Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS

In jos 
+26
LanceR
cristy79
TonyGFR
marius_catalin84
cristi ar
razvan - trenuri
DUAL
Dr2005
Luna
@ndrey
Amiralul
Nk11
marianS
kristi kkk
cfr500
alinx3330
Adirmvl
Norbi
vatmanul
Cont.dezactivat
Andrey_tm
Nesebar
dan tm
gvd
KOSTYK
COSTACHE MIHAIL
30 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul
AutorMesaj
marianS




Numarul mesajelor : 6
Varsta : 36
Localizare : Brasov/Buzau
Reputatie : 3775
Data de inscriere : 30/07/2014

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Icon_minitimeLun 15 Sept 2014, 23:47

Pe langa faptul cu aceste rame rio-rib si cele doua vagoane din intorsura ce m-a pus astazi pe ganduri , este si prezenta tot in intorsura a vagoanelor de marfa ex-DB...bine inteles intr-o stare tehnica deplorabila
Sus In jos
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6524
Data de inscriere : 12/06/2009

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Icon_minitimeMar 16 Sept 2014, 00:14

Vagoanele de dormit de la francezi au frina Oerlikon,cica n-ar fi buna la noi.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 26/09/2009

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Icon_minitimeMier 17 Sept 2014, 16:20

Amiralul a scris:
Vagoanele de dormit de la francezi au frina Oerlikon,cica n-ar fi buna la noi.
Imposibil!
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Icon_minitimeMar 23 Sept 2014, 01:37

Aveti de gand sa montati prize si in automotoare sau doar in ramele actionate de locomotivele electrice ?
Sus In jos
gvd




Numarul mesajelor : 225
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4256
Data de inscriere : 13/01/2014

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Icon_minitimeMar 23 Sept 2014, 15:43

Luna a scris:
Aveti de gand sa montati prize si in automotoare sau doar in ramele actionate de locomotivele electrice ?

Cautam o solutie tehnica acceptabila pentru aer conditionat si prize la AMX de lung parcurs (peste 2h 45 min). E nevoie de generator in primul rand, apoi de alte modificari tehnice. Deocamdata prioritar este echipare cu motoare TEDOM EURO 5 dar speram sa facem un proiect pilot la primvara si ptr aer / prize.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Icon_minitimeMar 23 Sept 2014, 16:27

La montarea motorului TEDOM nu se înlocuieşte şi alternatorul? S-ar putea monta un generator mai măricel + un convertizor static care să scoată şi tensiunea pentru auxiliare şi încărcat acumulatorii, dar şi 230 V 50 Hz c.a. pentru prize, să poată susţine măcar o priză la 4 scaune. Totuşi, aceste prize vor fi folosite cel mult pentru laptop-uri, nu o să vină nimeni cu aspiratoare, fiare de călcat sau generatoare de sudură.

Sau varianta 2: generator independent pe motorină, dar asta ar cam însemna zgomot şi fum în plus (şi consum, evident).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
gvd




Numarul mesajelor : 225
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4256
Data de inscriere : 13/01/2014

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Icon_minitimeMar 23 Sept 2014, 16:48

Dr2005 a scris:
La montarea motorului TEDOM nu se înlocuieşte şi alternatorul? S-ar putea monta un generator mai măricel + un convertizor static care să scoată şi tensiunea pentru auxiliare şi încărcat acumulatorii, dar şi 230 V 50 Hz c.a. pentru prize, să poată susţine măcar o priză la 4 scaune. Totuşi, aceste prize vor fi folosite cel mult pentru laptop-uri, nu o să vină nimeni cu aspiratoare, fiare de călcat sau generatoare de sudură.

Sau varianta 2: generator independent pe motorină, dar asta ar cam însemna zgomot şi fum în plus (şi consum, evident).

Am mentionat ca vrem sa punem si aer conditionat la lung parcurs, trebuie un generator sensibil mai mare Smile
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Icon_minitimeMar 23 Sept 2014, 18:28

Nu am la îndemână manualul automotorului X4500 (de fapt, nu îl am deloc), dar îl am pe cel de la Desiro, unde scrie:
,,Fiecare automotor are o reţea 24 Vc.c. Alimentarea se face din bateria fiecărui vagon respectiv când motorul diesel este în funcţiune, direct de la generatorul de încărcare baterie al instalaţiei aferente.
Este posibilă o exploatare limitată, fără funcţionarea motorului diesel sau alimentări de energie din exterior. O parte din utilizatorii de energie sunt decuplaţi (ex.: iluminare redusă la 1/3). Durata funcţionării cu motoarele diesel oprite, nu trebuie să depăşească maximum o jumătate de oră.
Atâta timp cât tensiunea bateriilor scade atât de mult încât să fie periclitată pornirea motorului diesel, se întrerup din timp alţi consumatori.
În cazul în care tensiunea bateriei este mai mică de 24V, se dezactivează următoarele:
• Încălzire geamuri cabina de conducere
• Încălzire aparate cuplare
• Încălzire WC
respectiv se reduce :
• Aparat climatizare spaţiu pasageri (reducere treapta I)"

Dar mi se pare ciudat, nu cred că echipamentele alea pot funcţiona la 24V. Dar în secţiunea dedicată motorului scrie ,,Demarorul, indicatorul pentru aer comprimat (185) şi turaţia sunt legate direct de motor. Antrenarea generatorului de curent reţea (186), pompele hidrostatice (187) şi a compresorului de răcire (188) se realizează prin curea trapezoidală."
Alte referiri la generator nu sunt.

Într-o pagină despre X4500 scrie că bateriile lucrează la 72V (şi toate auxiliarele din tren la fel) şi sunt încărcate de ,,statodyne", care ar trebui să fie un generator fără perii... dar dacă e fără perii, trebuie că generează c.a., în vreme ce auxiliarele merg în c.c.. Puterea nominală a acestui generator este de 7,5 kW.
Revenind la Desiro, deşi nu se specifică puterea generatorului, se specifică o tensiune nominală de 28V  şi un curent de 550 A (pare cam mare...), asta însemnând o putere de 15,4 kW pentru un singur vagon (că are 2 motoare şi generatoare), deci 30,8 kW pe automotor. Ar trebui un generator destul de barosan...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Icon_minitimeMier 24 Sept 2014, 08:47

Ordinea consumatorilor in kW e cam asa .. rezistente electrice,aer conditionat, si apoi iluminatul cu probabil mai putin de 1/4 cat consuma aerul conditionat(la toate becurile/neoanele aprinse)..
Automotoarele astea nu au incalzirea electrica, in consecinta motorul are capacitatea mai mica,si probabil cel mai rentabil ar fi montarea unui grup electrogen separat,doar pentru AC si prize. Ramane de vazut unde si cum ..

O rugaminte: la modernizare sa nu se monteze prizele ca-n RIO 08, cel care a facut modernizarea lui 08 nu prea a gandit-o...
Sus In jos
alinx3330




Numarul mesajelor : 342
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 5492
Data de inscriere : 23/10/2010

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: sal   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Icon_minitimeMier 24 Sept 2014, 11:12

dar o imbunatatire a conditiilor de lucru cand aveti in plan?
Sus In jos
gvd




Numarul mesajelor : 225
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4256
Data de inscriere : 13/01/2014

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Icon_minitimeMier 24 Sept 2014, 12:05

DUAL a scris:
Ordinea consumatorilor in kW e cam asa .. rezistente electrice,aer conditionat, si apoi iluminatul cu probabil mai putin de 1/4 cat consuma aerul conditionat(la toate becurile/neoanele aprinse)..
Automotoarele astea nu au incalzirea electrica, in consecinta motorul are capacitatea mai mica,si probabil cel mai rentabil ar fi montarea unui grup electrogen separat,doar pentru AC si prize. Ramane de vazut unde si cum ..

O rugaminte: la modernizare sa nu se monteze prizele ca-n RIO 08, cel care a facut modernizarea lui 08 nu prea a gandit-o...

Solutia constructiva prin care a fost modernizat RIO 8 nu a permis pozitionarea prizelor ca la celelelate rame. Ca o curiozitate, in Israel toate prizele din trenuri sunt pozitionate ca la Rio 8.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Icon_minitimeMier 24 Sept 2014, 17:03

A fost întărită cu nervuri verticale(antifonare/izolare) caroseria lui Rio 08? Nu pot să-mi imaginez de ce cablurile respective nu puteau cobori pana sub masutele de la geam unde ar fi fost ideala priza respectiva.
Putem trai liniștiți cu prizele în perete sus, dar lăsate un pic mai jos sa nu se încurce cu hainele agățate, cum e în cazul lui 21-86/87 CFR. Și acolo e incomod.
Personal sunt fan Rio 07,la măsuțe scaune așezare.. Și rio2 cred ca a ajuns la fel..
Rio 5 a rămas 3+2 la așezarea scaunelor ?
Sus In jos
gvd




Numarul mesajelor : 225
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4256
Data de inscriere : 13/01/2014

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Icon_minitimeMier 24 Sept 2014, 21:12

DUAL a scris:
A fost întărită cu nervuri verticale(antifonare/izolare) caroseria lui Rio 08? Nu pot să-mi imaginez de ce cablurile respective nu puteau cobori pana sub masutele de la geam unde ar fi fost ideala priza respectiva.
Putem trai liniștiți cu prizele în perete sus, dar lăsate un pic mai jos sa nu se încurce cu hainele agățate, cum e în cazul lui 21-86/87 CFR. Și acolo e incomod.
Personal sunt fan Rio 07,la măsuțe scaune așezare.. Și rio2 cred ca a ajuns la fel..
Rio 5 a rămas 3+2 la așezarea scaunelor ?

in limita posibilitatilor financiare in urmatorii 2 ani speram sa modificam toate rio in 2 + 2, dar nu vom incepe mai devreme de primavara 2015...
Sus In jos
Cont.dezactivat




Numarul mesajelor : 1236
Reputatie : 5469
Data de inscriere : 20/05/2013

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Icon_minitimeMier 24 Sept 2014, 22:25

In cazul in care veti achizitiona material rulant veti achizitiona tot automotoare frantuzesti (X4500/X4700)?
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2599
Varsta : 24
Reputatie : 7370
Data de inscriere : 18/11/2011

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Icon_minitimeMier 24 Sept 2014, 23:47

De la noul mers 2014-2015 vor mai fi trenuri pe relatia Dorohoi-Leorda-(Botosani)?
Sus In jos
Continut sponsorizat





DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 3 Icon_minitime

Sus In jos
 
DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS
Sus 
Pagina 3 din 8Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC
» Discutii cu conducerea C.F.R.
» Locomotive clasa 47 (Vol. II)
» Locomotive clasa 60 (Vol. I)
» Mersul trenurilor 2008-2009 la Regiotrans

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: REGIO CALATORI-
Mergi direct la: