|
| Automotoare clasa 77 Malaxa | |
|
+67cristi CFR Dr2005 Adirmvl Peter Fodor Lineus646 t1972 tcm Theo A. marius664 Cipri Andrei Neculai alliens Warrington daniel_c Jhonyla Rarau riciu Luna Andrei Andras Michael Mihay Jurnal Feroviar Motreanu Sorin TVlad cristy79 deconectat Vitosa AeroX didinul florin.lifticariu DAS 2011 alex.alexus.tm AMX 97-0548-4 kristi kkk TonyCFR c o r v i n cata decward cristi ar mielutu zburator MariusM @ndrey Teodor Razvan Tudor Katalyn IonutCFR2009 allred Desiro256 adrian.vidican.9 Petre_IFTE COSTACHE MIHAIL AlexD Luca tgv Cont.dezactivat j o a n t a Norbi The Legend Amiralul Bobby_TM Lafont Radu Tudor cfr500 Tomi13leu Nesebar KQQ Andrey_tm ANDU2100HP DUAL 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Sam 04 Noi 2017, 18:24 | |
| - Adrian78 a scris:
- Probabil din aia 10 mil de lei un 10% se intorc inapoi in forma de comision
Ar trebui aia de la Petroutilaj sa faca altceva decat RG la Malaxa Păi ăia fac ce li se cere prin caietul de sarcini. Şi totul pentru că acum câţiva ani când s-a modificat OMTI 315/2011 nu s-a sinchisit nimeni să modifice termenul ăla de revizie de maxim 4 ani între două RG-uri, termen care nu mai corespunde realităţii, când ai computer de bord şi faci toată diagnoza cu laptopul nu ai nevoie să faci RG la 4 ani. - Karpaty a scris:
- Aia au inteles, OFERI apoi ai pretentii sa ai calatori
Se vede treaba că ai văzut trenurile altora doar la TV... în Occident - că cu ăla ar trebui să ne comparăm, nu cu Serbia sau, mai rău, cu Ucraina - deja etalonul de confort pentru InterCity este Desiro ML, care e cam ca un Desiro de-al nostru. Confort îţi trebuie la marea viteză, nu la navetă de 30 - 60 minute. Mai au vreo 25 de ani până se amortizează, probabil or să mai reziste vreo 10 ani motoarele actuale... Peste 10 ani om trăi şi om vedea ce s-o mai cumpăra. Oricum, dacă se va cumpăra ceva, prioritatea ar trebui să fie înlocuirea compunerilor din DA şi 1 - 2 vagoane, nu a Malaxelor. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Sam 04 Noi 2017, 18:54 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Probabil din aia 10 mil de lei un 10% se intorc inapoi in forma de comision
Ar trebui aia de la Petroutilaj sa faca altceva decat RG la Malaxa Păi ăia fac ce li se cere prin caietul de sarcini. Şi totul pentru că acum câţiva ani când s-a modificat OMTI 315/2011 nu s-a sinchisit nimeni să modifice termenul ăla de revizie de maxim 4 ani între două RG-uri, termen care nu mai corespunde realităţii, când ai computer de bord şi faci toată diagnoza cu laptopul nu ai nevoie să faci RG la 4 ani.
- Karpaty a scris:
- Aia au inteles, OFERI apoi ai pretentii sa ai calatori
Se vede treaba că ai văzut trenurile altora doar la TV... în Occident - că cu ăla ar trebui să ne comparăm, nu cu Serbia sau, mai rău, cu Ucraina - deja etalonul de confort pentru InterCity este Desiro ML, care e cam ca un Desiro de-al nostru. Confort îţi trebuie la marea viteză, nu la navetă de 30 - 60 minute. Mai au vreo 25 de ani până se amortizează, probabil or să mai reziste vreo 10 ani motoarele actuale... Peste 10 ani om trăi şi om vedea ce s-o mai cumpăra. Oricum, dacă se va cumpăra ceva, prioritatea ar trebui să fie înlocuirea compunerilor din DA şi 1 - 2 vagoane, nu a Malaxelor. Cauta si tu pe railfaneurope.net la stocklost si aratami in ce tara de langa mai folosesc automotoare mai vechi de 40 de ani Eu l-as spanzura pe ala care a avut ideea sa modernizeze tinichenele astea |
| | | Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3363 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Sam 04 Noi 2017, 19:20 | |
| - Adrian78 a scris:
- Eu l-as spanzura pe ala care a avut ideea sa modernizeze tinichenele astea
Nu uita si de unii acoliti de-ai lui ) Unii care posteaza pe forumul asta! |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Sam 04 Noi 2017, 19:55 | |
| Nu știu de Karpaty care a bătut oricum toată Europa, dar și eu am văzut trenurile altora pe viu și e mai bine ca la noi. Nu trebuie să ne comparăm cu Occidentul că suntem prea în urmă, cel puțin la viteze și gestiune. Nu trebuie să ne comparăm nici măcar cu Centrul, iar dacă te-ai uita bine în curând nici cu Serbia sau Bulgaria nu o să ne mai putem măsura, cu cretinii de la Guvern care uite-i câte tâmpenii fac. Mie-mi pare rău să ți-o zic așa, dar când ne comparăm ACUM cu Serbia ne dă cu - grav nouă. Uită-te doar la câte lucrări de modernizare/reconstrucție CF au deschis, la ce contracte au pe următorii ani, la ce autostrăzi au inaugurat din 2014 până în prezent, și apoi uită-te la noi care am inaugurat Curtici - Arad - Km 614 și... o autostradă care s-a surpat... și mai ce? RG-uri la Malaxele din 35. Tu ne vorbești aici doar de ce-ai văzut în Belgia, fucking BELGIA! Care e cel mai prost exemplu de confort(mă rog, confortmai mare ai în Tatre) din toată Europa asta largă! Da, în Belgia, Desiro e confort dar la ei dacă-i zici unuia să meargă cu trenul peste 2 ore te scuipă-n ochi, pentru aia ei au mașini. La ei trenul e folosit 95% la navetă! Hai să ne uităm la niște țări din UE (excepție una, candidată la UE) și la ce circulă pe la ei, că m-ai înnebunit cu cel confort 0 pe care-l tot lauzi. Din punctul tău de vedere, prostul să plătească cât mai mult, să meargă în condiții de toată jena, taxe peste taxe, pedespe peste pedepse și mașina interzisă în oraș, acolo doar cu bicla să te dai. A, și când mergi 10 ore, să zici mersi că ai Desiro și nu Malaxa din 1935. Cehia: http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Bmz235.php http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Bmz.php http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Bhmpz228.php au și ei căzături, nu te îngrijora, nu arăt doar ce e bine : http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Bpee237.php http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Bdmtee266.php Polonia: http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/PL/PKP_Bmnouz-144A.php http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/PL/PKP_Bdmnu-Z1B.php http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/PL/PKP_Bmnopuz-159A.php Muntenegru: http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CG/ZPCG_Beelm.php http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CG/ZPCG_B.php Săracii ăia de germani, ce rău le-o fi cu fotoliile astea reglabile în salon. http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/DB_Bpmmbdz.php http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/DB_Bimdzf.php http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/DB_Bvmsz186.php Ungurii ăștia ne cam dau lecții la categoria compartimentate http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/H/MAV_Bmz-2191-0.php Încă un exemplu non-UE, cu ale cărui trenuri am mers (ba chiar cu seria de vagon din poze) și nu am decât laude de adus. http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/SRB/ZS_B-20xx.php Apropo, tot ce ți-am arătat e la operatorii de stat. La privați, evident, confortul e mai mare.
Ultima editare efectuata de catre mielutu zburator in Sam 04 Noi 2017, 21:00, editata de 1 ori |
| | | Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3363 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Sam 04 Noi 2017, 20:24 | |
| @ mielutu: Lasa-i pe unii din Minister, ca gerontofilia nu stiu daca are leac! |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Sam 04 Noi 2017, 20:57 | |
| Vedeți ca UK da clasa multor țări/companii/trenuri am rămas masca azi când am văzut un tren EM pe diesel cu ce viteza poate circula, la noi în România nici măcar pe electric nu poate merge atât de repede. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Sam 04 Noi 2017, 21:38 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Tu ne vorbești aici doar de ce-ai văzut în Belgia, fucking BELGIA!
Şi în Elveţia e la fel. Şi, sincer, prefer să merg cu un Desiro decât să stau pe scaune îmbărcate în muşama ca la bulgari. Prefer să am o priză la care să-mi încarc telefonul, să am aer condiţionat la trenul de rang superior. La trenul de rang inferior nu trebuie toate aceste dotări, prin afară nu există sportul românesc de a merge 150 - 200 km cu personalul. - mielutu zburator a scris:
- dacă-i zici unuia să meargă cu trenul peste 2 ore te scuipă-n ochi, pentru aia ei au mașini. La ei trenul e folosit 95% la navetă!
La austrieci 80% din călători sunt navetişti. În Belgia precis e procentul mai mare, dar nu cred că chiar 95%. Dar pentru asta e trenul cel mai eficient - pentru navetă, nu pentru mers 500 - 1000 km. Deja de la 500 km în sus dacă nu ai tren de mare viteză, devine mult mai rentabil avionul, asta în caz că n-ai maşină. De la 1000 deja europeanul din Europa civilizată nici nu se mai gândeşte la alt mijloc de transport în afară de avion. De ce trebuie România să urmeze modele sovietice, cu trenuri care merg 15 ore, în timp ce naveta de la Chitila la Bucureşti se face cu maşina mică?! - mielutu zburator a scris:
- și mașina interzisă în oraș
Maşina e interzisă în toate centrele oraşelor mari, până şi în Sofia nu ai voie cu maşina în centrul istoric, doar că la ei zona ,,de excluziune" e mai mare decât ce avem noi între IC Brătianu, Splai şi Victoriei. La fel, parcarea e cu plată în toate centrele capitalelor europene, inclusiv la Sofia... La Sofia e un lev 30 minute, adică vreo 5 lei pe oră. La Bruxelles e 1 euro pe oră la bordură, cu timp limitat 2 ore sau 1,5 - 2 euro la parcările private, unde poţi stat toată ziua. Şi aşa e în tot interiorul inelului central din Bruxelles. La Viena în centru e parcare 2 - 3 euro pe oră. La Bucureşti laşi maşina pe trotuar şi pleci unde ai treabă... Poate ne povesteşte Warrington cât te costă numai să treci cu maşina prin centrul Londrei, fără să mai vorbim de parcare. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Sam 04 Noi 2017, 23:00 | |
| Elveția, unde trenurile merg cu 160-200 km/h și o bați pe toată în câteva ore Mersi frumos, bravo, ai înțeles ce-am vrut să zic. Şi, sincer, prefer să merg cu un Desiro decât să stau pe scaune îmbărcate în muşama ca la bulgari.Scaune în mușama care sunt infinit mai comode decât catastrofele alea de scaune tari, incomode, strâmbe din Desiro . Iar la PKP-uri, te rog să-mi arăți scaunele cu mușama din ce ți-am trimis. La austrieci 80% din călători sunt navetişti. Suntem în România nu în Austria. Apropo, și ei mai au compartimentate, dar n-am mai reeditat mesajul să-ți pun poze. Îți răspund la faza cu Chitila. Pentru că e mai COMOD cu mașina și pentru că mentalitatea românului e alta decât a vesticului și viceversa. Pentru că românul n-a avut mașină până în 89 la liber, iar cine avea mașină demonstra că e cineva; o mentalitate transmisă involuntar mai departe. Pentru că e mai comod să mergi mult cu trenul decât cu mașina la fel cum e mai economic, având în vedere că țara noastră e mai mare ca Belgia și Elveția, noi mergem pe modelul trenuri de lung parcurs, cu călători de mediu și scurt parcurs incluși la pachet:). Prefer să am o priză la care să-mi încarc telefonul, să am aer condiţionat la trenul de rang superiorAproape toate (dacă nu chiar toate trenurile din poze) au prize și aer condiționat, iar uneori vagoanele sunt folosite atât la rang superior cât și la rang inferior. Ambele dotări mi se par inutile însă dacă scaunele tale sunt la fel de comode ca cele din Desiro . Deja de la 500 km în sus dacă nu ai tren de mare viteză, devine mult mai rentabil avionul, asta în caz că n-ai maşinăDacă ai 100 de euro de dat pe biletul de la trenul de mare viteză... în fine, pe anumite rute trenurile rapide sunt dublate de IRE în Germania, respectiv ICN sau IC în Italia. Evident, la prețuri mai umane. Acum, având în vedere că sigur iar vii cu un text despre ce bine e să mergi pe scaune tari, incomode, într-un ambient ca la spital sau morgă, nu am să-mi mai bat capul. Am doar niște întrebări, pe care ți le adresez eu în numele multor altor colegi de pe forum: de ce refuzi confortul din start, de ce negi evidența? De ce revii cu aceleași exemple irelevante în multe situații? De ce nu accepți că există o masă de călători de lung parcurs în special aici, în zona asta geografică, care merită confort și prețuri bune? Răspunde-mi la astea clar, concis. De ce vrei să nu mai existe un grad decent de confort la trenuri? Apropo, ia zi-mi cum clasa 1 e ok la salon. Dai o căruță de bani dar când vine Gigel care s-a urcat în vagonul greșit, se freacă pe lângă tine cu bagajul și te deranjează, te bâzâie la cap când se întâlnește pe hol cu Mișu și se ceartă pe care are prioritate. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Sam 04 Noi 2017, 23:22 | |
| - Dr2005 a scris:
- . La trenul de rang inferior nu trebuie toate aceste dotări, prin afară nu există sportul românesc de a merge 150 - 200 km cu personalul.
. Atunci ar trebui creata clasa 3 si tarifata ca atare daca tot vrei sa iti bagi joc de cei care merg 150 km cu malaxa, fara prize...Si cum ajungi mai repede la Tulcea decat sa mergi 150 km cu malaxa??? Se ofera alt tren mai rapid, sau conditii mai bune.Si eu vreau sa-mi incarc telefonul de la Rosiori la Turnu , ca doar platesc la fel ca unul care merge Bucuresti-Lehliu... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Dum 05 Noi 2017, 03:53 | |
| - Dr2005 a scris:
- Karpaty a scris:
- Aia au inteles, OFERI apoi ai pretentii sa ai calatori
Se vede treaba că ai văzut trenurile altora doar la TV... în Occident - că cu ăla ar trebui să ne comparăm, nu cu Serbia sau, mai rău, cu Ucraina - deja etalonul de confort pentru InterCity este Desiro ML, care e cam ca un Desiro de-al nostru. Confort îţi trebuie la marea viteză, nu la navetă de 30 - 60 minute. Mai au vreo 25 de ani până se amortizează, probabil or să mai reziste vreo 10 ani motoarele actuale... Peste 10 ani om trăi şi om vedea ce s-o mai cumpăra. Oricum, dacă se va cumpăra ceva, prioritatea ar trebui să fie înlocuirea compunerilor din DA şi 1 - 2 vagoane, nu a Malaxelor. Ori esti beat ori vorbesti sa nu adormi cum de altfel toate postarile tale sunt niste prosti si frustrari ale trairilor tale, sechelele din copilarie ce te-au marcat pe viata si acum vrei sa te razbuni. Cand mergeam eu prin Europa tu te jucai cu .... in nisip, dar ce sa stii tu............esti obsedat de mortaciunea malaxoare. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Dum 05 Noi 2017, 06:32 | |
| - Vitosa a scris:
- Eu cred ca daca nu ar primi subventie de la Stat nici prin biletele emise pe un an de zile nu si-ar scoate investitia facuta in ele. Si ma refer strict la biletele emise celor ce folosesc trenurile compuse din malaxe. Fuge lumea de ele precum dracu de tamaie dar cine sa inteleaga problema asta? Si oare mai evoluam si noi? Cand?
Nici un tren in serviciu comercial nu se poate amortiza din bilete doar, toate au nevoie de subventii, indiferent de confort, rang, nr calatorilor sau daca e privat ori de la cfr calatori. Vezi pe link-ul din semnatura. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Dum 05 Noi 2017, 10:14 | |
| Buna dimineata soarele meu. Sa stii ca nu vorbesti cu unul de pe peronul garii care habar nu are despre ce inseamna CFR. Eram doar ironic vizavi de prostia din CFR. In Romania birocratia si coruptia ucide tot. Si din pacate e propagata la toate nivelele institutiilor. Nu concep ca automotoarele alea fabricate in timpul razboiului sa mai circule de acum incolo inca 10 ani pe putin si desiro care e la ani lumina de malaxa sa stea la gard! Indiferent care ar fi consumul intre ele malaxa ofera confort primitiv, de clasa a 3-a. Omule, omenirea evolueaza, noi ramanem in mocirla noastra si interesele unora. Asta daca vrei sa intelegi, daca nu ia-te de mana cu Dr2005 si mergeti voi cu ele. Ceau. O zi buna. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Dum 05 Noi 2017, 10:20 | |
| Pentru Malaxe sunt bani, dar pentru revizia vagoanelor 20-49 200? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Dum 05 Noi 2017, 11:41 | |
| - cfr500 a scris:
- Pentru Malaxe sunt bani, dar pentru revizia vagoanelor 20-49 200?
Glumești nu?, cand inca stau la gard 30 de bucati 21-90.. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Dum 05 Noi 2017, 13:32 | |
| 21-90 oferă confort ridicat, cum să permită experții așa ceva?!!!! Trebuie să plătească mult călătorul pentru condiții de toată jena!!! Cum adică să revizuiască unul din cele mai performante vagoane CFR? Nu e clar, dacă afară la cine știe ce trenuleț de navetă sau InterCity de ultima speță din Belgia e Desiro ML, noi după ei trebuie să ne luăm, să băgăm Desiro ML la 10 ore de mers pe București - Dej! Eventual, să se schimbe și 8 trenuri în parcurs că așa e modern. Iar cine vrea lung parcurs, să meargă cu un Habins, că îi ajunge! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa | |
| |
| | | | Automotoare clasa 77 Malaxa | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |