| Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
|
+85spiderpc rizelgeorgel2004 truscamihai lifetec Radu Luca tgv decward florin29sv Sabik Vlad Singeorzan sibiustation DPS ATM matei vulcan iustialex Cont.dezactivat laur 133 mielutu zburator riciu ttavi COSTACHE MIHAIL marius664 Desiro256 Vlad alex.barac.5 Razvan Tudor Tomi13leu Raduku09 get. Lumunita Stana adytm AeroX Katalin4653 gabrielcr vanchorusebulgaria marcghi MariusM rich1974 bubu alex.alexus.tm Vale mariuscfrbucuresti Spartan1948 nenuandrei marius_catalin84 Norbi stefan_br bobi alex1987 Ryan Anderson EuroNight alinx3330 didinul Alex Avram Mihay Vitosa Katalyn Andrey_tm cristi CFR dan tm dan_dinamo_bm Grigor Adrian78 Dr2005 cardinal AlexD Jhonyla Dutzu cfr500 Adirmvl Luna billy752-istu IonutCFR2009 maris.constantin NicuS 92Dragos allred Nesebar DUAL ALEXCFR razvan - trenuri mureseanu_976 cristy79 AndiCFR dandel 89 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Vin 21 Noi 2014, 03:34 | |
| GL CT o ia pe racordare, nu mai ajunge Faurei, de aia nu l-am vazut din prima |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Vin 21 Noi 2014, 04:02 | |
| - Dr2005 a scris:
- Slobozia - Ţăndărei într-adevăr nu va mai avea trenuri de la noul mers.
Atunci de ce au bagat trenuri cateva luni numai ca sa le scoata din nou ? Campanie electorala ? _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Vin 21 Noi 2014, 08:30 | |
| Un PMS rămas acolo pe care trebuia să îl ia cineva. Dar nu prea a avut succes, călătorii erau puţini, era greu şi cu materialul rulant (adus de la Medgidia...). _________________ :TTT:
|
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Vin 21 Noi 2014, 11:12 | |
| Nu stiu cat de bine arata noul mers de tren pe 2015 pentru alti dar pentru mine fata de ani trecuti arata cat de cat mai binisor.
Pe 304 Ploiesti-Maneciu vor fi 7 perechi pe Slanic acelasi mers cu multe trenuri, Regiotrans vine cu un nou tren pe Brasov-Iasi si retur iar la CFR Calatori sunt mai multe de spus :
1. RE 3006 Brasov-Buc.Nord cu rezervare locului optionala si la concurenta cu Regiotrans 14030 dar si cu Hyperion. 2. Trenurile R 8201/2/3/4 directe pe Buzau-Constanta si retur aici e bine pentru cei care folosesc anticipatia si fidelitatea la maxim caci in loc de 2 trenuri vor avea un singur tren pe bilet deci daca vi de la Sibiu la Constanta prin Buzau cu 4 Regio merge, asta asa ca exemplu. 3. Retrogradarea IR-ului 1551/1550 la rang R 5009/5004 care oricum era tren de navetisti ramane sa vedem ce compunere va avea. 4. Acelasi exemplu si cu 9023 care va merge pana la Slatina si de acolo 9485 Slatina-Craiova nu pe bucati. 5. Desiro la rang de R pe Pitesti-Buc.Nord-Pitesti chiar daca e o singura pereche nu se stie cand ai nevoie de acel tren la fel si cu trenurile R Buc.Basarab-Craiova trenuri directe caci cum am mai spus poti sa profiti la maxim de anticipatie si fidelitate. 6. La trenurile directe care vor fi acum e bine si pentru biciclisti astfel plateste un singur bilet in loc de 2 cand trebuia sa schimbe trenul la Pitesti, Rosiori sau Tandarei. 7. Pentru la vara trenurile sezoniere Satu.Mare-Mangalia si Regiotrans Brasov-Constanta mai rapide pe Bucuresti Baneasa decat pe Buzau si mult mai silentioase la ce timpi vor avea cu siguranta vor aparea si mai multi calatori. 8. Trenuri Regio TG.Mures-Brasov si trenuri RE pe Brasov-Sibiu in plus.
Astea sunt doar cateva din ce am observat de la noul mers de tren care ma intereseaza pentru 2015. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Vin 21 Noi 2014, 11:23 | |
| Regio Tg.Mures-Brasov nu il prinde pe 3012 dar nici pe 2111, o legatura de r***t marca CFR . |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Vin 21 Noi 2014, 11:41 | |
| Pai eu sunt ploiestean si am cireasa 3024 nu am nevoie de 3012 iar la 2111 poti merge Buc.Nord-Brasov cu 3005 si apoi 2111 pana la Sibiu cu anticipatie si fidelitate la maxim iesi mai ieftin decat IR direct plus ca pleci doar cu o ora mai inainte din Bucuresti decat daca ai pleca cu IR 1527. Si mai sunt "labirinte" din astea dar trebuie cautat cu atentie. |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Vin 21 Noi 2014, 13:10 | |
| - Dr2005 a scris:
- Un PMS rămas acolo pe care trebuia să îl ia cineva. Dar nu prea a avut succes, călătorii erau puţini, era greu şi cu materialul rulant (adus de la Medgidia...).
Ce naiba poate fi as agreu sa duci un LDH rece la urma unui tren pana la Fetesti. Pe aici se plimba LDH-uri de la Timisoara la Lugoj, Caransebes, si de la Arad la Simeria pentru manevra in statie a trenurilor de calatori. Atunci de ce nu au intrat si pe celealte care au prevazute minim 4 trenuri in pachetul suplimentar ? Caransebes - Boutari Satu Mare - Bixad Ilva Mica - Rodna Veche Dornesti - Putna Crasna - Husi Targoviste - Ploiesti Sud Pietrosita - Targoviste Sectii pe care ar fi avut calatori, ppoate chiar mai multi. http://lege5.ro/en/Gratuit/gm4tqojuhe/actul-aditional-nr-1-pe-anul-2014-la-contractul-de-activitate-a-companiei-nationale-de-cai-ferate-cfr-sa-pentru-perioada-2012-2015-aprobat-prin-hotararea-guvernului-nr-73-2012-din-28052014?pId=171262077#p-171262077 _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Vin 21 Noi 2014, 13:17 | |
| Era greu sa duca niste malaxe de la Ploiesti Sud sa penduleze pe acolo?
S-au pentru ca apartine de RCf Constanta nu poate sa le dea Ploiestiul? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Vin 21 Noi 2014, 13:39 | |
| Sunt considerate sectii cu pierderi iar numarul de bilete vandute e prea mic pentru a acoperi cheltuielile . Ei vor sa nu mai mentina trenuri pe sectiile secundare pentru a nu avea pierderi (nu ca nu pe celalalte sectii ar fi prea bine dar asa se considera secundarele sunt problema) plus ca secundarele vor sa fie gestionate de privat si nu de op. de stat . |
|
| |
Lumunita Stana
Numarul mesajelor : 167 Varsta : 54 Reputatie : 4184 Data de inscriere : 28/11/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Vin 21 Noi 2014, 14:17 | |
| Care este viitorul mers al trenurilor in zona Oradea,ma refer la regio. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Vin 21 Noi 2014, 14:27 | |
| Este clar un mers mai bun decat cel actual.
In zona de vest a tarii sunt mai putine curse de microbuze si autocare fata de zona de sud si est a tarii. Daca NU erau aceste trenuri private, nu vedeam noi trenuri regio sprintene la CFR CALATORI si multe sectii ar fii fost inchise. De aceea ii batem la cap pe privati sa introduca trenuri, dupa care vine se CFR CALATORI, iar in acest mod avem trenuri multe, ieftine.
|
|
| |
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8375 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Vin 21 Noi 2014, 14:55 | |
| - cristi CFR a scris:
- Dr2005 a scris:
- Slobozia - Ţăndărei într-adevăr nu va mai avea trenuri de la noul mers.
Atunci de ce au bagat trenuri cateva luni numai ca sa le scoata din nou ? Campanie electorala ? in prezent aceste curse se fac cu DHC clasa 82..si pentru astea nu sunt mecanici autorizati...si de aceea nu se vor mai baga... DHC clasa 89 daca baga dau defectiuni la ordinea zilei.... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Vin 21 Noi 2014, 15:48 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Este clar un mers mai bun decat cel actual.
In zona de vest a tarii sunt mai putine curse de microbuze si autocare fata de zona de sud si est a tarii. Daca NU erau aceste trenuri private, nu vedeam noi trenuri regio sprintene la CFR CALATORI si multe sectii ar fii fost inchise. De aceea ii batem la cap pe privati sa introduca trenuri, dupa care vine se CFR CALATORI, iar in acest mod avem trenuri multe, ieftine.
Zona de vest a avut norocul să aibă liniile construite de MAV, după modelul din Imperiu, cu gara în centrul satului. Oamenii fiind aproape de tren, normal că îl folosesc, ceea ce înseamnă că şi operatorii feroviari au pâinea asigurată. Pe de altă parte, în Vechiul Regat liniile s-au construit pentru marfă, transportul de călători fiind un scop secundar, nu mai zic de scandalurile cu exproprierile, cu ţăranii care ziceau că vine monstrul de fier şi le mănâncă sufletul... aşa că liniile s-au construit cât mai drepte şi cât mai departe de sate, cu excepţia liniilor particulare (Slănic, Văleni, Nehoiu). În plus, la CFR nu a existat noţiunea de automotor din anii '40 şi până prin 2000 şi ceva... practic, vreo 60 de ani nu s-a cumpărat niciun automotor nou, folosindu-se locomotive şi vagoane pe toate secţiile, lucru care pun pariu că era nerentabil pe unele linii şi pe vremea când oamenii nu aveau de ales şi mergeau 5 km prin câmp până la gară că nu era autobuz. Gândirea asta a omorât încet - dar sigur - traficul de călători prin multe zone, dovadă că prin Bărăgan se cară aer, în afară de Urziceni, Făurei, Galaţi, Brăila, Slobozia, Ciulniţa, Feteşti, Medgidia şi Ianca şi alte câteva localităţi, celelalte staţii şi halte abia au 2 - 3 călători, dacă-i au şi pe ăia. _________________ :TTT:
|
|
| |
Lumunita Stana
Numarul mesajelor : 167 Varsta : 54 Reputatie : 4184 Data de inscriere : 28/11/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Vin 21 Noi 2014, 15:54 | |
| Dar un livret regio nu are nimeni? |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Vin 21 Noi 2014, 18:52 | |
| - Dr2005 a scris:
- Un PMS rămas acolo pe care trebuia să îl ia cineva. Dar nu prea a avut succes, călătorii erau puţini, era greu şi cu materialul rulant (adus de la Medgidia...).
Care material rulant la aceste trenuri Fetesti-Tandarei-Sobozia Veche si retur este pitesteanca 82-0374-7 ! respectiv doua vagoane aduse si duse la Constanta prin rotatie la cateva zile cu trenurile 8036/8031. De la Medgidia sunt aduse dhc-uri pentru trenurile Ciulnita-Slobozia Veche respectiv masina de manevre din Fetesti. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
| |
|
| |
| Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
|