| De-aş fi director al CFR Călători | |
|
+16mureseanu_976 Alex Avram DUAL Katalin4653 COSTACHE MIHAIL Nesebar IonutCFR2009 AlexD Shinkasen Vlad manuela 92Dragos Dr2005 AndreiStefan razvan - trenuri baiazid 20 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători Vin 12 Apr 2013, 17:31 | |
| Cam asa ar trebui sa arate mersul trenurilor CFR pe M700: |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15505 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători Vin 12 Apr 2013, 21:49 | |
| Ar fi ceva fantastic. Deja cand ma uit pe pagina am impresia ca este ceva real! Din pacate...doar vis!!! |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători Vin 12 Apr 2013, 22:01 | |
| Ionut ar trebui doar 1 pereche de IR, de IC nici nu mai pun problema ca ar trebui transformat in RE, deoarece cu un pret de 30-35 de lei Galati-Braila-Bucuresti A ar avea calatori de 6-7 vagoane 100%! |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători Vin 12 Apr 2013, 23:32 | |
| Pe M800 intre Bucuresti Obor si Constanta exista foarte multe trenuri regio care au parcurs imens (5 ore !) si care opresc peste tot chiar si in multe statii in care nu urca nimeni. In primul rand propun ca majoritatea acestor trenuri sa devina regioexpres v. max=140km/h iar timpul final sa fie limitat la cca 3h15'(timpii vor mai scadea dupa reabilitarea podurilor dunarene si ridicarea vitezelor de circulatie la 160 km/h astfel incat se poate ajunge pe viitor si la 3h si chiar sub) intre Bucuresti si Constanta, se poate merge pe ideea opriri doar in statii importante intre Bucuresti si Fetesti (mers de IR tarif si rang de RE) iar intre Fetesti si Constanta sa aibe un mers apropiat de cel regio adica ceva mai multe opriri dar nu chiar asa multe. Prima noutate este ca aceste regioexpres sa plece doar din Bucuresti Nord si trenurile regio din Obor ca si pana acum..
Toate trenurile IR gen 1681/1682/1683/1684 care se limiteaza la Bucuresti sa devina regioexpres. Trenurile directe de Tulcea le desfiintez si creez legaturi din Medgidia la automotoare economice. Astfel obtin 7 perechi zilnice Constanta-Bucuresti si retur doar regioexpres de exemplu cu plecari din Constanta la orele 06.00-08.00-10.00-12.00-14.00-16.00-18.00. Trenurile IR din Constanta care au legaturi cu tara(Arad,Oradea) le fac toate de noapte si le bag la 20.00 si 22.00 . Las trenuri regio doar la orele la care sunt folosite de navetisti, adica dimineata si dupa-amiaza si atat, chiar ma enervez cand vad trenuri regio care se plimba goale de dragul cadentei...Bag si niste IC-uri pentru cei care se grabesc la tarifele de rigoare dar la ore bune, de exemplu la ora 06.30 ii servesc cu acel 1582/1583 reloaded deci il fac super-tren cum era Brasovia pe vremuri insa fara oprire deci timp cam 2h15' poate sa scoata din start. Mai bag si un IC de plecare din Constanta dupa-amiaza la 16.30 si am rezolvat-o binisor...
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Vin 12 Apr 2013, 23:41, editata de 2 ori |
|
| |
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6224 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători Vin 12 Apr 2013, 23:34 | |
| Si cu amaraciunea aia de Moldova Express ce facem?Mare prostie de tren. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători Vin 12 Apr 2013, 23:40 | |
| - AndreiStefan a scris:
- Si cu amaraciunea aia de Moldova Express ce facem?Mare prostie de tren.
Il facem IRN si il bagam la 24.00 ca sa tinem cadentarea . Dimineata tot ar trebui sa ajunga undeva ... |
|
| |
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6224 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători Vin 12 Apr 2013, 23:46 | |
| Constanta-Suceava de noapte era minunat.Eu cu trenul ala veneam la expozitia feroviara doar ca faceam schimbul in Buzau ca sa ajung dimineata la prima ora sa prind tot ce vine din tara.Acuma nu mai e bun de nimic.Ajunge la o ora la care nu mai prinzi nicio legatura.Si este si tren fantoma.Cand are doua vagoane,cand are trei. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători Vin 12 Apr 2013, 23:49 | |
| - AndreiStefan a scris:
- Si cu amaraciunea aia de Moldova Express ce facem?Mare prostie de tren.
Tot nu te potolesti cu denumirile tale , te dor degetele sa spui denumirea corecta a respectivului tren sau iti pui tu ambitia si sa demonstrezi ca nu respecti o regula minima pe acest forum , ti s-a explicat ca nu toata lumea intelege ce vrei tu sa spui cu aceasta denumire si sa folosesti denumirea corecta pentru a intelege toata lumea ce vrei tu sa spui , la ce tren faci referirea dar tu nu si nu , parca ai fi un copil razgaiat de 2 ani care nu vrea sa inteleaga nici mort . Este ultima data cand iti voi face observatie pentru acest aspect , data viitoare vei fi sanctionat . |
|
| |
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6224 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători Sam 13 Apr 2013, 00:00 | |
| Asa cum o fi,macar stiu sa scriu corect spre deosebire de tine.In locul tau nu as mai face atatea comentarii rautacioase cu asemenea gramatica.Invata sa scrii inainte sa mai faci pe marele sef pe-aici. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători Sam 13 Apr 2013, 00:12 | |
| Este vorba de respectul pe care il porti fata de ceilalti membri ai forumului , postezi poze fara sa spui ce se afla in acele poze de parca trebuie sa ghicim ce se afla acolo si dupa ce postezi apar inca 5-10 postari in care lumea intreaba "ce tren este ?" urmate de raspunsuri cand mult mai simplu era sa spui din prima trenul x apoi poza si nu se mai lua nimeni de tine , automat dispareau si intrebarile inutile . Nu cred ca sunt comentarii rautacioase dar daca tot postezi ceva macar sa o faci corect , cu un minim de explicatie a respectivei poze sau folosirea corecta cand faci referire la trenul x , nu cred ca este ceva greu si imposibil . |
|
| |
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6224 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători Sam 13 Apr 2013, 00:17 | |
| Ce rost are sa scriu asta cand de la Constanta pleaca 2 trenuri spre Bucuresti,3 spre Mangalia si unul spre MEdgidia si atat?Sunt 6 perechi de trenuri dus-intors pe zi.Toata lumea le stie. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători Sam 13 Apr 2013, 02:42 | |
| Sa nu mai lungim atat discutia inutila , lipsa de bun simt si de respect din partea ta fata de restul colegilor tai de pe forum este vizibila , daca ti se atrage atentia ca mult mai bine ar fi sa respecti denumirea oficiala si sa spui ce contin pozele tale care le postezi iar tu vi si o ti pe a ta ca nu este nevoie deja asta face parte din ambitia ta de a nu respecta atat pe noi ca si forum dar nici pe tine ca nu ai facut o treaba buna prin acea postare , pur si simplu arunci 2-3 poze fara sa spui ce ce afla in acele poze si lasi pe multi sa inceapa cu parerile "o fi trenu x , ba nu , e trenu y" si uite asa mai umplem o pagina de postari inutile , eu vin si te rog sa nu mai folosesti acea denumire "regionala" de "moldova expres" tu nu si nu , o ti pe a ta deci practic nu vrei sa ti cont de nimeni si de nimic , tie sa nu ti se atraga atentia , tu faci doar cum vrei tu , dar cu ce esti mai presus fata de restul forumului , noi cei ce postam poze si explicam ce se afla in acele poze sau folosim denumirile corecte , chiar nu pricep ce e asa greu sa spui denumirea corecta a respectivului tren , sa stie si userul z din Beius ce ai vrut sa spui , poate respectivul user nu a fost in viata lui la Constanta si daca vede o poza in care este un tren format din 2 vagoane plus o locomotiva fara sa fie trecut si trenul de unde vrei sa stie omul ce tren este . Deci eu te-am rugat frumos in privat de atatea ori , ai refuzat , acum te rog si pe forum sa vada toata lumea ca refuzi in continuare sa te conformezi la aceste reguli elementare , pe viitor nu te mai rog si trebuie sa aplic ceva sanctiune ca nu esti cu nimic diferit fata de restul care posteaza corect si nu cred ca sunt absurd cand spun ca trebuie sa pui un minim de informatie cu privire a ceea ce contine poza postata de tine sau sa folosesti denumirea corecta . |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători Sam 13 Apr 2013, 06:13 | |
| Daca-s fi director,le-as da teiusenilor alte vagoane ... si-as casa toate 21-47.Am inebunit de cap si urechi in 3505 cu rapandulele de 20-31,la care trage curentul absolut la toate incheieturile... Personal cred ca am sa cumpar un lot ,si-l tai. |
|
| |
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5411 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători Sam 13 Apr 2013, 07:33 | |
| - AndreiStefan a scris:
- Si cu amaraciunea aia de Moldova Express ce facem?Mare prostie de tren.
nu te supara ca te intreb,tie chiar nu-ti este jena sa jignesti indiresct?karpaty are dreptate in totalitate !si spre stiinta ta, mult hulitul de catre tine ,,moldova expres,, asa cum te incapatanezi sa-l denumesti (in esenta vrei sa jignesti-parca ai fi unul din piata cu 4 clase) este unul din cele mai longevive trenuri din tara asta care pleaca din constanta(mangalia) si care a circulat indiferent de sezon.si ceea ce nu ar trebui sa uiti,este faptul ca leaga 2 orase de acelasi calibru respectiv constanta si iasi. si daca tot hulesti moldovenii,te intreb asa si eu ca omul :de ce aproape toti medicii din constanta au facut facultatea la iasi? o zi buna iti doresc si intelepciune maxima! ps:nu sunt din iasi dar admir maxim acest oras din mai multe puncte de vedere. |
|
| |
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6224 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători Sam 13 Apr 2013, 08:48 | |
| O fi longevive,dar acuma nici Dracul in carne si oase nu mai merge cu el.Sunt zile in care calatorii din grupa de Suceava ii numeri pe degetele unei maini.Da-mi un motiv pentru care trenul asta ar mai trebui sa circule(sau daca circula macar sa circule noaptea). |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: De-aş fi director al CFR Călători | |
| |
|
| |
| De-aş fi director al CFR Călători | |
|