| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+112alinx3330 sergiu.asi alex.barac.5 calatorprinromania alkrosis cristi ar mariuscfrbucuresti DB Robert qew00 ldh80 Vale alinutz23 sorinache96 TVlad traian ldh.ro seby1998 Rarau matei vulcan Dionis marius_catalin84 AndreiSV Jurnal Feroviar deconectat bobi razvan - trenuri johnsmoke Florin C nsw Luna LanceR DPS ultras danlascau cristy79 rizelgeorgel2004 Costin.B Costin.H cristi CFR spiderpc vanchorusebulgaria TonyCFR Norbi get. Raduku09 Mihay didinul Adisoft1991s TonyGFR gabrielcr nenuandrei Caspar NIKU24 Vitosa Teodor Amiralul mielutu zburator Malibu bogdan.perejuc IonutChircu marius664 Ryan Anderson MariusM mariushal iustialex ALEXCFR Simply18 riciu DUAL Razvan Tudor Sabik IonutCFR2009 EuroNight 92Dragos ionutz72 @ndrey bubu AlexD M.I.C.I. sytrus NicuS DAS 2011 Jhonyla Alex Avram The Legend alexpopa florin29sv cardinal tcm florin.lifticariu apmatei Katalyn dan tm mureseanu_976 allred lapsanszkitamas Vlad vatmanul alex1987 COSTACHE MIHAIL Andrey_tm Spartan1948 ANDU2100HP Dr2005 Adrian78 AndiCFR Dutzu Elful Cont.dezactivat Adirmvl cfr500 Nesebar 116 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 04 Noi 2014, 01:32 | |
| Cum de si de cand apar trenurile de pe Oravita-Anina RE? |
|
| |
vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5105 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 04 Noi 2014, 08:52 | |
| - Adirmvl a scris:
- Cum de si de cand apar trenurile de pe Oravita-Anina RE?
Pe 6 octombrie, adica acum aproape o luna am facut aceasta remarca la topicul liniei si n-a dat nimeni un raspuns. La finalul singurului meu mesaj de pe pagina 43 a topicului liniei, am pus aceasta intrebare. Ma mir ca nu s-a vazut pana acum.
Ultima editare efectuata de catre vatmanul in Mar 04 Noi 2014, 09:03, editata de 1 ori |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 04 Noi 2014, 09:02 | |
| Au fost modificate pentru ca au un tarif special . |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 05 Noi 2014, 11:50 | |
| Poate ca mai exista un raspuns despre procentul de franare De exemplu avem 34 de vagoane DBSR incarcate cu cereale. Ele trebuie sa fie duse la Constanta pe ruta Ortisoara - Aradu Nou - Deva - Alba Iulia - Brasov - Ploiesti - Bucuresti - Ciulnita - Medgidia - Constanta Nu am inteles cum se calculeaza. Dupa aratarea vagoanelor in functie de traseu... Intrebarea a doua: cat tonaj maxim este admis in tara ? la marfa Am postat un clip din Alaska cu un carbunar. Ce diferenta e intre ei si noi? Ma refer la linii. Am inteles ca acel tren are 15000 de tone. Altfel tip de sina? Multumesc pentru raspunsuri |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 05 Noi 2014, 12:00 | |
| S-ar putea ca ăia să meargă pe şină mai grea (tip 65 sau ceva în genu'), însă tonajul mai mare e dat, în primul rând, de lungimea mai mare a garniturii... asta înseamnă şi că abătutele din staţii sunt mai lungi, ca să permită gararea unui astfel de tren. În plus, lungimea unui bloc de linie - dacă or avea BLA - trebuie să fie mult mai mare pentru a permite frânarea unui astfel de tren. Iar locomotivele alea ar cam trebui să aibă frână electrică, mai ales că vagoanele sunt echipate cu boghiuri Diamond, cu frână asimetrică cu saboţi, iar trenul e lung, până începe să frâneze ultimul distribuitor durează ceva. _________________ :TTT:
|
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 05 Noi 2014, 12:10 | |
| Track gauge Alaska 4 ft 8 1⁄2 in (1,435 mm) standard gauge Length 470 mi (760 km) mica reteaua la ei Sunetul motorului de la locomotiva lor parca seamana cu un motor de la noi GM cumva? |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 05 Noi 2014, 13:53 | |
| - Jhonyla a scris:
- Poate ca mai exista un raspuns despre procentul de franare
De exemplu avem 34 de vagoane DBSR incarcate cu cereale. Ele trebuie sa fie duse la Constanta pe ruta Ortisoara - Aradu Nou - Deva - Alba Iulia - Brasov - Ploiesti - Bucuresti - Ciulnita - Medgidia - Constanta Nu am inteles cum se calculeaza. Dupa aratarea vagoanelor in functie de traseu... Intrebarea a doua: cat tonaj maxim este admis in tara ? la marfa Am postat un clip din Alaska cu un carbunar. Ce diferenta e intre ei si noi? Ma refer la linii. Am inteles ca acel tren are 15000 de tone. Altfel tip de sina? Multumesc pentru raspunsuri Procentul de masa franata,atat la automat cat si la mana trebuie asigurat in orice conditii,pentru trenul din livret ,iar pe sectiile cu pante caracteristice din anexa 12 se aplica un spor suplimentar de 10% din masa franata pentru siguranta. Altatadata ca si acum,dar mai rar doar trenurile CSI(transpuse de marfa) aveau anumite rute de circulatie in functie de masa trenului, masa pe osie,lungime si procentul de masa asigurat, astea de normala nu au avut conditii de genul. Difera si tipul de sina( cu toate caracteristicile sale ), si prinderea, fa o comparatie simpla la o masa locomotivei, SD-40 are 160t/6osii adica 26,7t/osie, sau SD90MAC cu ale sale 188t/6osii adica 31,35t/osie. |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 05 Noi 2014, 20:54 | |
| Dar ce fel de cuple au aceste vagoane de rezista la asemenea tonaje ? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 06 Noi 2014, 09:48 | |
| - Jhonyla a scris:
- Poate ca mai exista un raspuns despre procentul de franare
De exemplu avem 34 de vagoane DBSR incarcate cu cereale. Ele trebuie sa fie duse la Constanta pe ruta Ortisoara - Aradu Nou - Deva - Alba Iulia - Brasov - Ploiesti - Bucuresti - Ciulnita - Medgidia - Constanta Nu am inteles cum se calculeaza. Dupa aratarea vagoanelor in functie de traseu... Intrebarea a doua: cat tonaj maxim este admis in tara ? la marfa Am postat un clip din Alaska cu un carbunar. Ce diferenta e intre ei si noi? Ma refer la linii. Am inteles ca acel tren are 15000 de tone. Altfel tip de sina? Multumesc pentru raspunsuri Trenurile de cereale DBSR merg pe Aradu Nou Simeria Petrosani Craiova pe Brasov merg doar trenurile de cereale de la Mureni Tonaju difera in functie de relieful sectiei mai este influentat si de numarul de osii si lungimea trenului pe respectiva sectie |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 06 Noi 2014, 10:34 | |
| - R006 a scris:
§. 2. Stabilirea tonajelor maxime ale trenurilor Art. 16. - (1) Tonajul maxim al trenurilor pentru o secţie de remorcare se stabileşte pe tipuri şi serii de locomotive, în funcţie de rezistenţa caracteristică a liniei şi de viteza admisă, astfel încât să se asigure demararea din orice punct al secţiei de remorcare. (2) Excepţii de la prevederile alin. (1) se admit prin planul de mers, pentru trenurile de marfă cu condiţia asigurării demarării din staţii. (3) Tonajele maxime pentru trenurile remorcate cu locomotive electrice şi diesel se stabilesc corespunzător regimului de durată, admiţându-se funcţionarea în regim uniorar maxim 5 minute. (4) Tonajul maxim al trenului remorcat cu multiplă tracţiune se obţine prin însumarea tonajelor maxime pe care le pot remorca locomotivele în acţiune din tren, determinate pentru fiecare locomotivă în parte după acelaşi procedeu ca şi la simpla tracţiune. (5) Tonajele stabilite pe bază de calcul se verifică experimental şi se înscriu în livretele de mers. (6) Mărirea tonajelor stabilite pe bază de calcul se admite numai pe baza experimentărilor făcute de către OTF, cu aprobarea administratorului infrastructurii feroviare; tonajele astfel stabilite se înscriu în livretele de mers.
|
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 06 Noi 2014, 20:56 | |
| In ce an depoul Iasi a renuntat la locomotivele pe aburi? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 08 Noi 2014, 10:01 | |
| |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 08 Noi 2014, 10:22 | |
| Care dinte firme private acceapta interrailul? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 08 Noi 2014, 10:38 | |
| - 92dragos a scris:
- Care dinte firme private acceapta interrailul?
In Romania nimeni, doar CFR, in Elvetia de exemplu sunt firme private care accepta fara plata altor difrente dar si firme la care se plateste 50% din bilet pe relatia care calatoresti sau firme care nu accepta . |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 09 Noi 2014, 08:38 | |
| Am uitat sa intreb astazi pe prietenul meu urmatorul aspect Am auzit pe Operatorul RC spunand numar tren doua izolate GFR conditii clasa A9 sau ceva de genul Ce inseamna conditii clasa A9? Alte intrebari pentru cei care calatoresc prin tara mai des: Care zona are cele mai multe restrictii? Care zona este mai corupta sa ii spun asa, adica oamenii nu isi cumpara bilet? Multumesc |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|