Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Trenuri Regio Mier 23 Apr 2014, 21:18
Dupa compunere e 2416, nu? Primul am vazut ca mergea in Depou, de unde venea altul sa ii ia locul. Ca apoi sa formeze 2110 Sibiu-Brasov. Nu sint sigur daca AM-ul ramas in garnitura si sosit de la Vintu e detasat in Fagaras sau daca merge si el pana la Brasov.
sovidiu
Numarul mesajelor : 98 Reputatie : 4226 Data de inscriere : 13/08/2013
Subiect: Re: Trenuri Regio Vin 25 Apr 2014, 10:05
Este vorba de Regio 2416, Vintu de Jos - Sibiu
sovidiu
Numarul mesajelor : 98 Reputatie : 4226 Data de inscriere : 13/08/2013
Subiect: Re: Trenuri Regio Vin 25 Apr 2014, 21:52
Regio Sibiu - Teius
Regio Vintu de Jos - Sibiu
Regio Babeni - Sibiu
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Trenuri Regio Sam 26 Apr 2014, 15:14
Glasul rotilor de tren si al matelor in calduri.
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
Subiect: Re: Trenuri Regio Sam 26 Apr 2014, 23:22
Azi am facut o tura Bucuresti-Brasov si retur cu perechea 11031/11032. Pe scurt: -aceeasi garnitura evident, 3*20-55+1*19-55 (mai multe detalii despre vagonul asta la topicul aferent). Garnitura s-a format la peron, dupa cum se stie 5024 aduce vagoanele lui 11031 de la Ploiesti, sectionarea si curatenia se fac la peronul Basarab (sa fi vazut ce viteza dadeau maturatoarele prin compartimente...) -la tractiune, cu plecare din Basarab, 41-0210-9. Pornim, mecanicul mana fina, toate bune pana la Brazi. Sau, mai exact, inainte de Brazi. In Brazi insa, da pantograful jos, "restarteaza" toata locomotiva, ceva era in neregula ... Se pare ca pierduse putere din nu's ce motive (nici nasii nu stiau) intrucat de-abia a reusit sa taraie cu chiu cu vai trenul pana in Ploiesti Vest (cu vreo 40 la ora, si asta probabil pentru ca e un pic de vale din triaj inspre Vest)- si, odata ajunsa in Vest, a fost data defecta si punct. -vine masina de ajutor (ploiesteanca, normal, 41-0587-0) - ajunge ea dupa vreo 35 de minute, relativ repede zic eu, da-i si incepe manevre sa se mute 41-210 intre macazele pitice (linia de Crangul lui Bot? sper sa nu gresesc) - mecanicii au facut schimb de locomotive, cel care plecase din Bucuresti cu 210 a continuat cu 587. -concomitent, apare si Regiotransul de Craiova, cu locomotiva-nfipta-n fund si se apuca si ala sa faca manevre (pentru a avea locomotiva lui in bot) -dupa ce se termina tot tambalaul, plec tot eu cu 11031 primul (logic ar fi fost sa lase Regiotransul primul, macar ala sa isi pastreze trasa, plus ca nu oprea in toate statiile, pe cand 11031 pana si in Bobolia opreste...). Dar, ma rog, pleaca 11031 primul (cu vreo 45 de minute intarziere). Zic , stai sa vezi ce o sa-i dea pana-n Campina, ca e intins si trebuie sa recupereze, jar mananca, sa te tii. Canciu, ca l-au tinut numai in galbene pana in Buda, basca si o limitare in teren. -in Buda, alta stationare de 10 minute. Motivele- necunoscute. Nasii isi dau cu parerea ca ii faceau trasa noua, deh birocratie etc. Intr-un final, se da locomotivei o foaie, si hai la drum. Regiotransul tot in spate era, probabil la semnal - si bag mana-n foc ca in spatele lui se adunase deja si Galatiul, 1732. -ma rog, taras grapis deja se adunasera 52 de minute pe ceas in Sinaia...pe tabela nu se sinchiseau insa de astfel de fineturi, trecusera direct intarziere 60 de minute, daca-i bal pai bal sa fie!, iar noi mergeam deja pe trasa lui 1732 (cu Regiotransul si 1732 suflandu-ne in spate) -cum-necum am ajuns in Brasov doar cu 46 intarziere (se vedea ca-si dadea silinta mecanicul, scurta franarile, stationarile si demarajele cat putea el)...dar pana la urma tot m-a depasit Regiotransul, pe fir fals (el pe stanga, eu pe dreapta) la spartul targului, intre Darste si Brasov, in mers ( chestie de onoare...) Si 1732 a sosit la 5 minute dupa noi. Evident, si Regiotrans si 1732 au ajuns intarziati in Brasov. In locul lor, l-as fi tinut pe 11031 pe dreapta inca 10 minute in Floresti Prahova/Campina si macar salvam alealalte doua trase de intarziere. Ocupare - hm, sa zic un 40-45%. Cat pentru 2 vagoane dar nu mai mult. Dar a fost sambata, fir-a-r sa fie, trebuia sa fie PLIN...
La intoarcere, 11032, din Brasov, nimic de mentionat. Aceeasi garnitura, aceeasi 587, acelasi mecanic (care a fost schimbat in Ploiesti Vest cu unul nou), aceeasi nasi care au venit din Bucuresti dimineata au dus trenul inapoi pana in Bucuresti seara, sosire cu 3 minute intarziere in Gara de Nord. Ocupare - si mai slab, sa zic un 25% - nu cred ca umpleai 2 vagoane cu ce a ajuns in Bucuresti. Ma rog, hai sa zic ca s-au coborat vreo 5 insi in Predeal si 8-9 in Sinaia dar chiar si asa o Sageata Albastra cred ca era suficienta.
Nu in ultimul rand, respect pentru cei 2 nasi. Cand s-a defectat locomotiva au luat compartimentele la rand, linistind oamenii ("nu e greva, am chemat locomotiva, ne scuzam, ne grabim cat putem"). Basca au luat in colimator tot ce misca in tren. Inclusiv un grup de 6 tigani (avand cu ei 4 tarnacoape) care s-au urcat la Breaza si au fost dati jos la Gura Beliei fara discutii, ca n-aveau bani de bilet. In cazul in care nasii citesc aceste randuri, le transmit felicitarile mele sincere.
Si drept incheiere, trenul asta merita o soarta mai buna. In primul rand sa-i modifice dracului plecarea din Basarab, ca nu se duc turistii in Basarab...da, stiu ca de fapt garnitura vine de la Ploiesti, dar s-o bage in Nord. Si sa-l promoveze cumva, ceva... Sunt vagoane 20-55, e comod, 6 locuri in compartiment, nu dai cu capul de tavan ca la etajate, loc de schiuri cat vrei (pentru cine o mai schia acuma), loc de bagaje cate vrei, destul de curatel... PS. Ca sa simt ca am trait cum trebuie ziua de azi, mi s-a stricat si nenorocirea aia de aparat foto. Asa ca va pot prezenta doar cateva poze (groaznice) facute cu telefonul, aratand schimbarea locomotivelor in Vest, plus doua poze de pe geam.
587 isi primeste instructiunile verbal, direct de la seful de statie
587 manevreaza sa-si ia in primire functia
210 intre pitice poza 1
210 intre pitice poza 2
Cam de aici a inceput sa isi ia viteza cat de cat
Asta e o poza de la intoarcere, eu pe sensul spre Bucuresti (firul 2), pe firul 1 o impingatoare GFR directia Brasov.
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
Subiect: Re: Trenuri Regio Dum 27 Apr 2014, 00:25
Aaaa, am mai uitat ceva (scuze de dublu post, dar se pare ca nu mai pot edita). 11031 NU e trecut pe tabela garii Basarab. O fi el scris pe vreo foaie A4 cine-stie-pe-unde lipita, dar ce Dumnezeu, le era asa greu sa-l treaca si pe tabela mare?? ca doar nu sta lumea sa ia toate ghiseele la rand sa vada unde e anuntul referitor la trenul asta...Uite, ce ziceam mai sus - detalii, promovare, informare canci. Si iote asa avem o pereche de trenuri la ora foarte buna, tren care-i insa gol.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Trenuri Regio Dum 27 Apr 2014, 00:57
Pai nu au facut astia un trotuar rulant pina in Basarab? Mai functioneaza? poate d-aia nu pleaca trenul din grupa A.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Trenuri Regio Dum 27 Apr 2014, 08:04
ATM, acelasi episod s-a intamplat joi cu R 3007 la PL.Vest, EA 781 a adus trenul la PLoiesti Vest fara probleme, apoi cica e defecta dar a reusita sa plece singura la Ploiesti Sud, intre timp vine si EA 906 care a preluat pe 3007 pana la Brasov, facea mecanicul ca trenul in gara, cel care a adus pe 906 de la Sud ca unde e defecta ca, cum a plecat ca el cu ce se intoarce inapoi la Sud. A plecat trenul cu 55 min intarziere.
Apropo de infofer.ro, sa-ti bagi picioarele in el, ca ieri l-am vazut pe 11031 cand a plecat din PL.Vest la ora la care trebuia sa plece 14091 desi infoferul arata ca 14091 plecase regulamentar.
Aseara am fost la gratar in spatele blocului pana dimineata, l-am vazut si eu pe 11032 batea vantul in el nu gluma. Trenul asta trebuie promovat sau macar pus k-lumea pe tabelele din gari, ca asa ca merg cativa pasionati si montanieri cu el nu il vad bine.
Apropo de nasi, pe 21 aprilie, a doua zi de Paste am avut niste vecini care au vrut sa plece pe Valea Cerbului, m-au sunat sa le zic de tren, au ales sa plece cu 3001, dar au ajuns tarziu la gara ca au stat sa-si ia 20 de beri, nu si-au mai luat bilete, a venit nasul si a vrut sa le taie la pret de tren 19 lei pentru zona 61-90 km si n-au fost de acord, asa ca au dat cate 3 lei pana la Campina si au coborat. Apoi au luat pe 11031 cu bilete iar seara la intoarcere au venit cu 3008 desi vroiau cu "ala cu compartimente".
R 5211 Ploiesti.Sud-Buzau
upload image online
R 7108 cu peste 65 km/h spre ultima statie.
image sharing sites
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
Subiect: Re: Trenuri Regio Dum 27 Apr 2014, 09:30
Ceea ce se petrece cu aceasta pereche de trenuri 11031/11032 e pur si simplu tipic pentru bataia de joc care a ajuns CFR-ul de azi. O idee buna de care isi bat joc ca sa aiba dupa aceea motiv sa il anuleze specialistii din lipsa de calatori... Trenul nici nu e afisat in gari, lumea nu stie deci de el (normal, le convine sa ii indrume pe oamenii care nu stiu mersul trenurilor catre asa-zisele lor prosteli botezate IR la pret dublu). In asemenea conditii (basca plecarea din Basarab care este total aiurea pt turisti) nu vad un viitor prea bun pt acest tren care este in sine o idee excelenta. Mai ales returul 11032 este foarte bine gandit pt la vara cand creste si durata zilei si e lumina si dupa 9 seara... Lumea nu stie de el si ei cred ca asta si vor, ca sa il anuleze din lipsa de calatori.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Trenuri Regio Dum 27 Apr 2014, 09:41
Nu-l va anula, in cel mai rau caz va fi lasat numai SD, dar poate apar clienti ca tot se apropie vara si vacanta si il vor lasa zilnic. Iar ar incepe prin gari cu afise de genul 5021 circula nush cand, 11051, 11031, 11032 si tot asa i-ar ar zapaci calatori de cap de nu stie la cat si ce tren au, de renunta la el in favoarea altor Regio sau IR.
Acum de cand cu 11032, 3024 cu numai 2 vagoane putea fi impins si el mai tarziu ca prea e in spatele lui 11032. Si-asa 3024 nu aduce calatori pentru 1653 decat 15 maxim 20 pe luna iar 1653 merge la Suceava-Vatra.Dornei, asa ca daca 3024 era impins mai tarziu este legatura la 1667 pentru Iasi la 23:44 si 1755 pentru Suceava la 00:14, asa 3024 ajunge la limita la 22:08 si 1653 e la 22:14.
Poate de la noul mers vom vedea Regio pe Buc-Brasov la ore potrivite pentru calatori nu doar sa-si faca mecanici si personalul CFR ore.
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: Trenuri Regio Dum 27 Apr 2014, 10:25
3008, gata sa plece din Brasov
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Trenuri Regio Dum 27 Apr 2014, 21:03
R 14033
upload a gif
R 14030
free pic
R 14094
upload image online free
R 14031
image free hosting
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Trenuri Regio Dum 27 Apr 2014, 23:05
cristy79 a scris:
Ceea ce se petrece cu aceasta pereche de trenuri 11031/11032 e pur si simplu tipic pentru bataia de joc care a ajuns CFR-ul de azi. O idee buna de care isi bat joc ca sa aiba dupa aceea motiv sa il anuleze specialistii din lipsa de calatori... Trenul nici nu e afisat in gari, lumea nu stie deci de el (normal, le convine sa ii indrume pe oamenii care nu stiu mersul trenurilor catre asa-zisele lor prosteli botezate IR la pret dublu). In asemenea conditii (basca plecarea din Basarab care este total aiurea pt turisti) nu vad un viitor prea bun pt acest tren care este in sine o idee excelenta. Mai ales returul 11032 este foarte bine gandit pt la vara cand creste si durata zilei si e lumina si dupa 9 seara... Lumea nu stie de el si ei cred ca asta si vor, ca sa il anuleze din lipsa de calatori.
Când nu era, vă plângeaţi că e ,,bătaie de joc" că nu e tren. Acum că e, iar e bătaie de joc... Trenul de dus e cam târziu pentru turişti, dar trenul de întors e la o oră foarte bună. Câtă vreme oamenii preferă IR-ul, nu e nimeni tâmpit să se roage de ei să meargă cu R-ul. Afişarea trenurilor în gări NU este responsabilitatea CFR Călători, ci CFR S.A., care încasează TUI!
_________________ :TTT:
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
Subiect: Re: Trenuri Regio Lun 28 Apr 2014, 07:39
Am mers chiar ieri cu 11032 si pot sa spun ca da, trenul a fost in sfarsit afisat in gari (nu ma intereseaza a cui este responsabilitatea, ESTE ABERANT SA NU FIE AFISAT - sau vi se pare normala situatia, D-le Dr 2005? Din comentariul Dvs deduc ca asta se si urmareste - sa nu stie lumea de el. "Lumea" prefera trenurile IR? Poate doar cei cu reduceri si cei neinformati, ca sa zic asa. "Lumea" nu inseamna doar elevi, studenti si pensionari cum isi inchipuie CFR. Asta e gandirea care a adus CFR in sapa de lemn - hai ca poate ii mai fraierim pe cativa fraieri sa mearga cu prosteala numita IR. Sa va reamintesc ca de curand am vazut un tren IR 1634 cred CARE NU AVEA NICIUN CALATOR? Deci nu stiu cat mai prefera lumea sa fie prostita cu IR (tot mai multi isi iau masini, s-a mai desteptat lumea, mai ales pe distante scurte si medii gen Buc-Brasov). Iar doar elevii si studentii nu pot sustine CFR- dupa cum s-a si vazut, se afunda din ce in ce cu IR-urile lor de 3 vagoane cu tot.
Cat despre 11032 - trenul este foarte civilizat, curat, este singurul Regio compartimentat - conditii de calatorie peste asteptari si gradul de ocupare destul de bune (spre 70% parerea mea, probabil spre regretul CFR). Nu este pus deloc tarziu, chiar vorbeam cu un grup de turisti care il considera perfect pt turele mai lungi de vara - evident daca nu se gandesc specialistii ca lumea prefera IR si mai bine sa il anuleze. Pe mine la dus nu ma avantajeaza, dar la intors este perfect mai ales la vara cand ziua este mai lunga. Erau si cateva biciclete in fiecare vagon. Trenul a plecat din Brasov cam 50% ocupat si a urcat un grup numeros din Busteni si altii din Sinaia. Una peste alta a fost o calatorie foarte placuta; deci se poate si la CFR
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Trenuri Regio Lun 28 Apr 2014, 09:13
,,Lumea" adiCA CAlatorii merg cu trenul depre care stiu. Stiu ca au doua trenuri, aleg unul dintre ele chiar daca in fapt sint trei trenuri. Cita vreme trenul nu este afisat sigur nu o sa-l aleaga. O sa stea la peron, trenul 101 o sa treaca iar lumea o sa astepte pe 103 peste 15 minute ca 103 e pe panou.
Ca multa ,,lume" nu stie sau nu are timp sa stea pe internet pe saitu lor sa apese pe gogosar, pe minge, pe delfin, pe pantoful alb, pe un *ur de baba, pe o coada de ciine ca sa afle mersul trenurilor.
Am mai avut discutia cu afisajul cind in Gara de Nord a aparut afisat trenul de Virset ca IC (asa e si acuma) desi e personal pina la Stamora Moravita, lumea se uita si pleaca daca nu e de-a locului.
Daca afisarea e a Infrastructurii iar trenurile ale Calatorilor, nu ar trebui sa existe un acord intre aceste doua entitati? Ori afisarea face parte integranta din TUI, ori afisarea se plateste separat dar CFR Calatori dar in ambele cazuri CFR Calatori trebuie sa urmareasca afisarea si informarea corecta a calatorilor.
Contrar o sa plimbe 2 vagoane pentru ceferisti cum e 1699. Apoi vagoanele stau. E criza de vagoane dar ei plimba IR cind in urma lui pleaca un R si toata lumea (care mai este) merge cu IR.
Dar specialistii nostrii lucreaza, am scris pe undeva ca am vazut cum 2-3 supravegheau pe alte doua sa lipeasca afise cu pretul biletelor si abonamentelor pe rutele deservite de CFR (Jimbolia, Buzias, Stamora Moravita si Arad). Am intrebat Seafiseaza si in comunele din parcurs? Da domle afisam in gari. Domle cine merge in gari?eu si doi ceferisti, trebuie afisate prin sate Domle acolo primarii sint intelesi cu firmele de autobuze
Ok le spun ca automatul de bilete nu iti ofera multe optiuni te trimite direct pe unde vrea el. vin doi sa vada aaaaa, domle asa e facut programul costa mii de euro sa il refaci, la revedere.
,,lumea " are autogari linga gari. Nu mai trebuie sa umble aia prin gara sa te intrebe daca nu vrei autobuz. Autogara este chiar linga turnul de control iar microbuzele de Oradea pleaca de la doi pasi.