|
| Revista presei | |
|
+88Nk11 marcelbanu Ciprian ANDU2100HP @ndrey apmatei redeme puscasflaviu Simply18 AndiCFR Costin.H Jhonyla Goanga Florin C marian1967 alexmorph3us stefanb.steff andreiutzu cristyadaX IonutChircu Shinkasen phnegativ Norbi halmarius Volk sytrus DAS 2011 florin.lifticariu laur 133 Razvan Tudor gardianlinux mariushal Costin.B Vale rich1974 kristi kkk rizelgeorgel2004 NicuS cristy79 Katalin4653 M.I.C.I. tzifrea adytm Caspar The Legend EuroNight Teodor lifetec Bobby_TM AndreiStefan 92Dragos DPS cnusi Adirmvl Warrior12 Spartan1948 Nesebar lapsanszkitamas marius_catalin84 Andrey_tm cfr500 Gabry Gabriel TVlad IonutCFR2009 Vitosa Amiralul DUAL mishu88 costi_dumitru Re6/6 baiazid Adrian78 Sabik Dr2005 allred Cont dezactivat cstefan 19jimmy84 ATM razvan - trenuri Balto cristi CFR cont dezactivat . Radu Tudor cardinal Rarau AlexD Vlad 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Iul 2013, 13:09 | |
| Se admite circulaţia timpurie până la prima oprire din livret... mai ales că nu e obligatoriu ca mecanicul să fie vinovat de ea. Sunt multe cauze care duc la circulaţia timpurie: - suprimarea unor opriri tehnice - numărul mare de minute suplimentare - scoaterea unei restricţii _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Iul 2013, 13:37 | |
| Fara suparare nu cred ca un tren care circula timpuriu sau intirziat poate genera discutii privind vina mecanicului de locomotiva in cazul unui accident la trecerea la nivel
pentru ca se aplica aceleasi reguli indiferent de timpul de trecere, regulat, intirziat, timpuriu. Adica mecanicul da semnale cu fluierul daca are semnalul de fluier, este antent la indicatia semnalului de avarie la pasaj si ma rog la bulangii astia care trec.
Art. 142 (1) Indicatorul de fluier serveste pentru a atrage atenŃia mecanicului că va circula peste o trecere la nivel, un pod mai lung de 30 m sau va intra în tunel.
Semnale de avarie la trecerile la nivel Art. 32 (1) La trecerile la nivel din linie curentă înzestrate cu instalaŃii de semnalizare automată sunt montate semnale de avarie. Semnalele de avarie au rolul de a avertiza existenŃa unui pericol pentru circulaŃia trenurilor la trecerea la nivel. 39 (2) Semnalul de avarie la trecerile la nivel, se compune dintr-un stâlp care are la partea de sus un panou în formă de romb pe care este asezată o unitate luminoasă; funcŃia semnalului de avarie poate fi exercitată si de către un semnal de trecere al blocului de linie automat prevăzut cu reperul de la art.165 – fig.218. (3) IndicaŃia dată de semnalul de avarie este următoarea: Fig. 51. Pericol la trecerea la nivel! Ia toate măsurile pentru oprire! Ziua si noaptea - o unitate luminoasă de culoare rosie, spre tren. (4) Dacă nu există pericol la trecerea la nivel, semnalul de avarie nu afisează nici o indicaŃie; circulaŃia trenurilor se va face conform indicaŃiilor date de semnalele de circulaŃie. La observarea indicaŃiei rosu a semnalului de avarie, mecanicul va lua imediat toate măsurile pentru oprirea trenului. (5) Trenul oprit, poate continua mersul cu viteza de cel mult 20 km/h până la depăsirea trecerii la nivel, mecanicul fiind gata să oprească imediat trenul, dacă observă un obstacol pe trecerea la nivel. (6) După depăsirea trecerii la nivel, circulaŃia trenurilor se va face, în continuare, cu viteza indicată de semnalele de circulaŃie existente.
in acest timp, indiferent de cum vine trenul: regulat, timpuriu, intirziat(soferii nu stiu mersul trenurilor)
conducatorii auto trebuie sa respecte alte reguli
8. Trecerea la nivel cu calea ferata
Art. 168. - (1) La trecerea la nivel cu calea ferata curenta, conducatorul de vehicul este obligat sa circule cu viteza redusa si sa se asigure ca din stânga sau din dreapta nu se apropie un vehicul feroviar.
(2) La traversarea caii ferate, pietonii sunt obligati sa se asigure ca din stânga sau din dreapta nu se apropie un vehicul feroviar.
Art. 169. - (1) Conducatorul de vehicul poate traversa calea ferata curenta prevazuta cu bariere sau semibariere, daca acestea sunt ridicate si semnalele luminoase si sonore nu functioneaza, iar semnalul cu lumina alba intermitenta cu cadenta lenta este în functiune.
(2) Când circulatia la trecerea la nivel cu calea ferata curenta este dirijata de agenti de cale ferata, conducatorul de vehicul trebuie sa respecte semnalele acestora.
Art. 170. - (1) Conducatorul de vehicul este obligat sa opreasca atunci când:
a) barierele sau semibarierele sunt coborâte, în curs de coborâre sau ridicare;
b) semnalul cu lumini rosii si/sau semnalul sonor sunt în functiune;
c) întâlneste indicatorul "Trecerea la nivel cu calea ferata simpla, fara bariere", "Trecerea la nivel cu calea ferata dubla, fara bariere" sau "Oprire".
(2) Vehiculele trebuie sa opreasca, în ordinea sosirii, în dreptul indicatoarelor prevazute la alin. (1) lit. c) sau, dupa caz, înaintea marcajului pentru oprire, în locul în care exista vizibilitate maxima asupra caii ferate ori înaintea barierelor sau semibarierelor, când acestea sunt închise, în curs de coborâre sau ridicare.
Art. 171. - (1) În cazul imobilizarii unui vehicul pe calea ferata, conducatorul acestuia este obligat sa scoata imediat pasagerii din vehicul si sa elibereze platforma caii ferate, iar când nu este posibil, sa semnalizeze prezenta vehiculului cu orice mijloc adecvat.
(2) Participantii la trafic, care se gasesc în apropierea locului unde un vehicul a ramas imobilizat pe calea ferata, sunt obligati sa acorde sprijin pentru scoaterea acestuia sau, când nu este posibil, pentru semnalizarea prezentei lui.
(3) Conducatorului de vehicul îi este interzis sa treaca sau sa ocoleasca portile de gabarit instalate înaintea cailor ferate electrificate, daca înaltimea sau încarcatura vehiculului atinge ori depaseste partea superioara a portii.
Art. 172. - (1) La intersectarea unui drum public cu o cale ferata industriala, accesul vehiculelor feroviare se face numai dupa semnalizarea corespunzatoare si din timp de catre cel putin un agent de cale ferata.
(2) În cazul prevazut la alin. (1), conducatorii de vehicule sunt obligati sa se conformeze numai semnificatiei semnalelor agentilor de cale ferata. Cuprins: Regulament de aplicare a noului cod rutier |
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6446 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Iul 2013, 13:55 | |
| Regulile sunt reguli dar firmele de asigurari fac tot posibilul sa nu plateasca repararea locomotivei...cred ca ati uitat faptul ca traim in romania si totul e posibil. Cunosc un caz in care avocatii unei firmei au facut masuratori peste masuratori ca sa vada daca nu cumva trenu ce lovise un om circula timpuriu dar a rezultat ca in momentu impactului trenu era 35secunde intarziat. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Iul 2013, 14:12 | |
| E foarte interesant ce spui, dar nu inteleg locgica. daca trenul e timpuriu nu se aplica regula ca trebuie sa stai la bariera? sau in capul lor daca trenul e timpuriu e in culpa ca omul stia ca nu e tren si poate trece? |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Iul 2013, 15:20 | |
| Nope. Familia victimei va intenta proces statului roman cerand o despagubire de 30 mil Euro ori 30 ani adica 900 mil E(atat putea sa produca victima daca ar fi trait inca 30 de ani , fapt dovedit prin documente contabile). Motivul: in dreptul barierei nu erau montate panouri care sa arate VIP-urilor mersul trenurilor in timp real iar pitipoanca de serviciu care trebuia sa indice pozitia corecta a barierei se distra intr-o alta masina in ritm de Capatos. Totodata lipseste filmarea din care sa rezulte ce locomotiva vine si din ce directie, fapt ce i-a pus victimei probleme in ceea ce priveste aprecierea.
Avocatii sunt aceiasi care il reprezinta pe Gigi Becali plus avocata lui Cioaca. Statul roman are un avocat din oficiu.
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Joi 18 Iul 2013, 15:27, editata de 1 ori |
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6446 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Iul 2013, 15:46 | |
| - dan tm a scris:
- E foarte interesant ce spui, dar nu inteleg locgica. daca trenul e timpuriu nu se aplica regula ca trebuie sa stai la bariera?
sau in capul lor daca trenul e timpuriu e in culpa ca omul stia ca nu e tren si poate trece? ceva de genu |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Iul 2013, 16:03 | |
| http://www.realitatea.net/liderul-cfr-adevarul-despre-trenurile-din-romania-noi-muncim-cu-locomotive-din-1950_1227842.html |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Iul 2013, 17:05 | |
| Care e locomotiva aia din 1950? Muchii de manevra in depou(95) asta habar nu are, de calea ferata. vorbeste ampulea ca e luat la intrebari de salariati . Nu a facut nimic pentru ei doar afaceri pentru el cu calea ferata.
Care e declaratia lui de avere? |
| | | Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Iul 2013, 18:56 | |
| 1. Trenurile rar intarzie din cauza locomotivelor (defectiuni, incendii), de obicei din cauza furturilor/accidentelor. 2. Cum spune si dan tm, viseaza locomotive din 1950, sunt o gramada din 1980-1990. 3. Trenurile merg incet si rau nu din cauza locomotivelor (unele prind lejer 120-140km/h), ci din cauza INFRASTRUCTURII care e jalnica. 4. La bilete are dreptate, sunt scumpe pentru buzunarul romanului de rand. 5. Ne scoate din "umilita" Sageata Albastra, da...de asta majoritatea stau la gard. Pai reparati-le si trageti locomotivele la gard, in loc sa plangeti !
Eu mi-as da demisia in locul lui, nu isi cunoaste obiectul muncii si vorbeste sa nu taca, starnind mass-mediei, porcaria cu 1950, care apare ca SENZATIONAL.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Iul 2013, 21:57 | |
| 1 mil de kilometri baliverne.. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Iul 2013, 22:24 | |
| http://www.fedafer.ro/feroviar/169-protestul-ceferistilor-s-a-incheiat-fara-rezultat.html |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Iul 2013, 22:39 | |
| Acuma, ce sa zic...daca stam sa ne gandim la anul de conceptie (nu de fabricatie) al locomotivelor, omul nu e totusi chiar asa de departe de adevar. Clasa 60 a aparut la noi in 1959, iar proiectul initial deriva din 241 de la Dej, care e de prin 1936 (sau 1939?) Clasa 40 a aparut in 1965, si ea derivata din RB, deci tehnologia e pe la nivelul anilor 60.
Sigur ca multe au fost modernizate - dar din punct de vedere al eficientei energetice, uzurii in exploatare, intretinerii s.a.m.d. locomotivele clasice nu sunt deloc varful gamei. Bineinteles, si jurnalistii le infloresc de numa-numa, iar infrastructura potenteaza problemele locomotivelor, indiferent ca-s clasice sau modernizate.
PS. ce poza au gasit si ei sa puna in articol, daca nu ma-nsel poza respectiva era pe coperta MT din 1997, cred ca este IC 531 (pe la Predeal?). |
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Iul 2013, 06:30 | |
| Eu nu inteleg de ce nu ia si CFR -ul rame electrice ca sa le foloseasca pe distante scurte gen Bucuresti-Ploiesti Sud sau Bucuresti-Rosiori etc si la toate trenurile astea regio ca sa nu mai vedem EA cu cate doua vag.Cum am vazut la unguri de exemplu ca tot sunt mai aproape de noi. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Iul 2013, 07:31 | |
| Pentru ca n-au bani. N-au bani nici sa repare ramele electrice pe care le avem deja (si care au si azbest in pereti). Sigur ca o rama electrica ar trebui sa inlocuiasca trenuri gen capra cu doi iezi, dar investitia initiala e deja vis in situatia actuala. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Iul 2013, 08:50 | |
| banii au fost aproape s-au dat 500 mil de euro pe modernizat vagoane si locomotiva si cumparat vagoane noi In loc de Phoenixuri si Transmontana plus 10 vagoane 21-76 cumparau 2-3 rame electrice
Dar daca cei de la Bombardier Siemens Skoda Alstom nu au dat comisionu unde trebuie |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |