Domnu Stoica a inceput cu Reva Simeria unde dupa ora 4 iesea cu LDH in Simeria Triaj si descompuneau vagoanele CFR Marfa mai ales distribuitoarele care la oficial costa 100 mil sau se bagau vagoane de la CFR Marfa la reparat si erau chelite de ce era mai bun dupa ele si dupa le scoteau afara ca deh nu au platit contractul de reparatii..
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5207 Data de inscriere : 18/09/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 16 Aug 2013, 08:52
Vinovatul principal nu este acela care face smenul, ci acela care-i permite. Daca CFR Marfa era o societate cu angajati responsabili, sau chiar privata la ora aceea, imediat se intervenea. Dar asa banii nu au miros si se potrivesc de minune in buzunarul directorilor dela Marfa.
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11659 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 16 Aug 2013, 12:54
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 26/02/2013
Subiect: Re: Revista presei Sam 17 Aug 2013, 01:13
50 de lei pt 166 km parcursi in aproape 3 ore... mare nesimtire in tara asta! Sigur ca vor circula doar cei care au reduceri, ca doar nu e nimeni dus cu capul sa dea atatia bani cand exista masina personala sau chiar duba... Cum mai pot eu sa spun cuiva sa se duca la tren cand dubele pleaca din jumate in jumate de ora si costa deja mult mai putin ca trenul? Noroc ca mai exista trenurile Regio care vor costa fix jumatate (25 de lei) si fac 4 ore. Ce usor e sa maresti preturile si sa indepartezi astfel din ce in ce mai multa lume de la tren! Dar si printre elevi, studenti etc unii s-au desteptat si aleg masina sau autocarul (am auzit discutii de acest gen chiar zilele trecute in trenul spre mare). Asa ca in ritmul asta CFR se duce incet dar sigur dracului. O merita cu varf si indesat, ca se pare ca ei aplica zicala: "S-a intalnit hotul cu prostul"; nu mai e chiar asa, iar drumul pe care au apucat-o nu are decat o singura directie: falimentul.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 16/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Sam 17 Aug 2013, 08:43
E vorba de o majorare de preţ de 3 (trei) RON. Nu e o sumă imensă. Grav e la distanţe mari.
_________________ :TTT:
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 26/02/2013
Subiect: Re: Revista presei Sam 17 Aug 2013, 10:05
Nu e vorba de suma, inca de cand s-a facut 47 de RON era aberant. Deja nu mai conteaza. "Specialistii" lor au calculat totul, sunt sigur de asta, din cei 3 RON in plus la fiecare bilet vandut fraierilor pe ruta asta sigur CFR-ul va iesi pe profit la finele anului Pe rutele lungi da, scumpirea chiar se simte - felicitari CFR! Dupa ce a alungat calatorii pe distante scurte, acum se ocupa si de cei pe distante lungi. Geniala ideea... Aceasta scumpire imi aduce aminte de vorba aceea "ce-i lipseste chelului - tichia de margaritar"
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9709 Data de inscriere : 02/11/2008
Subiect: Re: Revista presei Sam 17 Aug 2013, 10:14
Daca ieftineau biletele cu 30 % in primele 2 luni ierau pe piedere, dupa numarul de calatori ar fi crescut acoperind diferenta, trecand chiar pe profit.
Acum vor creste incasarile pe urmat 6 luni dupa care sigurat vor scadea, multi fugind pe transportul rutier. .
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8370 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: Revista presei Sam 17 Aug 2013, 10:39
La CFR CALATORI nu sunt ECONOMISTI competenti in meserie + motivati de salarii cum sunt la multe firme private si multinationale ca sa calculeze tarifele si celelalte lucruri legate de tarife si riscuri/oportunitati/avantaje/dezavantaje pentru preturile prestate.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 16/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Sam 17 Aug 2013, 10:47
Sunt şi economişti şi ingineri... da' să nu credeţi că e cum vor e, totul se filtrează prin n'şpe şefi/şefuţi şi directori. Ăştia nu au nimic în comun cu transportul. Eu însă nu înţeleg de ce MT nu a comentat nimic pe proiectul ăsta. Poate Juridicul va realiza că taxarea se face doar pe zone kilometrice şi va întoarce ordinul.
_________________ :TTT:
gardianlinux
Numarul mesajelor : 128 Varsta : 47 Localizare : bucuresti Reputatie : 4392 Data de inscriere : 28/03/2013
Subiect: bucuresti nord slanic Dum 18 Aug 2013, 03:20
TFG Calatori. Bucuresti Nord -- Slanic, 17.08.2013, Bucuresti Nord - Ploiesti Sud -- 80-100km\h(GPS), Ploiesti Sud - Ploiesti vest -- 80-90km\h,(GPS) Ploiesti vest - Buda -- 50km\h,(GPS), Buda - Plopeni sat -- 60km\h (GPS), Plopeni Sat - Slanic -- 40-35km\h (GPS),
Transmisia Hidraulica -Demaraj lent!!! Livretul se respecta la virgula.
P.S. Colada la salina 1h30min.
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11659 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Revista presei Dum 18 Aug 2013, 11:12
Disponibilizări în companiile feroviare anunţate pentru 2013:
CFR Infrastructură - 1.000 de angajaţi CFR Călători - 1.000 de angajaţi CFR Marfă - 1.500 de angajaţi