|
| DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS | |
|
+26LanceR cristy79 TonyGFR marius_catalin84 cristi ar razvan - trenuri DUAL Dr2005 Luna @ndrey Amiralul Nk11 marianS kristi kkk cfr500 alinx3330 Adirmvl Norbi vatmanul Cont.dezactivat Andrey_tm Nesebar dan tm gvd KOSTYK COSTACHE MIHAIL 30 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
marianS
Numarul mesajelor : 6 Varsta : 36 Localizare : Brasov/Buzau Reputatie : 3775 Data de inscriere : 30/07/2014
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Lun 15 Sept 2014, 23:47 | |
| Pe langa faptul cu aceste rame rio-rib si cele doua vagoane din intorsura ce m-a pus astazi pe ganduri , este si prezenta tot in intorsura a vagoanelor de marfa ex-DB...bine inteles intr-o stare tehnica deplorabila |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Mar 16 Sept 2014, 00:14 | |
| Vagoanele de dormit de la francezi au frina Oerlikon,cica n-ar fi buna la noi. |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Mier 17 Sept 2014, 16:20 | |
| - Amiralul a scris:
- Vagoanele de dormit de la francezi au frina Oerlikon,cica n-ar fi buna la noi.
Imposibil! |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Mar 23 Sept 2014, 01:37 | |
| Aveti de gand sa montati prize si in automotoare sau doar in ramele actionate de locomotivele electrice ? |
| | | gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4256 Data de inscriere : 13/01/2014
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Mar 23 Sept 2014, 15:43 | |
| - Luna a scris:
- Aveti de gand sa montati prize si in automotoare sau doar in ramele actionate de locomotivele electrice ?
Cautam o solutie tehnica acceptabila pentru aer conditionat si prize la AMX de lung parcurs (peste 2h 45 min). E nevoie de generator in primul rand, apoi de alte modificari tehnice. Deocamdata prioritar este echipare cu motoare TEDOM EURO 5 dar speram sa facem un proiect pilot la primvara si ptr aer / prize. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Mar 23 Sept 2014, 16:27 | |
| La montarea motorului TEDOM nu se înlocuieşte şi alternatorul? S-ar putea monta un generator mai măricel + un convertizor static care să scoată şi tensiunea pentru auxiliare şi încărcat acumulatorii, dar şi 230 V 50 Hz c.a. pentru prize, să poată susţine măcar o priză la 4 scaune. Totuşi, aceste prize vor fi folosite cel mult pentru laptop-uri, nu o să vină nimeni cu aspiratoare, fiare de călcat sau generatoare de sudură.
Sau varianta 2: generator independent pe motorină, dar asta ar cam însemna zgomot şi fum în plus (şi consum, evident). _________________ :TTT:
|
| | | gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4256 Data de inscriere : 13/01/2014
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Mar 23 Sept 2014, 16:48 | |
| - Dr2005 a scris:
- La montarea motorului TEDOM nu se înlocuieşte şi alternatorul? S-ar putea monta un generator mai măricel + un convertizor static care să scoată şi tensiunea pentru auxiliare şi încărcat acumulatorii, dar şi 230 V 50 Hz c.a. pentru prize, să poată susţine măcar o priză la 4 scaune. Totuşi, aceste prize vor fi folosite cel mult pentru laptop-uri, nu o să vină nimeni cu aspiratoare, fiare de călcat sau generatoare de sudură.
Sau varianta 2: generator independent pe motorină, dar asta ar cam însemna zgomot şi fum în plus (şi consum, evident). Am mentionat ca vrem sa punem si aer conditionat la lung parcurs, trebuie un generator sensibil mai mare |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Mar 23 Sept 2014, 18:28 | |
| Nu am la îndemână manualul automotorului X4500 (de fapt, nu îl am deloc), dar îl am pe cel de la Desiro, unde scrie: ,,Fiecare automotor are o reţea 24 Vc.c. Alimentarea se face din bateria fiecărui vagon respectiv când motorul diesel este în funcţiune, direct de la generatorul de încărcare baterie al instalaţiei aferente. Este posibilă o exploatare limitată, fără funcţionarea motorului diesel sau alimentări de energie din exterior. O parte din utilizatorii de energie sunt decuplaţi (ex.: iluminare redusă la 1/3). Durata funcţionării cu motoarele diesel oprite, nu trebuie să depăşească maximum o jumătate de oră. Atâta timp cât tensiunea bateriilor scade atât de mult încât să fie periclitată pornirea motorului diesel, se întrerup din timp alţi consumatori. În cazul în care tensiunea bateriei este mai mică de 24V, se dezactivează următoarele: • Încălzire geamuri cabina de conducere • Încălzire aparate cuplare • Încălzire WC respectiv se reduce : • Aparat climatizare spaţiu pasageri (reducere treapta I)"
Dar mi se pare ciudat, nu cred că echipamentele alea pot funcţiona la 24V. Dar în secţiunea dedicată motorului scrie ,,Demarorul, indicatorul pentru aer comprimat (185) şi turaţia sunt legate direct de motor. Antrenarea generatorului de curent reţea (186), pompele hidrostatice (187) şi a compresorului de răcire (188) se realizează prin curea trapezoidală." Alte referiri la generator nu sunt.
Într-o pagină despre X4500 scrie că bateriile lucrează la 72V (şi toate auxiliarele din tren la fel) şi sunt încărcate de ,,statodyne", care ar trebui să fie un generator fără perii... dar dacă e fără perii, trebuie că generează c.a., în vreme ce auxiliarele merg în c.c.. Puterea nominală a acestui generator este de 7,5 kW. Revenind la Desiro, deşi nu se specifică puterea generatorului, se specifică o tensiune nominală de 28V şi un curent de 550 A (pare cam mare...), asta însemnând o putere de 15,4 kW pentru un singur vagon (că are 2 motoare şi generatoare), deci 30,8 kW pe automotor. Ar trebui un generator destul de barosan... _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Mier 24 Sept 2014, 08:47 | |
| Ordinea consumatorilor in kW e cam asa .. rezistente electrice,aer conditionat, si apoi iluminatul cu probabil mai putin de 1/4 cat consuma aerul conditionat(la toate becurile/neoanele aprinse).. Automotoarele astea nu au incalzirea electrica, in consecinta motorul are capacitatea mai mica,si probabil cel mai rentabil ar fi montarea unui grup electrogen separat,doar pentru AC si prize. Ramane de vazut unde si cum ..
O rugaminte: la modernizare sa nu se monteze prizele ca-n RIO 08, cel care a facut modernizarea lui 08 nu prea a gandit-o... |
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5492 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: sal Mier 24 Sept 2014, 11:12 | |
| dar o imbunatatire a conditiilor de lucru cand aveti in plan? |
| | | gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4256 Data de inscriere : 13/01/2014
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Mier 24 Sept 2014, 12:05 | |
| - DUAL a scris:
- Ordinea consumatorilor in kW e cam asa .. rezistente electrice,aer conditionat, si apoi iluminatul cu probabil mai putin de 1/4 cat consuma aerul conditionat(la toate becurile/neoanele aprinse)..
Automotoarele astea nu au incalzirea electrica, in consecinta motorul are capacitatea mai mica,si probabil cel mai rentabil ar fi montarea unui grup electrogen separat,doar pentru AC si prize. Ramane de vazut unde si cum ..
O rugaminte: la modernizare sa nu se monteze prizele ca-n RIO 08, cel care a facut modernizarea lui 08 nu prea a gandit-o... Solutia constructiva prin care a fost modernizat RIO 8 nu a permis pozitionarea prizelor ca la celelelate rame. Ca o curiozitate, in Israel toate prizele din trenuri sunt pozitionate ca la Rio 8. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Mier 24 Sept 2014, 17:03 | |
| A fost întărită cu nervuri verticale(antifonare/izolare) caroseria lui Rio 08? Nu pot să-mi imaginez de ce cablurile respective nu puteau cobori pana sub masutele de la geam unde ar fi fost ideala priza respectiva. Putem trai liniștiți cu prizele în perete sus, dar lăsate un pic mai jos sa nu se încurce cu hainele agățate, cum e în cazul lui 21-86/87 CFR. Și acolo e incomod. Personal sunt fan Rio 07,la măsuțe scaune așezare.. Și rio2 cred ca a ajuns la fel.. Rio 5 a rămas 3+2 la așezarea scaunelor ? |
| | | gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4256 Data de inscriere : 13/01/2014
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Mier 24 Sept 2014, 21:12 | |
| - DUAL a scris:
- A fost întărită cu nervuri verticale(antifonare/izolare) caroseria lui Rio 08? Nu pot să-mi imaginez de ce cablurile respective nu puteau cobori pana sub masutele de la geam unde ar fi fost ideala priza respectiva.
Putem trai liniștiți cu prizele în perete sus, dar lăsate un pic mai jos sa nu se încurce cu hainele agățate, cum e în cazul lui 21-86/87 CFR. Și acolo e incomod. Personal sunt fan Rio 07,la măsuțe scaune așezare.. Și rio2 cred ca a ajuns la fel.. Rio 5 a rămas 3+2 la așezarea scaunelor ? in limita posibilitatilor financiare in urmatorii 2 ani speram sa modificam toate rio in 2 + 2, dar nu vom incepe mai devreme de primavara 2015... |
| | | Cont.dezactivat
Numarul mesajelor : 1236 Reputatie : 5469 Data de inscriere : 20/05/2013
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Mier 24 Sept 2014, 22:25 | |
| In cazul in care veti achizitiona material rulant veti achizitiona tot automotoare frantuzesti (X4500/X4700)? |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Mier 24 Sept 2014, 23:47 | |
| De la noul mers 2014-2015 vor mai fi trenuri pe relatia Dorohoi-Leorda-(Botosani)? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS | |
| |
| | | | DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |