|
| Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
|
+85spiderpc rizelgeorgel2004 truscamihai lifetec Radu Luca tgv decward florin29sv Sabik Vlad Singeorzan sibiustation DPS ATM matei vulcan iustialex Cont.dezactivat laur 133 mielutu zburator riciu ttavi COSTACHE MIHAIL marius664 Desiro256 Vlad alex.barac.5 Razvan Tudor Tomi13leu Raduku09 get. Lumunita Stana adytm AeroX Katalin4653 gabrielcr vanchorusebulgaria marcghi MariusM rich1974 bubu alex.alexus.tm Vale mariuscfrbucuresti Spartan1948 nenuandrei marius_catalin84 Norbi stefan_br bobi alex1987 Ryan Anderson EuroNight alinx3330 didinul Alex Avram Mihay Vitosa Katalyn Andrey_tm cristi CFR dan tm dan_dinamo_bm Grigor Adrian78 Dr2005 cardinal AlexD Jhonyla Dutzu cfr500 Adirmvl Luna billy752-istu IonutCFR2009 maris.constantin NicuS 92Dragos allred Nesebar DUAL ALEXCFR razvan - trenuri mureseanu_976 cristy79 AndiCFR dandel 89 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 18 Sept 2014, 04:07 | |
| Ramane de vazut ce va fi, ce a aparut acum este prima creionare a mersului, pana in Noiembrie se va modifica de mai multe ori . |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 18 Sept 2014, 04:11 | |
| ACvilele si-au gasit in sfarsit locul pe M1000 si pe Bucuresti-Buzau/Marasesti/Galati, avem si multe tare sa putem sa le bagam pe Brasov |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6602 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 18 Sept 2014, 04:46 | |
| Interesant e ca IR1526/1527 apare ca circula Bucuresti-Brasov. Va circula ca Regio de la/pana la Sibiu? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 18 Sept 2014, 04:59 | |
| Exact, caci daca era decat Buc.Nord-Brasov si retur i se aloca un numar de genul 163X.
Acvile pe IR ? Pai dupa mintea lui Dual ar baga pe 1621/1622 cele mai luxoase vagoane din tara iar pe Valea Prahovei o ruta importanta dar nu pe placul multora ar baga Acvile la IR, cand CFR-ul le-au scos tocmai din cauza ca nu erau de IR ci de R.
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 18 Sept 2014, 05:25 | |
| Ok .. ignorand atacul asa la persoana,ar trebuii sa stii urmatoarele 1. 1623 care fusese limitat la Brasov ca Bucuresti-Brasov a circula in regim IR cu TE Acvila. 2. 1621/1622 are deja vagoane confortabile.22-76/96 sunt printre cele mai bune vagoane CFR, ideale pentru un drum lung. 3. Te rog frumos, nu mai fa promovari din astea false, gen ruta de aur a Romaniei .. Ar trebuii ca vagoanele sa fie distribuite in functie de distanta parcursa si felul trenului, adica zi/noapte... R/RE/IR/IRE/IC.. Sa stii ca irita maxim astfel de insinuari, si ca sa fiu asa mai pe sleau .. cei de pe valea Prahovei nu se *a*a aur.Platesc bilet la fel ca toti ceilalati la rangul IR.Nu platesc nici mai mult nici mai putin, si nici nu sunt mai civilizati decat calatorii de pe alte rute, pe care nu o sa ma apuc sa le enumar aici sa nu apara "polemisti".... Asadar nu exista obligatia CFR fata de aceasta ruta sau fata de o alta ruta anume. 4. Poate nu stii, si chiar trece pe la tine prin curte, IR-ul Bucuresti-Ploiesti Sud este Acvila.. si Acvilele nu sunt cele mai luaxoase vagoane, dar sunt ideale pentru trenurile de naveta de scurt parcurs,insa nu la rangul IR. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 18 Sept 2014, 05:36 | |
| Si ce am zia mai sus de M1000 plus ca am zis in utlima perioada la compunerea trenurilor despre IR-urile 1553/5/7/2/4/6 ca sunt cu ACvila si la topicul ACvilei am spus acelasi lucru |
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 18 Sept 2014, 05:51 | |
| - DUAL a scris:
- Ok .. ignorand atacul asa la persoana,ar trebuii sa stii urmatoarele
1. 1623 care fusese limitat la Brasov ca Bucuresti-Brasov a circula in regim IR cu TE Acvila. 2. 1621/1622 are deja vagoane confortabile.22-76/96 sunt printre cele mai bune vagoane CFR, ideale pentru un drum lung. 3. Te rog frumos, nu mai fa promovari din astea false, gen ruta de aur a Romaniei .. Ar trebuii ca vagoanele sa fie distribuite in functie de distanta parcursa si felul trenului, adica zi/noapte... R/RE/IR/IRE/IC.. Sa stii ca irita maxim astfel de insinuari, si ca sa fiu asa mai pe sleau .. cei de pe valea Prahovei nu se *a*a aur.Platesc bilet la fel ca toti ceilalati la rangul IR.Nu platesc nici mai mult nici mai putin, si nici nu sunt mai civilizati decat calatorii de pe alte rute, pe care nu o sa ma apuc sa le enumar aici sa nu apara "polemisti".... Asadar nu exista obligatia CFR fata de aceasta ruta sau fata de o alta ruta anume. 4. Poate nu stii, si chiar trece pe la tine prin curte, IR-ul Bucuresti-Ploiesti Sud este Acvila.. si Acvilele nu sunt cele mai luaxoase vagoane, dar sunt ideale pentru trenurile de naveta de scurt parcurs,insa nu la rangul IR. Pe o piata libera este absolut normal ca rutele solicitate sa primeasca cele mai multe trenuri si poate cele mai bune conditii. Nu se ***a nimeni aur nici pe Valea Prahovei, nici pe litoral sau in alte locuri ale tarii noastre, insa una e sa ai un tren cu 10 calatori care platesc bilet si alta e sa ai un tren cu 100 de calatori care si ei platesc bilet. Printr-un simplu calcul matematic cred ca aflam faptul ca nu e vorba de " cine cum isi face nevoile ", ci cat de rentabila este sau nu o ruta. Dorinte si nostalgii avem cu totii insa aceste criterii nu au nicio contributie in a rentabiliza sau mentine rentabila o ruta. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 18 Sept 2014, 06:51 | |
| Dandel, nu era o discutie despre rentabilitate.Era o discutie despre confort.. RailJetul Budapest K.-Viena este identic cu cel care merge la Munchen,si identic cu unul folosit in regim intern pana la Salzburg doar! Daca nu esti rentabil nu zice nimeni sa circuli cu EA+3 vagoane, dar te adaptezi cu Desiro, nu cu Malaxa .. Companiile care se respecta ofera acelasi grad de confort la trenurile pe oricare ruta cu acelasi regim. In momentul de fata, toate rutele sunt rentabile la CFR conform lui Dr2005.Asadar, vin si te intreb, cu ce justifici o cerere de vagoane mai bune pentru Brasov-Bucuresti? .. sau crezi ca doar pe Bucuresti-Bucuresti se circula cu tren plin ? Uita-te la 1641,1741,1621,1665 uita-te la 1821 si mai vorbim. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 18 Sept 2014, 09:56 | |
| Ai dreptate Dual. Un exemplu, de ce credeti ca la 1645 cls1 a fost reintrodusa? Ca exista cerere, Harghita, Mures exista $ si sunt o groaza de pensionari care nu prefer cursa de noapte si doresc cu "IC"-ul la clasa 1. |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6758 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Mersul Trenurilor 2014/2015 Joi 18 Sept 2014, 12:50 | |
| IR 1821/1822 Constanta-Arad-Constanta ,IR 1861/1862 Constanta-Buzau-Iasi-Buzau-Constanta,IR 1870/1871 Constanta-Galati da Regio Buzau-Constanta o sa fie in mersul trenurilor 2014-2015 ce trenuri vor fi pe M 800 si 500 |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Vin 19 Sept 2014, 01:06 | |
| Poti sa folosesti semne de punctuatie? |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Vin 19 Sept 2014, 02:50 | |
| Dual le-ai uitat pe IR 1695/1696,R 2021/2022/2026(sa speram ca apare si perechea lui,si anume R2025),IR 1765/1766,IR 1833/1834 si ai dreptate cand pui accent pe veteranul IR 1821/1822,sunt trenuri directe si pline cu calatori.Problema e ca specialistii se simt doar cand un operator privat apare cu un nou tren,le trebuie impuls sau sa faca concurenta,nu au initiativa si tupeu sa bage un tren nou,de exemplu daca Regiotrans-ul apare cu un Bucuresti-Craiova-Timisoara,imediat Cfr Calatori fac rost de 5 vagoane si introduc in circulatie si ei un tren pe relatia respectiva inaintea privatului.Astia si-au canalizat atentia pe Bucuresti-Brasov din cauza concurentei operatorului privat,dar ce bine ar fi sa isi canalizeze atentia si in alta parte,unde chiar sunt calatori si e nevoie de trenuri in plus pe M900,M202,M200,si fara sa aiba concurenta si plus ca au posibilitatea de a avea material rulant bun pentru trenuri directe de calatori de lung parcurs.Nu sa mergi de la Targu Jiu la Bucuresti cu Acvila care la viteza mare zdruncina;garnituriile astea sunt foarte bune introduse pe trenuriile de naveta din Bucuresti spre Brasov,Rosiori,Galati.Cat de cat au reusit sa puna un mers ok pe Bucuresti-Brasov si Bucuresti-Constanta,dar in tara e praf mersul,legaturi imposibile,trenuri puse aiurea,tin trenuri IR pe Bucuresti-Pitesti,Bucuresti-Pausa via Caracal si Bucuresti-Rosiori,si isi mai pun intrebari ca operatorul privat are calatori pe Bucuresti-Craiova(ar trebui sa gandeasca putin ca de aia sunt pusi acolo) |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Vin 19 Sept 2014, 03:21 | |
| Ok, iti dai seama ca nici nu sunt absurd, evident ca, concurenta, determina o oarecare cerere de ceva mai bun, dar 21-76,22-76/96,20-83(<023, ca restu-s tiganie) este peste Softrans cu foarte mult, ce sa mai zic de regiotrans... Evident de aia iti taxeaza si rang de IR.. Sunt mai multe trenuri in tara care circula pline, si nu am stat sa enumar tot, pentru ca probabil 99% Dr2005 are dreptate,tot ce circula la CFR acum aduce bani pe +, la bilantul final lunar. 1821 de cand il stiu eu, nu este zi lasata de la Dumnezeu sa nu circule la capacitate maxima.. pe cand 1636 mai circula pustiu .. 2023/4 e tiganie mare, mare mare .. Nu inteleg de ce nu iau 20-49 2xx-urile de la Tirgu Jiu si nu le pun pe acest tren! Bine ca taraie etajatul pana la Timisoara,in loc sa bage 2x20-49 2xx... Sau de la Craiova, ca vad acum ca se face traseu Craiova-Tg Jiu-Arad-Timisoara.. Acvila nu are ce sa caute pe rang IR,dupa parerea mea. Ar fi fost minunata pe 300x pe Bucuresti B-Marasesti, sau 3024.. NU pe IR. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Vin 19 Sept 2014, 03:56 | |
| In general modernizarea TE-urilor la Acvila reprezinta un esec ce trebuia asumat si etajatele refacute la interior pe banii uzinei constructoare care a putut gandi asa ceva... Nici de regio nu sunt bune. Cel mult ar putea fi utilizate daca s-ar repune in circulatie un tren de vara pentru tabara de la Navodari destinata copiilor. |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Vin 19 Sept 2014, 07:03 | |
| R2023/2024 sa speram ca revine la mersul lui normal,fara a fi tren de naveta ci tren RE,cum au promis,si introdus din nou R2032 Arad-Simeria,ca din cauza anularii lui ,R 2023/2024 e o batjocura pentru calatori acum,inclusiv pentru navetisti si plus atasariile si detasariile care sunt groaznice |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
| |
| | | | Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |