Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Material rulant

In jos 
+46
teoiasi
19jimmy84
baiazid
marius664
razvan - trenuri
Alex:D
Nk11
Ayumi
LanceR
dragosdimitrescu
alex.alexus.tm
apmatei
Dr2005
IonutCFR2009
Katalyn
dan tm
decward
florin.lifticariu
AndiCFR
Tomi13leu
Jurnal Feroviar
ldh80
Adisoft1991s
Adirmvl
didinul
Razvan Tudor
Feroviar_18
ALEXCFR
TonyGFR
mielutu zburator
cristy79
Vitosa
Nesebar
marianS
Adrian78
impuls
COSTACHE MIHAIL
vatmanul
Balto
ANDU2100HP
Andrey_tm
lapsanszkitamas
Radu
DUAL
AndreiCFRbv
Ionutz
50 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Urmatorul
AutorMesaj
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3357
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8371
Data de inscriere : 26/05/2011

Material rulant - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant   Material rulant - Pagina 8 Icon_minitimeSam 02 Iul 2016, 23:54

Pana una alta peste un an numarul oamenilor care vor calatori cu ramele Softrans va fi mai mare decat anul acesta. In continua crestere.
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6990
Data de inscriere : 07/09/2014

Material rulant - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant   Material rulant - Pagina 8 Icon_minitimeDum 03 Iul 2016, 01:47

Linia după Predeal e în stare mult mai bună decât Craiova - Videle - București. Nici nu se compară. Defecțiunea putea apărea cu orice AM/ramă de generație nouă. Pe M700 s-au prăjit bobice călite pe liniile românești din cauza problemelor cu catenara (de ex, s-a prăjit o bobică pe neutra de la Plopu în august 2015, motivele nu se cunosc oficial). Nu poți pune trenuri sensibile făcute pentru liniile relativ decente din Occident (care nu prezintă exfolieri sau joante mult peste norme ca la noi) pe șinele noastre; mai acum câteva săptămâni, la Galați am văzut din tren o joantă care, ochiometric, avea cam 2-3 cm; așa ceva ucide un EMU nou.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Material rulant - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant   Material rulant - Pagina 8 Icon_minitimeDum 03 Iul 2016, 02:30

mielutu zburator a scris:
Linia după Predeal e în stare mult mai bună decât Craiova - Videle - București. Nici nu se compară.
Zici tu? Studiază cu atenţie şina în zona curbelor dintre cele două tuneluri, te vei lua cu mâinile de cap. Deja curbele sunt în colţuri, şina este uzată excesiv (consecinţă a EA-urilor cu boghiu cu 3 osii), traversele de lemn sunt putrezite...

Exfolierile alea de pe linia de Craiova, la 100 km/h nu prea le simţi, că de aia ai două etaje de suspensie la tren. Cât despre computere... numai de bine, dar dacă erau atât de sensibile, problema ar fi apărut de mult. De exemplu, la AM900 când s-a ieşit în probe, din cauza suspensiilor proaste se reseta computerul. Dar s-au mai pus nişte bucăţi de cauciuc pe unde trebuie şi s-a remediat problema la tot parcul. La RES002, dacă apărea o astfel de problemă, sigur s-ar fi manifestat de la primele drumuri. În mod sigur rama aia a mai avut alte probleme, ori a fost un ,,fals pozitiv" dat de computer, ori au fost probleme cu suspensia, poate diferenţă prea mare între diametrele cercurilor de rulare de pe o osie. Numai Softronic ştie, dar am impresia că nu ne vor spune vreodată.

mielutu zburator a scris:
Defecțiunea putea apărea cu orice AM/ramă de generație nouă. Pe M700 s-au prăjit bobice călite pe liniile românești din cauza problemelor cu catenara (de ex, s-a prăjit o bobică pe neutra de la Plopu în august 2015, motivele nu se cunosc oficial).
Păi dacă trece cu pantograful ridicat şi disjunctorul cuplat pe zona neutră, normal că se prăjeşte.


mielutu zburator a scris:
la Galați am văzut din tren o joantă care, ochiometric, avea cam 2-3 cm; așa ceva ucide un EMU nou.
N-are ce să-ţi ucidă asta, cel mult îţi uzează roţile.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Material rulant - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant   Material rulant - Pagina 8 Icon_minitimeDum 03 Iul 2016, 02:31

razvan - trenuri a scris:
Pana una alta peste un an numarul oamenilor care vor calatori cu ramele Softrans va fi mai mare decat anul acesta. In continua crestere.

Asta e o tendinţă generală, la toţi operatorii. Nu e meritul Softrans.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Material rulant - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant   Material rulant - Pagina 8 Icon_minitimeDum 03 Iul 2016, 18:05

@Dr2005
Cu locomotiva clasica (nemodernizata) poti sa treci prin zona neutra cu pantograful ridicat si disjunctorul conectat dar sa duci controlerul pe 0 la fel si serviciile auxiliare si nu se intampla nimic.
In cazul relatat de mielutu cine stie ce a fost. Si era bine daca i-am fi aflat si noi nr loco in cauza affraid
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18765
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24345
Data de inscriere : 05/10/2010

Material rulant - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant   Material rulant - Pagina 8 Icon_minitimeDum 03 Iul 2016, 22:52

Vitosa a scris:
@Dr2005
Cu locomotiva clasica (nemodernizata) poti sa treci prin zona neutra cu pantograful ridicat si disjunctorul conectat dar sa duci controlerul pe 0 la fel si serviciile auxiliare si nu se intampla nimic.
In cazul relatat de mielutu cine stie ce a fost.  Si era bine daca i-am fi aflat si noi nr loco in cauza  affraid

Am trecut si cu LEMA conectata cu compresorul băgat si nu s-a întâmplat nimic și nici nu s-a deconectat
Cunosc mai multe cazuri când după zonă când au conectat a puscat ceva la ele s-au s-a blocat butonul de conectare Smile)
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11197
Data de inscriere : 09/10/2014

Material rulant - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant   Material rulant - Pagina 8 Icon_minitimeLun 04 Iul 2016, 00:17

razvan - trenuri a scris:
Pana una alta peste un an numarul oamenilor care vor calatori cu ramele Softrans va fi mai mare decat anul acesta. In continua crestere.

De unde le tot scoti ? Iti place sa anticipezi si sa-ti dai cu parerea. Sa spui ca un tren circula plin trebuie sa-l vezi in 7 zile diferite sau 7 zile consecutive nu doar in week-end cand circula tineretul si studentimea ori cei care se duc la munte ori la mare Wink

Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6915
Data de inscriere : 23/01/2014

Material rulant - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant   Material rulant - Pagina 8 Icon_minitimeLun 04 Iul 2016, 00:43

Katalyn a scris:
razvan - trenuri a scris:
Pana una alta peste un an numarul oamenilor care vor calatori cu ramele Softrans va fi mai mare decat anul acesta. In continua crestere.

De unde le tot scoti ? Iti place sa anticipezi si sa-ti dai cu parerea. Sa spui ca un tren circula plin trebuie sa-l vezi in 7 zile diferite sau 7 zile consecutive nu doar in week-end cand circula tineretul si studentimea ori cei care se duc la munte ori la mare Wink

Cred ca se refera la faptul ca va iesi din fabrica RES03 si atunci vor mai avea cel putin o trasa...si automat mai multi musterii Smile
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11197
Data de inscriere : 09/10/2014

Material rulant - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant   Material rulant - Pagina 8 Icon_minitimeLun 04 Iul 2016, 00:46

Al 3-lea tramvai va fi gata undeva in primele 2 luni ale anului viitor chiar sunt curios pe ce ruta va intra. Iar vor incepe cu program dala nasol cu 2 rame spre Brasov doar in week-end si vacantele de iarna, pe Constanta in extrasezon daca nu mai umbla la pret pot sa-l anuleze deci iar vor avea 1-2 trenuri si 3 tramvaie.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Material rulant - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant   Material rulant - Pagina 8 Icon_minitimeLun 04 Iul 2016, 10:26

Tot pe rutele lor ramane si 003, Craiova-Bucuresti/Brasov/Constanta
Dar voi chiar l-ati vazut pe 003, exista ?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18765
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24345
Data de inscriere : 05/10/2010

Material rulant - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant   Material rulant - Pagina 8 Icon_minitimeLun 04 Iul 2016, 10:31

Eu devin din ce în ce mai sceptic ca o termina
Tigaia de LEMA 001 iară să defectat ieri e o panarama de locomotivă mai mult a stat defecta
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11197
Data de inscriere : 09/10/2014

Material rulant - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant   Material rulant - Pagina 8 Icon_minitimeLun 04 Iul 2016, 10:34

Cica au inceput sa lucreze la el dar nu au bani de aia se estimeaza ca undeva in primele 2 luni ale lui 2017 va fi gata sau daca maine da peste o comoara cica ar putea fi gata si in 2 luni. Nu ma intereseaza astfel de tramvaie eu astept sa vad ce cumpara CFR Calatori ca la capitolul achiziti si modernizari bat pasul pe loc dar la tv se tot lauda ca vor face pe dracu pe lacu si nimic doar interviuri si atat din ianuarie tot se lauda cu 10.000 de proiecte din care doar 5 s-au realizat : Wifi pe 5 vagoane, 5 vagoane modernizate alte 6-7 vopsite, Pasarea Maiastra si reducerea tarifelor la anumite trenuri prin unele oferte atat si nimic mai mult.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3357
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8371
Data de inscriere : 26/05/2011

Material rulant - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant   Material rulant - Pagina 8 Icon_minitimeMar 05 Iul 2016, 01:11

SOFTRANSUL are imagine pozitiva pentru munteni care au calatorit cu el, dar CFR CALATORI.............


Nu va spun ce FIGURI (fete) suparate aveau cei aproximativ 300 de persoane care au asteptat in canicula doua trenuri intarziate fiecare cu 45-50 minute in gara din Craiova in data de 03.07.2016. Trenurile erau 1590 si 1836 si mergeau catre Caracal - Bucuresti. Sigur ca au devenit obisnuita aceste intarzieri. O buna parte din acesti oameni 100% vor migra catre auto dupa construirea autostrazi catre Pitesti.

Daca NU poti respecta timpii necesari, macar pt. respect si imagine pozitiva, mai faci reduceri de tarife iarna (decembrie, ianuarie) si vara (iulie si august).

Se poate lucra si PART TIME la CFR CALATORI, CFR SA nu doar regim full time daca este necesar, mai ales la casiere.
Sus In jos
19jimmy84
V.I.P Member
V.I.P Member
19jimmy84


Numarul mesajelor : 3168
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8568
Data de inscriere : 05/06/2010

Material rulant - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant   Material rulant - Pagina 8 Icon_minitimeMier 21 Sept 2016, 18:44

Busteni - 01.09.2016

IR 15931-2


Sus In jos
https://www.youtube.com/user/19Jimmy84
19jimmy84
V.I.P Member
V.I.P Member
19jimmy84


Numarul mesajelor : 3168
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8568
Data de inscriere : 05/06/2010

Material rulant - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant   Material rulant - Pagina 8 Icon_minitimeMar 27 Sept 2016, 18:26

IR 15930-1
Sinaia, 04.09.2016

Sus In jos
https://www.youtube.com/user/19Jimmy84
Continut sponsorizat





Material rulant - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant   Material rulant - Pagina 8 Icon_minitime

Sus In jos
 
Material rulant
Sus 
Pagina 8 din 12Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» MATERIAL RULANT
» MATERIAL RULANT TFG si TFC
» Material rulant II
» CFM-Moldova
» Material Rulant

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: SOFTRANS-
Mergi direct la: