|
| Automotoare DESIRO | |
|
+86ldh80 Mihay Bogdan Razvan Theo A. cristi ar Mihai Nicolae george.of.314 Luca tgv Vale_ntin Andrei Andras Nk11 ets2oltromânia vatmanul IonutCFR2009 AndiCFR kasapis2007 ALEXCFR Katalyn Lineus646 Jurnal Feroviar lifetec rich1974 deconectat alexul razvan22 AndreiCFRBucuresti DB Robert alinutz23 Simply18 Sabik Dionis buldozer2 pisti91 TonyCFR IonutChircu nenuandrei decward AeroX tcm mielutu zburator didinul marius_catalin84 cristy79 dan tm c o r v i n daniel_c 19jimmy84 Norbi LanceR lapsanszkitamas TEE601 Vitosa bubu Adisoft1991s 63-1143-5 ako.ans Raduku09 Bobby_TM adrian.vidican.9 Razvan Tudor Desiro256 Spartan1948 Gabry Gabriel electrica912 Cont.dezactivat mishu88 redeme DanyCfrPascani cfr500 ANDU2100HP Dutzu allred Lafont COSTACHE MIHAIL Dr2005 MariusM membru dezactivat , AlexD stefanb.steff @ndrey DUAL Nesebar Adrian78 Adirmvl Teodor Andrey_tm 90 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Sam 07 Dec 2013, 15:31 | |
| Pai bineinteles ca sunt sensibile, daca majoritatea idiotiilor pun in ele apa in loc de antigel. De aceea se masoara nivelul cu o crenguta, si exemplele pot continua. Filtrele de motorina nu cred ca au fost curatate de mai mult de 2 ori, si de doua ori sunt cazuri particulare. Traseele pentru aerul conditionat sunt pline de jeg, praf, mizerii, normal ca sunt infundate si ca nu dau aer calumea. Compresoarele vai de capul lor si alea. Deci sa inteleg ca inteleptii astia de la CFR vor material rulant care sa mearga constant la aceasi capacitate fara a fi intretinut ? Nu se poate. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Sam 07 Dec 2013, 15:45 | |
| Frate, astia il intreaba pe Necolaiciuc de... orice?! Oricum, superb ce povestesc astia. Boul ala cu microfon nu pare sa gandeasca prea mult: "te zgaltaie ca sint vechi". Teodor, problema e ca astea nu prea dau caldura. Multi oameni se vaita de asta. |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Sam 07 Dec 2013, 15:57 | |
| Adi, acum depinde. Totul depinde de starea tehnica in care se afla. Asta-iarna cand asteptam in Piatra Olt IR-ul sa ma intorc la Vilcea, nu imi mai simteam mainiile si picioarele de frig. Dupa ce m-am urcat in Sageata in 2 - 3 minute maxim imi revenisem, deci acel automotor functiona bine, spre surprinderea mea. Incalzirea se face pe baza de apa fierbinte, cum e si la calorifere defapt. Acum ca respectivele conducte ingheata sau nu sunt curatate cum trebuie, acesti factori fii sigur ca infulenteaza. |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Sam 07 Dec 2013, 16:01 | |
| Atata la Desiro cat si la EGM, Caterpilar/MTU,daca nu se respecta adliteram ce scrie in cartile tehnice degeaba se modernizeaza, se cumpara s.a.m.d. ele vor tine exact pana la prima revizie si dupa la fier vechi... ,asa sunt construite nus ca dizelu' sau h-u' sa mergara cu ulei de 20 de ani filtrat de 100 de ori !!! Incalzirea la Desiro se face cu aer cald de la calorifere prin care trece lichidul de racire MD,dar sa stiti ca si simplul fapt ca se foloseste ca agent de racire apa si nu antigel dauneaza considerabil si motorului diesel, dar si la incalzirea salonui, doarece raportul de rtansfer de caldura md/apa/aer este cu totul altul fata de raportul md/antigel/aer!
|
| | | stefanb.steff
Numarul mesajelor : 69 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti/ Tg Neamt Reputatie : 4772 Data de inscriere : 09/01/2012
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Lun 09 Dec 2013, 00:14 | |
| - andrey_tm a scris:
- Cine va repara automotoarele Desiro?
http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/automotoarele-desiro-cine-le-va-repara.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Noutati-Feroviare+%28Noutati+feroviare%29 se pare ca GFR-ul se va ocupa de reparatia lor. am trecut azi cu 1752 prin Pascani si erau vreo 3 Desiro in curtea GFR. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Lun 09 Dec 2013, 09:13 | |
| De ce sa se ocupe GFR ce experienta au?Iara mi se pare ca se incearca o pleasca politica ce naiba doar la anul is alegeri.. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Lun 09 Dec 2013, 09:20 | |
| Nu mi se pare mare inginerie sa schimbi niste bandaje, alte 'probleme' nu au acele desirouri. La siemens numai vopseaua are 12 ani garantie, partea mecanica nu se strica atat de usor chiar si cu bataia de joc administrata in RO rezista bine. |
| | | membru dezactivat , User Dezactivat
Numarul mesajelor : 598 Varsta : 33 Localizare : Bacau Reputatie : 4973 Data de inscriere : 30/11/2012
| Subiect: Automotoare DESIRO Lun 09 Dec 2013, 10:59 | |
| Osiile nu-s asa usor de bandajat din cauza constructiva, ca asa se puteau bandaja in majoritatea punctelor de reparatii din tara care dispun de aparatura pentru bandajarea osiilor, sau a rotilor de osie? Care-i cea mai corecta exprimare? Apoi de ce sa se ocupe GFR-ul cand si la locomotive is aproximativ....total varza? Apoi am auzit in reportaj, Astra Arad a construit aceaste "sageti albastre". Ei pe naiba...nu cumva doar le-au ansamblat? astia ce experienta au, doar de ansamblare? Cred ca cel mai plauzibil ar fi sa se ocupe cei de la Alstom, probabil cu o tenologie mai avansata ar putea sa se ocupe de osiile problematice, totusi nu cred ca aia de la Alstom, si ma refer la intregul concern, nu-s chiar terchea berchea cum sunt multe firme de "reparatii" de la noi din tara. Ieri/alaltaieri ma uitam la niste vagoane iesite de la remar pascani, mai exact un 26-16 si un 36-16 cu statia Tg Jiu, cica reparate, in afara de boghiurile care erau revizuite corect si se prezentau foarte bine, 26-16-le era spalat si peticit pe alocuri si 36-16 chipurile vopsit....atentie....exact cum se face in majoritatea locurilor, sigla cfr calatori era izolata si in vopseaua veche. Astia vreti sa repare si sagetile albastre, niste carpaci? |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8340 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Lun 09 Dec 2013, 12:32 | |
| - glontz_21 a scris:
- Osiile nu-s asa usor de bandajat din cauza constructiva, ca asa se puteau bandaja in majoritatea punctelor de reparatii din tara care dispun de aparatura pentru bandajarea osiilor, sau a rotilor de osie? Care-i cea mai corecta exprimare?
Strunjirea bandajelor roților. |
| | | membru dezactivat , User Dezactivat
Numarul mesajelor : 598 Varsta : 33 Localizare : Bacau Reputatie : 4973 Data de inscriere : 30/11/2012
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Lun 09 Dec 2013, 15:59 | |
| Pana la strunjirea bandajelor mai e si bandajarea, aia cine o face? Vezi ca osiile de la desiro sunt monobloc, astea cum le bandajezi? Strunjirea o faci pe strung ca la orice alt vehicul feroviar, cei de la CTF aveau strung, pana si la Bacau la depou, sau ex-depou ca a fost retrogradat, si aici avem strung si vin locomotive destule aici la strung, deci nu strungul e problema, si bandajarea osiilor, care vezi Doamne, sunt monobloc. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Lun 09 Dec 2013, 19:25 | |
| N-ai ce să bandajezi, că roţile de Desiro sunt monobloc. Prin urmare, trebuie depresate de pe osie, apoi adusă roata nouă şi presată la loc. Asta necesită nişte prese hidraulice şi standuri speciale. _________________ :TTT:
|
| | | membru dezactivat , User Dezactivat
Numarul mesajelor : 598 Varsta : 33 Localizare : Bacau Reputatie : 4973 Data de inscriere : 30/11/2012
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Lun 09 Dec 2013, 20:09 | |
| - glontz_21 a scris:
- Pana la strunjirea bandajelor mai e si bandajarea, aia cine o face? Vezi ca osiile de la desiro sunt monobloc, astea cum le bandajezi? Strunjirea o faci pe strung ca la orice alt vehicul feroviar, cei de la CTF aveau strung, pana si la Bacau la depou, sau ex-depou ca a fost retrogradat, si aici avem strung si vin locomotive destule aici la strung, deci nu strungul e problema, ci bandajarea osiilor, care vezi Doamne, sunt monobloc.
Corectez asa ca vad ca ati micsorat timpul si la editare care era 24 de ore cu ceva vreme in urma; eu am zis ca din cauza constructiva bandajarea....bla bla bla....e problematica fiind osii monobloc, n-am zis ca se pot bandaja ca daca s-ar fi putut nu stateau trase la gard din cauza uzurii osiilor. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Joi 12 Dec 2013, 14:12 | |
| photo share |
| | | Lafont
Numarul mesajelor : 390 Varsta : 46 Localizare : Ploiesti M300 Reputatie : 5590 Data de inscriere : 02/01/2011
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Sam 14 Dec 2013, 16:23 | |
| |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Sam 14 Dec 2013, 16:40 | |
| Lafont, erai in Pausa-Bucuresti? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO | |
| |
| | | | Automotoare DESIRO | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |