| IR 1987 Bucuresti Nord - Constanta | |
|
+13get. Andrey_tm lifetec COSTACHE MIHAIL Mihay dan tm Adirmvl calator bubu Dr2005 DUAL Adrian78 allred 17 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6601 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: IR 1987 Bucuresti Nord - Constanta Vin 04 Iul 2014, 11:09 | |
| IR 1987 Bucuresti Nord - Constanta la inceput de drum... Compunere A(10-90) A(10-91) A(10-90) B(21-76) B(21-90) B(21-90)
Ultima editare efectuata de catre allred in Vin 04 Iul 2014, 11:16, editata de 1 ori |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: IR 1987 Bucuresti Nord - Constanta Vin 04 Iul 2014, 11:15 | |
| Sosit timpuriu in Constanta 10.56 Cred ca alea 2 vagoane 10-91 10-90 au fost pentru oficialitatii si presa |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: IR 1987 Bucuresti Nord - Constanta Vin 04 Iul 2014, 11:26 | |
| Nu mai aveau loc in post si le-au pus vagoane. |
|
| |
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6601 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: IR 1987 Bucuresti Nord - Constanta Vin 04 Iul 2014, 12:41 | |
| De ce oare doar 221 km? |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13275 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: IR 1987 Bucuresti Nord - Constanta Vin 04 Iul 2014, 13:10 | |
| Acum nu poate sa mai zica Doctoru ca pute a frane incinse, ca nu au 22-76/96 in compunere ) .. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1987 Bucuresti Nord - Constanta Vin 04 Iul 2014, 17:27 | |
| - DUAL a scris:
- Acum nu poate sa mai zica Doctoru ca pute a frane incinse
Ştie Doctoru' ce ştie, că doar a fost şi el în trenul din poză, la vag. 1. Au fost 3 vagoane 10-91 (nu a fost niciun 10-90). Vag. 1 a fost pentru oficialităţi, vag. 2 pentru presă, vag. 3 - 6 pentru tot poporu'. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: IR 1987 Bucuresti Nord - Constanta Vin 04 Iul 2014, 22:14 | |
| Sper ca ministerul nu a ramas gol cu acest prilej? |
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5810 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: IR 1987 Bucuresti Nord - Constanta Sam 05 Iul 2014, 10:26 | |
| Azi a fost oprit la Ciulnita! Revizorul de cale a vazut la defilare ca la unul din vagoane se degaja fum sau scantei la osii! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1987 Bucuresti Nord - Constanta Sam 05 Iul 2014, 10:46 | |
| Au vaporizat garniturile de frână Şi cum revizorul ăla nu a lucrat în viaţa lui la Braşov sau Câmpina (unde astfel de incidente sunt la ordinea zilei, cu tot cu fumul gros aferent), a oprit trenul. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: IR 1987 Bucuresti Nord - Constanta Sam 05 Iul 2014, 21:38 | |
| De ce nu se foloseste franarea electrica sau franarea recuperativa? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1987 Bucuresti Nord - Constanta Sam 05 Iul 2014, 23:06 | |
| Nu ştiu... se foloseşte, în schimb, frâna electromagnetică, pe care o pot comanda doar Phoenix-urile şi Transmontana. _________________ :TTT:
|
|
| |
calator
Numarul mesajelor : 41 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4340 Data de inscriere : 11/02/2013
| Subiect: Re: IR 1987 Bucuresti Nord - Constanta Dum 06 Iul 2014, 10:44 | |
| Si in Railjet pute la greu a garnituri de frana prajite si nu se panicheaza nimeni. La fel si la Metrorex cand mai fumega cate-o IVA. Eu as prefera sa puta tot drumul dar sa ajung in 1h50 la Constanta, 5h la Timisoara, etc. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1987 Bucuresti Nord - Constanta Dum 06 Iul 2014, 15:50 | |
| Ai prefera tu, dar 99% dintre călători ar fi deranjaţi de acel miros (de altfel, în tren a fost directorul de la CFR Călători care şi el s-a declarat nemulţumit de miros).
La metrou au rezolvat-o romîneşte... Bombardierele au frână asimetrică cu saboţi (deci ca pe boghiul Diamond, tehnologia anilor '40), de aia mai trec de staţie uneori. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: IR 1987 Bucuresti Nord - Constanta Dum 06 Iul 2014, 16:19 | |
| Adica am marit viteza dar avem probleme cu frinarea. Cum au rezolvat altii aceasta problema?
Pe alt forum am citit ca desi se merge pe semnalizarea clasica, s-au creeat trase in asa fel incit aceste trenuri sa fie destul de singure pe linie. Pina se porneste ECTS. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: IR 1987 Bucuresti Nord - Constanta Dum 06 Iul 2014, 16:33 | |
| Deci directorul de la CFR Calatori a mers cu trenul? Asta da treaba! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1987 Bucuresti Nord - Constanta | |
| |
|
| |
| IR 1987 Bucuresti Nord - Constanta | |
|