| Revista presei | |
|
+90TVlad sytrus user dezactivat... cortexedge pisti91 TonyCFR Spartan1948 stefanb.steff mielutu zburator vatmanul DAS 2011 didinul ANDU2100HP Sabik NicuS Costin.B M.I.C.I. Re6/6 Costin.H gabrielcr Goanga Caspar florin.lifticariu cstefan Shinkasen The Legend bobi Katalyn maris.constantin riciu 92Dragos alex.alexus.tm allred ttavi stefan_br marian1967 apmatei Florin C Elful cristi CFR COSTACHE MIHAIL ionutz72 membru dezactivat , Vlad mihaitzateo Adisoft1991s mureseanu_976 dandel rich1974 DPS AndiCFR Simply18 spiderpc LanceR Norbi AlexD Bobby_TM sergiu.asi Cont.dezactivat Amiralul alex1987 Gabry Gabriel 19jimmy84 alexpopa Tomi13leu Adirmvl cardinal Petre_IFTE bubu Andrey_tm IonutChircu alexmorph3us Adrian78 @ndrey Nk11 DUAL razvan - trenuri cristy79 TonyGFR Vitosa Dr2005 marius664 cfr500 lapsanszkitamas Dutzu alinx3330 dan tm IonutCFR2009 nenuandrei Nesebar 94 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier Aug 06, 2014 11:14 am | |
| http://www.zf.ro/business-international/trenurile-vor-putea-circula-cu-160-km-h-intre-capitala-sofia-si-plovdiv-13039658 |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier Aug 06, 2014 11:22 am | |
| http://www.zf.ro/companii/infografic-trenurile-cfr-si-private-care-pleaca-spre-constanta-din-bucuresti-si-retur-orar-preturi-si-durata-calatoriei-13035972 |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi Aug 07, 2014 11:20 am | |
| http://adevarul.ro/economie/afaceri/cfr-marfa-semestru-afacerile-crescut-84-pierderile-scazut-79-1_53e24c740d133766a80f9f47/index.html |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Vin Aug 08, 2014 6:44 pm | |
| Presa serioasa a taxat imediat pseudo-oferta CFR pe Bucuresti-Constanta: http://www.zf.ro/zf-24/oferta-aberanta-de-la-cfr-calatori-conditiile-intortocheate-pentru-a-merge-de-la-bucuresti-la-constanta-cu-20-de-lei-13057312 Multa lume a inteles din anuntul CFR (chiar de la mine de la serviciu) ca te duci in week-end in gara si ceri bilet la tanti de la casa spre Constanta si platesti 37.7 lei la IR cel de 2 ore de exemplu. TZEAPA! Bine ca i-a demascat pe escroci Anuntul era dinadins formulat asa ambiguu ca asa s-au invatat ei sa fraiereasca oamenii. Problema e ca nici noi nu suntem asa prosti cum ne cred ei (cu unele exceptii desigur). Imi pare bine ca i-au dat de gol cu pacaleala lor de doua parale. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam Aug 09, 2014 12:06 am | |
| http://www.monitorulsv.ro/Local/2014-08-08/Sucevenii-merg-o-noapte-intreaga-spre-Litoral-cu-vagoane-etajate-pentru-trenurile-de-navetisti
Suparare mare acolo ...
Daca cititi veti avea parte de o veste buna din 2015. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam Aug 09, 2014 12:16 am | |
| Acolo spune ca de la anul din 2015 Suceava-Mangalia si Iasi-Mangalia vor fi 2 trenuri separate cum erau si acum 5-10 ani, poate cu aceasta ocazie daca se va face asa sa revina iar grupa Botosani-Mangalia !!! |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam Aug 09, 2014 12:32 am | |
| 20-49 080 de Arad sta in Simeria cu revizia proaspata .. puteau sa mai bage niste 20-49, daca chiar se voia .. Asa au trantit acele etajate si s-au spalat pe cap cu el tren.. Se putea face frumos .. pana in 15~20 iulie, sa nu existe grupe, iar trenul sa circule unit Iasi+Suceava .. iar apoi sa existe 2 trenuri distincte cum a fost si in trecut .. Sa nu uitam ca anul asta au ramas foarte multe orase de pe ruta ieseanului scoase din schema.. Nu vreau sa imi dau seama cum e bataia pe cusete .. daca la 1822 cu 3 cusete nu gasesti loc .. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam Aug 09, 2014 3:25 am | |
| La 1822 am luat bilet la cuşetă de 6 cu o zi înainte... şi am avut şi pat jos. Cred că sunt doar poveşti fazele cu ,,nu găsesc bilet la cuşetă cu 30 de zile înainte". _________________ :TTT:
|
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Sam Aug 09, 2014 7:39 am | |
| Depinde de perioada probabil, si eu stiu cateva persoane care tot asa nu au mai gasit loc cu multe zile inainte.
Vad ca toata lumea se plange de condtiile din etajatele din compunerea unor trenuri IR. Chiar in materialul de mai sus se spunea ca trenul era pe sfert plin de blatisti - deci? Despre ce vorbim? La inceput si eu credeam acelasi lucru ca vai cum isi bate joc CFR de calatori cu astfel de vagoane trantite pe IR, dar totusi ele au o capacitate mai mare si pentru blatisti si platitorii de bilete reduse care sunt in total cca 90% din calatori - aceste vagoane sunt mai mult decat nimerite. Nu platesti nimic sau dai trei lei si dupa aia vii si te plangi in fata microfonului vai in ce conditii calatoresti. Pacat pt cei 10% fraieri care mai platesc bilet intreg la pret nesimtit la IR. La urma urmei nu ii obliga nimeni sa o faca, iar CFR a declarat clar ca nu este interesat de acestia ci numai de cei cu reduceri. Aceia fiind desigur cei mai pretentiosi dintre calatori, nu?
Cand CFR o sa renunte la a cara blatisti si la aceste tarife aberante prin care sa ma puna sa platesc eu calatoria a 2-3 blatisti si sa ii tin carca pe toti cei care au diverse reduceri dar pretentii mari ?
Daca din 2015 cele doua trenuri se vor separa - foarte bine, problema s-a rezolvat. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam Aug 09, 2014 11:46 am | |
| Nu e fantezie Doctore.. Trebuia să mă duc la București weekendul asta, aseară mai exact.. Și n Am și găsit loc de alaltăieri.. Cls 2-a ciuciu, cuseta nici atât |
|
| |
Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5380 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam Aug 09, 2014 1:40 pm | |
| - cristy79 a scris:
- Depinde de perioada probabil, si eu stiu cateva persoane care tot asa nu au mai gasit loc cu multe zile inainte.
Vad ca toata lumea se plange de condtiile din etajatele din compunerea unor trenuri IR. Chiar in materialul de mai sus se spunea ca trenul era pe sfert plin de blatisti - deci? Despre ce vorbim? La inceput si eu credeam acelasi lucru ca vai cum isi bate joc CFR de calatori cu astfel de vagoane trantite pe IR, dar totusi ele au o capacitate mai mare si pentru blatisti si platitorii de bilete reduse care sunt in total cca 90% din calatori - aceste vagoane sunt mai mult decat nimerite. Nu platesti nimic sau dai trei lei si dupa aia vii si te plangi in fata microfonului vai in ce conditii calatoresti. Pacat pt cei 10% fraieri care mai platesc bilet intreg la pret nesimtit la IR. La urma urmei nu ii obliga nimeni sa o faca, iar CFR a declarat clar ca nu este interesat de acestia ci numai de cei cu reduceri. Aceia fiind desigur cei mai pretentiosi dintre calatori, nu?
Cand CFR o sa renunte la a cara blatisti si la aceste tarife aberante prin care sa ma puna sa platesc eu calatoria a 2-3 blatisti si sa ii tin carca pe toti cei care au diverse reduceri dar pretentii mari ?
Daca din 2015 cele doua trenuri se vor separa - foarte bine, problema s-a rezolvat. Biletele reduse la IR nu sunt cu mult mai ieftine la reducerile de elev / student cu legitimație. București - Bușteni de exemplu e 41 lei biletul întreg și 31,5 lei biletul redus. Sau București - Constanța: 62 între și 46,5 redus. Iar reducerile de elevi și studenți defapt le oferă statul, nu CFR Călători. În mod normal, banii trebuie să îi primească CFR Călători înapoi. Și înainte de orice, actualii beneficiari de reduceri vor fii viitorii plătitori de bilet întreg. Dacă au parte de călătorii proaste calitativ, se vor duce să-și cumpere mașină sau vor călători cu autocar/duba, și o să rămâi "tu" să plătești bilet întreg. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam Aug 09, 2014 1:55 pm | |
| https://ro.stiri.yahoo.com/metrou-blocat-%C3%AEn-sta%C5%A3ia-aviatorilor-c%C4%83l%C4%83torii-au-fost-080005289.html |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam Aug 09, 2014 9:14 pm | |
| http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/cu-trenul-din-gara-iasi-spre-valea-lupului-apoi-in-statiile-targu-frumos-si-pascani-video--71806.html |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam Aug 09, 2014 9:28 pm | |
| Ce vagoane sint alea de la minutul 1.00 la filmul cu gara Pascani? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam Aug 09, 2014 9:31 pm | |
| Sunt vagoane aduse de 2-3 ani, initial sunt de la SNCF dar au circulat putin in Serbia sau Muntenegru iar acum au fost aduse la Remarul Pascani si de atunci stau acolo, vad ca nu le face nimeni nimic . Au fost aduse de GFR . |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|