|
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+111David Marius rizelgeorgel2004 ionutz85 mihaiuc Razvan Tudor Nk11 Karl MelecaCristian @ndrey biokosmy alexandruh Vitosa decward frank81 Saruman vanchorusebulgaria puscasu sorinucu razwy Norbi iuli.hard Cobra valibu djdanny 63-1143-5 1nt3rp0l_106 cata rowanberry Adrian78 popandrei10 alinx3330 Boracik diana04 RazvanCFR AlexCta bogdan srl dany90 zenox4500 clauadrian24 saint marian_topy halmarius ionut_te Razvan Marius Iulian cont dezactivat . stoica gheorghe kaan baciulik didinul marcelbanu pannonia express LocoMania The Legend Andrei raoul ludwig87 alexg stakee Mihay VeV FeroFan97 iuliana cont inactiv Vlad12 ion1982 060-EA078 Lde 2100 Caravelle_Zg IonutChircu jionutz Axwell21 Costin.H myster2008 alex.alexus.tm ionutz72 Traveller g.popovici srazvi AMX 97-0548-4 PrisecaruFlorin stinky George2210 dan ciprian cristi CFR vrabieionut stegaru 43.309 Nesebar mureseanu_976 marius_catalin84 membru inactiv lovekomotive tacc400 IonutCFR2009 Amiralul pisti91 KQQ mtk mardaryroby Codrut1985 Vlad Ionutz kristi kkk MariusM DonVILLy cortexedge cristi ar mariuskl tudor_vl COSTACHE MIHAIL 115 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6454 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 15 Aug 2010, 23:24 | |
| "h" e haltă deschisă pentru traficul de călători fara vânzător de bilete, iar "hc" e cu vânzător de bilete. |
| | | raoul
Numarul mesajelor : 96 Reputatie : 5318 Data de inscriere : 10/08/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 16 Aug 2010, 01:31 | |
| Pai io m-am pus sa calculez Tonajele din Livret ca sa imi dau seama cate vagoane intra intr-un tren si ce tipuri de vagoane.Ma refer la cele de calatori. Si as mai avea o intrebare ce inseamna mai exact Halta de miscare. |
| | | Andrei
Numarul mesajelor : 263 Varsta : 29 Localizare : Jud. Satu Mare, Com. Tiream Reputatie : 5874 Data de inscriere : 27/07/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 16 Aug 2010, 12:21 | |
| Multumesc pentru raspuns . |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 16 Aug 2010, 15:51 | |
| - raoul a scris:
Si as mai avea o intrebare ce inseamna mai exact Halta de miscare. Este o statie C.F. obisnuita cu macazuri, linii abatute, IDM. Diferenta dintre o gara si o halta de miscare este faptul ca halta de miscare nu are sef de gara, fiind afiliata la o alta gara |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6377 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 17 Aug 2010, 19:04 | |
| De mult timp ma intrebam care e viata de zi cu zi a unui mecanic, pe ce trasee isi conduce locomotiva, unde sta intre 2 curse, mi-ar placea sa aflu toate detaliile |
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6448 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 17 Aug 2010, 22:02 | |
| - lovekomotive a scris:
- De mult timp ma intrebam care e viata de zi cu zi a unui mecanic, pe ce trasee isi conduce locomotiva, unde sta intre 2 curse, mi-ar placea sa aflu toate detaliile
pai merge in functie de avizari dak nu e avizat pt pante sigur nu o sa faca pe balota sau mestecanis sau daca este proaspat iesit depe bancile scoli de mecanici face o perioada ca mecanic ajutor apoi este bagat la trenuri personale si intre curse sta ori la dormitoare ori prin oras depinde de cursa dak e lunga este obligat sa mearga la dormitoare pentru odihna daca este scurta gen Timisoara-Caransebes sta unde vrea |
| | | cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9362 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 17 Aug 2010, 22:06 | |
| Daca e scurta, nu sta unde vrea, fiindca de cele mai multe ori tot el merge inapoi cu aceeasi garnitura. Sta cuminte in locomotiva si asteapta ora plecarii. Are timp de stat minim jumatate din timpul facut pe traseu. _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6454 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 17 Aug 2010, 22:09 | |
| Cu alte cuvinte poate lucra la zilnica(adica 8 ore), la tura (12 cu 24) sau turnus (serviciu maxim admis + dormitor sau regie), depinde ce si unde face... |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6454 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 17 Aug 2010, 22:20 | |
| Totul se face dupa un program de lucru care se stabileste lunar sau decadal, este intocmit de un sef de tura si cuprinde trenurile de remorcat, orele de dormitor sau regie. La intocmirea turnusului se tine cont de: -numarul de ore lucrate sa se realizeze norma lunara. -Dispozitia 35/1996 care reglementeaza Serviciul continuu maxim admis pe locomotiva,si anume: - Citat :
- 1. Prin serviciul maxim continuu admis pe locomotiva (automotor) se înţelege timpul de la ieşirea locomotivei (automotor) la postul de control, până la intrarea la acelaşi post al depoului sau remizei unde a avut odihnă.
Pentru personalul de locomotivă (automotor) care se schimbă în staţie, durata serviciului continuu maxim se calculează de la luarea în primire a locomotivei (automotor), până la predarea acesteia altei echipe, sau până la intrarea cu locomotiva (automotorul) la postul de control al depoului (Instrucţia MTTc nr.201 privind personalul de locomotiva şi automotor, art.9, aprobată de către Departamentul CF, la data de 10.06.1997). 2. Durata serviciului continuu maxim admis a personalului de locomotivă este de: a. 8 (opt) ore pentru trenurile de călători şi mixte indiferent de tipul locomotivei care le remorcă; b. 9 (nouă) ore pentru trenurile de marfă, indiferent de tipul locomotivei care le remorcă; c. 12 (douăsprezece) ore pentru trenurile locale de marfă, trenuri de intervenţie, precum şi pentru servicii auxiliare (manevră specială, multiplă tracţiune, lucru pe loc, trenuri de serviciu); d. 12 (douăsprezece) ore pentru trenurile de marfă în complexe CF. şi pe secţii de remorcare unde se aplică sistemul pendular aprobat de conducerea regionalei CF. e. 8 (opt) ore pentru trenurile de călători formate din automotoare; f. 8 (opt) ore pentru maşinişti WIT (aceştia vor avea acelaşi program ca personalul de locomotivă care remorcă trenul) |
| | | raoul
Numarul mesajelor : 96 Reputatie : 5318 Data de inscriere : 10/08/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 18 Aug 2010, 04:32 | |
| Stie cineva pana in ce an au circulat vagoanele de bagaj/posta din cate am observat la nici un tren din Romania numai apare la categoria servicii un astfel de vagon,de exemplu in mersul trenurilor din 1997 apareau astfel de vagoane in trenuri precum cel de Oltenita sau pe relatia Calarasi-Ciulnita. Si care era criteriu dupa care se decidea sa se introduca intr-o garnitura un astfel de vagon ?
|
| | | Mihay V.I.P Member
Numarul mesajelor : 296 Varsta : 46 Localizare : Constanta Reputatie : 5642 Data de inscriere : 19/04/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 18 Aug 2010, 07:14 | |
| In general, fiind vorba in principal de vagoane de posta, criteriul era urmatorul: - la trenurile care aveau ca sens de mers Capitala, se introducea acest tip de vagon la cursa de seara; - la trenurile care aveau ca sens de mers "Provincia", se introducea acest tip de vagon la cursa de noapte inspre dimineata. Principiul era unul simplu: coletaria si corespondenta care era expediata din oficiile judetene de tranzit postale plecau seara intre 17-19 pentru a lua calea capitalei, in timp ce din capitala inspre provincie plecau in cursul noptii/diminetii cu tot ceea ce insemna coletaria si corespondenta Postei, presa Rodipet-ului national, etc; vagoanele de posta/bagaje erau administrate in ultima faza de catre CFR Mesagerie, care a intrat in faliment in 2005! |
| | | raoul
Numarul mesajelor : 96 Reputatie : 5318 Data de inscriere : 10/08/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 18 Aug 2010, 15:36 | |
| - Mihay a scris:
- In general, fiind vorba in principal de vagoane de posta, criteriul era urmatorul:
- la trenurile care aveau ca sens de mers Capitala, se introducea acest tip de vagon la cursa de seara; - la trenurile care aveau ca sens de mers "Provincia", se introducea acest tip de vagon la cursa de noapte inspre dimineata. Principiul era unul simplu: coletaria si corespondenta care era expediata din oficiile judetene de tranzit postale plecau seara intre 17-19 pentru a lua calea capitalei, in timp ce din capitala inspre provincie plecau in cursul noptii/diminetii cu tot ceea ce insemna coletaria si corespondenta Postei, presa Rodipet-ului national, etc; vagoanele de posta/bagaje erau administrate in ultima faza de catre CFR Mesagerie, care a intrat in faliment in 2005! Inseamna ca se produce inevitabilu aceste vagoane cel mai probabil vor fi casate. mai ales ca au aparut tot felu de firme de asa zis curierat rapid cu niste soferi cretini si sa nu mai zic ce te jecmanesc la taxe asta din proprie experienta. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 18 Aug 2010, 18:24 | |
| Deja au fost casate. Ici colo mai vezi cate un vagon de posta parasit . Pacat de ele! |
| | | LocoMania
Numarul mesajelor : 7 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5222 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 20 Aug 2010, 07:45 | |
| O mica intrebare am si eu. Daca vreau sa calatoresc din gara A pana in gara C, dar nu am tren direct si pot merge numai cu accelerat din gara A pana in B, iar din B pana in C cu personal....pot solicita din gara A bilet pentru toata calatoria, ca sa nu mai fie nevoie sa pierd timpul in gara B cu alergat dupa bilet ? Daca se poate, ce ar trebui sa cer la casa ?
Multumesc anticipat, |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6454 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 20 Aug 2010, 08:37 | |
| Bineinteles. Biletul la cfr se compune din biletul propriuzis de la A la C (cu tarif de tren persoane) la care se adauga suplimentele aferente (de accelerat,de rezervare loc,etc- de la A la B) efectuate in parcurs. La casa ceri cum te-ai formulat si pe forum:" vreau bilet pana la C,dar merg cu acceleratul pana la B" Pe langa biletul de baza cu tarif de personal care acopera toata distanta (cel de la A la C ) oriunde in parcurs poti schimba rangul trenului,tu platind numai diferentele.Nu recomand sa cumperi in parcurs mai multe bilete tarif personal(cum ai zis tu,de la A la B si de la B la C ),pentru ca la cfr sistemul de tarifare este la zona km-trica, si iesi mai scump cu doua bilete. De exemplu: daca de la A la B este 90km- biletul la personal e 9,30 ron De la B la C este 160 km (sa zicem)=15,30 ron Iar toata distanta A la C este 250km (logic ) pretul e 21,50 ron Sper ca m-am facut inteles |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
| | | | INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |