| Material rulant | |
|
+46teoiasi 19jimmy84 baiazid marius664 razvan - trenuri Alex:D Nk11 Ayumi LanceR dragosdimitrescu alex.alexus.tm apmatei Dr2005 IonutCFR2009 Katalyn dan tm decward florin.lifticariu AndiCFR Tomi13leu Jurnal Feroviar ldh80 Adisoft1991s Adirmvl didinul Razvan Tudor Feroviar_18 ALEXCFR TonyGFR mielutu zburator cristy79 Vitosa Nesebar marianS Adrian78 impuls COSTACHE MIHAIL vatmanul Balto ANDU2100HP Andrey_tm lapsanszkitamas Radu DUAL AndreiCFRbv Ionutz 50 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8371 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Material rulant Sam 02 Iul 2016, 23:54 | |
| Pana una alta peste un an numarul oamenilor care vor calatori cu ramele Softrans va fi mai mare decat anul acesta. In continua crestere. |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Material rulant Dum 03 Iul 2016, 01:47 | |
| Linia după Predeal e în stare mult mai bună decât Craiova - Videle - București. Nici nu se compară. Defecțiunea putea apărea cu orice AM/ramă de generație nouă. Pe M700 s-au prăjit bobice călite pe liniile românești din cauza problemelor cu catenara (de ex, s-a prăjit o bobică pe neutra de la Plopu în august 2015, motivele nu se cunosc oficial). Nu poți pune trenuri sensibile făcute pentru liniile relativ decente din Occident (care nu prezintă exfolieri sau joante mult peste norme ca la noi) pe șinele noastre; mai acum câteva săptămâni, la Galați am văzut din tren o joantă care, ochiometric, avea cam 2-3 cm; așa ceva ucide un EMU nou. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Material rulant Dum 03 Iul 2016, 02:30 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Linia după Predeal e în stare mult mai bună decât Craiova - Videle - București. Nici nu se compară.
Zici tu? Studiază cu atenţie şina în zona curbelor dintre cele două tuneluri, te vei lua cu mâinile de cap. Deja curbele sunt în colţuri, şina este uzată excesiv (consecinţă a EA-urilor cu boghiu cu 3 osii), traversele de lemn sunt putrezite... Exfolierile alea de pe linia de Craiova, la 100 km/h nu prea le simţi, că de aia ai două etaje de suspensie la tren. Cât despre computere... numai de bine, dar dacă erau atât de sensibile, problema ar fi apărut de mult. De exemplu, la AM900 când s-a ieşit în probe, din cauza suspensiilor proaste se reseta computerul. Dar s-au mai pus nişte bucăţi de cauciuc pe unde trebuie şi s-a remediat problema la tot parcul. La RES002, dacă apărea o astfel de problemă, sigur s-ar fi manifestat de la primele drumuri. În mod sigur rama aia a mai avut alte probleme, ori a fost un ,,fals pozitiv" dat de computer, ori au fost probleme cu suspensia, poate diferenţă prea mare între diametrele cercurilor de rulare de pe o osie. Numai Softronic ştie, dar am impresia că nu ne vor spune vreodată. - mielutu zburator a scris:
- Defecțiunea putea apărea cu orice AM/ramă de generație nouă. Pe M700 s-au prăjit bobice călite pe liniile românești din cauza problemelor cu catenara (de ex, s-a prăjit o bobică pe neutra de la Plopu în august 2015, motivele nu se cunosc oficial).
Păi dacă trece cu pantograful ridicat şi disjunctorul cuplat pe zona neutră, normal că se prăjeşte. - mielutu zburator a scris:
- la Galați am văzut din tren o joantă care, ochiometric, avea cam 2-3 cm; așa ceva ucide un EMU nou.
N-are ce să-ţi ucidă asta, cel mult îţi uzează roţile. _________________ :TTT:
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Material rulant Dum 03 Iul 2016, 02:31 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Pana una alta peste un an numarul oamenilor care vor calatori cu ramele Softrans va fi mai mare decat anul acesta. In continua crestere.
Asta e o tendinţă generală, la toţi operatorii. Nu e meritul Softrans. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Material rulant Dum 03 Iul 2016, 18:05 | |
| @Dr2005 Cu locomotiva clasica (nemodernizata) poti sa treci prin zona neutra cu pantograful ridicat si disjunctorul conectat dar sa duci controlerul pe 0 la fel si serviciile auxiliare si nu se intampla nimic. In cazul relatat de mielutu cine stie ce a fost. Si era bine daca i-am fi aflat si noi nr loco in cauza |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18765 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24345 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Material rulant Dum 03 Iul 2016, 22:52 | |
| - Vitosa a scris:
- @Dr2005
Cu locomotiva clasica (nemodernizata) poti sa treci prin zona neutra cu pantograful ridicat si disjunctorul conectat dar sa duci controlerul pe 0 la fel si serviciile auxiliare si nu se intampla nimic. In cazul relatat de mielutu cine stie ce a fost. Si era bine daca i-am fi aflat si noi nr loco in cauza Am trecut si cu LEMA conectata cu compresorul băgat si nu s-a întâmplat nimic și nici nu s-a deconectat Cunosc mai multe cazuri când după zonă când au conectat a puscat ceva la ele s-au s-a blocat butonul de conectare ) |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Material rulant Lun 04 Iul 2016, 00:17 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Pana una alta peste un an numarul oamenilor care vor calatori cu ramele Softrans va fi mai mare decat anul acesta. In continua crestere.
De unde le tot scoti ? Iti place sa anticipezi si sa-ti dai cu parerea. Sa spui ca un tren circula plin trebuie sa-l vezi in 7 zile diferite sau 7 zile consecutive nu doar in week-end cand circula tineretul si studentimea ori cei care se duc la munte ori la mare |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| |
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Material rulant Lun 04 Iul 2016, 00:46 | |
| Al 3-lea tramvai va fi gata undeva in primele 2 luni ale anului viitor chiar sunt curios pe ce ruta va intra. Iar vor incepe cu program dala nasol cu 2 rame spre Brasov doar in week-end si vacantele de iarna, pe Constanta in extrasezon daca nu mai umbla la pret pot sa-l anuleze deci iar vor avea 1-2 trenuri si 3 tramvaie. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Material rulant Lun 04 Iul 2016, 10:26 | |
| Tot pe rutele lor ramane si 003, Craiova-Bucuresti/Brasov/Constanta Dar voi chiar l-ati vazut pe 003, exista ? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18765 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24345 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Material rulant Lun 04 Iul 2016, 10:31 | |
| Eu devin din ce în ce mai sceptic ca o termina Tigaia de LEMA 001 iară să defectat ieri e o panarama de locomotivă mai mult a stat defecta |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Material rulant Lun 04 Iul 2016, 10:34 | |
| Cica au inceput sa lucreze la el dar nu au bani de aia se estimeaza ca undeva in primele 2 luni ale lui 2017 va fi gata sau daca maine da peste o comoara cica ar putea fi gata si in 2 luni. Nu ma intereseaza astfel de tramvaie eu astept sa vad ce cumpara CFR Calatori ca la capitolul achiziti si modernizari bat pasul pe loc dar la tv se tot lauda ca vor face pe dracu pe lacu si nimic doar interviuri si atat din ianuarie tot se lauda cu 10.000 de proiecte din care doar 5 s-au realizat : Wifi pe 5 vagoane, 5 vagoane modernizate alte 6-7 vopsite, Pasarea Maiastra si reducerea tarifelor la anumite trenuri prin unele oferte atat si nimic mai mult. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8371 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Material rulant Mar 05 Iul 2016, 01:11 | |
| SOFTRANSUL are imagine pozitiva pentru munteni care au calatorit cu el, dar CFR CALATORI.............
Nu va spun ce FIGURI (fete) suparate aveau cei aproximativ 300 de persoane care au asteptat in canicula doua trenuri intarziate fiecare cu 45-50 minute in gara din Craiova in data de 03.07.2016. Trenurile erau 1590 si 1836 si mergeau catre Caracal - Bucuresti. Sigur ca au devenit obisnuita aceste intarzieri. O buna parte din acesti oameni 100% vor migra catre auto dupa construirea autostrazi catre Pitesti.
Daca NU poti respecta timpii necesari, macar pt. respect si imagine pozitiva, mai faci reduceri de tarife iarna (decembrie, ianuarie) si vara (iulie si august).
Se poate lucra si PART TIME la CFR CALATORI, CFR SA nu doar regim full time daca este necesar, mai ales la casiere. |
|
| |
19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8568 Data de inscriere : 05/06/2010
| |
| |
19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8568 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: Material rulant Mar 27 Sept 2016, 18:26 | |
| IR 15930-1 Sinaia, 04.09.2016 |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Material rulant | |
| |
|
| |
| Material rulant | |
|