| Revista presei | |
|
+88Nk11 marcelbanu Ciprian ANDU2100HP @ndrey apmatei redeme puscasflaviu Simply18 AndiCFR Costin.H Jhonyla Goanga Florin C marian1967 alexmorph3us stefanb.steff andreiutzu cristyadaX IonutChircu Shinkasen phnegativ Norbi halmarius Volk sytrus DAS 2011 florin.lifticariu laur 133 Razvan Tudor gardianlinux mariushal Costin.B Vale rich1974 kristi kkk rizelgeorgel2004 NicuS cristy79 Katalin4653 M.I.C.I. tzifrea adytm Caspar The Legend EuroNight Teodor lifetec Bobby_TM AndreiStefan 92Dragos DPS cnusi Adirmvl Warrior12 Spartan1948 Nesebar lapsanszkitamas marius_catalin84 Andrey_tm cfr500 Gabry Gabriel TVlad IonutCFR2009 Vitosa Amiralul DUAL mishu88 costi_dumitru Re6/6 baiazid Adrian78 Sabik Dr2005 allred Cont dezactivat cstefan 19jimmy84 ATM razvan - trenuri Balto cristi CFR cont dezactivat . Radu Tudor cardinal Rarau AlexD Vlad 92 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 04 Iul 2013, 09:55 | |
| Pai proiectul liniei de mare viteza a inghitit milioane de euro doar pentru studii de prefezabilitate acolo unde se dau copy/paste pe calculator si se iau milioane de euro.. In rest doar bani pentru conservarea lucrarilor nimic interesant
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 04 Iul 2013, 10:15 | |
| Spania: mai mulţi pasageri pentru trenurile de mare viteză 28/06/2013 Compania spaniolă de stat RENFE a reuşit să atragă mai mulţi pasageri pentru trenurile de mare viteză, după ce a introdus o nouă politică de reduceri de preţ. Compania a înregistrat astfel o creştere de 14% a numărului de pasageri pe segmentul de mare viteză în perioada 8 februarie – 2 iunie, numărul de pasageri ajungând astfel la 4,7 milioane pe acest segment. De pe 8 februarie, RENFE a aplicat o reducere de 11% la tariful de bază la clasa turist pentru trenurile de mare viteză. În funcţie de numărul de locuri disponibile, reducerile pot merge până la 70%. Sunt aplicate de asemenea discount-uri de 35% pentru achiziţionarea a 10 călătorii şi de 30% pentru tineri.
http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/53548?lang=ro |
|
| |
stefanb.steff
Numarul mesajelor : 69 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti/ Tg Neamt Reputatie : 4772 Data de inscriere : 09/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 04 Iul 2013, 10:22 | |
| Poate copii copiilor nostri vor merge cu 250 km/h pana la Constanta ...doar pentru prefezabiliate se vor cheltui 10 milioane de lei, apoi cine stie cat va fi costul de fezabilitate pp-zis (topografie,zone de risc,etc.) si pana la demararea lucrarilor...poate termina si linia Valcele - Rm. Valcea amintita in articol.... |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei Joi 04 Iul 2013, 11:08 | |
| - Vlad a scris:
- http://www.bzb.ro/stire/cum-ii-convinge-cfr-pe-blatisti-sa-isi-cumpere-bilete-trenurile-nu-mai-opresc-in-statii-a60842
Asta e cea mai tare, pana acum anulau complet trenurile, de ce nu au facut asta de la bun inceput si pe alte sectii. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 04 Iul 2013, 11:38 | |
| - cristi CFR a scris:
- Vlad a scris:
- http://www.bzb.ro/stire/cum-ii-convinge-cfr-pe-blatisti-sa-isi-cumpere-bilete-trenurile-nu-mai-opresc-in-statii-a60842
Asta e cea mai tare, pana acum anulau complet trenurile, de ce nu au facut asta de la bun inceput si pe alte sectii. As vrea mult sa fie aceasta masura si pe rutele : Bucuresti - Ploiesti, Bucuresti - Titu, Bucuresti - Rosiori, Bucuresti - Ciulnita, Iasi - Pascani, Brasov - Sighisoara unde sunt doar jumatate pasageri seriosi, care cumpara bilet/abonament. Deasemenea pentru a nu fi linsati controlori de bilete de catre oameni cu o statie, doua inainte ei sa se urce in locomotiva si astfel vor fii protejati de furia BLATISTILOR. Deasemenea pentru a nu fii stricate vagoanele moderne in zilele respective trenuril sa fie formate din vagoane vechi. La sageti se pot controla biletele la urcare destul de usor. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 04 Iul 2013, 13:38 | |
| - stefanb.steff a scris:
- http://www.economica.net/linia-de-mare-viteza-budapesta-constanta-din-nou-in-actualitate-investitia-este-bugetata_48180.html
Din articol reiese ca CFR se ocupa financiar vorbind si de linia de pe teritoriul Ungariei ceea ce este fals. Cert este ca aceasta linie va exista mai devreme sau mai tarziu avand in vedere ca discutam despre un coridor HSR european asa cum sunt autostrazile de exemplu. Inceperea lucrarilor este prevazuta dupa 2017 iar traseul foarte probabil va fi Szeged(legatura cu HSR spre Serbia)- (Arad) - Timisoara- Deva - Sibiu -Brasov- Bucuresti - Constanta. Faptul ca intre Sibiu si Brasov nu este prevazuta modernizarea liniei (dublare, electrificare) in reteaua TEN ne da de gandit ca pe-acolo se pregateste HSR, probabil chiar primul segment ce urmeaza a intra in constructie. Acum, avand in vedere ce mai misca prin Ungaria, o intarziere este posibila.
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Joi 04 Iul 2013, 14:23, editata de 1 ori |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 04 Iul 2013, 14:16 | |
| E de 2 ani ,,recomandarea" Constanţa - Bucureşti - Braşov - Sibiu - Arad - Timişoara - Szeged. Dar SPF se face anul acesta. _________________ :TTT:
|
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 04 Iul 2013, 15:36 | |
| Mda, Valea Prahovei este problema grea, cred ca HSR se va opri pentru multa vreme la Brasov... |
|
| |
halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5551 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 04 Iul 2013, 17:47 | |
| Problema e ca nu exista spatiu fizic pentru atatea prea minunate cai de comunicatie pe culoarul respectiv si Dn 1 si autostrada si CF existenta sa vezi atunci ce se imbogatesc detinatorii de terenuri din zona, aviz celor care au bani acum pot face o afacere cinstita cu terenuri! |
|
| |
Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5526 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 04 Iul 2013, 21:12 | |
| [/quote] .....s-au inventat tunelurile lungi, valea prahovei nu tb. sa fie o problema la tehnica actuala.Dar la noi lipsa banilor si snobismul va face sa nu iasa nimic din HSR- ul propus |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Iul 2013, 12:36 | |
| La noi fac autostrazi pe drum drept si se surpa ce sa vorbim de tuneluri..
|
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Iul 2013, 12:48 | |
| Nu ar ajuta cu nimic un tunel la Predeal, fiindcă acolo nu au de trecut printr-un munte ci de coborât un deal. Linia trebuie să coboare de la Predeal (1045m) la Timişu de Jos (750m) pe o distanţă scurtă. Dacă s-ar face tunel ar trebui început de pe la Buşteni-Azuga, să treacă pe sub Predeal şi să iasă la Timişul de Sus, lucru care ar necesita abandonarea liniei Buşteni - Timişu de Sus şi construirea unui tunel de circa 12 km. O variantă pentru evitarea pantei mari de la Predeal ar fi construirea de la 0 a liniei Predeal - Braşov pe un alt amplasament care să faciliteze o coborâre mai lină spre Braşov. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Iul 2013, 12:55 | |
| Oare e adevarat zvonul ala ca prin anii 2000 au vrut japonezii sa faca o linie noua pe valea Prahovei de 200km/h cu tuneluri da trebuia inchisa circulatia 6 luni? |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Iul 2013, 13:34 | |
| - Vlad a scris:
- Dacă s-ar face tunel ar trebui început de pe la Buşteni-Azuga, să treacă pe sub Predeal şi să iasă la Timişul de Sus, lucru care ar necesita abandonarea liniei Buşteni - Timişu de Sus şi construirea unui tunel de circa 12 km.
Asta e una din variantele de proiect pentru linia clasica insa in caz ca se face linia actuala dintre Azuga si Timisul va ramane operationala pentru trenuri regio si de marfa. Alta varianta este sa se modernizeze actualul traseu cu costuri mult mai mici iar linia de viteza sa urmeze un alt traseu complet diferit in zona montana. - adrian78 a scris:
- Oare e adevarat zvonul ala ca prin anii 2000 au vrut japonezii sa faca o linie noua pe valea Prahovei de 200km/h cu tuneluri da trebuia inchisa circulatia 6 luni?
Bineinteles ca nu este adevarat atata vreme cat linia avea un traseu nou fata de cel actual deci nici vorba sa fie nevoie sa se inchida circulatia. Este adevarat ceva insa are legatura cu finantarea si cu ideea ca nu vom fi primiti in UE asa de repede, pe atunci multe din planuri erau altele decat cele prezente. |
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Iul 2013, 14:50 | |
| Din nou ziariștii aruncă cu noroi în CFR, vezi doamne camera nu e bună ca nu are destui megapixeli, și ne legăm de orice, trăiască bus-urile...
http://stirileprotv.ro/special/cfr-merge-inainte-spre-trecut-in-limbajul-garii-de-nord-improve-se-traduce-prin-improvizatie.html |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|