|
| Locomotive Softronic Phoenix | |
|
+112lifetec donpetru razvan22 Bogdan-Razvan Radu.B Balto Teodor florin.lifticariu Raduku09 Florin C Warrior12 Kriszti219 Gabry Gabriel kasapis2007 Cont dezactivat alekx017 halmarius @ndrey NicuS KOSTYK Adirmvl allred DPS ravers75 Vlad popovici ORWO Alex Avram electrica912 buldozer2 mishu88 M.I.C.I. 060-EA078 Grigor Katalin4653 DUAL andreiutzu Dr2005 ATM Marius Iulian AndiCFR Costin.H Denis Tm! Adisoft1991s nenuandrei AndreiCfr bostanescu gigel 040EC100 AlexD Vitosa redeme REGIOTRANS12 AndreiCFRBucuresti Criss Ciuc Marius LanceR Axwell21 Stefan Stanescu Bogdan-CFR VeV myster2008 TVlad LokoZEN Nk11 63-1143-5 membru inactiv iuli.hard yoyoyonutz99 19jimmy84 stefan_br spsdc7 Scoop Cobra Adrian78 SULZERUL 0733 Nesebar electrica675 kaan IonutChircu Iasmin didinul cont dezactivat . ANDU2100HP The Legend AlexCta decward Marian Andrei Mircea Hirjau giltist mureseanu_976 Stratan-Tttggvv laur 133 stakee Cito lovekomotive Silver cont inactiv cortexedge AMX 97-0548-4 Razvan srazvi Mihai-Aurel AceKine didi Hurricane stinky ultras maus5 vrabieionut pisti91 Lde 2100 COSTACHE MIHAIL 116 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Dum 27 Mai 2012, 20:07 | |
| Personal mi-as dori pentru CFRCalatori macar vreo 20 de bucati in special pentru trenurile de lung parcurs , nu trebuie sa ne prostim ca ungurii sau polonezii sa dam banii pe Taurus-uri scumpe si grele ... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Dum 27 Mai 2012, 20:11 | |
| Taurusurile sunt oricum, numai grele nu... hardughia de la Softronic are 120t, eventual 126t dacă pui şi balast. Taurusul are vreo 80t... şi trage la fel de mult ca Phoenix-ul ) _________________ :TTT:
|
| | | andreiutzu
Numarul mesajelor : 168 Reputatie : 5119 Data de inscriere : 05/05/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Dum 27 Mai 2012, 20:12 | |
| 20 de locomotive noi? pentru ce? poate pentru niste comisioane pentru un anumit partid...daca infrastructura era pusa la punct ok, dar asa mai bine baga banii aia in linii decat in locomotive sau vagoane! |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Dum 27 Mai 2012, 20:19 | |
| - andreiutzu a scris:
- 20 de locomotive noi? pentru ce? poate pentru niste comisioane pentru un anumit partid...daca infrastructura era pusa la punct ok, dar asa mai bine baga banii aia in linii decat in locomotive sau vagoane!
Andreiutzu , faptul ca infrastructura nu are bani nu are legatura cu materialul rulant si nici invers . CFRCalatori si CFRInfrastructura sunt doua companii separate cu bugete proprii si cheltuieli proprii iar pe viitor oricum achizitia de material rulant este subventionata masiv de U.E. . CFRCalatori trebuie doar sa aiba un bilant bunicel pentru a reannoi parcul feroviar . |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Dum 27 Mai 2012, 21:04 | |
| - popovici a scris:
- Personal mi-as dori pentru CFRCalatori macar vreo 20 de bucati in special pentru trenurile de lung parcurs , nu trebuie sa ne prostim ca ungurii sau polonezii sa dam banii pe Taurus-uri scumpe si grele ...
Nu exista locomotiva usoara, toate locomotivele indiferent ca sunt Softronic(126t => 21t/osie si ma refer si la cele de marfa si cele de calatori tot 126t au) sau Taurus/Traxx/Skoda tot 20-21-22tone/osie au fie ele Bo'Bo' sau Co'Co'...Traxxul de marfa are 22t/osie din cate stiu iar noul Taurus de marfa care va aparea in viitor am inteles ca bate spre 23t/osie. Automotoare electrice ne trebuie noua nu locomotive care au zilele numarate la transportul de calatori. |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11401 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Dum 27 Mai 2012, 21:13 | |
| 91-53-0-473-003-8,sosita de la Galati 91-53-0-473-004-6,cu 1682 Gara de Nord, 27.05.2012 |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Dum 27 Mai 2012, 21:17 | |
| Subscriu lui AlexD.. decat sa dai 4 milioane de euro pe 1 locomotiva noua .. scoti EC urile de la conservare,le refaci le pui pe trenurile internationale .. gen ISTER Muntenia,trenurile de pe M800,M900 cele de Craiova,si la vaca cu 2,3 iezi bagi rama.Evident ca sunt trenuri care au nevoie de EA .. cum e 1661,1621,1823,pana la TG JIu,etc.Pe Regionala Timisoara,la Simeria se practica EC+1 vagon , sau EA+2 vagoane cum veneau la Hunedoara.. si apoi ne intrebam : "DE CE NU I RENTABIL? :shock: " . Daca ne dadeau si noua la Simeria niste rame cum au fost date la Teius ,ce bine era,dar e 1 si culmea face ARad-Simeria,si e plina ochi .. in loc sa bage acolo 4 vagoane si un EC. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Dum 27 Mai 2012, 21:45 | |
| @DUAL Pai astea mai sunt existente si conservate sau defecte, nemodernizate zic: la calatori: EC 015, 054, 074, 083, 096, 101, 118, 119, 123 iar la marfa EC 024, 047, 063, 067, 076, 089, 093, 109, 110 plecata maine intra la IRLU Buzau deci tot clasica ramane, 114, dar stai asa ca-mi sar simerienii in cap se stiu ei . Revenind la discutie sa puna naiba mana sa construiasca altele de la zero ca e nevoie mare de ele, apoi daca ajung eu Ministru la Transporturi primul lucru care-l fac ii bag la puscarie pe aia care au dat ordinul asta sa le taie, dau afara incompetentii, aduc fonduri europene sa construiesc alte EC-uri, achizitionarea de rame electrice si automotoare la prima mana si nu stifturi deastea frantuzesti, reviziile la zi, refacerea infrastructurii, mersul trenurilor de calatori ca e facut ca |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Dum 27 Mai 2012, 22:05 | |
| - AlexD a scris:
Automotoare electrice ne trebuie noua nu locomotive care au zilele numarate la transportul de calatori. Pentru trenuri de lung parcurs gen Constanta(Bucuresti) - Oradea , Arad , Timisoara , Suceava , Cluj- Napoca ramele electrice nu sunt in nici un caz o solutie pentru ceea ce priveste situatia feroviara pe ansamblu in care se afla Romania . Sunt 3 argumente importante pe care le aduc : -raportul numar de calatori - pret de achizitie defavorabil ramelor electrice -confortul net favorabil garniturilor clasice -flota de locomotive deja existenta Poti insa sa faci ceea ce fac altii de ceva timp , adica sa trimiti trenuri lungi in compunere clasica la ore de varf iar la ore normale sa trimiti si ceva rame electrice si vezi ce iese . Curatenia trebuie inceputa mai intai de toate la trenurile regio si de mediu parcurs , dar si aici vor ramane pe rutele aglomerate si sau mai bine zis preponderent aglomerate garnituri clasice . |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Dum 27 Mai 2012, 22:39 | |
| Sa facem un exercitiu de imaginatie, daca VT 624 ar fi electric, la 246 de locuri cat are o rama. acestea ar inlocui fara probleme 90% din trenurile pe relatiile: Buc-CT Buc-Craiova Buc-BV Buc-Focsani Cuplate cate 2 la capacitatea de 500 locuri pe distante pana in 250km ar fi minunate. Iar costurile infinit mai mici decat daca s-ar utiliza EA+3-4 vagoane. Si sa nu uitam sarcina pe osie de 12 tone in medie la un automotor e 'parfum' pentru infrastructura. Pe distante mai lungi si eu cred ca vagoanele clasice sunt baza.
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Dum 27 Mai 2012, 22:46 | |
| Pai da .. sunt suficiente ... eventual s-ar putea realiza un troc intre Calatori si Marfa .. ca EC urile la marfa sunt folosite doar pe Petrosani .. in restu nu le-am vazut la lucru,decat cu exceptii .... date 2 EC uri de la Marfa pe 1 EA cls 40 de la calatori.Si impaci si capra si varza... sau 3 EC uri pe 2 EA uri ... trenurile care ar avea nevoie de EC Trainus,Cris,Mures,Panonia,Transilvania,Ister,momentan Muntenia,521,1844,1623,1590,1552,1595,tot ce e acum pe M800 Buc-CT(fara 1821,1631..),si ar mai fi cateva.Astea le-am scris la graba,sa facem exact o socoteala. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Dum 27 Mai 2012, 22:58 | |
| - AlexD a scris:
- Sa facem un exercitiu de imaginatie, daca VT 624 ar fi electric, la 246 de locuri cat are o rama. acestea ar inlocui fara probleme 90% din trenurile pe relatiile:
Buc-CT Buc-Craiova Buc-BV Buc-Focsani Cuplate cate 2 la capacitatea de 500 locuri pe distante pana in 250km ar fi minunate. Iar costurile infinit mai mici decat daca s-ar utiliza EA+3-4 vagoane. Si sa nu uitam sarcina pe osie de 12 tone in medie la un automotor e 'parfum' pentru infrastructura. Pe distante mai lungi si eu cred ca vagoanele clasice sunt baza.
Da , cu precizarea ca eu personal vad totusi rame electrice noi si nu second pentru rang minimum IR pe rute serioase cum sunt si cele citate de tine , nu mai zic ca si regio expres cand vor apare ar trebui tot noi si viteza constructiva 160 . Si asta cu exceptia trenurilor de sezon Bucuresti- Constanta care ar trebui sa fie compuse in majoritate tot din garnituri clasice , ramele electrice avand in general marele dezavantaj al depozitarii bagajelor dar si al scaunelor incomode . Personal am fost si cu ICE , si cu Pendolino dar si cu TGV dar cel mai parfum este in Railjet unde confortul este excelent , dupa care urmeaza confortul din TGV care este O.K. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Dum 27 Mai 2012, 23:02 | |
| - popovici a scris:
Da , cu precizarea ca eu personal vad totusi rame electrice noi Eu ma gandeam la Softronic Hyperion EMU am spus gen VT doar ca idee/nr de locuri. Viteza maxima de 140km/h cred ca e mai mult decat suficienta inca 10 ani de acum incolo. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Dum 27 Mai 2012, 23:10 | |
| - AlexD a scris:
- popovici a scris:
Da , cu precizarea ca eu personal vad totusi rame electrice noi Eu ma gandeam la Softronic Hyperion EMU am spus gen VT doar ca idee/nr de locuri. Viteza maxima de 140km/h cred ca e mai mult decat suficienta inca 10 ani de acum incolo. Softronic Hyperion EMU Pai nu sunt de 160 ? Eu zic sa le luam din start cu 160 ca oricum le bagam la inceput pe IC |
| | | andreiutzu
Numarul mesajelor : 168 Reputatie : 5119 Data de inscriere : 05/05/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Dum 27 Mai 2012, 23:34 | |
| - AlexD a scris:
- popovici a scris:
Da , cu precizarea ca eu personal vad totusi rame electrice noi Eu ma gandeam la Softronic Hyperion EMU am spus gen VT doar ca idee/nr de locuri. Viteza maxima de 140km/h cred ca e mai mult decat suficienta inca 10 ani de acum incolo. crezi ca traim de ajuns incat sa vedem asa ceva scos din statia de betoane de cei de la softronic? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix | |
| |
| | | | Locomotive Softronic Phoenix | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |