|
| PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI. | |
|
+28Bobses ultras Nesebar cortexedge arianul bogdan srl discoid21 stegaru cristi ar Vlad didi barlo sm-sulzer vrabieionut orestte PaulSb srazvi Ionutz IonutCFR2009 KQQ mariuskl MariusM lovekomotive Hurricane Lde 2100 tudor_vl cristi CFR COSTACHE MIHAIL 32 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI. Sam 11 Iul 2009, 14:02 | |
| Te credem, insa ideea de a trimite aceasta petitie referitor la pozatul pozelor, nu a fost a mea, ci a unui grup numeros de membri ai acestui forum. Ideea a fost a lor, iar eu am executat-o. Eu nu trimit petitii de capul meu, ci numai cu acceptul conducerii acestui forum. Daca vreau sa o trimit de capul meu, o trimit pe numele meu, si nu al forumului. Dar am trimis aceasta petitie, tocmai pentru faptul ca unii dintre noi, aveau probleme cu pozatul prin gari, si de aceea, ne-am gandit ca vor fi ingaduitori cu noi si ne va da acceptul sa pozam. Stim bine ca nu scoatem bani dupa urma acestor poze, o facem din pasiune, nu cu scop publicistic , documentar sau pentru filme, caci numai pentru acest scop se percepe taxa, asa cum scrie si in raspuns. Sincer, imi pare rau ca ai avut probleme Cristi, poti sa spui ca pozezi ca sa ai amintire, ca esti pasionat de CFR, sau poti spune ca verificai aparatul , te uitai la el si nu pozai, sau te uitai la pozele de pe aparat. Cei de la CFR trebuie sa ne inteleaga, si sa nu incurce varza cu capra, sa nu ne puna in aceeasi oala ca pe cei care scot bani de pe urma documentarelor , caci este o mare diferenta intre noi si ei. |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6375 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI. Mier 26 Aug 2009, 15:08 | |
| Nu stiu de ce la noi este restrictionat sa pozezi in gari. In Olanda este liber sa pozezi cum vrei, unde vrei, ce trenuri vrei, chiar si detalii de ordin tehnic, si lumea este foarte amabila, nu te alunga. |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8340 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI. Mier 26 Aug 2009, 20:25 | |
| - Lovekomotive a scris:
- Nu stiu de ce la noi este restrictionat sa pozezi in gari. In Olanda este liber sa pozezi cum vrei, unde vrei, ce trenuri vrei, chiar si detalii de ordin tehnic, si lumea este foarte amabila, nu te alunga.
La noi, în mare parte, a rămas aceeași mentalitate comunistă, prin care calea ferată ar fi un "obiectiv strategic". Depinde, totuși, și peste cine dai, că poți să dai peste un om deschis la minte, dar și peste câte un agarici care din exces de zel să te reclame la miliție pentru asta. |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6375 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI. Mier 26 Aug 2009, 20:35 | |
| Asa e...Mentalitatea a ramas aceeasi peste tot. Eu cred ca pana la urma toti astia pasionati de trenuri, sa ne unim cu totii, si sa ne facem o asociatie, care sa aiba autorizatie din partea CFR sa pozeze, sa faca reportaje despre calea ferata si tot ce tine de ea. Ar fi ceva frumos |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI. Mier 26 Aug 2009, 23:07 | |
| Nu cred ca ar fi de acord cei de la CFR. De fapt, si petitia care am trimis-o referitor la pozatul in gari, a fost in numele forumului, deci tot in numele unei grupari, si raspunsul a fost unul care a lasat de dorit... |
| | | mariuskl
Numarul mesajelor : 123 Varsta : 35 Localizare : Timisoara - Ghilad - Uricani Reputatie : 5734 Data de inscriere : 25/07/2009
| Subiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI. Joi 27 Aug 2009, 11:33 | |
| In mod normal nu ar trebui sa ai nici o problema cu pozatul, fiind spatiu public. Daca iti comenteaza ceva si te mai ameninta si cu politia, ii spui frumos ca e spatiu public si ca ai tot dreptul garantat de constitutie sa faci poze acolo |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI. Dum 30 Aug 2009, 14:51 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- Iata raspunsul la petitia nr. 2. Raspunsul este destul de amplu, insa nu se pomeneste nimic de automotoarele care zac in Pitesti si in Piatra Olt.
Ce ziceau acum cateva luni si ce fac acum ... 03/09/2009, 11:00, licitatie deschisa, urmata de strigare libera a pretului pentru vanzare: locomotive tip LDE 2100 CP, locomotive tip LDH 1250 CP si automotoare AM 900; ordonator SOCIETATEA NATIONALA DE TRANSPORT FEROVIAR DE CALATORI CFR CALATORI SA _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6053 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: MESAJ CE VA FI MUTAT Mier 09 Sept 2009, 02:37 | |
| As dori să se ia în discuţie reînfiinţarea perechilor de trenuri Cluj-Mangalia. Trenul Cluj-Mangalia avea, într-adevăr, un mers cam aiurea; pleca pe la 16:30 şi ajungea pe litoral înaintea orei 5 dimineaţa. În schimb, perechea acestuia era ideală pentru cei care doreau să se întoarcă de la mare în condiţii civilizate deoarece:
1. Trenul pleca de pe litoral înainte de masă. Asta însemna că: -nu era aglomerat, dar avea totuşi, pasageri; majoritatea turiştilor, deşi trebuie să elibereze camera de hotel cel târziu la ora 12, preferă să mănânce prânzul şi să petreacă cât mai mul timp din ultima zi de multe ori pe unde apucă; în prezent, intervalul de timp la care mă refer variază între 1 şi 11 ore, depinde de trenul cu care se întorc turiştii. -nu avea scandalagii şi alţi pasageri care confundă vagonul cu discoteca din aceleaşi motive; respectivii preferă să profite cât mai mult din ultima zi
2. Era tren de zi; deci inconvenientul călătoriei noaptea cu trenul (în vagoane cu AC unde ai şanse să răceşti ca lumea) nu exista.
3. Trenul Mangalia-Oradea a fost "împins" progresiv la ore din ce în ce mai târzii. Iniţial, pleca din Eforie în jurul orei 14. Apoi l-au mutat la 17, apoi la 20 iar în prezent după ora 22. Cu atât mai mult se impune existenţa unui tren de zi care să asigure alternativa întoarcerii turiştilor care nu au chef să piardă 10 ore pe litoral. E normal să profiţi cât poţi de ultima zi de sta pe litoral, dar întorcerea pe timp de noapte este, nu de puţine ori, un chin. Ori, în aceste condiţii, mai bine se stă o noapte în plus şi se vine ziua. În 2005, nu credeam că voi ajunge să mă duc cu sezonierul şi să vin cu acceleratul 1635. Ei bine, uite că aşa s-a întâmplat. Decât să pierd peste 10 (zece) ore de la eliberarea camerei de hotel până vine sezonierul (care, deja la Eforie poate avea întârziere de o jumătate de oră; atentie, o jumatate de ora pe o distanţă de 28 km), mai bine am luat un Isuzu Turquoise până la Constanţa iar acolo m-am îmbarcat pe tren la ora 15:44. La acest artificiu au recurs şi alţii, printre care se numără cel puţin două foste eleve (absolvente de-a 12-a, cărora le-am predat în perioada claselor 4-8, respectiv 4-10) care au venit din Vama Veche până în Constanţa iar acolo s-au îmbarcat în trenul de care zic. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI. Mier 23 Sept 2009, 18:25 | |
| Peste cateva zile voi inainta coducerii CFR Calatori o petitie in care vom cere cateva informatii referitor la automotoarele seriei 55: Am probleme cu multifunctionala, de aceea am scris-o cu pixul, dar asta nu este o problema . |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI. Sam 26 Sept 2009, 23:34 | |
| Pai seria 55 mai e o rama care nu a circulat niciodata a fost doar la probe se afla in Electroputere Craiova.
http://forum.railwayfan.ro/viewtopic.php?t=2665&postdays=0&postorder=asc&start=43 _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8340 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI. Dum 27 Sept 2009, 12:15 | |
| Exact! Este vorba de TEA 7. Celelalte 6 TEA-uri au fost casate, din pacate.
Trenuri electrice automotoare (TEA)
In vederea organizarii unui serviciu suburban de calatori modern, CFR si Institutul de Cercetari si Proiectari Tehnologice in Transporturi (ICPTT) au realizat, intre anii 1974-1975, prototipul unui tren electric automotor (TEA), prin adaptarea unor vagoane de tip suburban existente. Dupa incercarile executate cu prototipul 080-TEA-001 pe linia Bucuresti–Brasov, s-a trecut la executia de serie de catre EPC si Intreprinderea de Vagoane Arad (IVA). Un TEA este alcatuit din 4-6 vagoane, dintre care 4 sunt motoare (Bo'Bo' + Bo'Bo' + (2'2') + Bo'Bo' + Bo'Bo'). In aceasta compunere, TEA are o putere de durata de 1.870 kW (uniorara 2.180 kW), o capacitate totala de transport de 925 calatori (396 locuri) si o viteza maxima de 120 km/h. Au fost construite 6 TEA (inclusiv prototipul), care au fost utilizate in special pe regionalele Bucuresti, Craiova si Cluj, in serviciile cele mai diverse, de la trenuri cursa, la accelerate. Un exemplu de numerotare a vagoanelor TEA 5, asa cum au circulat ca A 139/140 Bucuresti Nord–Craiova in mersul de tren 1986/87: 55-0005–3 vag. motor cu cabina de conducere; 56-0005–1 vag. motor fara cabina de conducere; 57-0005–9 vag. remorca clasa 1; 57-0004–2 vag. remorca clasa 2; 56-0006–9 vag. motor fara cabina de conducere; 55-0006–1 vag. motor cu cabina de conducere. La inceputul anilor '90, EPC a mai construit un prototip TEA de culoare rosie, de o constructie total diferita fata de cele descrise mai sus, inmatriculat la CFR ca trenul 7 (55/56/57-0013, respectiv 0014). Utilizarea acestuia a fost sporadica, fiind supus unor nenumarate interventii in uzina constructoare. JF 11-12/2000 |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI. Joi 01 Oct 2009, 20:16 | |
| Miercuri 30 septembrie 2009, am fost la Palatul CFR, ca sa depun cateva petitii. Cum eu locuiesc in apropiere de Gara Obor, iar Palatul CFR este langa Gara de Nord, am fost cu vestitul tren OBOR-NORD, nr. 18208, care trece prin Dragonul Rosu, pentru ca sa mai castige un client cefereul. Am fost cu totii numai 5 insi, in aceasta rama seria 58. Trenul a plecat din Obor la ora 14:05 si a ajuns in Gara de Nord, la ora 14:44. O poza la intrarea in Statia Dragonul Rosu |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI. Joi 01 Oct 2009, 20:23 | |
| Frumoase privelisti . Daca mergeai cu troleibuzul 85 , cate minute dura ? Ultima oara cand am mers cu el , dura 25 minute intre Gara Obor si Gara de Nord . Cu trenul ai facut 40 minute si sunt cca 17 km . Nici 30 km / h ... |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI. Joi 01 Oct 2009, 20:41 | |
| Faceam mult si cu troleibuzul, din cauza ambuteiajelor, nu chiar cat faceam cu trenul, insa mai placut a fost ca sa ma duc cu trenul. Postez una din petitii, sa speram ca raspunsul in cel mult 30 de zile va fi unul pe masura noastra! |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI. Joi 01 Oct 2009, 20:42 | |
| Iata si alta petitie, acum asteptam raspunsurile celor de la CFR Calatori! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI. | |
| |
| | | | PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |