| Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|
+78Balto mirceamilitaru Sergiu rmn @ndrey billy752-istu Tomi13leu traian AeroX alex.alexus.tm Rarau Lumunita Stana MariusM AndreiStefan AndreiCFRbv user dezactivat... AlexD Luna Petre_IFTE TonyGFR COSTACHE MIHAIL Vitosa Teodor ttavi Spartan1948 mishu88 Desiro256 orestte marius_catalin84 ionutz72 cfr500 alex.barac.5 yeu1 brotybreaza Norbi dan_dinamo_bm riciu CalinPiatraNeamt stefan_br Andrey_tm Mihay cont sters Alex Avram cristi CFR Adrian78 cosmin37 mureseanu_976 Valentin Sava dandel liviulav33 rizelgeorgel2004 redeme Adirmvl Vlad kristi kkk Costin.H mihai_cfr_bacau ATM cardinal maris.constantin Jhonyla Katalin4653 cristy79 ALEXCFR IonutCFR2009 DUAL Dr2005 allred cristi_tgv vanchorusebulgaria adytm razvan - trenuri 92Dragos Radu Tudor AndiCFR manuela DPS baiazid Nesebar 82 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 28 Oct 2013, 16:00 | |
| |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 28 Oct 2013, 16:53 | |
| Dual Ister este cel mai taranesc international din tara cu ala umbla tiganii de Brasov si Deva..Cat am auzit eu despre dacia numa provocari am dat o plimbare in cele 3vagoane salon maxim 10oameni, la bar doar nasii si la dubla de 21-90 eu si inca cativa venind acasa de la Viena... |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 28 Oct 2013, 17:39 | |
| Nu contest asta ... dar de ce te imping atunci spre Ister?! |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 28 Oct 2013, 18:08 | |
| Pentru ca ei vor ca cei ce merg la Budapesta sa foloseasca Ister iar cei ce merg la Viena sa foloseasca Dacia , ei probabil vor sa aibe o evidenta pe tren cine foloseste Ister merge la Budapesta si cine foloseste Dacia merge la Viena .
Acum 5 ani am mers la Viena dar am vrut sa plec cu Ister pana la Budapesta si acolo sa schimb cu un EC care avea vagoane OBB la vremea respectiva (conditiile sunt superioare fata de Dacia) iar casiera nu si nu ca de ce sa merg cu Ister si nu merg cu Dacia care e direct , mai femeie asa vreau eu , in final am primit bilet pana la Viena si rezervarea la Ister pana la Budapesta , la acel EC nu era rezervarea obligatorie asa cum e la CFR . |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 28 Oct 2013, 18:51 | |
| - Karpaty a scris:
- Pentru ca ei vor ca cei ce merg la Budapesta sa foloseasca Ister iar cei ce merg la Viena sa foloseasca Dacia , ei probabil vor sa aibe o evidenta pe tren cine foloseste Ister merge la Budapesta si cine foloseste Dacia merge la Viena .
Acum 5 ani am mers la Viena dar am vrut sa plec cu Ister pana la Budapesta si acolo sa schimb cu un EC care avea vagoane OBB la vremea respectiva (conditiile sunt superioare fata de Dacia) iar casiera nu si nu ca de ce sa merg cu Ister si nu merg cu Dacia care e direct , mai femeie asa vreau eu , in final am primit bilet pana la Viena si rezervarea la Ister pana la Budapesta , la acel EC nu era rezervarea obligatorie asa cum e la CFR . Sa taca din gura merg cu care vreau eu dacia are vagoane de Budapesta toata ziua de eram eu sef puneam dacia la 14.00 de la Viena si taraba aia de ister cu plecare la 22.30 de la Budapesta si gata.. |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 28 Oct 2013, 19:00 | |
| Si totusi nici Ister nu e adunat de pe fundul ceaunului. Vagoanele de dormit sunt destul de lux (ma rog, nu in acceptiunea de lux aratata de Orient Express sau 20th Century Limited, ci mai degraba in stilul modernist-minimalist-zgarciomanist actual)... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 28 Oct 2013, 19:10 | |
| Am mers cu vagoanele de dormit de la noi şi cu cele OBB... ale noastre sunt mult PESTE cele OBB... climatizare, prize funcţionale (din când în când, da' măcar sunt)... şi lanţ pentru blocat uşa pe interior. Aşa minimaliste şi simple cum sunt, putem defila cu ele fără probleme.
Apropo de Dacia şi Ister, nu înţeleg de ce nu se comasează (adică Isterul out şi să rămână doar Dacia, prelungit la Viena în anumite perioade). Dacia chiar cară aer, în vreme ce Isterul e full...
Apropo de vagoanele de clasă, 21-90-urile noastre arată cam rău... ne cam facem de ruşine cu ele. Am putea utiliza măcar 21-70 (deşi nici alea n-au prize, care sunt OBLIGATORII LA TREN IC). _________________ :TTT:
|
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 28 Oct 2013, 19:29 | |
| Asta-i doar un exemplu din multele care arata lipsa unei viziuni globale...bine ca exista insa prize pe etajate, si pe 20-49 (seria 2). Ca veni vorba, de ce vagoanele care au provenit din modernizarea AVA 200 Corail nu mai sunt apte de trafic international?
Si acuma, cu aparitia viitoare a noului MT (si implicita modificare a turnusurilor garniturilor), ma rog ca totusi cineva din Dinicu Golescu sa hotarasaca odata evacuarea etajatelor de pe trenurile IR. Sa ajunga Acvilele la pendul pe Bucuresti-Brasov (regio) si s-avem totusi parte de vagoane normale pentru ce-i IR de lung parcurs (si da, cand un tren face pentru 259 km mai mult de 4 ore - si deja batand la 5, conform zvonurilor degradarii lui 702- il consider tren de lung parcurs). |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 28 Oct 2013, 19:38 | |
| Nu s-a modernizat niciun AVA 200 Corail (023 nu-l punem la socoteală, că nu e încă achitat). _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 28 Oct 2013, 19:40 | |
| - ATM a scris:
Ca veni vorba, de ce vagoanele care au provenit din modernizarea AVA 200 Corail nu mai sunt apte de trafic international?
Nu exista asemenea vagoane , aceste vagoane de care spui sunt incadrate in seria 21-90 iar aceasta serie inca nu a primit modernizare , doar 1 vagon este la Astra Arad ne platit de CFR , atat . |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 28 Oct 2013, 19:43 | |
| Aha...pai atunci unde is toate 21-90, c-am mai vazut doar cateva pe Dacia. Si daca nu ma-nseala memoria, erau mai multe in trecut, gramada pe intercity-uri. Stau toate la gard acuma? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 28 Oct 2013, 19:47 | |
| Mai gasesti 1-2 ratacit prin diferite IR , restul la gard , nu acolo stau vagoanele CFR , ce conteaza ca lumea plateste tarif de avion si merge noaptea cu neonul in ochi la 21-76/86 , lasa ca *rost*i nu au nevoie de confort ei doar sa plateasca tarifele nesimtite sau ca unele trenuri nu au vagoane suficiente , ei le tin pe linie moarta , chipurile nu au bani dar pentru salariile lor grase au bani . |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 28 Oct 2013, 20:36 | |
| 21-76/86 nu au drept de circulaţie internaţională pentru că sursa statică nu corespunde normelor... nu poate funcţiona la toate tensiunile UIC, ci doar la 1500 V 50 Hz c.a. (standard Ro, Hu, Bg... dar dacă treci în Austria deja nu mai merge). _________________ :TTT:
|
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 28 Oct 2013, 20:54 | |
| Pai la cusete si dormit CFR jos palaria, vorbim despre clasa Am circulat cu cusete CFR si pe Budapesta-Predeal cu ister. Bine ca 21-86 nu are voie sa intre in Austria altfel puteti imagine cum ar fi.. Vreau sa apare toate vagoane 21-90 pe trenuri internationale si sezoniere:evil: |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 28 Oct 2013, 21:05 | |
| Bravo ATM! Asa, ma nene, vad si io pe cineva care nu discuta de distanta ci de timpi! Daca as face de la Cluj la Valcea 3 ore m-ar durea la banana si daca as merge in 21-47, dar cand de facto 1737 face chiar si 7 ore nu prea mai merge duma cu tren de parcurs mediu... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 | |
| |
|
| |
| Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|