Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 INTREBARI SI RASPUNSURI

In jos 
+111
David Marius
rizelgeorgel2004
ionutz85
mihaiuc
Razvan Tudor
Nk11
Karl
MelecaCristian
@ndrey
biokosmy
alexandruh
Vitosa
decward
frank81
Saruman
vanchorusebulgaria
puscasu
sorinucu
razwy
Norbi
iuli.hard
Cobra
valibu
djdanny
63-1143-5
1nt3rp0l_106
cata
rowanberry
Adrian78
popandrei10
alinx3330
Boracik
diana04
RazvanCFR
AlexCta
bogdan srl
dany90
zenox4500
clauadrian24
saint
marian_topy
halmarius
ionut_te
Razvan
Marius Iulian
cont dezactivat .
stoica gheorghe
kaan
baciulik
didinul
marcelbanu
pannonia express
LocoMania
The Legend
Andrei
raoul
ludwig87
alexg
stakee
Mihay
VeV
FeroFan97
iuliana
cont inactiv
Vlad12
ion1982
060-EA078
Lde 2100
Caravelle_Zg
IonutChircu
jionutz
Axwell21
Costin.H
myster2008
alex.alexus.tm
ionutz72
Traveller
g.popovici
srazvi
AMX 97-0548-4
PrisecaruFlorin
stinky
George2210
dan ciprian
cristi CFR
vrabieionut
stegaru
43.309
Nesebar
mureseanu_976
marius_catalin84
membru inactiv
lovekomotive
tacc400
IonutCFR2009
Amiralul
pisti91
KQQ
mtk
mardaryroby
Codrut1985
Vlad
Ionutz
kristi kkk
MariusM
DonVILLy
cortexedge
cristi ar
mariuskl
tudor_vl
COSTACHE MIHAIL
115 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 44 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6454
Data de inscriere : 30/03/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Icon_minitimeDum 15 Aug 2010, 23:24

"h" e haltă deschisă pentru traficul de călători fara vânzător de bilete, iar "hc" e cu vânzător de bilete.
Sus In jos
raoul

raoul


Numarul mesajelor : 96
Reputatie : 5318
Data de inscriere : 10/08/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Icon_minitimeLun 16 Aug 2010, 01:31

Pai io m-am pus sa calculez Tonajele din Livret ca sa imi dau seama cate vagoane intra intr-un tren si ce tipuri de vagoane.Ma refer la cele de calatori.
Sad
Si as mai avea o intrebare ce inseamna mai exact Halta de miscare.
Sus In jos
Andrei




Numarul mesajelor : 263
Varsta : 29
Localizare : Jud. Satu Mare, Com. Tiream
Reputatie : 5874
Data de inscriere : 27/07/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Icon_minitimeLun 16 Aug 2010, 12:21

Multumesc pentru raspuns Very Happy .
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13808
Data de inscriere : 08/04/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Icon_minitimeLun 16 Aug 2010, 15:51

raoul a scris:

Si as mai avea o intrebare ce inseamna mai exact Halta de miscare.

Este o statie C.F. obisnuita cu macazuri, linii abatute, IDM. Diferenta dintre o gara si o halta de miscare este faptul ca halta de miscare nu are sef de gara, fiind afiliata la o alta gara
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6377
Data de inscriere : 20/08/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Icon_minitimeMar 17 Aug 2010, 19:04

De mult timp ma intrebam care e viata de zi cu zi a unui mecanic, pe ce trasee isi conduce locomotiva, unde sta intre 2 curse, mi-ar placea sa aflu toate detaliile Smile
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
The Legend


Numarul mesajelor : 1115
Varsta : 30
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 6448
Data de inscriere : 03/08/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Icon_minitimeMar 17 Aug 2010, 22:02

lovekomotive a scris:
De mult timp ma intrebam care e viata de zi cu zi a unui mecanic, pe ce trasee isi conduce locomotiva, unde sta intre 2 curse, mi-ar placea sa aflu toate detaliile Smile


pai merge in functie de avizari dak nu e avizat pt pante sigur nu o sa faca pe balota sau mestecanis sau daca este proaspat iesit depe bancile scoli de mecanici face o perioada ca mecanic ajutor apoi este bagat la trenuri personale si intre curse sta ori la dormitoare ori prin oras depinde de cursa dak e lunga este obligat sa mearga la dormitoare pentru odihna daca este scurta gen Timisoara-Caransebes sta unde vrea
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator
cortexedge


Numarul mesajelor : 3087
Reputatie : 9362
Data de inscriere : 20/08/2008

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Icon_minitimeMar 17 Aug 2010, 22:06

Daca e scurta, nu sta unde vrea, fiindca de cele mai multe ori tot el merge inapoi cu aceeasi garnitura. Sta cuminte in locomotiva si asteapta ora plecarii. Are timp de stat minim jumatate din timpul facut pe traseu.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6454
Data de inscriere : 30/03/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Icon_minitimeMar 17 Aug 2010, 22:09

Cu alte cuvinte poate lucra la zilnica(adica 8 ore), la tura (12 cu 24) sau turnus (serviciu maxim admis + dormitor sau regie), depinde ce si unde face...
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6454
Data de inscriere : 30/03/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Icon_minitimeMar 17 Aug 2010, 22:20

Totul se face dupa un program de lucru care se stabileste lunar sau decadal, este intocmit de un sef de tura si cuprinde trenurile de remorcat, orele de dormitor sau regie.
La intocmirea turnusului se tine cont de:
-numarul de ore lucrate sa se realizeze norma lunara.
-Dispozitia 35/1996 care reglementeaza Serviciul continuu maxim admis pe locomotiva,si anume:
Citat :
1. Prin serviciul maxim continuu admis pe locomotiva (automotor) se înţelege timpul de la ieşirea locomotivei (automotor) la postul de control, până la intrarea la acelaşi post al depoului sau remizei unde a avut odihnă.
Pentru personalul de locomotivă (automotor) care se schimbă în staţie, durata serviciului continuu maxim se calculează de la luarea în primire a locomotivei (automotor), până la predarea acesteia altei echipe, sau până la intrarea cu locomotiva (automotorul) la postul de control al depoului (Instrucţia MTTc nr.201 privind personalul de locomotiva şi automotor, art.9, aprobată de către Departamentul CF, la data de 10.06.1997).
2. Durata serviciului continuu maxim admis a personalului de locomotivă este de:
a. 8 (opt) ore pentru trenurile de călători şi mixte indiferent de tipul locomotivei care le remorcă;
b. 9 (nouă) ore pentru trenurile de marfă, indiferent de tipul locomotivei care le remorcă;
c. 12 (douăsprezece) ore pentru trenurile locale de marfă, trenuri de intervenţie, precum şi pentru servicii auxiliare (manevră specială, multiplă tracţiune, lucru pe loc, trenuri de serviciu);
d. 12 (douăsprezece) ore pentru trenurile de marfă în complexe CF. şi pe secţii de remorcare unde se aplică sistemul pendular aprobat de conducerea regionalei CF.
e. 8 (opt) ore pentru trenurile de călători formate din automotoare;
f. 8 (opt) ore pentru maşinişti WIT (aceştia vor avea acelaşi program ca personalul de locomotivă care remorcă trenul)
Sus In jos
raoul

raoul


Numarul mesajelor : 96
Reputatie : 5318
Data de inscriere : 10/08/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Icon_minitimeMier 18 Aug 2010, 04:32

Stie cineva pana in ce an au circulat vagoanele de bagaj/posta din cate am observat la nici un tren din Romania numai apare la categoria servicii un astfel de vagon,de exemplu in mersul trenurilor din 1997 apareau astfel de vagoane in trenuri precum cel de Oltenita sau pe relatia Calarasi-Ciulnita.
Si care era criteriu dupa care se decidea sa se introduca intr-o garnitura un astfel de vagon ?
Sus In jos
Mihay
V.I.P Member
V.I.P Member
Mihay


Numarul mesajelor : 296
Varsta : 46
Localizare : Constanta
Reputatie : 5642
Data de inscriere : 19/04/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Icon_minitimeMier 18 Aug 2010, 07:14

In general, fiind vorba in principal de vagoane de posta, criteriul era urmatorul:
- la trenurile care aveau ca sens de mers Capitala, se introducea acest tip de vagon la cursa de seara;
- la trenurile care aveau ca sens de mers "Provincia", se introducea acest tip de vagon la cursa de noapte inspre dimineata.
Principiul era unul simplu: coletaria si corespondenta care era expediata din oficiile judetene de tranzit postale plecau seara intre 17-19 pentru a lua calea capitalei, in timp ce din capitala inspre provincie plecau in cursul noptii/diminetii cu tot ceea ce insemna coletaria si corespondenta Postei, presa Rodipet-ului national, etc; vagoanele de posta/bagaje erau administrate in ultima faza de catre CFR Mesagerie, care a intrat in faliment in 2005!
Sus In jos
raoul

raoul


Numarul mesajelor : 96
Reputatie : 5318
Data de inscriere : 10/08/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Icon_minitimeMier 18 Aug 2010, 15:36

Mihay a scris:
In general, fiind vorba in principal de vagoane de posta, criteriul era urmatorul:
- la trenurile care aveau ca sens de mers Capitala, se introducea acest tip de vagon la cursa de seara;
- la trenurile care aveau ca sens de mers "Provincia", se introducea acest tip de vagon la cursa de noapte inspre dimineata.
Principiul era unul simplu: coletaria si corespondenta care era expediata din oficiile judetene de tranzit postale plecau seara intre 17-19 pentru a lua calea capitalei, in timp ce din capitala inspre provincie plecau in cursul noptii/diminetii cu tot ceea ce insemna coletaria si corespondenta Postei, presa Rodipet-ului national, etc; vagoanele de posta/bagaje erau administrate in ultima faza de catre CFR Mesagerie, care a intrat in faliment in 2005!

Inseamna ca se produce inevitabilu aceste vagoane cel mai probabil vor fi casate. Mad mai ales ca au aparut tot felu de firme de asa zis curierat rapid cu niste soferi cretini si sa nu mai zic ce te jecmanesc la taxe asta din proprie experienta.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15506
Data de inscriere : 06/03/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Icon_minitimeMier 18 Aug 2010, 18:24

Deja au fost casate. Ici colo mai vezi cate un vagon de posta parasit . Pacat de ele!
Sus In jos
LocoMania

LocoMania


Numarul mesajelor : 7
Varsta : 45
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5222
Data de inscriere : 15/08/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Icon_minitimeVin 20 Aug 2010, 07:45

O mica intrebare am si eu. Daca vreau sa calatoresc din gara A pana in gara C, dar nu am tren direct si pot merge numai cu accelerat din gara A pana in B, iar din B pana in C cu personal....pot solicita din gara A bilet pentru toata calatoria, ca sa nu mai fie nevoie sa pierd timpul in gara B cu alergat dupa bilet ?
Daca se poate, ce ar trebui sa cer la casa ?

Multumesc anticipat,
Sus In jos
http://noptisizile.blogspot.com/
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6454
Data de inscriere : 30/03/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Icon_minitimeVin 20 Aug 2010, 08:37

Bineinteles. Biletul la cfr se compune din biletul propriuzis de la A la C (cu tarif de tren persoane) la care se adauga suplimentele aferente (de accelerat,de rezervare loc,etc- de la A la B) efectuate in parcurs. La casa ceri cum te-ai formulat si pe forum:" vreau bilet pana la C,dar merg cu acceleratul pana la B"
Pe langa biletul de baza cu tarif de personal care acopera toata distanta (cel de la A la C ) oriunde in parcurs poti schimba rangul trenului,tu platind numai diferentele.Nu recomand sa cumperi in parcurs mai multe bilete tarif personal(cum ai zis tu,de la A la B si de la B la C ),pentru ca la cfr sistemul de tarifare este la zona km-trica, si iesi mai scump cu doua bilete.
De exemplu: daca de la A la B este 90km- biletul la personal e 9,30 ron
De la B la C este 160 km (sa zicem)=15,30 ron
Iar toata distanta A la C este 250km (logic Laughing ) pretul e 21,50 ron
Sper ca m-am facut inteles Smile
Sus In jos
Continut sponsorizat





INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 21 Icon_minitime

Sus In jos
 
INTREBARI SI RASPUNSURI
Sus 
Pagina 21 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 44 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Revista presei
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: