|
| Trenuri Regio | |
|
+90Mihay Nk11 c o r v i n rizelgeorgel2004 billy752-istu ldh80 kristi kkk Petre_IFTE AMX 97-0548-4 sovidiu lapsanszkitamas celmaifidel buldozer2 decward Adisoft1991s NicuS ALEXCFR Vale alex1987 doctoru maris.constantin cortexedge stefan_br cristi ar florin.lifticariu CalinPiatraNeamt cfr500 FeroFan97 PrisecaruFlorin KOSTYK TVlad redeme IonutCFR2009 riciu Luna halmarius AndreiCFRbv Bobby_TM Simply18 vanchorusebulgaria Raduku09 MariusM unguru22 19jimmy84 92Dragos alex.alexus.tm George Re6/6 Norbi DPS KQQ Alex Avram huiu_goe Teodor ATM AndreiStefan Tomi13leu @ndrey The Legend mureseanu_976 Marius Iulian cardinal Katalin4653 Desiro256 razvan - trenuri COSTACHE MIHAIL Cont.dezactivat Vitosa AlexD cristy79 Razvan Tudor Spartan1948 Vlad cristi CFR Balto Sergiu rmn Arsen22 Dr2005 Jhonyla Andrey_tm Radu Tudor AndiCFR DUAL TonyGFR Adrian78 marius_catalin84 Adirmvl allred ANDU2100HP Nesebar 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri Regio Dum Dec 29, 2013 11:05 pm | |
| @maris.constantin Trenurile de la punctele 2 si 3 sunt RIP, nu le mai vezi multi ani de acum incolo poate niciodata cel putin cat mai traim noi, degeaba le postezi pe aici din cand in cand... Eu m-am resemnat de mult, ce a fost candva nu vom mai vedea prea curand... |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Trenuri Regio Dum Dec 29, 2013 11:31 pm | |
| Nu doar aici....am facut zeci de petitii la Cfr Calatori,la Ministerul Transporturiilor,am vorbit cu cineva de la Afer,care mi-a zis clar ca pana nu se schimba conducerea,nu se va face nimic,se intampla exact ce s-a intplat si cu Cfr Marfa,din pacate...dar na,speranta moare ultima |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Trenuri Regio Lun Dec 30, 2013 6:32 am | |
| - Dr2005 a scris:
- Karpaty, eu mă uit pe vânzările de bilete. Dacă nu se vând bilete nici în zilele cu supracontrol (astea se văd cu ochiul liber pe statistici ), e clar că NU sunt călători. Şi când văd că pe Bucureşti - Braşov/Craiova şi pe alte rute se merge în picioare, în timp ce 3 vagoane se plimbă aiurea de la Braşov la Adjud... O fi trenul transport social, da' nu poţi să ţii tren pentru 10 călători, că altfel se apucau privaţii de făcut trenuri Galaţi - Arad via Iaşi - Cluj - Alba Iulia în disperare, câte 10 perechi pe zi.
Eu ti-am mai explicat , pune trenuri directe intre orasele tarii , introduce si ceva oferte la tarife si atunci ai sa ai si calatori , daca tu tot anulezi , lasi orase mari fara legaturi de sta omul sa schimbe 3 trenuri din Galati la Satu Mare si mai plateste si o caruta de bani atunci e clar ca face ceva pe el tren si se duce cu altceva mai ieftin si direct . Tu vrei sa obligi omul sa schimbe trenuri intre Est si Vest sau intre Sud si Nord dar de ce sa nu oferi legaturi directe , de ce sa nu incerci sa faci ceva bun pentru populatie ? Brasov-Suceava , bun , reintroduci fostul 1751/1752 , ii atasezi si o grupa de Iasi eventual daca este cerere pui si grupa de Botosani ca asa era inainte si ca sa il faci atractiv il pui ca RE , sa vedem atunci tot nu ai calatori ? Eu imi tai gatul daca in acest caz nu ai calatori si iti explic si de ce , deci ai tren direct , platesti putin , elevii si studentii cu reducerea ar da si mai putin deci lumea ar fi multumita . Galati-Tg Mures-Timisoara , il repui in circulatie , ii atasezi si o grupa pentru Satu Mare pe care o detasezi in Deda astfel rezulta legatura directa intre Galati si multe alte orase din tara , eventual il faci si pe asta RE si cu siguranta ai sa ai si calatori , probabil cand lumea va afla ca are tren direct si ieftin se intoarce la tren si sunt convins ca x si y care acum poate merg cu autocarul/duba daca au tren direct si ieftin vor venii iar la tren , hai sa o gandim logic putin . Dar daca CFR refuza sa ofere legaturi directe si pune omul sa schimbe atatea trenuri cum sa mai vina la tren , in cazul Galati-Oradea de exemplu in prezent CFR ii ofera schimbare in Bucuresti deci ocoleste si pierde timpul prin Bucuresti sau mai este o varianta cu schimbare in Iasi si Cluj dar cat timp face cu aceste trenuri , cu masina personala este ajuns la destinatie cu 2-3 ore inainte poate chiar 4 si cum vrei ca omul sa renunte la masina si sa vina la tren , niciodata nu va face asa ceva , pentru ce sa vina la tren ? sa plateasca pana se usuca , sta stea prin gari dupa legaturi si sa faca pe drum de multe ori dublu fata de masina ? Galati-Cluj cum e posibil sa nu ai legatura directa intre aceste doua mari orase cand calatori ar fi , doar la CFR se poate asa ceva , au tinut atatia ani acel Galati-Tg Mures dar nu au vrut neam sa il prelungeasca la Cluj si ar fi avut dublu calatori , care e motivul ? De ce in tara asta nu se intereseaza nimeni sa faca ceva bun si pentru omul de rand ? Nu au vrut si pace , la toate sesizarile se priemste acelasi raspun indiferent de cine le trimite , deci cainii latra ursul merge cam asta e la CFR , ce ii intereseaza pe ei de nevoile calatorilor si atunci omul a cautat altceva mai bun , majoritatea au cumparat o masina si au cuc e se deplasa nu ami sta dupa CFR si pe buna dreptate cand vezi atata bataie de joc , adica platesc un bilet scump pentru salariile din tara asta si ce primesc in schimb ? 2 zile pe drum , stat prin gari dupa legaturi si in multe trenuri mizeria e la ea acasa , asta primeste un calator de la care ai pretentia sa mai vina la tren ? Normal ca nu mai ai calatori , e ceva firesc , majoritatea au migrat la altceva , cei mai multi la masina personala si restul la autocar/duba si de aici rezulta acei 2-3 care mai merg cu trenul . Si inca o chestie , daca luam cazul la Galati-Timisoara via Tg Mures , nu ai cum sa ai trenul 100% ocupat cap coada , din Galati pleaca ocupat sa zicem 50% dar nu toti merg la Timisoara , mai coboara si la Comanestid e exemplu sau la Toplita , ori la Ludus sau chiar la Buzias cand mergea pe acolo , eu spun ca am mers cu el si am vazut , deci trenurile se folosesc nu doar cap-coada ele deservesc si statiile in care opresc ca de asta mai au opriri pe parcurs , daca nu era nevoie de opriri atunci il faceau direct fara oprire atunci puteai sa spui ca da nu este ocupat 100% din Galati la Timisoara dar atata timp cat opreste in 30 de statii unde urca si coboara calatorii nu poti spune asa ceva . Deci daca ar fi trenuri directe si ceva oferte tarifare sau in rang de RE atragi calatorii , altfel nu , tot asa trenuri goale vor fi si ne vom vaita ca trenurile circula goale . Cazul la 1541/1540 , acest tren nici eu nu ii vad rostul , trebuia sa faca cum am zis mai sus , reintrodus 1751/1752 Bv-Sv cu grupa de Is , facut RE si asa aveai calatori . O alta treaba buna ce o puteau face , din cate trenuri vin de la Constanta si cate merg la Timisoara de ce nu au combinat unu cu unu adica Constanta-Bucuresti cu Bucuresti-Timisoara fara sa se mai trambaleze omul din tren in tren si avea lumea tren direct , era foarte simplu , de ce la Bucuresti e musai sa fie punct terminus ? Aceeasi treaba o puteau face si pentru Timisoara-Bucuresti cu Bucuresti-Galati , si iar se facea o legatura directa si buna sau Iasi-Bucuresti cu unul Bucuresti-Craiova la fel o legatura minunata fara sa mai schimbi trenul in Bucuresti , Suceava-Bucuresti cu Bucuresti-Tg Jiu , la fel o legatura buna , variante ar fi sa se ofere legaturi directe intre orasele tarii dar nu se vrea , ei o tin cu mersul lor de r***t si asta e . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Trenuri Regio Lun Dec 30, 2013 9:09 am | |
| - Karpaty a scris:
- Eu ti-am mai explicat , pune trenuri directe intre orasele tarii , introduce si ceva oferte la tarife si atunci ai sa ai si calatori , daca tu tot anulezi , lasi orase mari fara legaturi de sta omul sa schimbe 3 trenuri din Galati la Satu Mare si mai plateste si o caruta de bani atunci e clar ca face ceva pe el tren si se duce cu altceva mai ieftin si direct . Tu vrei sa obligi omul sa schimbe trenuri intre Est si Vest sau intre Sud si Nord dar de ce sa nu oferi legaturi directe , de ce sa nu incerci sa faci ceva bun pentru populatie ?
Depinde câţi călători sunt... au fost trenuri Galaţi - Tg. Mureş, Galaţi - Timişoara, Braşov - Iaşi/Suceava şi nu au avut succes. Acum vreo câţiva ani era şi o grupă Sibiu - Suceava, care şi aia căra aer. Un vagon are de la 60 locuri (22-96). Dacă pe un tren nu ai, în medie, între oricare 2 staţii măcar călători pentru un vagon, înseamnă că îl plimbi degeaba, ai putea să pui vagoanele alea pe alte trenuri. Nu poţi să pui legături între oraşe doar pe principiul că ,,sunt oraşe mari", trebuie să ţii cont şi de cererea de transport. De ce Galaţi-Cluj/Oradea prin Târgu Mureş (cu 2 - 3 schimbări de locomotivă - Tecuci, Deda, Războieni, eventual Cluj, deci 60 de minute pierdute aiurea + ocolul) şi nu prin Braşov? A, că un Desiro la rang de R (cam cum erau cele de la TFG) ar fi bun pentru Cluj - Tg. Mureş e o treabă, dar nu are rost să târâi o garnitură din Galaţi, câtă vreme de la Mărăşeşti la Deda îţi cară aer. 1731/2 ar trebui să aibă cumva legătură pentru Cluj din Braşov. - Citat :
- O alta treaba buna ce o puteau face , din cate trenuri vin de la Constanta si cate merg la Timisoara de ce nu au combinat unu cu unu adica Constanta-Bucuresti cu Bucuresti-Timisoara fara sa se mai trambaleze omul din tren in tren si avea lumea tren direct , era foarte simplu , de ce la Bucuresti e musai sa fie punct terminus ?
E musai să fie terminus, pentru că implică o groază de manevre, schimbare de locomotivă... în sezon 1695/6 de la Timişoara/Reşiţa circulă până la Constanţa, la fel 1821/2 de la Arad, deci nu fuge nimeni de la un tren la altul. Nu mai zic că trenurile astea ajung pe la 14-15 vagoane, deci EA-ul ăla face ce ar trebui să facă (adică să tragă trenuri grele). Un mers de tren eficient ar trebui să conţină trenuri IR pe magistrale, să zicem un tren la 4 - 5 ore să le parcurgă de la cap la coadă pe cele mai lungi (Bucureşti - Timişoara, Bucureşti - Iaşi, Bucureşti - Suceava, Bucureşti - Oradea, Braşov - Arad, Bucureşti - Baia Mare) şi la 2 ore pe cele mai scurte (Bucureşti - Constanţa, Bucureşti - Galaţi), iar între ele să fie intercalate alte trenuri pe segmentele cele mai solicitate (Bucureşti - Braşov, Bucureşti - Craiova, Bucureşti - Buzău, Cluj - Oradea etc.) astfel încât să se asigure intervale mai mici. Tot printre ele ar trebui trasate şi trenuri Regio tot cu un program cadenţat, dar pe distanţe mai mici (să zicem Bucureşti - Ploieşti ai la xx:00 IR de Braşov, la xx:30 IR de Iaşi/Suceava, la xx:15 şi xx:45 tren R doar până la Ploieşti sau RE până la Buzău/Galaţi). Vagoane directe pentru celelalte secţii ar trebui să existe doar unde se pot asigura clienţi pentru 3 vagoane sau există cuşete/dormitoare. Pentru restul ar trebui puse automotoare la legătură, de la Malaxa 900 la Desiro de 120 de locuri, în funcţie de numărul de călători. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Trenuri Regio Lun Dec 30, 2013 10:51 am | |
| IR 1732 Galati-PL.Sud-Brasov-Cluj.Napoca-Oradea plecare 12:30 din Brasov.
Ai legatura de la Constanta si Bucuresti cu IR 1580 spre Cluj-Oradea. Iar de la Galati spre Sibiu-Arad-Timisoara la 1621.
IR 1731 Oradea-Cluj.Napoca-Brasov-PL.Sud-Galati plecare 06:20 din Oradea. Pe distanta Cluj-Brasov circula combinat cu IR 1746. In fata sa fie grupa Oradea-Galati iar in spate 1746. Din Brasov sa plece prima cea de Galati, atasata in fata odata cu locmotiva si grupa Brasov-Galati, apoi sa plece IR 1746 spre Bucuresti Nord si iar asiguri legaturi de la Oradea/Cluj si Satu Mare cu Galati, Bucuresti si Constanta la trenul IR 1589.
IR 17XX Galati-Marasesti-Adjud-Siculeni-Deda-Satu.Mare cu plecare la 23:30 din Galati.
IR 17XX Satu.Mare-Deda-Siculeni-Adjud-Marasesti-Galati cu plecare la 19:30 din Satu.Mare |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Trenuri Regio Lun Dec 30, 2013 12:30 pm | |
| Da Doctore, dar nu vedem astfel de trenuri de care zici tu. CFR-ul tine IC-uri pe Brasov-Arad, adica fix unde se lucreaza la infrastructura, din Cluj ai un IR dimineata, unul de noapte, iar ziua ai un IC. Big buba.
Spre exemplu, pentru Valcea-Bucuresti, eu as desfiinta perechile alea doua directe si in locul lor as pune RE-uri compuse din Desiro de la Valcea la Caracal sau la Piatra Olt ca lagaturi pentru trenurile de Bucuresti. Eh, acum ai Bucuresti-Timisoara, iar din Caracal ai, de pe la 6 seara Caracal-Sibiu IR cu mers de RE. Si asta e doar un exemplu de legaturi puse prost. Dar CFR-ul nu pune nici trenuri care sa taie tara'n cin'spe, cu grupe, grupusoare, grupulete si grupite, cum propune Karpaty, dar nu face nici cum zici tu. Ca or fi ideile lui Karpaty mai bune, ca or fi ale tale, nu putem stii pentru simplul motiv ca istetii din CFR nu incearca nici una din variante din simplul motiv ca din birourile lor ei hotarasc din varful pixului ca un tren nu ar avea calatori, deci de ce sa incercam? Vorba lu' Bundy: noi nu dam gres pentru ca nu incercam. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Trenuri Regio Lun Dec 30, 2013 3:33 pm | |
| CFR Călători e subvenţionată, nu are interesul să facă profit. Când directorul tehnic a venit cu o propunere asemănătoare cu cea pe care am expus-o eu, l-au luat în râs. După 2 ani, omul şi-a dat demisia când a văzut că nu e băgat în seamă. Planul de mers actual e făcut doar ca să poată să îşi facă orele tot personalul. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Trenuri Regio Lun Dec 30, 2013 3:38 pm | |
| Nu uita de IR-urile cu mers de RE facute pentru naveta ceferistilor. Deci CFR-ul are rol social, dar nu in sensul care ar trebui. =)))))) |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Trenuri Regio Lun Dec 30, 2013 3:40 pm | |
| Acum câțiva ani acceleratul de atunci Iași - Brașov chiar era destul de aglomerat... Odată cu ocolul prin Ploiești or mai fi câștigat ei călători (sau și-au mai completat unii mecanici orele, de parcă trenurile ar fi pentru mecanici, nu pentru călători...), dar i-au pierdut pe majoritatea celor din Iași.
Cine ar fi dat 85,7 lei ca să facă ~8h30 pe drum, când are microbuz sau midibuz care face 5h40 sau 6h15, la prețul de 60 de lei?! E adevărat că amorțești chiar și în midibuzul celor de la Trans Polosam, dar totuși stai 30 minute la popasul Codreanu de la Oituz. Cu mașina poți ieși mai rapid, cam 5h-5h15, cu un popas de vreo 20-30 minute pe la Oituz sau Onești, mai ales că de la Bacău la Iași drumul e bun și nici nu ai curbe în scurt ca pe Brașov - Sibiu...
Din cauza orarului și a ultimei scumpiri de bilete (biletul întreg a ajuns 57,50 lei) nici trenul Regiotrans nu este foarte atractiv: în cele câteva ori când am mers cu el cap-coadă am văzut maxim 5-10 călători pe întreaga distanță. În schimb, sunt sigur că e profitabil, deoarece sunt destui călători pe distanțe ca Iași/Nicolina - Vaslui/Bârlad/Tecuci/Mărășești/Focșani, Vaslui/Bârlad - Focșani/Buzău/Ploiești, iar de la Focșani se tot aglomerează și e destul de aglomerat până la Brașov. Pentru elevi/studenți e chiar cea mai ieftină variantă posibilă... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Trenuri Regio Mar Dec 31, 2013 6:27 am | |
| Pai Regiotransul are sucees in week-end d-aia si circula cateodata cu 2 motoare de la/pana la Ploiesti in restul saptamani e suficient un automotor care merge pe jumatate plin, rare sunt ocaziile cand merge aproape plin.
Din Brasov, pleaca o gramada de curse spre Moldova spre o gramada de orasele si orase daca ne uitam la harta Moldova e undeva in in dreapta sus, pei trenul spre Iasi o ia in jos ( Sud ) e normal sa ocoleasca atat.
Din calatori lui RGT pe ruta Brasov-Iasi-Brasov in week-end peste 70% din ei sunt elevi si studenti, lor le convine ca au 50% reducere. |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Trenuri Regio Mar Dec 31, 2013 9:54 am | |
| Elevi ,dar studenti in special, sunt peste 80%, vineri la dus spre Brasov vineri ,care coboara marea majoritate pana la Buzau,iar de la Ramnic la dus incep sa urce calatori pentru Brasov. Sambata pleaca din Brasov ocupat cel putin 100%,iar pe traseu pana la Pl Vest se mai urca vreo 20 30 de calatori care merg in principiu pana la Focsani Marasesti Barlad,iar undeva la 15 25 % din toti pana la Iasi,iar pe traseu se mai urca de la Pl Sud, Focsani ,Tecuci, Barlad ,Vaslui pentru Iasi. Duminica la venit din Brasov 15 % sunt pentru Iasi ,de la Ploiesti sunt calatori pentru Iasi, si incept sa fie la Buzau ,Ramnic, iar la Focsani ,Tecuci si Barlad este numarul maxim de calatori care urca,majoritatea studenti,la Vaslui sunt comparabili la numar cu cei din Buzau si Ramnic,la Iasi ajunge de multe ori cu 150% ocupare, ca nu poti deschide nici macar usa ! Vinerea trenul circula cu 3 automotoare de obicei, ultimul ocupat cam 75% de calatori care merg pe relatia Buhaiesti Roman,fiind si detasat la Buhaiesti pentru a pleca la Roman,iar celelalte doua merg in continuare la Ploiesti, al doilea .adica cel care ramane la Ploiesti are calatori in principiu care care coboara urca de pe parcus,insa de multe ori sunt si in acela calatori pentru munte si/sau Brasov,care transbordeaza la Pl Vest in rama de Craiova ,pe langa primul care are numai pentru statiile cuprinse intre Pl Vest-Brasov calatori. In timpul saptamanii trenul are utilizare destul de buna fiind ocupat peste 50-60% la o medie,rar fiind cand nu prea sunt calatori . |
| | | doctoru
Numarul mesajelor : 8 Reputatie : 5263 Data de inscriere : 04/07/2010
| Subiect: Re: Trenuri Regio Mar Dec 31, 2013 12:24 pm | |
| R 3002 a avut azi dimineata 9 vagoane cu etaj |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Trenuri Regio | |
| |
| | | | Trenuri Regio | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |