| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+111David Marius rizelgeorgel2004 ionutz85 mihaiuc Razvan Tudor Nk11 Karl MelecaCristian @ndrey biokosmy alexandruh Vitosa decward frank81 Saruman vanchorusebulgaria puscasu sorinucu razwy Norbi iuli.hard Cobra valibu djdanny 63-1143-5 1nt3rp0l_106 cata rowanberry Adrian78 popandrei10 alinx3330 Boracik diana04 RazvanCFR AlexCta bogdan srl dany90 zenox4500 clauadrian24 saint marian_topy halmarius ionut_te Razvan Marius Iulian cont dezactivat . stoica gheorghe kaan baciulik didinul marcelbanu pannonia express LocoMania The Legend Andrei raoul ludwig87 alexg stakee Mihay VeV FeroFan97 iuliana cont inactiv Vlad12 ion1982 060-EA078 Lde 2100 Caravelle_Zg IonutChircu jionutz Axwell21 Costin.H myster2008 alex.alexus.tm ionutz72 Traveller g.popovici srazvi AMX 97-0548-4 PrisecaruFlorin stinky George2210 dan ciprian cristi CFR vrabieionut stegaru 43.309 Nesebar mureseanu_976 marius_catalin84 membru inactiv lovekomotive tacc400 IonutCFR2009 Amiralul pisti91 KQQ mtk mardaryroby Codrut1985 Vlad Ionutz kristi kkk MariusM DonVILLy cortexedge cristi ar mariuskl tudor_vl COSTACHE MIHAIL 115 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: Multumesc Mier 19 Mai 2010, 17:01 | |
| va multumesc pt informatii |
|
| |
Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7938 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 25 Mai 2010, 13:07 | |
| Am o nedumerire...Un prieten vrea sa mearga la Bucuresti in seara zilei de 30 mai, si ajunge dimineata in Bucuresti..daca pe 31 se porneste greva, voi ce credeti, trenurile plecate cu o zi inainte vor ajunge la destinatie? Sau la 12 noaptea se opresc pe traseu? Teoretic doar trenurile cu plecare in 31 mai ar trebui anulate din cauza grevei, nu??...Voi ce pareri aveti? :?: :?: :?: |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6454 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 25 Mai 2010, 13:19 | |
| Greva incepe la 7. Teoretic cel putin... |
|
| |
stegaru
Numarul mesajelor : 225 Varsta : 38 Localizare : Brasov Reputatie : 5834 Data de inscriere : 20/09/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 25 Mai 2010, 14:33 | |
| Asa zic si eu. Intotdeauna cind au oprit trenurile, le-au oprit de la ora 7 dimineata. Deci trenurile care au ora de sosire pina la ora 7 ar trebui sa ajunga teoretic. |
|
| |
stinky
Numarul mesajelor : 256 Varsta : 37 Localizare : Jimbolia,Timis Reputatie : 5875 Data de inscriere : 25/08/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 25 Mai 2010, 14:50 | |
| Un raspuns pentru Ionutz...greva s-a amanat cu o zi http://www.exclusivnews.ro/stiri/stiri-nationale/cfr-metrorex-rarb-%C8%99i-tarom-in-greva-generala-pe-1-iunie.html |
|
| |
dan ciprian
Numarul mesajelor : 169 Varsta : 45 Localizare : Rm Valcea Reputatie : 5607 Data de inscriere : 22/01/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 25 Mai 2010, 16:34 | |
| - Jono a scris:
Am si eu o intrebare legata de aceasta poza mai circula asa ceva in judetul valcea? Cineva mia explicat ca aceasta locomotiva tragea vag pline cu sare dar nu mai stie exact daca si acum. Imi poate spune cineva ? Multumesc Daca te uiti in topicul Locomotive clasa 87, o sa le vezi pe doua din cele trei, inclusiva asta - 036
Ultima editare efectuata de catre dan ciprian in Joi 27 Mai 2010, 21:59, editata de 1 ori |
|
| |
dan ciprian
Numarul mesajelor : 169 Varsta : 45 Localizare : Rm Valcea Reputatie : 5607 Data de inscriere : 22/01/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 25 Mai 2010, 16:44 | |
| Poza asta e facuta la trcerea la nivel din comuna Tomsani, unde linia se intersecteaza cu DN 67. trenurile circula in fiecare zi a saptamanii, in week end cu program mai lejer. Mai exista o locomotiva, care a fost modernizata prin Germania. Am citit undeva dar nu mai stiu unde, toate dotarile noi pe care le are. PS tot nu specifici sursele pozelor... |
|
| |
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6377 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 26 Mai 2010, 21:55 | |
| Cine imi poate explica exact care e treaba cu indusii? nu prea le am eu cu astea si as vrea sa aprofundezi si domeniu asta |
|
| |
Lde 2100
Numarul mesajelor : 847 Localizare : Slanic prahova Reputatie : 6859 Data de inscriere : 20/02/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 26 Mai 2010, 22:09 | |
| Realizeaza comunicarea intre locomotiva si cale.asigura controlul vitezei si realizeaza oprirea trenului in siguranta,in fata unui semnal care ordona oprirea avand ca mod de functionare inductia electromagnetica.(Daca gresesc rog sa ma corecteze cineva) |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6454 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 26 Mai 2010, 22:17 | |
| Aici ceva ce explică mai pe înţeles (sau nu ) http://translate.google.ro/translate?hl=ro&sl=en&u=http://www.sh1.org/eisenbahn/rindusi.htm&ei=sbunSYHhHYmM_gbF8cHkDw&sa=X&oi=translate&resnum=2&ct=result&prev=/search%3Fq%3Dindusi%2Bi%2B60%26hl%3Dro%26sa%3DG[/url][/code] |
|
| |
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6377 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 26 Mai 2010, 22:32 | |
| Multumesc pt raspunsuri, m-am prins care e treaba Mai am totusi o intrebare, am observat de multe ori ca la imbinare dintre sine, unde sunt eclisele, erau si niste "sarme" care legau sinele, ele ce rol aveau? |
|
| |
060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5657 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 26 Mai 2010, 22:34 | |
| Salutari,
Aceasta instalatie are rolul de a facilita verificarea vitezei trenurilor in diferite puncte importante de-a lungul liniei (intrari in statii, restrictii de viteza, etc). Se mai numeste si instalatie de control punctal ( nu punctual ) a vitezei. Instalatiile de control punctal al vitezei pot face fata in conditii normale pentru trenurile care circula cu viteze de pana la 160 km/h. Pentru viteze superioare este necesara dotarea vehiculelor motoare cu instalatii de control continuu al vitezei, care functioneaza similar ( de obicei prin inductie electromagnetica ).In Franta si Belgia exista instalatii tip KVB care functioneaza diferit, pe baza de balize radio.
La CFR s-a adoptat utilizarea instalatiilor de tip INDUSI I-60, INDUSI I-60-R (varianta imbunatatita), INDUSI R-85 si PZB I-60-R.
Instalatia se compune din echipamentul de pe locomotiva si echipamentul din cale, functionearea propriu zisa a instalatiei constand in transmiterea informatiilor, care se face prin intermediul inductoarelor. In principal inductoarele se monteaza in apropierea semnalelor de cale ori in apropierea restrictiilor de viteza semnalizate cu palete.
Instalatia din cale cuprinde urmatoarele elemente :
- inductor 500 Hz : este amplasat la 250 m inaintea semnalelor si ordona reducerea vitezei sau oprirea trenului verificand daca reducerea vitezei s-a facut corespunzator. - inductor 1000 Hz este amplasat la semnelele care avertizeaza reducerea vitezeisi verifica vigilenta mecanicului in acel punct. - inductor 2000 Hz este amplasat in dreptul semnelelor de intrare, respectiv iesire din statie, avind rolul de a declansa franarea de urgenta in cazul depasirii semnalului pe oprire.Totodata acesta poate sa se afle si in punctele de incepere a restrictiilor de viteza semnalizate cu paleta. - inductor de 1000/2000 Hz este amplasat la aceleasi semnale ca cel de 2000 Hz, dar numai in cazul semnalelor cu functie de prevestitor pentru semnalul imediat urmator.
In cazul instalatiei de pe locomotiva regasim urmatoarele :
- un cofret INDUSI aflat in cabina sau in sala masinilor ( care cuprinde sursa de alimentare, stabilizator de tensiune, generator de frecventa, aparatura electronica si relee ) - distribuitorul de tensiune ( preia informatiile sosite de la inductor si le trimite catre cofret ) - doua inductoare, cate unul pentru fiecare post de conducere, avand fiecare cate trei circuite oscilante pentru 500, 1000 respectiv 2000 Hz. - Interfata de manipulare a mecanicului ( formata din lampile de semnalizare, sonerie si butoane de comanda) - sigurante automate pentru protectie - instalatia electropneumatica (formata dintr-o electrovalva avand rolul de a comanda franarea de urgenta a trenului), comandata prin relee de catre cofret.
Pe cofret mai regasim si o maneta care permite adaptarea regimului de functionare al instalatiei, functie de categoria trenului remorcat ( Marfa, Persoane, Rapid). Mai exact aceasta maneta adapteaza vitezele de control si timpii de control functie de aceste categorii. Vitezele si timpii de control sunt urmatoarele :
Rapid (R) - V1=90KM/h, V2=65 KM/h, t=20s Persoane (P) - V1= 65km/h, V2=50KM/h, t=26s Marfa (M) - V1=50Km/h, V2=40Km/h, t=36s |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6454 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 26 Mai 2010, 22:38 | |
| - lovekomotive a scris:
- Multumesc pt raspunsuri, m-am prins care e treaba Mai am totusi o intrebare, am observat de multe ori ca la imbinare dintre sine, unde sunt eclisele, erau si niste "sarme" care legau sinele, ele ce rol aveau?
Pentru continuitatea circuitului de cale,care este in final un circuit electric ce masoara existenta materialului rulant. Numai prindrea in eclise nu asigura un contact electric sigur. |
|
| |
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6377 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 26 Mai 2010, 22:41 | |
| Am inteles Multumesc pt raspunsuri |
|
| |
ion1982
Numarul mesajelor : 15 Reputatie : 5311 Data de inscriere : 27/05/2010
| Subiect: Intrebare Vin 28 Mai 2010, 10:50 | |
| Am si eu o intrebare despre linia Lotru - Brezoi - Voineasa mai exista? As vrea cand voi avea timp sa fac o expeditie pe aceasta linie dar as vrea niste informatii mai exista linia pana unde se mai circula sau nu se mai circula au circulat calatori ? sau numa marfa Multumesc Mult |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
|
| |
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|