|
| De-aş fi director al CFR Călători | |
|
+16mureseanu_976 Alex Avram DUAL Katalin4653 COSTACHE MIHAIL Nesebar IonutCFR2009 AlexD Shinkasen Vlad manuela 92Dragos Dr2005 AndreiStefan razvan - trenuri baiazid 20 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători Dum 14 Apr 2013, 13:03 | |
| -revenirea la tarifarea pe calatorie, nu pe tren folosit; -retrogradarea unor IR-uri la rangul de RE (si desfiintarea rangului IC) in zonele in care nu sunt foarte multi calatori, cum ar fi Valcea, sau a unor bucati de traseu (Cluj-Alba, spre exemplu); -ca tot se vorbeste de lipsa materialului rulant, as uni cele trei trenuri de noapte dintre Deda si Bucuresti, la fel si cu perechile lor. Craiova-Brasov/Sibiu circula impreuna pana la Podu Olt, desi, in general, au calatori care incap lejer intr-un minibus, deci as pune un Desiro legatura din Podu Olt la Sibiu si retur. Am dat doar doua exemple in sensul aasta, sunt convins ca nu sunt singurele situatii in care se face risipa de material rulant; -incheierea de contracte cu firme de transport auto, ori infiintarea unei aripi auto a CFR Calatori, astfel incat daca am de mers de la Brasov la Olanesti, spre exemplu, cand ajung in Valcea sa am imediat microbuz cu care sa-mi continui drumul, iar pretul calatoriei pe sosea sa fie inclus in al celei cu trenul, CFR putand scoate profit si din calatoria pe sosea; -prelungirea unor R-uri astfel incat sa lege orase importante. Exemple: Cluj-Vintu, nu Cluj-Teius, Sibiu-Teius, nu Sibiu-Vintu, etc.; -si poate cel mai important, clonarea lui Tepes, ca astia de la CFR nu stiu cat sint prosti si cat sint hoti. As zice ca mai mult a doua. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5411 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători Dum 14 Apr 2013, 14:17 | |
| revenirea la rangurile de expres,rapid,accelerat,personal si cursa muncitoreasca! sunt mult mai reprezentative! -expres-opriri in capitale de judet si statiuni nationale;(exemplificare:bucuresti-craiova-severin-herculane-timisoara;bucuresti-ploiesti-buzau-focsani-bacau-iasi sau vaslui-iasi;bucuresti -constanta-eforie n si s -costinesti tabara-neptun-mangalia) -rapide-capitale de judet,municipii mari gen barlad,tecuci,lugoj,caransebes; -accelerate-capiatle de judet,municipii,orase si noduri de cale ferate daca sunt comune -personale-capitale de judet,municipii,orase,noduri de cale ferata si comune. -curse muncitoresti-toate statiile si haltele dinparcurs.
desfiintarea regionalelor galati,brasov,craiova si constanta asa cum se incepuse-implicit desfiintarea unor posturi de sef si sefuleti.
de exemplu regionala galati a fot desprinsa din iasi pe vremea comunistilor pentru a le oferi acolitilor regimului privilegii! |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători Dum 14 Apr 2013, 16:12 | |
| - manuela a scris:
- revenirea la rangurile de expres,rapid,accelerat,personal si cursa muncitoreasca!
sunt mult mai reprezentative!
Trecand peste alte treburi este interesant de stiut in ce masura poti face acest lucru doar in calitate de director al CFR Calatori. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători Dum 14 Apr 2013, 17:17 | |
| Pentru ranguri de tren şi transfer de proprietăţi între societăţile de stat e nevoie de promovarea unei hotărâri a Guvernului. Asta înseamnă o semnătură de la fiecare societate implicată, 8 semnături de la Ministerul Transporturilor, alte câteva semnături de la Justiţie şi Interne (pentru avizare), apoi semnătura lui Ponta. E treabă de câteva luni bune, plus că fiecare semnatar poate aduce obiecţii şi, eventual, retrimite proiectul pentru modificare. Rangurile nu se vor schimba, clar MT nu va aproba asta, fiind vorba de armonizarea rangurilor de tren cu cele din UE. - razvan-trenuri a scris:
- 3. Toti angajatii (inclusiv sefii) sa de-a teste corecte pentru verificarea cunostintelor - cine nu i-a cel putin media 6 sa fie regrogradat sau concediat = cine nu cunoaste meserie sa invete sau sa "ramana acasa" , caci asa este si la firmele particulare mai ales in prezent deoarece nimeni nu trebuie sa fie angajat pe viata;
Aş propune şi un test de gramatică şi ortografie... am văzut acte oficiale cu tone de greşeli. Nu ar strica aplicarea acestor teste şi pentru colegii de forum _________________ :TTT:
|
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători Lun 15 Apr 2013, 23:59 | |
| As pastra doar 2 ranguri de tren mari si late, va spun dimineata ce si cum, acum abia am ajuns de la munca . |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători Mar 16 Apr 2013, 00:18 | |
| Interesant subiectul, as putea scrie cateva sute de pagini legat de ce as face, desigur daca as avea mana libera. Dar asa pe scurt, as lua pe un prieten bun cu vechime in sistem as mai lua pe Dr2005 si inca niste pasionati de incredere de pe acest forum si am merge personal impreuna cu ei pe toate trenurile CFR Calatori sa vedem cum se prezinta situatia in teren. Am discuta direct cu navetistii si calatorii de lung parcurs. Planul de mers de tren va fi facut in realitate dupa cerintele publicului calator "clientul nostru stapanul nostru" desigur si in functie de materialul rulant disponibil. As dori evitarea unor situatii ciudate ca in 2010 sau 2011. nu mai retin exact, cand o firma din Ineu a solicitat ca 2 trenuri sa fie puse la o anumita ora promitand foarte multe abonamente, raspunsul de atunci al companiei a fost "Nu ne interesează !" asa ca atunci firma a gasit o alternativa auto. Pe langa mersul de tren mai sunt si alte lucruri care trebuie eficientizate.
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători Mar 16 Apr 2013, 11:59 | |
| Trebuie umblat urgent la mers, daca esti in Sinaia si vrei sa ajungi in Bucuresti ziua de la ora 10:30 pana la 15:30 nu exista nici un tren pe ruta asta...Pe constanta la fel, nu ai cu ce sa vi la Bucuresti... |
| | | AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6224 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători Mar 16 Apr 2013, 12:02 | |
| La Constanta este si mai "frumoasa" treaba.De la 05.30 pana la 13.30 nu exista niciun tren spre Bucuresti.Iar la autocare si microbuze este o inghesuiala de nedescris.Doouh,oare de ce? :4a: |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători Joi 18 Apr 2013, 14:21 | |
| De-aş fi director al CFR Călători = sa nu mai pot lucra sau conduce o alta firma din domeniul transporturilor, adica sa nu fac concurenta neloiala. Sindicatele din CFR cred ca dorm... Data viitoare cand angajatii CFR vor face greva cred ca ar trebui sa blocheze drumurile nationale, eventual autostrazile, nu caile ferate deoarece nu are mare efect asupra tarii si guvernantilor. Dar in Romania legile se pot incalca. Vedeti din acest motiv trebuie sa presam REGIOTRANS, TFC sa introduca ei trenuri acolo unde CFR CALATORI nu poate sau nu vrea. In alta ordine de idei ar trebui ca pe siteurile "mersul trenurilor" sa apara in acelasi timp si trenurile directe dintre doua localitati dar si combinatia IR + regio, RE daca ele circula direct fara a mai cobori pasageri din trenuri. Acum daca se cauta pe acele siteuri intre Bucuresti si Tulcea, Bucuresti si Baia Mare, Sighet, Onesti lumea crede ca trebuie sa coboare/urce din trenuri desi sunt directe sau apare doar o singura pereche directa pe site la cautare. Si sa fie taxata calatoria pe intreg si nu trenul. Din aceste doua cauze s-au pierdut multi calatori. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători | |
| |
| | | | De-aş fi director al CFR Călători | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |