|
| Automotoare DESIRO | |
|
+86ldh80 Mihay Bogdan Razvan Theo A. cristi ar Mihai Nicolae george.of.314 Luca tgv Vale_ntin Andrei Andras Nk11 ets2oltromânia vatmanul IonutCFR2009 AndiCFR kasapis2007 ALEXCFR Katalyn Lineus646 Jurnal Feroviar lifetec rich1974 deconectat alexul razvan22 AndreiCFRBucuresti DB Robert alinutz23 Simply18 Sabik Dionis buldozer2 pisti91 TonyCFR IonutChircu nenuandrei decward AeroX tcm mielutu zburator didinul marius_catalin84 cristy79 dan tm c o r v i n daniel_c 19jimmy84 Norbi LanceR lapsanszkitamas TEE601 Vitosa bubu Adisoft1991s 63-1143-5 ako.ans Raduku09 Bobby_TM adrian.vidican.9 Razvan Tudor Desiro256 Spartan1948 Gabry Gabriel electrica912 Cont.dezactivat mishu88 redeme DanyCfrPascani cfr500 ANDU2100HP Dutzu allred Lafont COSTACHE MIHAIL Dr2005 MariusM membru dezactivat , AlexD stefanb.steff @ndrey DUAL Nesebar Adrian78 Adirmvl Teodor Andrey_tm 90 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Joi 26 Dec 2013, 22:40 | |
| Erau bune o pereche de trenuri Iasi-Putna cu automotor pentru Botosani dar nu o sa mai fie niciodata posibil asa ceva.. Ma gandeam si la varianta cu 3 automotoare unul pentru Vatra Dornei dar e distanta cam mare pana acolo poate daca ar fi varianta de 72 de locuri |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Joi 26 Dec 2013, 22:48 | |
| - redeme a scris:
- Unul a rămas odată jumătate de oră peste macaze la ieșirea din Iași, apoi a mai stat și în Nicolina aproape o oră, până l-a dat defect definitiv (e vorba de motorul 2062, iar problema era la calculator; după o vizită la depou s-a remediat și încă circulă momentan
O mica paranteza, daca mecanicul a intampinat probleme cu calculatorul, nu a " dat jos " ZSG-ul si a mers in regim de avarie cu ajutorul butonului " mers remorcat " ? Din cate stiu cam asta e tot ce poti sa-i faci cand e vorba de calculator, dar de mers ar fi trebuit sa mearga. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Joi 26 Dec 2013, 22:53 | |
| De la Nicolina avea de urcat si daca se defecta mai departe era si mai rau |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Joi 26 Dec 2013, 22:59 | |
| Suceava e plină de 700 şi 900. Ce fac cu ele? Le ţin de mobilă? _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Joi 26 Dec 2013, 23:11 | |
| Numai de muzeu is bune sau de plimbat niste turisti/pasionati inraiti |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Joi 26 Dec 2013, 23:23 | |
| A circulat acum câțiva ani RM Iași - Vatra Dornei Băi.. Am mers și eu cu el, era din cel cu 72 de locuri, și atunci mi s-a părut confortabilă călătoria, atât la dus, cât și la întors.
-- Din păcate nu știu ce a făcut mecanicul, fiindcă nu eram în tren, ăsta e defectul declarat de el... Mai pendulase 2 perechi pe Ungheni Prut înainte și acum tot acolo mergea. A plecat normal din gară, apoi a oprit foarte „frumos” peste macaze (de nu se mai putea ieși spre Nicolina decât de la linia 1A sau din Mărfuri), l-a dat defect, după a anulat cererea pentru mijloc de ajutor și a mers până la Nicolina, unde a stat mult, a încercat să plece, dar în cele din urmă operatorul a anulat trenul și RCT a dispus întoarcerea automotorului la depou, iar călătorii (toți navetiști cu abonamente, cel mai probabil) au rămas pentru următorul tren (care oricum e cel mai folosit, cu el făcând naveta și vameșii de la Ungheni).
Din cauza lui a întârziat un Regio spre Bârlad cam 3-5 minute și un tren de marfă vreo 45 minute. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Vin 27 Dec 2013, 00:39 | |
| Malaxele 78, daca ar fi avut parte de scaune, nu de ligheane , daca li s-ar fi pus niste garnituri la geamuri ca sa fie izolat interiorul de exterior si inca vreo cateva chestii marunte ar putea sa circule in continuare fara probleme. Mi se par mai bune decat ramele electrice de la CFR, spre exemplu. Sa fim cin-urile privatilor au chiar si 50 de ani, dar au interioare de bun simt. Dar deh, multora le put numai unele lucruri...
E maricica distanta de la Iasi la Vatra (254 km). Dar: Iasi-Galati - 255, Valcea-Bucuresti - 276, Valcea-Cluj 297, Bucuresti-Tulcea - 334, Cluj-Oradea-Timisoara, aici ma refer la fostele IC-uri, 330 de km, Craiova-Brasov - 335. Comparativ cu alte trenuri compuse din Desiro e mai mult decat ok. Sigur, pentru calatori e de preferat sa fie AM-uri cu fotolii. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Vin 27 Dec 2013, 11:17 | |
| In Franta chiar au fotolii in ele http://www.railfaneurope.net/pix_frameset.html |
| | | mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6957 Data de inscriere : 12/02/2009
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Sam 28 Dec 2013, 10:50 | |
| Săgeata Albastră, tren defect, salvată de o locomotivă clasică13 august 2009 -=- Locomotivă de ajutor pentru Săgeata AlbastrăCu ocazia acestei întâmplări nefericite care s-a întâmplat la Fălticeni prin 2009, am ocazia să menționez despre aparatul de legare, tracțiune și ciocnire de la Săgeata Albastră. Aceste funcții pot fi îndeplinite separat, cum este, de exemplu, la locomotiva diesel-electrică 060-DA, unde avem cuplă de legare, aparatul de tracțiune și tampoanele propriu-zise. Pe de altă parte, toate acestea pot fi reunite și într-un singur aparat, montat în mijlocul traversei frontale și numit aparat central de tracțiune și ciocnire.
”Săgeata Albastră”, așa cum este ea denumită popular în România, este un automotor fabricat de Siemens, face parte din conceptul Desiro și are nume de cod VT 642. Aceste automotoare pot circula în număr de maxim 3 unități legate una de cealaltă. Și acum ajungem la partea care ne interesează și se leagă de evenimentul fotografiat mai jos: cupla de legare. Este de tip Scharfenberg. Această cuplă asigură conectarea mecanică, electrică și pneumatică între două unități de același tip.Locomotiva diesel-electrică de ajutor pentru Săgeata AlbastrăCuplă de ajutor pentru cupla Scharfenberg (Schaku) Dar ce te faci când, de exemplu, apare o defecțiune neprevăzută și nu există prin apropiere un alt automotor, de același tip, pentru a ”salva” trenul defect? Ei bine, cei de la Siemens au echipat automotoarele Desiro cu o cuplă de trecere care se montează pe cârligul vehiculului ”salvator”, asigurând astfel cuplarea mecanică și pneumatică. La acest tip de acțiune am fost martor în acea zi de august, în timp ce îl ajutam pe tatăl meu la construcția unei case de vacanță. Știind că traficul de pasageri este asigurat de Săgeata Albastră, am auzit totuși un fluier de Sulzer în gara Fălticeni. Mirat și neîncrezător în propriile simțuri, am fugit spre gară și acolo… ce să vezi? O ”Săgeata Albastră” defectă, salvată de locomotiva diesel-electrică. Strada Matei Millo Vedere laterală cu locomotiva CFR Marfă 60-1337-9 Automotorul Săgeata Albastră no. 2055 LDE 2100 CP, no. 60-1337-9 Săgeata Albastră versus Locomotiva Diesel-Electrică Detaliu cuplă de ajutor montată pe cârligul locomotivei Locomotivă de ajutor pentru Săgeata Albastră în Fălticeni Gara Fălticeni Bibliografie : 1. Popa Gabriel, ”Structuri portante pentru vehicule feroviare”, Editura MatrixRom, 2005, București 2. Manual Mecanic Desiro, via scribd.com |
| | | Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6029 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Joi 02 Ian 2014, 22:38 | |
| |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Mar 07 Ian 2014, 22:04 | |
| http://adevarul.ro/economie/afaceri/de-intarzie-reparatiile-sageata-albastra-1_52a4bbf6c7b855ff568d980b/index.html |
| | | Cont.dezactivat
Numarul mesajelor : 1236 Reputatie : 5470 Data de inscriere : 20/05/2013
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Vin 17 Ian 2014, 16:28 | |
| Poate sa imi spuna si mie cineva pe ce trenuri din Iasi gasesc Desiro? Multumesc anticipat! |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6453 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Vin 17 Ian 2014, 19:56 | |
| R 6402/6401 Iasi Barlad Iasi, cursele spre Ungheni Prut ,si Ir spre sau de la Galati. |
| | | Cont.dezactivat
Numarul mesajelor : 1236 Reputatie : 5470 Data de inscriere : 20/05/2013
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Vin 17 Ian 2014, 20:01 | |
| |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Sam 25 Ian 2014, 18:16 | |
| IR 1737. ( Rimnicu - Vilcea - Cluj-Napoca ) AM 2112. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO | |
| |
| | | | Automotoare DESIRO | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |