|
| INFORMATII GENERALE | |
|
+94marius_catalin84 Vale_ntin bubu strainu DAS 2011 laurentzu Maddox ciprian71 aris86 sorinache96 c o r v i n brutusel nenuandrei Semafor neluadi Sabik CristyanC cristi ar Warrington 19jimmy84 Rarau Costin.H ets2oltromânia alliens TonyGFR Petre_IFTE kristi kkk spiderpc @ndrey Ony_x didinul alinutz23 alex.alexus.tm Andrey_tm Mihai PH matei vulcan rizelgeorgel2004 cfr500 laur 133 miguel1975 bobi M.I.C.I. daniel_c mureseanu_976 apmatei traian Jurnal Feroviar Jhonyla DB Robert cristi CFR AeroX ldh.ro IonutChircu Katalyn tcm gabrielcr baiazid Vitosa Florin C Norbi Razvan Tudor nsw florin.lifticariu alex1987 johnsmoke alex.barac.5 Teodor NicuS lapsanszkitamas Adirmvl cardinal LanceR Luna ALEXCFR Spartan1948 Costin.B DUAL lifetec AndiCFR riciu DPS mielutu zburator cristy79 dan tm COSTACHE MIHAIL Nesebar TonyCFR IonutCFR2009 razvan - trenuri Dr2005 Elful marius664 92Dragos Adrian78 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: INFORMATII GENERALE Joi 13 Iul 2017, 09:25 | |
| Mai degraba IR.360/361 cu trei grupe de vagoane. Bucuresti - Belgrad ( 71-70,21-70) + vagon clasa2 Vrsac - Belgrad. Bucuresti - Budapesta cu cele doua vagoane Bucuresti - Timisoara cu vagoanele 1695/1696. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 13 Iul 2017, 11:27 | |
| - Dr2005 a scris:
- Şi să deservească ce? Crezi că atâta lume ar merge de la Bucureşti la Belgrad cât să justifice un tren de lung parcurs la distanţă mică de 1695/6?
Uită-te la 10641, bate vântul prin el. Tu nu stii. 10641 mai mereu e plin. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 13 Iul 2017, 11:33 | |
| Şi numai când merg eu e gol, nu? Sau noţiunea de plin are înţelesuri diferite pentru noi, pentru că în afară de cuşetă (care mai avea vreo 3 - 4 locuri libere), cele 2 saloane şi cele 2 20-49 puse suplimentar aveau cam un călător la 4 locuri, la 20-49 stătea lumea întinsă pe câte 4 locuri ca în vremurile de demult apuse. Într-adevăr, s-a mai umplut de la Gherla, că pe Gherla - Cluj e tren de navetă, taxat ca R. Deci dacă te duci la Cluj să îl vezi, sigur o să îl vezi destul de plin. Dacă te duci la Siculeni, îl vezi gol. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 13 Iul 2017, 11:43 | |
| Gol nu a fost niciodata, nu exista 4 locuri goale si nu are clasa 1. Poate il muta pe 300 de la noul mers asa cum e normal mai ales ca se da drumul si la ceva portiuni de linie noua pe 300.
Cat despre Bucuresti-Beograd e nevoie de un tren normal nu caricaturi de automotoare care te lasa in balarii, nu asa se face legatura intre doua state daca ai pretentia sa ai calatori oferi un serviciu cat de cat ok. Se poate baga pe la 19 din Bucuresti sa ajunga dimineata in Beograd si sa prinda trenu de 11 spre Zagreb-Ljubljana dar si cel spre Podgorica si Bar la legatura. Asa ai si calatori dar daca ii transporti cu 3 schimbari si ii duci in cotetul de Dunav de unde se trambaleaza in gara principala se lasa de tren oricine, doar 2-3 rataciti dornici de aventuri in tari straine. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 13 Iul 2017, 12:17 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Gol nu a fost niciodata, nu exista 4 locuri goale si nu are clasa 1. Poate il muta pe 300 de la noul mers asa cum e normal mai ales ca se da drumul si la ceva portiuni de linie noua pe 300.
Bine, bre, înseamnă că eu am mers cu altceva, chiar dacă pe bilet scria 10641 şi naşul nu a zis că aş fi greşit trenul, probabil nu a vrut să mă supere... Da, firesc şi normal ar fi fost să circule pe 300, sper că după ce se mai termină din lucrări va circula pe acolo, pe o trasă asemănătoare cu cea a actualului 1931 (desigur, cu mai puţin timp de parcurs). Adică să redevină 1631 sau cum se chema 1931 când circula tot anul... trenul ăla tot timpul era full. Cu ocazia aia, 1741 ar putea rămâne doar Bucureşti - Braşov, locul lui fiind luat de 1631. Pe Oradea - Satu Mare un Desiro/ADH la legătură, iar pentru Bucureşti - Satu Mare să fie prelungit 1641, ar face mai puţin decât 1741 în formula actuală. - Karpaty a scris:
- Cat despre Bucuresti-Beograd e nevoie de un tren normal nu caricaturi de automotoare care te lasa in balarii, nu asa se face legatura intre doua state daca ai pretentia sa ai calatori oferi un serviciu cat de cat ok. Se poate baga pe la 19 din Bucuresti sa ajunga dimineata in Beograd si sa prinda trenu de 11 spre Zagreb-Ljubljana dar si cel spre Podgorica si Bar la legatura. Asa ai si calatori dar daca ii transporti cu 3 schimbari si ii duci in cotetul de Dunav de unde se trambaleaza in gara principala se lasa de tren oricine, doar 2-3 rataciti dornici de aventuri in tari straine.
Orice bagi tu din Bucureşti sau din Timişoara sau de altundeva din România, te loveşti de opoziţia sârbilor... ăia nici nu mai au locomotive diesel pe Vrsac - Belgrad, fac ruta asta doar cu automotoare. În plus, un tren clasic necesită un control amănunţit la frontieră. Varianta actuală, cu schimb de automotoare, tăia minim 1 oră din timpul de staţionare pe la controale, pentru că nu mai trebuia controlat trenul, pasagerii se dădeau jos cu bagajele personale, nu mai puteau să dosească ţigări în pereţii vagonului. Ne place sau nu, asta e singura soluţie pentru traficul spre ţări non-UE: mutarea fizică a pasagerilor dintr-un tren în altul. Aştept cu interes să dispară şi porcăria aia de Prietenia, rămâne de văzut cât o să îl mai suport CFR Călători. _________________ :TTT:
|
| | | Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4693 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: 10641 Joi 13 Iul 2017, 12:43 | |
| - Dr2005 a scris:
- Şi numai când merg eu e gol, nu?
Sau noţiunea de plin are înţelesuri diferite pentru noi, pentru că în afară de cuşetă (care mai avea vreo 3 - 4 locuri libere), cele 2 saloane şi cele 2 20-49 puse suplimentar aveau cam un călător la 4 locuri, la 20-49 stătea lumea întinsă pe câte 4 locuri ca în vremurile de demult apuse. Într-adevăr, s-a mai umplut de la Gherla, că pe Gherla - Cluj e tren de navetă, taxat ca R. Deci dacă te duci la Cluj să îl vezi, sigur o să îl vezi destul de plin. Dacă te duci la Siculeni, îl vezi gol. Ai calatorit odata cu acel tren si tot aceasi lucru zici. Ai repetat de nenumerate ori ca vagonul 20-49 era gol. Eu nu stiu cum nu ti-ai dat seama, dar 10641 are 2*21-86(76) + 1*cuseta + 1*dormitor. Atat!!! Acel 20-49 gol ce ai vazut tu e grupa de Cluj a lui 1945, in teorie e tren separat, de acolo si diferenta mare in comfort. Cat despre 10641, cuseta in general e plin(corect), Dormitorul la fel cu majoritatea locurilor ocupate(desigur cu calatori Bucuresti - Cluj). Cat despre vagoanele clasa, pentru astazi(13.07.2017) la ora 12.30 aproape jumatate dintre locuri sunt deja vandute (adica fiecare al doilea loc e ocupat). L.E.: Din curiozitate am verificat la care dintre trenurile Bucuresti - Cluj se mai pot cumpara bilete pentru Untold (02.08.2017). 10641 e sold-out; 1931 are 1 loc la dormitor si 28 la clasa 1. Desigur, 1931 are mai multe locuri, dar se poate vedea din asta care e preferata de calatori. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 13 Iul 2017, 14:28 | |
| - Sabik a scris:
- Ai calatorit odata cu acel tren si tot aceasi lucru zici. Ai repetat de nenumerate ori ca vagonul 20-49 era gol. Eu nu stiu cum nu ti-ai dat seama, dar 10641 are 2*21-86(76) + 1*cuseta + 1*dormitor. Atat!!! Acel 20-49 gol ce ai vazut tu e grupa de Cluj a lui 1945, in teorie e tren separat, de acolo si diferenta mare in comfort.
Nu era niciun 1945, erau 2 vagoane suplimentare la 10641 pe motiv de 1 iunie zi liberă. Nu circula 1945 la momentul ăla. - Sabik a scris:
- Cat despre 10641, cuseta in general e plin(corect), Dormitorul la fel cu majoritatea locurilor ocupate(desigur cu calatori Bucuresti - Cluj). Cat despre vagoanele clasa, pentru astazi(13.07.2017) la ora 12.30 aproape jumatate dintre locuri sunt deja vandute (adica fiecare al doilea loc e ocupat).
L.E.: Din curiozitate am verificat la care dintre trenurile Bucuresti - Cluj se mai pot cumpara bilete pentru Untold (02.08.2017). 10641 e sold-out; 1931 are 1 loc la dormitor si 28 la clasa 1. Desigur, 1931 are mai multe locuri, dar se poate vedea din asta care e preferata de calatori. Ai putea să cauţi şi în alte perioade în afară de cele cu Electric Castle şi Untold? Că astea sunt situaţii excepţionale, sunt doar câteva zile pe an. Hai să ne uităm pentru diseară: Tren=10641 - 13-07-2017 Locuri pe clase pe ruta Bucuresti Nord - Cluj Napoca Clasa II - loc pe scaun 85 Dormit 2 paturi in cabina 9 Cuseta 6 paturi in cabina 13 Single 4 Cuseta 4 paturi in cabina 6 85 locuri disponibile la clasa a IIa. Trenul are două 21-86, adică 2 * 84 locuri - 4 locuri pentru naş = 164 locuri. Asta înseamnă o ocupare de vreo 50%. Se vor mai ocupa ceva locuri, ţinând cont că este Electric Castle. _________________ :TTT:
|
| | | Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4693 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 13 Iul 2017, 16:33 | |
| Aveam o presimtire ca nu are rost sa te contrazic.
1. Acele vagoane probabil trebuiau transferate la Cluj. Sau in ziua precedenta 10642 avea calatori pentru 4 vagoane. Nu stiu. Cert e ca erau vagoane suplimentare, care in general nu sunt in compunerea trenului. Adica in lipsa lor, gradul de ocupare a celor doua vagoane 21-86 creste. Problema este, ca tragi concluzii dupa ce calatoresti odata(!!!) cu trenul respectiv. Nu asa se face media.
2. Am cautat direct pentru Untold, sa vedem care e trenul "preferat" de calatori pentru un drum Bucuresti - Cluj. Probabil ca 10641 nu este pe primul loc (cat timp circula 1931), dar asta circula tot anul. Ce au in comun aceste doua trenuri: ora de plecare si sosire decenta pentru un tren de noapte.
Chiar daca traseul e mai lung, plecarea si sosirea e important pentru calator.
Si asta am vrut sa-ti explic in postarea anterioara cu numarul de bilete.
Dar hai ca mai incerc odata altfel:
Cat timp incasarile pentru acest tren sunt mai mari decat cheltuielile (vorbesc de valori medii), 10641 va fi in circulatie. Ori prin Deda, ori prin Sighisoara.
Faptul ca, dupa mai mult de 7 luni e inca in circulatie, inseamna ca avem destui calatori la acest tren, indiferent ce ai vazut tu in data de 1 iunie.
Btw: am vrut sa mai verific inainte de ora 16.00 numarul locurilor disponibile, se pare ca a scazut la 83. Adica gradul de ocupare tinde spre 60% luand in cosiderare si Cuseta+Dormitorul (anunta-ma daca nu stii sa interpretezi numarul locurilor libere de pe cfrcalatori.ro). Si acum vin cei care cumpara biletele in ultimul moment.
Te-ai convins ca 10641 are calatori, ca de aici a pornit discutia? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 13 Iul 2017, 17:25 | |
| Ora de plecare la viitorul 10641 care probabil o sa fie cu numar ceva de genul 1631 si actualul 1631 sa aibe alt numar, sa fie undeva dupa 22:30 poate chiar un 23:00 iar daca durata calatoriei va fi de 7 ore atunci e perfect ca ar ajunge la 6. Si eu am fost in Iunie cu el cap-coada si gradul de ocupare la plecare din Bucuresti la cele 2 clase sarea de 60%, desigur ca in diagrama nu apar cfr-isti, ei au autorizatie si chiar daca merg o statie sau tot drumul daca nu cumpara loc nu apar nicaieri sa se vada cati calatori sunt reali.
1741 nu trebuie umblat la el, este trenul cu traditie de zeci de ani, era Accelerat 421 Bucuresti-Satu Mare via Oradea, asa trebuie sa ramana. 1641 la fel era Accelerat 425 Bucuresti-Siculeni-Baia Mare si cum acum au deschis revizia de vagoane Baia Mare trebuie sa aibe activitate sa aibe si ei ceva trenuri cu vagoane care sa le bage in revizie si sa justifice existenta reviziei. Nu e doar economie si strans de curea, mai e si dupa cum doreste calatorul si ce nevoie are populatia. Daca e ca trenul 1931 sa revina iar la circulatie permanenta ceea ce nu ar fi rau deloc, atunci clar dispare 10641 atat ca plecarea din Bucuresti trebuie sa fie dupa 22:30, 1741 ramane la 18 iar 1931 la 22:30, si asa e ok.
Ultima editare efectuata de catre Kapпaтй in Joi 13 Iul 2017, 17:35, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 13 Iul 2017, 17:30 | |
| Bucuresti-Beograd poate sa fie ceva direct dupa ce termina reparatia liniei pe partea sarba dar si gara principala din Beograd. E normal sa ai legaturi feroviare directe intre capitalele tarilor vecine, deci e ceva normal si obligatoriu, nu ce au facut acum ca vin straini si cand vad ca nu e nimic direct si sunt acele motoare fac cruce, zic unde am ajuns, cum de e posibil asa ceva ca ei nu au pomenit asa ceva, e de ras si da, Romania oricum este de ras si praf in fata strainilor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 13 Iul 2017, 17:47 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Ora de plecare la viitorul 10641 care probabil o sa fie cu numar ceva de genul 1631 si actualul 1631 sa aibe alt numar, sa fie undeva dupa 22:30 poate chiar un 23:00 iar daca durata calatoriei va fi de 7 ore atunci e perfect ca ar ajunge la 6.
Numărul e ultima problema - Karpaty a scris:
- 1741 nu trebuie umblat la el, este trenul cu traditie de zeci de ani, era Accelerat 421 Bucuresti-Satu Mare via Oradea, asa trebuie sa ramana.
Dacă 1931 ar deveni tren permanent (evident, pe Bucureşti - Oradea, fără Constanţa), 1741 ar rămâne fără obiect... mai departe de Braşov nu şi-ar mai avea rostul, pentru Cluj nici atât (ajunge prea de dimineaţă), iar pentru ajuns dimineaţă în Satu Mare ar fi mult mai bun 1641 prelungit, care oricum pleacă cu câteva ore mai târziu din Bucureşti decât 1741. De aia am zis că nu ar mai fi nevoie de 1741, că tradiţia nu ne ţine de foame. Iar cu ocazia asta 1931 ar putea avea o compunere de tren adevărat în extrasezon, ceva gen 1 x VD + 3 Bc + 5 B + 1 A, iar vinerea şi la ocazii speciale gen Untold, cu 2 x VD + 5 Bc + 7 B + 1 A. - Karpaty a scris:
- trebuie sa aibe activitate sa aibe si ei ceva trenuri cu vagoane care sa le bage in revizie si sa justifice existenta reviziei.
O, da, tre' să aibă activitate revizia... că de aia se pun trenuri, ca să aibă de lucru revizia. Păi atunci să se facă o revizie la Satu Mare, că acolo e şi depou şi trebuie şi depoul să aibă activitate cumva. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 13 Iul 2017, 17:48 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Bucuresti-Beograd poate sa fie ceva direct dupa ce termina reparatia liniei pe partea sarba dar si gara principala din Beograd.
E normal sa ai legaturi feroviare directe intre capitalele tarilor vecine, deci e ceva normal si obligatoriu, nu ce au facut acum ca vin straini si cand vad ca nu e nimic direct si sunt acele motoare fac cruce, zic unde am ajuns, cum de e posibil asa ceva ca ei nu au pomenit asa ceva, e de ras si da, Romania oricum este de ras si praf in fata strainilor. De România este de râs atunci când Serbia renunţă la trenuri?! _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 13 Iul 2017, 17:54 | |
| Este revizia de vagoane Satu Mare si pana in primavara 1641 se plimba din Baia Mare la Satu Mare doar pentru ca trebuia sa ajunga la revizia de vagoane dupa atata drum, acum a aparut iar revizia de vagoane Baia Mare si au limitat 1641 la Baia Mare cum era pe vremuri.
Deci ramane clar si nu se va umbla la 1741 pentru ca trebuie sa fie tren care ajunge la 6 in Oradea, trebuie tren pe 402 de rang superior si asa mai departe, 1931 are rolul lui ca ajunge la Oradea pe la 9 iar daca va fi dupa 22 din Bucuresti clar ajunge dupa 10 in Oradea deci fiecare cu rolul sau, nu e asa dupa cum bate vantul, pe ala il anulam, pe ala il limitam si bagam ce ne taie capul. Se mai tine cont si de revizia de vagoane ce vagoane are disponibil, ce deserveste fiecare si personalul de drum ca si ei trebuie sa aibe activitate, nu bagi 100 de trenuri la o comanda si lasi comanda x fara trenuri ca asa crezi de cuvinta ca nu are nevoie de IR ci doar de 3 R si alea amarate cu dezastro. Nu e chair asa. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 13 Iul 2017, 17:57 | |
| - Dr2005 a scris:
- Kapпaтй a scris:
- Bucuresti-Beograd poate sa fie ceva direct dupa ce termina reparatia liniei pe partea sarba dar si gara principala din Beograd.
E normal sa ai legaturi feroviare directe intre capitalele tarilor vecine, deci e ceva normal si obligatoriu, nu ce au facut acum ca vin straini si cand vad ca nu e nimic direct si sunt acele motoare fac cruce, zic unde am ajuns, cum de e posibil asa ceva ca ei nu au pomenit asa ceva, e de ras si da, Romania oricum este de ras si praf in fata strainilor. De România este de râs atunci când Serbia renunţă la trenuri?! Vina este de ambele parti, ZS are legaturi cu tarile vecine si chiar rute lungi doar cu Romania nu are nimic, CFR la randul sau nu se implica prea mult pentru ca daca se doreste cu adevarat ZS cu CFR pot ajunge la un numitor comun si asta probabil dupa ce termina gara aia Beograd Center ca asta tot zic ei ca nu au loc unde sa bage trenul ca nu e gata gara. Tractiune ar avea ca au ceva diesel, si spre Sofia din Nis se circula cu diesel. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 13 Iul 2017, 18:17 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Este revizia de vagoane Satu Mare si pana in primavara 1641 se plimba din Baia Mare la Satu Mare doar pentru ca trebuia sa ajunga la revizia de vagoane dupa atata drum, acum a aparut iar revizia de vagoane Baia Mare si au limitat 1641 la Baia Mare cum era pe vremuri.
Da, clar trebuie să aibă de lucru reviziile, aşa că vine 4091 cu vagoane de Satu Mare sau cu Desiro/ADH/LVT, te dai jos din el şi te sui în 1642, ca să aibă şi Revizia Baia Mare de lucru! Şi invers probabil la fel după ce se termină sezonul, că momentan de la 1641 nu mai ai tren de Satu Mare, că e 1945 înainte, care trece şi prin Bucureşti. Nu-i bai, 400 e linia nr. 1 a ţării, doar de aia sunt noaptea 3 trenuri Bucureşti - Dej la interval de o oră (1945, 1641 şi 10641), nu? ) _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE | |
| |
| | | | INFORMATII GENERALE | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |