Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+88
Nk11
marcelbanu
Ciprian
ANDU2100HP
@ndrey
apmatei
redeme
puscasflaviu
Simply18
AndiCFR
Costin.H
Jhonyla
Goanga
Florin C
marian1967
alexmorph3us
stefanb.steff
andreiutzu
cristyadaX
IonutChircu
Shinkasen
phnegativ
Norbi
halmarius
Volk
sytrus
DAS 2011
florin.lifticariu
laur 133
Razvan Tudor
gardianlinux
mariushal
Costin.B
Vale
rich1974
kristi kkk
rizelgeorgel2004
NicuS
cristy79
Katalin4653
M.I.C.I.
tzifrea
adytm
Caspar
The Legend
EuroNight
Teodor
lifetec
Bobby_TM
AndreiStefan
92Dragos
DPS
cnusi
Adirmvl
Warrior12
Spartan1948
Nesebar
lapsanszkitamas
marius_catalin84
Andrey_tm
cfr500
Gabry Gabriel
TVlad
IonutCFR2009
Vitosa
Amiralul
DUAL
mishu88
costi_dumitru
Re6/6
baiazid
Adrian78
Sabik
Dr2005
allred
Cont dezactivat
cstefan
19jimmy84
ATM
razvan - trenuri
Balto
cristi CFR
cont dezactivat .
Radu Tudor
cardinal
Rarau
AlexD
Vlad
92 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 47, 48, 49 ... 57 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeJoi 18 Iul 2013, 13:09

Se admite circulaţia timpurie până la prima oprire din livret... mai ales că nu e obligatoriu ca mecanicul să fie vinovat de ea. Sunt multe cauze care duc la circulaţia timpurie:
- suprimarea unor opriri tehnice
- numărul mare de minute suplimentare
- scoaterea unei restricţii

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator




Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeJoi 18 Iul 2013, 13:37

Fara suparare nu cred ca un tren care circula timpuriu sau intirziat poate genera discutii privind vina mecanicului de locomotiva in cazul unui accident la trecerea la nivel

pentru ca se aplica aceleasi reguli indiferent de timpul de trecere, regulat, intirziat, timpuriu.
Adica mecanicul da semnale cu fluierul daca are semnalul de fluier, este antent la indicatia semnalului de avarie la pasaj si ma rog la bulangii astia care trec.


Art. 142 (1) Indicatorul de fluier serveste pentru a atrage
atenŃia mecanicului că va circula peste o trecere la nivel, un pod
mai lung de 30 m sau va intra în tunel.

Semnale de avarie la trecerile la nivel
Art. 32 (1) La trecerile la nivel din linie curentă înzestrate
cu instalaŃii de semnalizare automată sunt montate semnale de
avarie. Semnalele de avarie au rolul de a avertiza existenŃa unui
pericol pentru circulaŃia trenurilor la trecerea la nivel.
39
(2) Semnalul de avarie la trecerile la nivel, se compune
dintr-un stâlp care are la partea de sus un panou în formă de romb
pe care este asezată o unitate luminoasă; funcŃia semnalului de
avarie poate fi exercitată si de către un semnal de trecere al
blocului de linie automat prevăzut cu reperul de la art.165 –
fig.218.
(3) IndicaŃia dată de semnalul de avarie este următoarea:
Fig. 51. Pericol la trecerea la nivel! Ia toate măsurile
pentru oprire!
Ziua si noaptea - o unitate luminoasă de culoare rosie,
spre tren.
(4) Dacă nu există pericol la trecerea la nivel, semnalul de
avarie nu afisează nici o indicaŃie; circulaŃia trenurilor se va face
conform indicaŃiilor date de semnalele de circulaŃie. La observarea
indicaŃiei rosu a semnalului de avarie, mecanicul va lua imediat
toate măsurile pentru oprirea trenului.
(5) Trenul oprit, poate continua mersul cu viteza de cel
mult 20 km/h până la depăsirea trecerii la nivel, mecanicul fiind
gata să oprească imediat trenul, dacă observă un obstacol pe
trecerea la nivel.
(6) După depăsirea trecerii la nivel, circulaŃia trenurilor se
va face, în continuare, cu viteza indicată de semnalele de
circulaŃie existente.

in acest timp, indiferent de cum vine trenul: regulat, timpuriu, intirziat(soferii nu stiu mersul trenurilor)

conducatorii auto trebuie sa respecte alte reguli



8. Trecerea la nivel cu calea ferata

Art. 168. - (1) La trecerea la nivel cu calea ferata curenta, conducatorul de vehicul este obligat sa circule cu viteza redusa si sa se asigure ca din stânga sau din dreapta nu se apropie un vehicul feroviar.

(2) La traversarea caii ferate, pietonii sunt obligati sa se asigure ca din stânga sau din dreapta nu se apropie un vehicul feroviar.

Art. 169. - (1) Conducatorul de vehicul poate traversa calea ferata curenta prevazuta cu bariere sau semibariere, daca acestea sunt ridicate si semnalele luminoase si sonore nu functioneaza, iar semnalul cu lumina alba intermitenta cu cadenta lenta este în functiune.

(2) Când circulatia la trecerea la nivel cu calea ferata curenta este dirijata de agenti de cale ferata, conducatorul de vehicul trebuie sa respecte semnalele acestora.

Art. 170. - (1) Conducatorul de vehicul este obligat sa opreasca atunci când:

a) barierele sau semibarierele sunt coborâte, în curs de coborâre sau ridicare;

b) semnalul cu lumini rosii si/sau semnalul sonor sunt în functiune;


c) întâlneste indicatorul "Trecerea la nivel cu calea ferata simpla, fara bariere", "Trecerea la nivel cu calea ferata dubla, fara bariere" sau "Oprire".

(2) Vehiculele trebuie sa opreasca, în ordinea sosirii, în dreptul indicatoarelor prevazute la alin. (1) lit. c) sau, dupa caz, înaintea marcajului pentru oprire, în locul în care exista vizibilitate maxima asupra caii ferate ori înaintea barierelor sau semibarierelor, când acestea sunt închise, în curs de coborâre sau ridicare.

Art. 171. - (1) În cazul imobilizarii unui vehicul pe calea ferata, conducatorul acestuia este obligat sa scoata imediat pasagerii din vehicul si sa elibereze platforma caii ferate, iar când nu este posibil, sa semnalizeze prezenta vehiculului cu orice mijloc adecvat.

(2) Participantii la trafic, care se gasesc în apropierea locului unde un vehicul a ramas imobilizat pe calea ferata, sunt obligati sa acorde sprijin pentru scoaterea acestuia sau, când nu este posibil, pentru semnalizarea prezentei lui.

(3) Conducatorului de vehicul îi este interzis sa treaca sau sa ocoleasca portile de gabarit instalate înaintea cailor ferate electrificate, daca înaltimea sau încarcatura vehiculului atinge ori depaseste partea superioara a portii.

Art. 172. - (1) La intersectarea unui drum public cu o cale ferata industriala, accesul vehiculelor feroviare se face numai dupa semnalizarea corespunzatoare si din timp de catre cel putin un agent de cale ferata.

(2) În cazul prevazut la alin. (1), conducatorii de vehicule sunt obligati sa se conformeze numai semnificatiei semnalelor agentilor de cale ferata.
Cuprins: Regulament de aplicare a noului cod rutier
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
The Legend


Numarul mesajelor : 1115
Varsta : 30
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 6446
Data de inscriere : 03/08/2010

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeJoi 18 Iul 2013, 13:55

Regulile sunt reguli dar firmele de asigurari fac tot posibilul sa nu plateasca repararea locomotivei...cred ca ati uitat faptul ca traim in romania si totul e posibil. Cunosc un caz in care avocatii unei firmei au facut masuratori peste masuratori ca sa vada daca nu cumva trenu ce lovise un om circula timpuriu dar a rezultat ca in momentu impactului trenu era 35secunde intarziat.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeJoi 18 Iul 2013, 14:12

E foarte interesant ce spui, dar nu inteleg locgica. daca trenul e timpuriu nu se aplica regula ca trebuie sa stai la bariera?
sau in capul lor daca trenul e timpuriu e in culpa ca omul stia ca nu e tren si poate trece?
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeJoi 18 Iul 2013, 15:20

Nope. Familia victimei va intenta proces statului roman cerand o despagubire de 30 mil Euro ori 30 ani adica 900 mil E(atat putea sa produca victima daca ar fi trait inca 30 de ani , fapt dovedit prin documente contabile). Motivul: in dreptul barierei nu erau montate panouri care sa arate VIP-urilor mersul trenurilor in timp real iar pitipoanca de serviciu care trebuia sa indice pozitia corecta a barierei se distra intr-o alta masina in ritm de Capatos. Totodata lipseste filmarea din care sa rezulte ce locomotiva vine si din ce directie, fapt ce i-a pus victimei probleme in ceea ce priveste aprecierea.

Avocatii sunt aceiasi care il reprezinta pe Gigi Becali plus avocata lui Cioaca. Statul roman are un avocat din oficiu.


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Joi 18 Iul 2013, 15:27, editata de 1 ori
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
The Legend


Numarul mesajelor : 1115
Varsta : 30
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 6446
Data de inscriere : 03/08/2010

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeJoi 18 Iul 2013, 15:46

dan tm a scris:
E foarte interesant ce spui, dar nu inteleg locgica. daca trenul e timpuriu nu se aplica regula ca trebuie sa stai la bariera?
sau in capul lor daca trenul e timpuriu e in culpa ca omul stia ca nu e tren si poate trece?


ceva de genu
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11655
Data de inscriere : 08/09/2011

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeJoi 18 Iul 2013, 16:03

http://www.realitatea.net/liderul-cfr-adevarul-despre-trenurile-din-romania-noi-muncim-cu-locomotive-din-1950_1227842.html
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeJoi 18 Iul 2013, 17:05

Care e locomotiva aia din 1950? Muchii de manevra in depou(95) asta habar nu are, de calea ferata. vorbeste ampulea ca e luat la intrebari de salariati .
Nu a facut nimic pentru ei doar afaceri pentru el cu calea ferata.

Care e declaratia lui de avere?
Sus In jos
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6771
Data de inscriere : 05/12/2010

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeJoi 18 Iul 2013, 18:56

1. Trenurile rar intarzie din cauza locomotivelor (defectiuni, incendii), de obicei din cauza furturilor/accidentelor.
2. Cum spune si dan tm, viseaza locomotive din 1950, sunt o gramada din 1980-1990.
3. Trenurile merg incet si rau nu din cauza locomotivelor (unele prind lejer 120-140km/h), ci din cauza INFRASTRUCTURII care e jalnica.
4. La bilete are dreptate, sunt scumpe pentru buzunarul romanului de rand.
5. Ne scoate din "umilita" Sageata Albastra, da...de asta majoritatea stau la gard. Pai reparati-le si trageti locomotivele la gard, in loc sa plangeti !

Eu mi-as da demisia in locul lui, nu isi cunoaste obiectul muncii si vorbeste sa nu taca, starnind mass-mediei, porcaria cu 1950, care apare ca SENZATIONAL.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeJoi 18 Iul 2013, 21:57

1 mil de kilometri baliverne..
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11655
Data de inscriere : 08/09/2011

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeJoi 18 Iul 2013, 22:24

http://www.fedafer.ro/feroviar/169-protestul-ceferistilor-s-a-incheiat-fara-rezultat.html
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeJoi 18 Iul 2013, 22:39

Acuma, ce sa zic...daca stam sa ne gandim la anul de conceptie (nu de fabricatie) al locomotivelor, omul nu e totusi chiar asa de departe de adevar.
Clasa 60 a aparut la noi in 1959, iar proiectul initial deriva din 241 de la Dej, care e de prin 1936 (sau 1939?)
Clasa 40  a aparut in 1965, si ea derivata din RB, deci tehnologia e pe la nivelul anilor 60.

Sigur ca multe au fost modernizate - dar din punct de vedere al eficientei energetice, uzurii in exploatare, intretinerii s.a.m.d. locomotivele clasice nu sunt deloc varful gamei.
Bineinteles, si jurnalistii le infloresc de numa-numa, iar infrastructura potenteaza problemele locomotivelor, indiferent ca-s clasice sau modernizate.

PS. ce poza au gasit si ei sa puna in articol, daca nu ma-nsel poza respectiva era pe coperta MT din 1997, cred ca este IC 531 (pe la Predeal?).
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5714
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeVin 19 Iul 2013, 06:30

Eu nu inteleg de ce nu ia si CFR -ul rame electrice ca sa le foloseasca pe distante scurte gen Bucuresti-Ploiesti Sud sau Bucuresti-Rosiori etc si la toate trenurile astea regio ca sa nu mai vedem EA cu cate doua vag.Cum am vazut la unguri de exemplu ca tot sunt mai aproape de noi.
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeVin 19 Iul 2013, 07:31

Pentru ca n-au bani.
N-au bani nici sa repare ramele electrice pe care le avem deja (si care au si azbest in pereti).
Sigur ca o rama electrica ar trebui sa inlocuiasca trenuri gen capra cu doi iezi, dar investitia initiala e deja vis in situatia actuala.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeVin 19 Iul 2013, 08:50

banii au fost aproape s-au dat 500 mil de euro pe modernizat vagoane si locomotiva si cumparat vagoane noi
In loc de Phoenixuri si Transmontana plus 10 vagoane 21-76 cumparau 2-3 rame electrice

Dar daca cei de la Bombardier Siemens Skoda Alstom nu au dat comisionu unde trebuie
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 48 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 47, 48, 49 ... 57 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: