| Material rulant | |
|
+46teoiasi 19jimmy84 baiazid marius664 razvan - trenuri Alex:D Nk11 Ayumi LanceR dragosdimitrescu alex.alexus.tm apmatei Dr2005 IonutCFR2009 Katalyn dan tm decward florin.lifticariu AndiCFR Tomi13leu Jurnal Feroviar ldh80 Adisoft1991s Adirmvl didinul Razvan Tudor Feroviar_18 ALEXCFR TonyGFR mielutu zburator cristy79 Vitosa Nesebar marianS Adrian78 impuls COSTACHE MIHAIL vatmanul Balto ANDU2100HP Andrey_tm lapsanszkitamas Radu DUAL AndreiCFRbv Ionutz 50 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Material rulant Sam 18 Iun 2016, 10:32 | |
| - Nk11 a scris:
- Foarte multe biciclete în IR de la Brașov
Adica fix 5 intr-o zi de week-end deci nimic anormal desi spuneau ca nu pot primi mai mult de 4 dar clientul nostru stapanul nostru si orice leu in plus incasat aduce oarecare liniste in sanul companiei. |
|
| |
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3837 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Material rulant Dum 19 Iun 2016, 09:02 | |
| - cristy79 a scris:
- se mai aude ceva cu cea de-a treia rama?
Se lucreaza, daca vine finantarea in 45 de zile e gata. |
|
| |
Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5384 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: Material rulant Lun 20 Iun 2016, 18:40 | |
| - Katalyn a scris:
- Nk11 a scris:
- Foarte multe biciclete în IR de la Brașov
Adica fix 5 intr-o zi de week-end deci nimic anormal desi spuneau ca nu pot primi mai mult de 4 dar clientul nostru stapanul nostru si orice leu in plus incasat aduce oarecare liniste in sanul companiei.
Nu erau 5, erau 7 că mai erau două la ușă. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Material rulant Joi 30 Iun 2016, 10:47 | |
| Ce a patit tramvaiul Hyperion 2 duminica 26 iunie ??
A plecat cu 143 minute intarziere din Bucuresti Nord spre Constanta dupa ce ca avea stationare de 43 minute in Gara de Nord. La Fetesti a ajuns cu 139 minute intarziere si a mai stationat 2h15' ajungand la Constanta cu 300 minute inatrziere.
Cursa de retur din aceeasi zi a fost anulata mai exact IR 15984 Constanta-Buc.Nord-Craiova dar si a doua zi.
A cata problema e la acest tramvai mai nou decat primul ??
Fanii Softronic/Softrans/Hyperion pot sa doarma linistiti cand CFR Calatori va aduce mult asteptatele trenuri noi o sa se vanda pe o sacosa de cartofi cum s-au mai vandut si alti.
Ce imagine buna si-au facut singuri cu mana lor duminica si luni mai mare rusinea ca un tren nou sa aiba atatea probleme minore sau mai grave intr-un timp atat de scurt.
Dar stiu iar vor aparea vreo 3-4 insi pe aici aparatori din oficiu si avocati pe gratis sa spuna ca x sau y a fost de vina. Cum dracu toate belele se agata numai de RES 002 ?
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Material rulant Joi 30 Iun 2016, 13:15 | |
| Asta se întâmplă când ai absolut totul într-un tren controlat de calculatoare ) _________________ :TTT:
|
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Material rulant Vin 01 Iul 2016, 14:46 | |
| Pai problema nu a aparut la Fetesti sau in Bucuresti Nord ci de la plecare...Deci clar aveau probleme de la inceput , au tinut mortis sa plece trenul deoarece aveau aproape toata rama ocupata...Daca mai aveau o rama de rezerva asa ceva nu se intampla, sau nu cu intarzierile astea...Sa nu uitam ca nici CFR Calatori nu sta pe roze la capitolul mentenanta sau acordarea de garnituri de schimb sau locomotive de ajutor...Si CFR Calatori este o forta fata de restul operatorilor... |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Material rulant Vin 01 Iul 2016, 15:06 | |
| Nu cred ca Softrans va avea vreodata o rama de rezerva. |
|
| |
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11403 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Material rulant Vin 01 Iul 2016, 15:19 | |
| au riscat si n-au castigat... asta e |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Material rulant Vin 01 Iul 2016, 16:55 | |
| Găseau ei o Transmontană prin Softronic. Sau luau EC-ul de Motru până se găsea Transmontana.
Ar putea să facă 2 vagoane, să le ţină rezervă în Softronic. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Material rulant Sam 02 Iul 2016, 09:08 | |
| Doua vagoane cu scaune ca alea de Motru si te-au omorit de la Craiova la Bucuresti. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Material rulant Sam 02 Iul 2016, 11:51 | |
| @Dr2005 pana venea bobicul cu cele 2 vagoane de la Softronic la Bucuresti aveau timp sa returneze bani clatorilor si aia sa plece cu CFR-ul si sa ajunga pe litoral. Asa e cand te grabesti si faci totul praf. Bine ca nu au fonduri pentru al 3-lea tramvai poate vor lucra mai atent la el ca acest tramvai 002 este un esec total la cate probleme a avut de cand a iesit pe portile fabrici. |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| |
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Material rulant Sam 02 Iul 2016, 17:59 | |
| - Dr2005 a scris:
- Găseau ei o Transmontană prin Softronic. Sau luau EC-ul de Motru până se găsea Transmontana.
Ar putea să facă 2 vagoane, să le ţină rezervă în Softronic. Singura solutie in situatia asta ar fi sa aiba o locomotiva de ajutor pe undeva mai aproape de Bucuresti.Dar avand in vedere ca au doar doua destinatii formate pe un anumit tronson dintr-un singur tren(???) nu merita investitia in asa ceva.Si oricum nu ar fi redus din intarziere chiar daca ar fi avut asa ceva... |
|
| |
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3837 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Material rulant Sam 02 Iul 2016, 19:42 | |
| Baieti, ecuatia a fost simpla, RES 002 nu are nici o problema de ordin tehnic. Totul a plecat de la nenorocita de M900, din cauza socurilor mecanice repetate calculatorul nu a mai "vazut" bateriile si a imobilizat rama preventiv. Sunt baterii NiCd de generatie mai noua decat cele de pe RES 001 mult mai sensibile. Din pacate nu s-a putut interveni decat la ST, unde problema s-a remediat in nici 10 minute. Astea sunt EMU de generatie noua, asta e Romania, asta e M900 sau alta magistrala nemodernizata. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Material rulant Sam 02 Iul 2016, 21:40 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
- Baieti, ecuatia a fost simpla, RES 002 nu are nici o problema de ordin tehnic. Totul a plecat de la nenorocita de M900, din cauza socurilor mecanice repetate calculatorul nu a mai "vazut" bateriile si a imobilizat rama preventiv. Sunt baterii NiCd de generatie mai noua decat cele de pe RES 001 mult mai sensibile. Din pacate nu s-a putut interveni decat la ST, unde problema s-a remediat in nici 10 minute.
Astea sunt EMU de generatie noua, asta e Romania, asta e M900 sau alta magistrala nemodernizata. Pai atunci de ce trenul a plecat cu peste 3 ore intarziere din Craiova.Problema cred ca a fost mai grava.Iar pe M900 circula o gramada de trenuri , daca rama lor este sensibila poate ar fi mai bine sa numai circule pe aici.Isi fac cuibusorul in Bucuresti si circula doar spre Constanta si Brasov, daca poate sa ajunga la Brasov ca linia dupa intrarea in Predeal este plina de "socuri" |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Material rulant | |
| |
|
| |
| Material rulant | |
|