|
| Trenuri internaţionale | |
|
+89SMDS riciu dan tm robert.staicu1 Tony Ist ravers75 tzifrea Theo A. aris86 Luna ets2oltromânia COSTACHE MIHAIL AeroX ciprian71 Tony-PH get. 19jimmy84 CristyanC enstendhal Davee91 Hurricane didinul ldh80 alinutz23 NicuS redeme saint Vale DB Robert Katalyn huiu_goe Jhonyla TonyCFR alex.barac.5 spiderpc ALEXCFR c o r v i n Sergiu rmn alliens Shinkasen laur 133 billy752-istu IonutCFR2009 decward cardinal Razvan Tudor AndreiStefan buldozer2 marius664 Vitosa ANDU2100HP alex1987 Teodor bubu mielutu zburator truscamihai rizelgeorgel2004 Adirmvl tcm bobi MariusM Caspar vanchorusebulgaria cristi ar Vlad Dr2005 mureseanu_976 Raduku09 florin.lifticariu mishu88 BL82 Cont.dezactivat mariuscfrbucuresti LanceR sovidiu Norbi Sabik TonyGFR The Legend alex.alexus.tm ATM AndiCFR 92Dragos Nesebar allred qew00 Adrian78 Andrey_tm DUAL 93 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier Dec 16, 2015 1:34 pm | |
| Si inainte se schimba tot in Suceava Burdujeni. Se detasa EA-ul cu vagoanele romanesti, pleca spre Nord, si in loc venea DA-ul din Depou. Poate si acum are ceva grupa de detasat sau da locomotiva in tranzit. Oricum ar fi, e mai placut sa stai 15 minute in Burdujeni decat in Itcani |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Vin Dec 18, 2015 10:06 pm | |
| 347-2 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Dum Dec 20, 2015 3:38 am | |
| 461 pentru Sofia |
| | | huiu_goe
Numarul mesajelor : 70 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 4720 Data de inscriere : 04/03/2012
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Dum Dec 27, 2015 12:03 pm | |
| IR 406 Brasov-Budapesta, gara Brasov, 06.12.2015 |
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4527 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Vin Ian 08, 2016 2:54 pm | |
| IR 473-2 a fost raportat azi pe IRIS cu -8, adica 32 de minute intre Ploiesti Vest si Bucuresti Nord. Poate cineva sa confirme acest lucru? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Vin Ian 08, 2016 3:08 pm | |
| E greseala cat casa dovada ca cei care baga timpi nu sunt atenti. CUm naiba la Peris, Buftea si Chitila a avut 2 min intarziere si a ajuns cu 8 timpuriu, e vorba de matematica de clasa 2-a. 10 km in doar 4 minute plus macazele de intrare in Buc.Nord. Eu am prins 32 minute o singura data cu Pannonia intarziat acum ceva ani dar din PL.Vest si pana in dreptul pasarelei Basarab de acolo si pana s-a oprit roata am mai mers 3 minute. Daca era raporat cu -2 la Chitila poate ar mai fi mers vrajeala dar la Chitila a avut 2 minunte in plus si a ajuns cu 8 mai devreme se vede cu ochiul liber ca e greseala cat casa Reamintesc ca anul trecut cand am mers la CT am dat drumul la cronometru la IR 1581 de cand s-a miscat roata pana s-a oprit au fost fix 1h52 min dar pe raportare aparea cu 1h57 iar la intoarcere am facut 1h57 si l-au raportat 2h. Ieri acelasi tren a avut 13 minute la Buftea si Chitila si a ajuns in Buc.Nord cu 9 minute deci a mai recuperat 4 minute aici merge e credibila treaba 9 minute cu tot cu intrarea peste macaze dar 4 minute niciodata nu o sa poata scoate ce naiba doar nu se teleporteaza. E o greseala si un nou subiect de discuti pe FB caci am vazut postarea gen EXCLUSIV by OTV ! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Vin Ian 08, 2016 3:27 pm | |
| - alex.barac.5 a scris:
- IR 473-2 a fost raportat azi pe IRIS cu -8, adica 32 de minute intre Ploiesti Vest si Bucuresti Nord. Poate cineva sa confirme acest lucru?
E raportat gresit la 11.55 e trecut la Bucuresti triaj hc |
| | | alinutz23
Numarul mesajelor : 100 Varsta : 23 Localizare : Tirgu Mures/ Judet Mures Reputatie : 5267 Data de inscriere : 16/12/2010
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mar Ian 12, 2016 3:23 pm | |
| De la anul CFR Calatori va introduce un nou tren international pe relatia Cluj-Viena cu grupa de Tirgu Mures!
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier Ian 27, 2016 3:06 pm | |
| O intrebare.
Daca pretul la trenuri internationale directe din Romania spre cele mai indepartate destinatii posibile din Europa , ar fi de 50- 60% din valoarea biletelor de avion la companii aeriene low-cost, spre acceleasi destinatii, ar fi utila sau rentabila (adica ar aveea calatori), reintroducerea trenurilor internationale cum erau in 1990 astfel ?
-Tren direct Carpati- Bucuresti - Kosice- Cracovia- Varsovia
-Tren direct Panonia- Bucuresti- Budapesta- Bratislava- Praga- Berlin
-Vagon direct atasat la Dacia Express, care din Viena sa circule prin Linz- Salzburg- Munchen- Strasbourg- Paris De asemenea, tot la Dacia express, ar trebui atasat si un vagon direct Iasi-Viena (pentru a asigura si pentru locuitorii din zona Moldovei un acces feroviar usor spre vest), care, pana in Szolnok, sa circule prin Pascani- Suceava- Cluj Napoca- Oradea.
-Tren direct Bucuresti- Timisoara- Belgrad
-Vagon direct atasat la acest tren, care din Belgrad sa circule prin Zagreb- Ljubljana- Venetia (eventual mai departe pana la Roma). La cati romani traiesc si muncesc in Italia, cred ca un vagon direct Bucuresti-Roma (via Belgrad, deoarece e cel mai scurt traseu posibil) ar aveea calatori).
-Tren direct Bucuresti- Sofia- Thesaloniki- Atena
-Tren direct Bucuresti- Gorna Oriahovita- Istambul (eventual sa mearga pana la Ankara, prin tunelul feroviar submarin inaugurat pe sub stramtoarea Bosfor) Turcii au fost in stare sa faca un tunel feroviar submarin. Noi nu suntem in stare sa facem un amarat de pod peste un rau.
-Tren direct Romania Express Bucuresti- Ungheni Moldova- Ocnita- Jmernika- Kiev- Moscova (Sau atasat un vagon direct Bucuresti-Moscova la trenurile Chisinau-Moscova)
-Tren direct Bulgaria Express Sofia- Bucuresti- Cernauti- Kiev- Moscova (cu 3 vagoane directe pentru Minsk, Riga-Tallinn si Sankt Petersburg- Helsinki).
Ultimile doua trenuri ar trebui sa fie operate de RZD.
Cam acestea ar trebui sa fie trenurile internationale adevarate, care sa lege Romania de principalele tari europene, astfel incat sa fie posibil a ajunge de la Bucuresti la Bratislava, Praga, Berlin, Varsovia, Paris, Belgrad, Zagreb, Ljubljana, Roma, Sofia, Atena, Istambul (Ankara), Kiev, Moscova, Minsk, Vilnius, Riga, Tallinn, Helsinki, fara schimbarea trenului. Iar de la Bucuresti sa se poata ajunge (cu o singura schimbare a trenului) la Londra, Madrid, Haga, Bruxelles, Sarajevo, Skopje, Podgorita.
Sa luam exemplul in acest de la Polonia, care are trenuri directe spre toate tarile din jur- spre Berlin, Praga, Bratislava, Viena, Budapesta, Moscova, Kiev. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier Ian 27, 2016 3:54 pm | |
| Sa ti trenuri internationale in circulatie nu este usor, companiile feroviare din alte state percep comisioane enorme pentru a primi vagoanele altor companii pe teritoriul sau(cazul FS care cere foarte mult pentru 1 vagon, de asta a fost anulat trenul Budapesta-Venezia, costurile erau enorme cerute de TrenItalia) Sa ai preturi la tren sub pretul avioanelor low-cost e total imposibil. CFR are un tren international care il mentine in circulatie mai mult pentru a avea lumea acel tren spre acea destinatie si pentru imagine dar in realitate acel tren nu aduce profit, totusi merge si e tinut in circulatie cu ajutorul altor trenuri care fac profit. In schimb statul roman a zis ca noua nu ne trebuie trenuri internationale, fapt pentru care statul nu acorda subventie pentru tren international si atunci CFR a reusit sa mentina aceste trenuri in circulatie ca trenuri interne Bucuresti-Curtici de exemplu cu grupa pentru ruta internationala si asa primeste subventie ca este IR intern Bucuresti-Curtici. Un bilet la low-cost pentru Bucuresti-Roma sau Milano costa si 10 euro, la un asa pret e imposibil sa ai concurent, nu exista alt mijloc de tarnsport mai ieftin ca low-cost, indiferent de ce artificii incerci sa faci. |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier Ian 27, 2016 4:01 pm | |
| - Karpaty a scris:
- Sa ti trenuri internationale in circulatie nu este usor, companiile feroviare din alte state percep comisioane enorme pentru a primi vagoanele altor companii pe teritoriul sau(cazul FS care cere foarte mult pentru 1 vagon, de asta a fost anulat trenul Budapesta-Venezia, costurile erau enorme cerute de TrenItalia)
Ceea ce mi se pare o porcarie. De parca nu ar fii beneficii de partea ambelor tari (Ungaria si Italia). |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier Ian 27, 2016 4:19 pm | |
| Italia a zis ca ei nu au nevoie de tren international spre Slovenia/Croatia/Ungaria si implicit grupa de Romania, daca MAV vrea sa tina acel tren, atunci sa plateasca suma de ........... care era enorma, normal ca nu a convenit nimanui sa plateasca atat, drept urmare trenul a fost anulat. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier Ian 27, 2016 6:38 pm | |
| - Karpaty a scris:
- Un bilet la low-cost pentru Bucuresti-Roma sau Milano costa si 10 euro, la un asa pret e imposibil sa ai concurent, nu exista alt mijloc de tarnsport mai ieftin ca low-cost, indiferent de ce artificii incerci sa faci.
Ce firmă? Şi câte locuri? Că vreau şi eu un astfel de bilet pentru concediu. Da' vreau să îmi iau şi rudele şi prietenii, în total 10 oameni. Crezi tu că găseşti 10 locuri în acelaşi avion la banii ăştia? Mai mult de 1 sau 2 nu sunt, nici la tren nu sunt toate locurile la 39 euro pe Bucureşti - Viena, ci doar 6 pe zi. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier Ian 27, 2016 6:42 pm | |
| A zis cineva ca sunt 100 de locuri? Ce conteaza cate sunt, conteaza ca daca vrei gasesti bilet ieftin. |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier Ian 27, 2016 10:17 pm | |
| - Karpaty a scris:
- Italia a zis ca ei nu au nevoie de tren international spre Slovenia/Croatia/Ungaria si implicit grupa de Romania, daca MAV vrea sa tina acel tren, atunci sa plateasca suma de ........... care era enorma, normal ca nu a convenit nimanui sa plateasca atat, drept urmare trenul a fost anulat.
Eu stiu ce zici tu, dar mi se pare aiurea. Se traduce ceva de gen: Italia nu vede avantajul unor legaturi feroviare cu vecinii si nici potentialul de calatori care s-ar putea genera si nici turistii care ar putea vizita tara. E ca si cum ar considera ca le-ar face un serviciu celorlalte tari daca le-ar primii trenurile pe reteaua italiana. In fine, bine ca nu sunt aproape izolati feroviar din punct de vedere international cum sunt grecii. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale | |
| |
| | | | Trenuri internaţionale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |