|
| INFORMATII GENERALE | |
|
+94marius_catalin84 Vale_ntin bubu strainu DAS 2011 laurentzu Maddox ciprian71 aris86 sorinache96 c o r v i n brutusel nenuandrei Semafor neluadi Sabik CristyanC cristi ar Warrington 19jimmy84 Rarau Costin.H ets2oltromânia alliens TonyGFR Petre_IFTE kristi kkk spiderpc @ndrey Ony_x didinul alinutz23 alex.alexus.tm Andrey_tm Mihai PH matei vulcan rizelgeorgel2004 cfr500 laur 133 miguel1975 bobi M.I.C.I. daniel_c mureseanu_976 apmatei traian Jurnal Feroviar Jhonyla DB Robert cristi CFR AeroX ldh.ro IonutChircu Katalyn tcm gabrielcr baiazid Vitosa Florin C Norbi Razvan Tudor nsw florin.lifticariu alex1987 johnsmoke alex.barac.5 Teodor NicuS lapsanszkitamas Adirmvl cardinal LanceR Luna ALEXCFR Spartan1948 Costin.B DUAL lifetec AndiCFR riciu DPS mielutu zburator cristy79 dan tm COSTACHE MIHAIL Nesebar TonyCFR IonutCFR2009 razvan - trenuri Dr2005 Elful marius664 92Dragos Adrian78 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 13 Iul 2017, 18:23 | |
| Nu inteleg ce te roade pe tine, daca CFR considera ca trebuie 10 trenuri, atatea baga, se pot baga cate vor ei, nu e treaba nimanui asta. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 16 Iul 2017, 08:06 | |
| Opinia mea este că trenuri de noapte care să rezolve cererea de transport pe M300 ar trebui să fie cu circulaţie permanentă:
IR Bucureşti Nord - Teiuş - Cluj - Oradea - Satu Mare pl. 17:30 IR Bucureşti Nord - Braşov - Deda - Dej - Baia Mare pl. 19:30 IR Bucureşti Nord - Braşov - Făgăraş - Sibiu - Arad pl. 21:30 IR Bucureşti Nord - Braşov - Teiuş - Cluj pl. 23:30
IR de Iaşi pl. 23:00 IR de Suceava pl. 23:45 IR Constanţa (cu grupă de Tulcea Oraş) pl. 23:50
bonus prelungirea IR de Cluj până la Oradea pl. 6:00 |
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4851 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: capitol cu vesti bune Dum 13 Aug 2017, 21:38 | |
| vesti bune
Numar anunt: 177375 / 22.07.2017 Denumire contract: Servicii de modernizare a vagoanelor de calatori seriile 1980, 2180 - serie noua 1976 varianta II, 2176 varianta II
Durata acordului-cadru: 48 luni Valoarea estimata fara TVA: intre 11,217,777 si 127,234,645 RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent, cu valabilitate de 6 luni de la semnarea acestuia, se va incheia dupa finalizarea procedurii de atribuire a acordului cadru, iar urmatoarele contracte subsecvente estimativ la un interval de 6 luni. Valoarea totala a contractului subsecvent: minim 11.217.777 lei, fara TVA - maxim: 13.470.862 lei, fara TVA.
Pentru acordul cadru: Servicii de modernizare a vagonului de calatori seria 1980, serie noua 1976 varianta II-minim -1 serviciu/vagon -maxim-25 servicii/vagon Servicii de modernizare a vagonului de calatori seria 2180, serie noua 2176 varianta II- minim-4 servicii/vagon -maxim 32 servicii/vagon ;
Pentru contractul subsecvent: Servicii de modernizare a vagonului de calatori seria 1980, serie noua 1976 varianta II-minim 1 serviciu/vagon -maxim 1 serviciu/vagon Servicii de modernizare a vagonului de calatori seria 2180, serie noua 2176 varianta II-minim 4 servicii/vagon -maxim 5 servicii vagon ;
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 28.08.2017 16:00 |
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4851 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 13 Aug 2017, 21:39 | |
| Numar anunt: 177365 / 21.07.2017 Denumire contract: Servicii de modernizare vagon de calatori etajat individual din serie veche 2626 in serie noua 2616, 8416 si 3616 varianta II
Durata acordului-cadru: 24 luni Valoarea estimata fara TVA: intre 19,218,900 si 49,434,900 RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent, cu valabilitate de 6 luni de la semnarea acestuia, se va incheia dupa finalizarea procedurii de atribuire a acordului cadru, iar urmatoarele contracte subsecvente se vor incheia estimativ la un interval de 6 luni. Valoarea estimata a contractului subsecvent: minim 19.218.900 lei, fara TVA - maxim: 21.970.800 lei, fara TVA.
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 28.08.2017 16:00 |
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4851 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 13 Aug 2017, 21:39 | |
| Numar anunt: 177445 / 26.07.2017
Denumire contract: “Servicii de efectuat la vagoane de calatori AVA 200 CFR seria 2190" – impartita in 2 loturi
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1,164,390 si 57,314,749.4 RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract sectorial subsecvent va avea o durata de 6 luni, urmand ca urmatoarele contracte sectoriale subsecvente sa se incheie cu o periodicitate de 6 luni.
Lotul 1 - Servicii de reparatie planificata tip RG1, inlocuire osii-ax uzate complet sau defecte la osiile montate, inlocuire discuri de frana uzate complet sau defecte la osiile montate, refacere protectie anticoroziva si vopsire integrala in sistem poliuretanic, reparatii/ reconditionari/ inlocuiri de subansamble/ piese/ materiale constatate pe fluxul de reparatie ca necesar a fi efectuate la vagoanele de calatori AVA 200 CFR seria 2190 Valoarea estimata a contractului subsecvent pentru lotul 1 este cuprinsa intre 1.072.520 lei si 2.507.951,52 lei
Lotul 2 - Servicii de modernizare echipamente si instalatii la vagoane de calatori AVA 200 CFR seria 2190 Valoarea estimata a contractului subsecvent pentru lotul 2 este cuprinsa intre 91.870 lei si 183.740 lei
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 29.08.2017 16:00 |
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4851 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 13 Aug 2017, 21:42 | |
| Si inca unul, care am inteles ca s-a atribuit deja de catre SC REMARUL "16 FEBRUARIE" SA., si vizeaza reparatii pentru 20-49 2xx si 20-31.
E foarte bine ca se incearca repararea a tot ceea ce se poate. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 14 Aug 2017, 17:39 | |
| CFR Infrastructura 4 august la 13:08 ˇ Bucureşti, 4 august 2017 CFR SA începe lucrările de modernizare a 14 poduri şi podeţe feroviare din sudul ţării Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA și SC ARCADA COMPANY SA au semnat două contracte de lucrări, în valoare totală de 34,2 milioane lei, pentru modernizarea a 14 poduri și podețe aflate pe raza județelor Argeș, Olt, Dolj, Gorj, Mehedinți și Sibiu. Contractele de modernizare a celor 14 obiective feroviare sunt finanţate din fonduri alocate din cadrul POIM 2014-2020 şi de la bugetul de stat și au perioadă de implemetare (execuție+garanție) de 36 de luni (lotul I), respectiv 36 de luni (lotul III). Lucrările de modernizare, structurate pe cele două loturi, au drept scop dezvoltarea infrastructurii feroviare din sudul ţării, prin creşterea gradului de confortul şi îmbunătăţirea indicatorilor de siguranţă, pe următoarele intervale de stații: ♦ Lotul I – 3 poduri și 2 podețe ● Pod km 115+565 - între staţiile Măldăieni şi Mihăieşti ● Pod km 200+306 - între staţiile Malu Mare şi Banu Mărăcine ● Pod km 99+523 - între staţiile Goleşti şi Piteşti ● Podeţ km 226+575 - între staţiile Balş şi Spineni ● Podeţ km 357+760 - între staţiile Valea Fratelui şi Turnu Roşu ♦ Lotul III - 4 poduri și 5 podețe ● Pod km 40+875 - între staţiile Bărbăteşti şi Jupăneşti ● Pod km 55+812 - între staţiile Pojogeni şi Copăcioasa ● Pod km 15+550 - între staţiile Jirov şi Corcova ● Pod km 20+698 - între staţiile Corcova şi Motru Est ● Podeţ km 286+035 - zona staţiei Filiaşi ● Podeţ km 279+884 - între staţiile Coţofeni şi Răcari ● Podeţ km 5+303 - zona staţiei Tânţăreni ● Podeţ km 6+592 - între staţiile Tânţăreni şi Gilort ● Podeţ km 6+939 - între staţiile Tânţăreni şi Gilort Menționăm faptul că prin modernizarea acestor obiective, CFR SA contribuie la dezvoltarea întregii reţele feroviare şi oferă operatorilor de transport servicii de calitate şi durate mai mici de călătorie sau de transport. Foto: arhivă CFR Infrastructura
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 17 Aug 2017, 11:59 | |
| 19-76 seria II rămân compartimentate sau le fac saloane? Așa, că CFR oricum are muuuult prea multe compartimentate pentru trenurile de noapte, și proștii ajung să stea 10-12 ore cu neoanele-n ochi, să nu poată ațipi 15 minute cap-coadă... ba mai și iau țeapă și cumpără la clasa 1 sperând la alte condiții față de clasa a doua. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 17 Aug 2017, 12:20 | |
| - mielutu zburator a scris:
- 19-76 seria II rămân compartimentate sau le fac saloane? Așa, că CFR oricum are muuuult prea multe compartimentate pentru trenurile de noapte, și proștii ajung să stea 10-12 ore cu neoanele-n ochi, să nu poată ațipi 15 minute cap-coadă... ba mai și iau țeapă și cumpără la clasa 1 sperând la alte condiții față de clasa a doua.
Toate ajung saloane pacat puteau ramane compartimentate la fel ca 19-70 21-70 |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 17 Aug 2017, 18:32 | |
| Toate vagoanele de clasa 2-a care se modernizează ar trebui sa iasă de la reparație cu spațiu la unul din capete pentru cărucioare de copii, cărucioare de invalizi, biciclete sau schiuri. La unul din capete 3 strapontine pe o parte și pe cealaltă parte spațiu liber de lungimea unui geam. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 18 Aug 2017, 07:25 | |
| Cine merge noaptea pe distanta lunga si are nevoie de confort sporit cumpara la cuseta sau la domritor, cine nu are bani sta la clasa. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 18 Aug 2017, 11:12 | |
| Și cum să fac asta la Corona? Sau la un sezonier, dacă trebuie să plec la București peste 3 zile?
Trenul nu trebuia să fie accesibil tuturor? Inclusiv să ofere confort călătorilor? Parcă erai stângist în legătură cu asta, cum de ai devenit de dreapta? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 18 Aug 2017, 13:24 | |
| Corona este tren destinat in mare parte pentru calatoriile internationale nu pentru calatoriile interne pentru orice gigel care merge pe intern cateva statii. Pentru intern exista alte variante la urma urmei, nu stai in acest tren, el are calatorii lui pe ruta internationala. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 18 Aug 2017, 13:31 | |
| Varianta optimă mi s-ar părea ca toate trenurile de noapte să aibă cel puțin jumătate din vagoanele clasă compartimentate. Este inacceptabil să forțezi călătorul plătitor să stea cu ochii cruciți în neoanele alea oribile, pe niște scaune incomode, la comun cu alți 20-30 de oameni pe un tren de noapte, care face 1 miliard de ore până la destinație fără întârziere, și la care nașii nu-și bat capul să regleze lumina în interior și s-o lase la nivel minim posibil. Dacă ai jumi-juma, cine vrea prize, filme și alte prostii în loc să doarmă ia la salon, cine vrea să se odihnească sau să stea în oarecare comfort să ia la compartiment. Mi se pare cea mai bună soluție. Oricum după mine cușeta cu 6 paturi nu mai are ce căuta în secolul XXI, e prea aglomerată, prea plină și să stai la grămadă cu încă 5 necunoscuți nu e ok. Aia de 4 e mult mai bună, e singura pe care o folosesc (bine, doar la ATC merg cu cușete) și e singura care merită din plin banii.
ÎNTRE TIMP, circulație modificată în zona Timișoara. https://www.cfrcalatori.ro/992
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 18 Aug 2017, 14:23 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Corona este tren destinat in mare parte pentru calatoriile internationale nu pentru calatoriile interne pentru orice gigel care merge pe intern cateva statii. Pentru intern exista alte variante la urma urmei, nu stai in acest tren, el are calatorii lui pe ruta internationala.
Eu te intreb cat e ceasul si tu imi spui ca o sa ploua la noapte. Am dat exemplul Coronei pentru ca am vrut sa iau loc la cuseta pentru ultimile doua editii de Rockstadt. Anul trecut, cum ajungea la 7 dimineata in Brasov mi-am bagat picioarele in tigania lor si am mers cu Dacosul pana la Sebes, iar de acolo cu niste prieteni cu masina. Uite asa au pierdut baietii undeva la 100 de lei. Gigelul de fata nu merge cateva statii cu Corona, cel mai putin am mers intre Ciuc si Cluj. Si din cate am vazut de fiecare data la clase erau in majoritate absoluta calatorii pentru intern, pentru cel putin 200 de kilometri, deci pica teza ta. Cel putin in cazul claselor. Revin, imi permit sa platesc suplimentul pentru cuseta, dar in sezon nu mai sint locuri cu cateva zile inainte in foarte multe cazuri. Daca intervine ceva si trebuie sa fac un drum neprevezut de ce sa merg in niste nenorocite de saloane ori de 20-49-uri? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE | |
| |
| | | | INFORMATII GENERALE | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |