|
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+111David Marius rizelgeorgel2004 ionutz85 mihaiuc Razvan Tudor Nk11 Karl MelecaCristian @ndrey biokosmy alexandruh Vitosa decward frank81 Saruman vanchorusebulgaria puscasu sorinucu razwy Norbi iuli.hard Cobra valibu djdanny 63-1143-5 1nt3rp0l_106 cata rowanberry Adrian78 popandrei10 alinx3330 Boracik diana04 RazvanCFR AlexCta bogdan srl dany90 zenox4500 clauadrian24 saint marian_topy halmarius ionut_te Razvan Marius Iulian cont dezactivat . stoica gheorghe kaan baciulik didinul marcelbanu pannonia express LocoMania The Legend Andrei raoul ludwig87 alexg stakee Mihay VeV FeroFan97 iuliana cont inactiv Vlad12 ion1982 060-EA078 Lde 2100 Caravelle_Zg IonutChircu jionutz Axwell21 Costin.H myster2008 alex.alexus.tm ionutz72 Traveller g.popovici srazvi AMX 97-0548-4 PrisecaruFlorin stinky George2210 dan ciprian cristi CFR vrabieionut stegaru 43.309 Nesebar mureseanu_976 marius_catalin84 membru inactiv lovekomotive tacc400 IonutCFR2009 Amiralul pisti91 KQQ mtk mardaryroby Codrut1985 Vlad Ionutz kristi kkk MariusM DonVILLy cortexedge cristi ar mariuskl tudor_vl COSTACHE MIHAIL 115 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
tudor_vl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 447 Varsta : 34 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6291 Data de inscriere : 04/05/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 13 Aug 2009, 14:59 | |
| - MariusM a scris:
- Foarte posibil să fie un 19-56.
Ateliere CFR Grivita SA Bucuresti La aceasta societate vor fi reconstruite trei tipuri de vagoane: compartimentat de clasa a II-a seria 2055, vagon CLUB de clasa I seria 1956 si restaurant seria 8842. Vagonul de clasa a II-a seria 2055 va dispune de: zece compartimente cu sase locuri individuale, pereti interiori modulari din poliester armat cu fibra de sticla (PAFS), ferestre noi, cu rama de aluminiu vopsita, instalatie de sonorizare, sursa statica de alimentare cu energie electrica si covor de linoleum antiuzura. Usile de acces vor fi prevazute cu inchidere automata si blocare la viteze peste 5 km/h, iar cele de intercomunicatie, actionate electropneumatic. Cabina de toaleta modulara din PAFS este dotata la nivelul standardelor actuale. Vagonul “CLUB” de clasa I seria 1956 are o amenajare tip salon: scaune individuale dispuse in perechi, in dreptul ferestrelor, mese pliante oferind acces tuturor calatorilor, instalatie de aer conditionat, pereti laterali interiori modulari din poliester armat cu fibra de sticla (PAFS), covor de linoleum antiuzura, ferestre noi, cu rama din aluminiu vopsita, instalatie de sonorizare si sursa statica de alimentare cu energie electrica. De asemenea, usile de acces sunt prevazute cu inchidere automata si blocare la viteze peste 5 km/h, iar cele de intercomunicatie actionate electropneumatic. De mentionat este faptul ca acest tip de vagon este dotat cu prize de 220 V/50 Hz pentru PC-uri de tip laptop sau notebook. Bineinteles, amintim si de cabinele de toaleta modulara din PAFS, utilate la nivelul standardelor actuale.
JF nr.10/1999 M-am uitat la imagini si, intr-adevar, este un 19-56. Multumesc, Marius. Am facut modificarea in reportaj. |
| | | tudor_vl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 447 Varsta : 34 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6291 Data de inscriere : 04/05/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 16 Aug 2009, 19:38 | |
| Buna seara. Am iarasi o nelamurire Pot sa imi iau bilet dus-intors daca la dus schimb trenul? La intoarcere vin cu tren direct dar la dus fac un schimb. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15503 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 16 Aug 2009, 19:52 | |
| - tudor_vl a scris:
- Buna seara. Am iarasi o nelamurire Pot sa imi iau bilet dus-intors daca la dus schimb trenul? La intoarcere vin cu tren direct dar la dus fac un schimb.
Da. Se poate. Daca trenurile sunt de rang superior, vei plati cate 2,4 lei pentru tichetul de rezervare a locurilor. Biletul dus-intors este valabil 20 de zile. La intoarcere trebuie sa treci pe la casa de bilete. Iti va viza biletul. Daca trenul este de rang superior, va trebui sa mai dai inca 2,4 lei pentru tichetul de rezervare a locurilor.De asemeni se poate face si intrerupere cu biletul dus-intors. |
| | | tudor_vl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 447 Varsta : 34 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6291 Data de inscriere : 04/05/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 16 Aug 2009, 19:56 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- Da. Se poate. Daca trenurile sunt de rang superior, vei plati cate 2,4 lei pentru tichetul de rezervare a locurilor. Biletul dus-intors este valabil 20 de zile. La intoarcere trebuie sa treci pe la casa de bilete. Iti va viza biletul. Daca trenul este de rang superior, va trebui sa mai dai inca 2,4 lei pentru tichetul de rezervare a locurilor.De asemeni se poate face si intrerupere cu biletul dus-intors.
Trenul este de rang inferior, adica personal. La personal sunt aceleasi conditii? Nu cred ca mai trebuie sa trec pe la casa de bilete sa imi vizeze biletul pentru ca ma intorc in aceeasi zi. Bineinteles, asta daca precizez la casa data la care ma intorc. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15503 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 16 Aug 2009, 20:14 | |
| Chiar daca te intorci in aceeasi zi, chiar daca pe bilet este specificata ziua de intoarcere, tot trebuie sa treci pe la casa de bilete. Iti va pune o viza, si se va trece cu pixul data si nr. trenului. Este foarte important acest aspect. Si eu cumpar bilete dus-intors si este importanta viza. Altfel s-ar putea sa ai probleme. Cei de la CFR vor spune ca te poti intoarce de 2 ori inapoi cu acelasi bilet daca nu este vizat la casa la intoarcere. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15503 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 16 Aug 2009, 20:27 | |
| Eu ori de cate ori cumpar bilet dus-intors, cer sa imi puna ultima zi a valabilitatii biletului, adica a 20-a zi, pentru ca ma pot intoarce in orice perioada. Daca ma razgandesc si ma intorc mai tarziu decat am cerut sa imi puna pe bilet, acesta nu mai este valabil.Iata un bilet . Si iata si viza pusa pe verso, in Gara de Nord, precum si nr. trenului si data scrise cu pixul.Daca esti student si ai reducere 50 %, mai bine foloseste reducerea aceea.Te costa mai ieftin . Pentru ca o singura reducere se poate face pe un bilet. Nu merg mai multe reduceri. |
| | | Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7935 Data de inscriere : 16/04/2009
| | | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13805 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 17 Aug 2009, 19:57 | |
| Indicatorul din imagine se numeste indicator de declivitate. Cu rosu este marimea pantei/rampei iar cu negru lungimea pantei/rampei. In acest caz linia coboara cu 10mm/m, deci 34 metri in total (10mm/m x 3400m = 34000mm = 34m) (sper ca nu m-am inselat) |
| | | Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7935 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 17 Aug 2009, 21:26 | |
| Hmmm..multumesc mult pentru raspuns..Faptul interesant e ca destul de dese sunt aceste indicatoare...Adica vreau sa spun ca daca acolo scria 3400 cu 10 asta ar trebui sa insemne ca in 3400 de metri nu ar trebui sa fie alt indicator..si erau cam dese... |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13805 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 17 Aug 2009, 22:37 | |
| In acest caz asa este, in 3400 metri nu ar trebui sa mai existe alt indicator. in unele locuri sunt mai dese deoarece distanta in care panta/rampa este constanta, este mai mica. |
| | | Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7935 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 19 Aug 2009, 06:11 | |
| As vrea sa va intreb ceva, o curiozitate de a mea, legata de nefericitul accident de acum cateva zile in care au murit 14 oameni. Pe toate posturile acesta este clasificat ca si "accident feroviar"...Parca nu suna prea bine, trenul si pasagerii nu au avut nicio zgarietura, si in plus vina a apartinut exclusiv soferului...Voi ce ziceti? asa e firesc sa sie clasificat ?? |
| | | cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9359 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 19 Aug 2009, 08:33 | |
| Ar trebui redenumit accident" rutiero-feroviar" ... |
| | | Codrut1985 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 419 Varsta : 39 Localizare : Oradea Reputatie : 6225 Data de inscriere : 21/05/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 19 Aug 2009, 09:09 | |
| Salut! Parerea mea e ca un accident feroviar este atunci cand in eveniment sunt implicate exclusiv vehicule feroviare (locomotive, trenuri, drezine, etc etc)...Acest eveniment ramane totusi un accident de circulatie, doarece, asa cum ai spus si tu, vina este exclusiv a soferului care nu s-a asigurat la trecerea la nivel cu o cale ferata...Am observat si ca, pe posturile TV este clasificat ca o catastrofa feroviara, dat fiinnd numarul mare de victime implicate...Daca numarul victimelor era mai mic, atunci nu ramanea decat un banal accident, la fel cum au fost multe altele care s-au intamplat tot datorita lipsei de atentie a soferilor care ignora indicatoarele amplasate la trecerile de nivel... |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15503 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 19 Aug 2009, 09:54 | |
| Si eu am fost intrigat de acest fapt. De cand s-a intamplat acest nefericit caz, de fiecare data la tv am auzit expresia "accident feroviar", deloc potrivita , intrucat accidentul s-a produs din cauza soferului, iar mortii sunt tot cei care foloseau microbuzul. Cred ca s-au luat unii dupa altii, acesti minunati reporteri care de fiecare data dau o interpretare lucrurilor dupa cum li se soptesc la urechi.
Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Mier 19 Aug 2009, 14:26, editata de 1 ori |
| | | mardaryroby V.I.P Member
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 46 Localizare : Iasi, Romania Reputatie : 6216 Data de inscriere : 21/08/2008
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 19 Aug 2009, 12:35 | |
| "TRAGEDIE FEROVIARA", "ACCIDENT FEROVIAR", "UCISI DE TREN"... sunt cateva dintre titlurile aberante din massmedia romaneasca care sunt in cautare de rating, de audienta. Si ei stiu ca nu este corecta o astfel de formulare de titlu, fiti sigur. Intr-adevar, accident feroviar este acel accident in care sunt implicate doar vehiculele feroviare. In cazul accidentelor la trecerea la nivel cu calea ferata, putem spune simplu: accident la trecerea la nivel cu calea ferata. Si de fiecare data, vinovatii sunt cei din vehiculele rutiere. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
| | | | INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |