului, când nu e bugetul aprobat şi nu sunt bani. Nici partea cu scaderea vitezei in ultimii 20 ani si vechimea parcului de tractiune este o porcarie??? Au luat si ei interviu lui individul ala ca trebuiau sa asculte si punctul lui de vedere.De la un oficial dureaza mult mai mult pana obtii un interviu, astia de la sindicate sunt disponibili si la 2 noaptea...[/quote] |
| | | tcm
Numarul mesajelor : 623 Varsta : 29 Localizare : Oradea ; Leeds (UK) Reputatie : 4462 Data de inscriere : 27/06/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 05 Oct 2015, 12:55 | |
| - bihon a scris:
- CFR cedează pentru drumul expres?
Partidul de guvernământ promite că SNCFR va emite acordul pentru terenul necesar drumului expres cât de curând.
Preşedintele PSD Bihor, Ioan Mang, anunţă că SNCFR va pune la dispoziţia Primăriei terenul necesar din ampriza CFR, pentru sectorul de drum expres din zona Gării. „Am discutat cu domnul Matace, ministrul Transporturilor şi săptămâna aceasta va fi o Adunare Generală a CFR în urma căreia Primăria Oradea va primi acordul pentru a se putea lucra pe tronsonul respectiv, de lângă calea ferată”, anunţă Mang. SNCFR nu are de gând să transfere terenul Primăriei Oradea, ci doar să îl pună la dispoziţie pentru a se putea face drumul. Astfel, liderul PSD Bihor vrea să demonstreze că acuzele cum că PSD pune „tălpi” proiectelor municipalităţii sunt nefondate.
Iniţial, Primăria Oradea obţinuse acordul de principiu al Regionalei CFR pentru ca pe un teren din proximitatea şinelor CFR, azi acoperit de bălării, să se poată construi tronsonul drumului expres. Acest tronson care va face legătura între strada Ecaterina Teodoroiu şi Calea Bihorului, pe o rută paralelă cu străzile Depoului şi Constanţei. S-a dovedit, însă, că acest acord nu este unul suficient, fiind necesar ca Ministerul Transporturilor şi SNCFR Bucureşti să dea lumină verde pentru ca executantul drumului expres – o asociere condusă de Selina – să poată iniţia şantierul rutier de lângă Gară. Primăria s-a pregătit inclusiv să concesioneze sau să închirieze drumul de la CFR, contra cost, în caz că avizul nu vine din Capitală.
Potrivit edililor, proiectul drumului expres ce va lega Calea Bihorului (pasajul Theodor Neş) de strada Făcliei şi noul pod peste Criş – botezat „Constantin Prezan” – se află acum la 75% execuţie. http://www.bihon.ro/cfr-cedeaza-pentru-drumul-expres/1578271 Drumul ar urma sa treaca prin interiorul remizei de vagoane , astfel creandu-se o noua zona de fotografiat. In alta ordine de idei , copacii cuprinsi intre linie si drum pe portiunea gara Oradea-podul peste str.Louis Pasteur (catre Oradea Est) au fost taiati pentru a permite largirea drumului.Mai de mult am auzit intr-un tren ca ar urma sa fie scoasa si linia aceea de manevra , paralela cu m300 , care merge pana apropae la capatul strazii Ecaterina Teodoroiu. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei Lun 05 Oct 2015, 22:31 | |
| Incep sa vina Sirienii !!!!! http://www.arq.ro/patru-refugiati-sirieni-prinsi-in-gara-paulis/1971 _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 05 Oct 2015, 22:36 | |
| Daaa, fain doar ca astia de la saitul arq nu stiu geografie. Poza este din gara Ormindea si a fost luata de pe net fara sa mentioneze acest lucru. Dar mai interesant, fara sa mai plece din birou au pus o poza. Parca arabeii aia s-au apucat sa demonteze sinele. Poza este facuta de mine.
|
| | | Florin C
Numarul mesajelor : 108 Varsta : 37 Localizare : Craiova Reputatie : 4870 Data de inscriere : 15/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 06 Oct 2015, 10:12 | |
| http://www.gds.ro/Local/2015-10-06/locomotivele-electroputere-craiova,-subiect-de-razboi-judiciar/
"În 2007, compania saudită care a preluat Electroputere SA se angaja să dezvolte și să producă la Craiova locomotive pentru export. Investitorii arabi au fost dați în judecată de stat pentru că nu au respectat clauzele contractuale. Activitatea de producție și reparații locomotive a fost preluată de grupul Grampet-GFR, deținut de magnatul Gruia Stoica. Grampet a produs deja o locomotivă de manevră diesel și a cerut OSIM înregistrarea unui model de tren automotor diesel." |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6468 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 06 Oct 2015, 15:31 | |
| - Adrian78 a scris:
- Karpaty a scris:
- http://glsa.ro/arad/212000-vagoane-star-treck-fabricate-la-arad-si-considerate-cele-mai-performante-din-lume-pentru-cehia.html#.Vgzy1B2gynw.facebook
Iara titluri de 2 bani Expresii ca "star trek" şi "cele mai performante din lume" sunt în mod sigur exagerate, dar vagonul poate fi considerat o reuşită a firavei industrii feroviare româneşti. Faptul că faci faţă pretenţiilor unui operator privat care oferă servicii premium nu e puţin lucru, chiar merita mai multă atenţie mediatică rezultatul colaborării dintre Astra şi Regiojet. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 06 Oct 2015, 16:24 | |
| Cu riscul de a fi off-topic, industria noastră feroviară a realizat vreodată ceva proiectat chiar de ea? Că dacă le luăm pe rând...
- Transmontana: copie de EA, adusă cât de cât la nivelul timpurilor noastre - EA: licenţă ASEA - DA: licenţă SLM + Sulzer - LDH: motor licenţă Sulzer (sau MB la motoarele mai mici), deşi cred că şi cutia e copiată de undeva - LDM25: motor Ganz - AM 700: copie automotor Arpad maghiar, făcută la Arad, apoi mutată producţia la Uzinele Malaxa şi schimbat puţin designul - vagoane 20-47/57: copii după strămoşul Corail-ului - vagoane 11/21-47: copii după vagoane Pafawag Wroclaw, la rândul lor copii după nişte vagoane nemţeşti - vagoane intermediare automotor Ganz D1 - s-au produs după specificaţiile şi cu piesele Ganz - vagoane 26-47: copii nereuşite de 26-16 - AVA 200 şi AVA 200 salon: licenţă Corail/De Dietrich - tramvai V3A şi derivatele lui: copie de tramvai LHB - tramvaie V56/58/59: recarosări de şasiuri de Thomson-Houston/V09, Dyle şi AEG - tramvai V09: copie/recarosare de Thomson - tramvai V2A-T/V2S-T: şasiuri, boghiuri, motoare de la Tatra T4R casate, estetic e o tentativă de tatra KT4D - tramvai Bucur LF: jumate V3A - jumate un truc nemţesc, estetic e copie după un model de Tatra de la începutul anilor '90 - tramvai Imperio: licenţă Siemens
Ne rămân aşa: - AM 900 (deşi şi ăsta avea motoare Ganz şi semăna cu diverse automotoare pe 2 osii ale epocii) - metrou IVA (suspiciune de copiere de la englezi) - DD-urile, dar şi alea aveau motor ALCO, iar boghiurile au fost slabe, însă nu m-ar mira să fi fost o tentativă de copy-paste de la Ludmilla - tramvai Festival/V54 (deşi şi ăsta e asemănător cu nişte tramvaie de prin Polonia) - diversele experimente de rame electrice făcute la Electroputere - Hyperion? - TerraNova (deşi motoarele sunt CAT)?
Şi cam astea ar fi. _________________ :TTT:
|
| | | Mihay V.I.P Member
Numarul mesajelor : 296 Varsta : 46 Localizare : Constanta Reputatie : 5641 Data de inscriere : 19/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 06 Oct 2015, 16:49 | |
| Daca tot veni vorba de TerraNova, am si eu o mica curiozitate: in certificatele AFER, locomotiva cu pricina (92 53 0 813001-0) figureaza cu seria de sasiu 23453, ceea ce "ma duce cu gandul" la fosta LDE125-010 a S.U.T. Canal Dunăre - Marea Neagră, predata din uzina la 24.12.1977... TerraNova, nu se spune ca este constructie noua (de la zero)?!? |
| | | NIKU24
Numarul mesajelor : 207 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4419 Data de inscriere : 27/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mar 06 Oct 2015, 17:26 | |
| Stie cineva despre revista locomotivele lumii,am vazut azi la un chiosc de ziare din Bucuresti. |
| | | florin.lifticariu
Numarul mesajelor : 757 Reputatie : 5149 Data de inscriere : 09/11/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 06 Oct 2015, 18:12 | |
| http://locomotivelelumii.com/
|
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Revista presei Mar 06 Oct 2015, 19:12 | |
| - Dr2005 a scris:
- Cu riscul de a fi off-topic, industria noastră feroviară a realizat vreodată ceva proiectat chiar de ea? Că dacă le luăm pe rând...
- Hyperion?
Şi cam astea ar fi. Hyperion are la baza ceva italian. Ca i-au adus ai nostrii ceva modificari asta nu mai stiu.
Ultima editare efectuata de catre Jurnal Feroviar in Mar 06 Oct 2015, 19:22, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |