|
| DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS | |
|
+26LanceR cristy79 TonyGFR marius_catalin84 cristi ar razvan - trenuri DUAL Dr2005 Luna @ndrey Amiralul Nk11 marianS kristi kkk cfr500 alinx3330 Adirmvl Norbi vatmanul Cont.dezactivat Andrey_tm Nesebar dan tm gvd KOSTYK COSTACHE MIHAIL 30 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Dum 15 Feb 2015, 23:09 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Regio 3006 ar putea pleca din Brasov intre 12 si 13 sa nu mai stea lumea in picioare in IR "DACIA" care are doar 2 vagoane de clasa!!!
Poate SOFTRANS va decala acest regio "HYPERION", sa plece intre 12.30 si 13.30 din Brasov catre Craiova. Nu este normal sa plece din Brasov atatea trenuri Regio la un sfert de ora unul dupa altul, dar iata ca totusi si asa apropiate au calatori destui. Softrans nu cred ca va decala trenul lor sa plece mai devreme in niciun caz - ei ar fi vrut sa plece mai tarziu sau sa ramana asa cum erau anul trecut la 15.30, dar li s-a refuzat. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Dum 15 Feb 2015, 23:32 | |
| Mai e nevoie si de odihna pentru domnul mecanic. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Lun 16 Feb 2015, 02:43 | |
| Sunt călători pentru toate. Poate chiar ar trebui făcut un mers cu trenuri din 30 în 30 minute pe Braşov - Bucureşti, la fix să fie IR care să facă 2 ore jumate până la Bucureşti şi la şi 30 min să fie R care să facă 3 ore (şi de 4 - 5 ori pe zi intercalat şi câte un R cu oprire în toate haltele). _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Lun 16 Feb 2015, 12:24 | |
| - Dr2005 a scris:
- Sunt călători pentru toate. Poate chiar ar trebui făcut un mers cu trenuri din 30 în 30 minute pe Braşov - Bucureşti, la fix să fie IR care să facă 2 ore jumate până la Bucureşti şi la şi 30 min să fie R care să facă 3 ore (şi de 4 - 5 ori pe zi intercalat şi câte un R cu oprire în toate haltele).
100 de trenuri pe zi sa ai cu ce te plimba tu pe Valea Prahovei saptamanal si pe restul rutelor le anulam, toate grupele directe, multe trenuri directe de lung parcurs, anulam tot, sa le ia dracu pe toate, dar bagam 100 pe zi Bucuresti-Brasov-Bucuresti. Ce conteaza ca si restul populatiei din tara platesc taxe si impozite la statul asta, nu le mai trebuie tren lor, bagam aici ca trebuie sa se plimbe unii pe Valea Prahovei. Asa e corect nu ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Lun 16 Feb 2015, 13:19 | |
| Stai aşa, să înţeleg că nu eşti de acord să se suplimenteze trenurile pe Bucureşti - Braşov, în condiţiile în care ar avea clienţi? N-am zis să se anuleze trenuri pe undeva, am zis doar să se suplimenteze trenurile pe Valea Prahovei. Cu ce te deranjează/afectează pe tine că ar fi mai multe trenuri pe această rută?
Şi aş putea să îţi mai dau exemple de rute care ar trebui suplimentate. Bucureşti - Târgovişte (ramurile de IR să devină R pe Titu - Târgovişte), Iaşi - Paşcani, Iaşi - Vaslui, Arad - Timişoara, Sibiu - Mediaş, Cluj - Dej, Cluj - Oradea, Braşov - Miercurea Ciuc, Constanţa - Mangalia, Constanţa - Medgidia, Satu Mare - Baia Mare... astea sunt rute pe care ar trebui să circule trenuri R/RE din oră în oră. Lugoj - Recaş - Timişoara, Arad - Oradea, Sibiu - Braşov, Mediaş - Braşov, Suceava - Paşcani, Bucureşti - Urziceni, Bucureşti - Piteşti, Rm. Vâlcea - Sibiu, Cluj - C. Turzii, Craiova - Tg. Jiu - Petroşani - Simeria - Deva, Sibiu - Alba Iulia, Bucureşti - Constanţa (trenuri IR; în sezon din oră în oră), Tg. Mureş - Deda ar trebui din 2 în 2 ore. Eventual un Suceava - Ilva Mică, Mărăşeşti - Galaţi sau Sighetu Marmaţiei - Salva tot la intervale de 2 ore, cu condiţia asigurării materialului rulant corespunzător (automotoare şi rame electrice, să nu fie EA/DA cu un vagon sau 2). Reşiţa - Caransebeş, Botoşani - Vereşti, Piatra Neamţ - Bacău, Tg. Mureş - Războieni - obligatoriu legătură la toate trenurile de rang superior din Caransebeş, Vereşti, Bacău, Războieni pe lângă trenurile existente. Pe magistrale, de la un capăt la altul cel puţin o dată la 4 ore Bucureşti - Suceava, Bucureşti - Iaşi, Bucureşti - Timişoara, Bucureşti - Oradea, Bucureşti - Baia Mare, Bucureşti - Galaţi (eventual la 2 ore vineri şi duminică). Evident, pe anumite ,,bucăţele" intervalul va fi de 1 - 2 ore, vezi ce am scris mai sus. Mers cadenţat la 3 - 4 ore pe celelalte linii cu utilizare mai redusă. Grupe directe doar la trenuri de noapte şi care să conţină şi o cuşetă sau vagon de dormit sau în cazurile în care fie numărul de călători justifică măcar 3 vagoane ori trenurile sunt compuse din automotoare (gen Bucureşti - Piteşti cu automotor de Târgovişte). Şi, nu în ultimul rând, posibilitatea ca pe distanţe de maxim 70 km să se poată utiliza abonamentul de tren R şi la trenurile IR, cu excepţia trenurilor internaţionale. Astea sunt modificările pe care le-aş dori eu implementate la CFR. Desigur, ele se pot extinde şi spre alţi operatori. Sunt convins că mersul cadenţat şi legăturile la trenurile de rang superior în nodurile feroviare ar duce la o creştere a numărului de călători. Poate cei de la Regiotrans ne pot spune câteva cuvinte despre cum s-a îmbunătăţit traficul pe linia Braşov - Zărneşti. Logic ar fi ca numărul de călători să fie mai mare, însă văd că nu au aplicat soluţia de pe Braşov - Zărneşti şi pe alte secţii cu potenţial (Timişoara - Reşiţa, Arad - Brad, Paşcani - Tg. Neamţ, Paşcani - Fălticeni, Sf. Gheorghe - Covasna - Breţcu etc.). La CFR Călători, pe Bucureşti - Craiova se circulă extraordinar de când cu trenurile aprox. din oră în oră (la fiecare şi 45 minute). _________________ :TTT:
|
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11399 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Lun 16 Feb 2015, 13:55 | |
| Trebuie sa ne hotaram cum gandim? Dpdv economic sau populist? Suplimentam pe traseele cu multi calatori(deci rentabile) sau sa umble trenul peste tot,chiar si unde nu sunt calatori? |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Lun 16 Feb 2015, 14:05 | |
| - Dr2005 a scris:
- Stai aşa, să înţeleg că nu eşti de acord să se suplimenteze trenurile pe Bucureşti - Braşov, în condiţiile în care ar avea clienţi? N-am zis să se anuleze trenuri pe undeva, am zis doar să se suplimenteze trenurile pe Valea Prahovei. Cu ce te deranjează/afectează pe tine că ar fi mai multe trenuri pe această rută?
Şi aş putea să îţi mai dau exemple de rute care ar trebui suplimentate. Bucureşti - Târgovişte (ramurile de IR să devină R pe Titu - Târgovişte), Iaşi - Paşcani, Iaşi - Vaslui, Arad - Timişoara, Sibiu - Mediaş, Cluj - Dej, Cluj - Oradea, Braşov - Miercurea Ciuc, Constanţa - Mangalia, Constanţa - Medgidia, Satu Mare - Baia Mare... astea sunt rute pe care ar trebui să circule trenuri R/RE din oră în oră. Lugoj - Recaş - Timişoara, Arad - Oradea, Sibiu - Braşov, Mediaş - Braşov, Suceava - Paşcani, Bucureşti - Urziceni, Bucureşti - Piteşti, Rm. Vâlcea - Sibiu, Cluj - C. Turzii, Craiova - Tg. Jiu - Petroşani - Simeria - Deva, Sibiu - Alba Iulia, Bucureşti - Constanţa (trenuri IR; în sezon din oră în oră), Tg. Mureş - Deda ar trebui din 2 în 2 ore. Eventual un Suceava - Ilva Mică, Mărăşeşti - Galaţi sau Sighetu Marmaţiei - Salva tot la intervale de 2 ore, cu condiţia asigurării materialului rulant corespunzător (automotoare şi rame electrice, să nu fie EA/DA cu un vagon sau 2). Reşiţa - Caransebeş, Botoşani - Vereşti, Piatra Neamţ - Bacău, Tg. Mureş - Războieni - obligatoriu legătură la toate trenurile de rang superior din Caransebeş, Vereşti, Bacău, Războieni pe lângă trenurile existente. Pe magistrale, de la un capăt la altul cel puţin o dată la 4 ore Bucureşti - Suceava, Bucureşti - Iaşi, Bucureşti - Timişoara, Bucureşti - Oradea, Bucureşti - Baia Mare, Bucureşti - Galaţi (eventual la 2 ore vineri şi duminică). Evident, pe anumite ,,bucăţele" intervalul va fi de 1 - 2 ore, vezi ce am scris mai sus. Mers cadenţat la 3 - 4 ore pe celelalte linii cu utilizare mai redusă. Grupe directe doar la trenuri de noapte şi care să conţină şi o cuşetă sau vagon de dormit sau în cazurile în care fie numărul de călători justifică măcar 3 vagoane ori trenurile sunt compuse din automotoare (gen Bucureşti - Piteşti cu automotor de Târgovişte). Şi, nu în ultimul rând, posibilitatea ca pe distanţe de maxim 70 km să se poată utiliza abonamentul de tren R şi la trenurile IR, cu excepţia trenurilor internaţionale. Astea sunt modificările pe care le-aş dori eu implementate la CFR. Desigur, ele se pot extinde şi spre alţi operatori. Sunt convins că mersul cadenţat şi legăturile la trenurile de rang superior în nodurile feroviare ar duce la o creştere a numărului de călători. Poate cei de la Regiotrans ne pot spune câteva cuvinte despre cum s-a îmbunătăţit traficul pe linia Braşov - Zărneşti. Logic ar fi ca numărul de călători să fie mai mare, însă văd că nu au aplicat soluţia de pe Braşov - Zărneşti şi pe alte secţii cu potenţial (Timişoara - Reşiţa, Arad - Brad, Paşcani - Tg. Neamţ, Paşcani - Fălticeni, Sf. Gheorghe - Covasna - Breţcu etc.). La CFR Călători, pe Bucureşti - Craiova se circulă extraordinar de când cu trenurile aprox. din oră în oră (la fiecare şi 45 minute). Foarte bine spus!EXCELENT! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Lun 16 Feb 2015, 14:17 | |
| Trebuie gândit şi economic. Sunt trenuri şi trenuri... sunt rute unde rămân oamenii pe jos şi rute unde merg 2 - 3 călători. Pe o linie secundară, care leagă un oraş/orăşel de nişte sate sau alte orăşele sunt suficiente 3 - 4 perechi pe zi, să ducă navetiştii la muncă şi elevii la şcoală. Pe când pe o linie principală, între 2 localităţi mari, cu multe întreprinderi ,,capitaliste" în ele (deci program de muncă alandala), şcoli, licee, universităţi, spitale, eventual şi un aeroport e clar că nevoile de transport vor fi altele, de aici şi numărul mai mare de trenuri. _________________ :TTT:
|
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8669 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Lun 16 Feb 2015, 14:44 | |
| Pe linia Sfantu Gheorghe - Covasna - Targu Secuiesc - Bretcu ajung cele patru perechi/zi. In trecut Regiotrans a incercat cu 6 trenuri spre Bretcu, 7 dinspre Bretcu si nu aveau suficienti clienti. Si acum in cele 4 perechi/zi sunt putini calatori (anul trecut am calatorit cu toate cele 4 perechi). |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Lun 16 Feb 2015, 14:54 | |
| Asa este, sunt sectii unde poti sa pui trenuri din ora in ora, degaba, pur si simplu NU vine lumea la tren, degeaba vrei sa faci ca in alte tari cu mers cadentat ca circuli cu ele goale. Mai ales la orele "moarte" adica intre 9 si 12 chiar ca circula trenurile goale, toata lumea e la servici sau la scoala la ora aia, foarte putini mai merg la ora aia cu trenu. |
| | | gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4256 Data de inscriere : 13/01/2014
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Lun 16 Feb 2015, 15:38 | |
| - Dr2005 a scris:
- Stai aşa, să înţeleg că nu eşti de acord să se suplimenteze trenurile pe Bucureşti - Braşov, în condiţiile în care ar avea clienţi? N-am zis să se anuleze trenuri pe undeva, am zis doar să se suplimenteze trenurile pe Valea Prahovei. Cu ce te deranjează/afectează pe tine că ar fi mai multe trenuri pe această rută?
Şi aş putea să îţi mai dau exemple de rute care ar trebui suplimentate. Bucureşti - Târgovişte (ramurile de IR să devină R pe Titu - Târgovişte), Iaşi - Paşcani, Iaşi - Vaslui, Arad - Timişoara, Sibiu - Mediaş, Cluj - Dej, Cluj - Oradea, Braşov - Miercurea Ciuc, Constanţa - Mangalia, Constanţa - Medgidia, Satu Mare - Baia Mare... astea sunt rute pe care ar trebui să circule trenuri R/RE din oră în oră. Lugoj - Recaş - Timişoara, Arad - Oradea, Sibiu - Braşov, Mediaş - Braşov, Suceava - Paşcani, Bucureşti - Urziceni, Bucureşti - Piteşti, Rm. Vâlcea - Sibiu, Cluj - C. Turzii, Craiova - Tg. Jiu - Petroşani - Simeria - Deva, Sibiu - Alba Iulia, Bucureşti - Constanţa (trenuri IR; în sezon din oră în oră), Tg. Mureş - Deda ar trebui din 2 în 2 ore. Eventual un Suceava - Ilva Mică, Mărăşeşti - Galaţi sau Sighetu Marmaţiei - Salva tot la intervale de 2 ore, cu condiţia asigurării materialului rulant corespunzător (automotoare şi rame electrice, să nu fie EA/DA cu un vagon sau 2). Reşiţa - Caransebeş, Botoşani - Vereşti, Piatra Neamţ - Bacău, Tg. Mureş - Războieni - obligatoriu legătură la toate trenurile de rang superior din Caransebeş, Vereşti, Bacău, Războieni pe lângă trenurile existente. Pe magistrale, de la un capăt la altul cel puţin o dată la 4 ore Bucureşti - Suceava, Bucureşti - Iaşi, Bucureşti - Timişoara, Bucureşti - Oradea, Bucureşti - Baia Mare, Bucureşti - Galaţi (eventual la 2 ore vineri şi duminică). Evident, pe anumite ,,bucăţele" intervalul va fi de 1 - 2 ore, vezi ce am scris mai sus. Mers cadenţat la 3 - 4 ore pe celelalte linii cu utilizare mai redusă. Grupe directe doar la trenuri de noapte şi care să conţină şi o cuşetă sau vagon de dormit sau în cazurile în care fie numărul de călători justifică măcar 3 vagoane ori trenurile sunt compuse din automotoare (gen Bucureşti - Piteşti cu automotor de Târgovişte). Şi, nu în ultimul rând, posibilitatea ca pe distanţe de maxim 70 km să se poată utiliza abonamentul de tren R şi la trenurile IR, cu excepţia trenurilor internaţionale. Astea sunt modificările pe care le-aş dori eu implementate la CFR. Desigur, ele se pot extinde şi spre alţi operatori. Sunt convins că mersul cadenţat şi legăturile la trenurile de rang superior în nodurile feroviare ar duce la o creştere a numărului de călători. Poate cei de la Regiotrans ne pot spune câteva cuvinte despre cum s-a îmbunătăţit traficul pe linia Braşov - Zărneşti. Logic ar fi ca numărul de călători să fie mai mare, însă văd că nu au aplicat soluţia de pe Braşov - Zărneşti şi pe alte secţii cu potenţial (Timişoara - Reşiţa, Arad - Brad, Paşcani - Tg. Neamţ, Paşcani - Fălticeni, Sf. Gheorghe - Covasna - Breţcu etc.). La CFR Călători, pe Bucureşti - Craiova se circulă extraordinar de când cu trenurile aprox. din oră în oră (la fiecare şi 45 minute). Analiza e pertinenta in general. In particular exista multiple bariere obiective (de ex accesul la material rulant corespunzator, pachet minim social pe o cerere de transport realista, ca sa nu mai mentionam eterna stare a infrastructurii si managementul capacitatii d etransport) si subiective (piata concurentiala in avantajul calatorului, nu in dezavantajul competitorilor etc). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Lun 16 Feb 2015, 16:21 | |
| Cred că pachetul minim social e printre cele mai importante probleme. Din păcate, după cum ştiţi, un cuvânt greu îl are Ministerul Finanţelor, care nu prea vrea să dea bani pentru aşa ceva. Apoi infrastructura, întreţinerea ei, precum şi modul de alocare a traselor, cel puţin discutabil, cu justificări şi mai discutabile. Ca să nu mai vorbim de manevrele inutile făcute în staţii (am descris asta la aspecte negative, cum garau şi regarau nişte trenuri în Târgovişte).
Material rulant - cel puţin la nivelul CFR Călători - există, însă este repartizat defectuos, mai ales la nivelul automotoarelor şi ramelor electrice (de ex., vine automotor de la Piatra Olt la Roşiori, dar Roşiori - Alexandria se face cu DA cu 2 vagoane, să îşi facă şi ăia orele). La operatorii privaţi în mod sigur e mai greu de asigurat material rulant suplimentar, dar cel existent e repartizat mai bine (nu cred că o să văd LDH-ul cu RIO pe Târnăveni - Praid).
O abordare de tip mers cadenţat cred că ar fi atât în avantajul călătorului, cât şi al operatorului, chiar şi în condiţiile unor intervale mai mari (să zicem 4 ore) între trenuri, evident cu excepţii unde e cazul (adică dimineaţa 2 trenuri la o oră între ele, unul pentru oamenii muncii şi unul pentru elevi). _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Dum 17 Mai 2015, 21:47 | |
| In vara asta operati sau nu spre Constanta ? |
| | | gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4256 Data de inscriere : 13/01/2014
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Dum 17 Mai 2015, 22:00 | |
| - Mario 076 a scris:
- In vara asta operati sau nu spre Constanta ?
da, din 3 iulie, prin chitila-bucuresti baneasa! |
| | | M.I.C.I.
Numarul mesajelor : 541 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5318 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Mier 30 Sept 2015, 23:17 | |
| Eu vin cu o propunere pentru sezonul estival de anul viitor. Trenul 14038 - 14039 sa circule pe un traseu modificat fata de anul acesta si anume pe relatia Brasov - Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Noua - Tandarei - Fetesti - Constanta - Mangalia. Avantajele ar fi multiple. Pe sectia Ploiesti - Urziceni nu mai platiti T.U.I.(acolo se pot face opriri mai dese), calatorii din Urziceni si Slobozia ar avea si ei trenuri directe cu litoralul, revigorati si o sectie pe care nu mai circula nimic (Slobozia - Tandarei) si daca o sa circulati pana la Mangalia poate vor fi mai multi calatori. S-a dovedit anul acesta ca Bucuresti Baneasa nu este o gara cu flux de calatori, iar daca faceti rebrusarea in Bucuresti Nord ca in alti ani se pierde timp iar calatorii au cu ce trenuri sa ajunga, nu mai ramane decat sa va ganditi cu ce locomotiva sa circule garnitura, un LDH nu are viteza necesara, dar poate aveti in parc vreo locomotiva seria 62. Este doar o propunere , aveti timp sa reflectati la aceasta pana la urmatorul sezon estival!! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS | |
| |
| | | | DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |