Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+88
Nk11
marcelbanu
Ciprian
ANDU2100HP
@ndrey
apmatei
redeme
puscasflaviu
Simply18
AndiCFR
Costin.H
Jhonyla
Goanga
Florin C
marian1967
alexmorph3us
stefanb.steff
andreiutzu
cristyadaX
IonutChircu
Shinkasen
phnegativ
Norbi
halmarius
Volk
sytrus
DAS 2011
florin.lifticariu
laur 133
Razvan Tudor
gardianlinux
mariushal
Costin.B
Vale
rich1974
kristi kkk
rizelgeorgel2004
NicuS
cristy79
Katalin4653
M.I.C.I.
tzifrea
adytm
Caspar
The Legend
EuroNight
Teodor
lifetec
Bobby_TM
AndreiStefan
92Dragos
DPS
cnusi
Adirmvl
Warrior12
Spartan1948
Nesebar
lapsanszkitamas
marius_catalin84
Andrey_tm
cfr500
Gabry Gabriel
TVlad
IonutCFR2009
Vitosa
Amiralul
DUAL
mishu88
costi_dumitru
Re6/6
baiazid
Adrian78
Sabik
Dr2005
allred
Cont dezactivat
cstefan
19jimmy84
ATM
razvan - trenuri
Balto
cristi CFR
cont dezactivat .
Radu Tudor
cardinal
Rarau
AlexD
Vlad
92 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 04 Iul 2013, 09:55

Pai proiectul liniei de mare viteza a inghitit milioane de euro doar pentru studii de prefezabilitate acolo unde se dau copy/paste pe calculator si se iau milioane de euro..
In rest doar bani pentru conservarea lucrarilor nimic interesant
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 04 Iul 2013, 10:15

Spania: mai mulţi pasageri pentru trenurile de mare viteză
28/06/2013
Compania spaniolă de stat RENFE a reuşit să atragă mai mulţi pasageri pentru trenurile de mare viteză, după ce a introdus o nouă politică de reduceri de preţ. Compania a înregistrat astfel o creştere de 14% a numărului de pasageri pe segmentul de mare viteză în perioada 8 februarie – 2 iunie, numărul de pasageri ajungând astfel la 4,7 milioane pe acest segment.
De pe 8 februarie, RENFE a aplicat o reducere de 11% la tariful de bază la clasa turist pentru trenurile de mare viteză. În funcţie de numărul de locuri disponibile, reducerile pot merge până la 70%. Sunt aplicate de asemenea discount-uri de 35% pentru achiziţionarea a 10 călătorii şi de 30% pentru tineri.

http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/53548?lang=ro
Sus In jos
stefanb.steff

stefanb.steff


Numarul mesajelor : 69
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti/ Tg Neamt
Reputatie : 4772
Data de inscriere : 09/01/2012

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 04 Iul 2013, 10:22

Poate copii copiilor nostri vor merge cu 250 km/h pana la Constanta Neutral ...doar pentru prefezabiliate se vor cheltui 10 milioane de lei, apoi cine stie cat va fi costul de fezabilitate pp-zis (topografie,zone de risc,etc.) si pana la demararea lucrarilor...poate termina si linia Valcele - Rm. Valcea amintita in articol....
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 04 Iul 2013, 11:08

Vlad a scris:
http://www.bzb.ro/stire/cum-ii-convinge-cfr-pe-blatisti-sa-isi-cumpere-bilete-trenurile-nu-mai-opresc-in-statii-a60842

Asta e cea mai tare, pana acum anulau complet trenurile, de ce nu au facut asta de la bun inceput si pe alte sectii.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 04 Iul 2013, 11:38

cristi CFR a scris:
Vlad a scris:
http://www.bzb.ro/stire/cum-ii-convinge-cfr-pe-blatisti-sa-isi-cumpere-bilete-trenurile-nu-mai-opresc-in-statii-a60842

Asta e cea mai tare, pana acum anulau complet trenurile, de ce nu au facut asta de la bun inceput si pe alte sectii.

As vrea mult sa fie aceasta masura si pe rutele : Bucuresti - Ploiesti, Bucuresti - Titu, Bucuresti - Rosiori, Bucuresti - Ciulnita, Iasi - Pascani, Brasov - Sighisoara unde sunt doar jumatate pasageri seriosi, care cumpara bilet/abonament. Deasemenea pentru a nu fi linsati controlori de bilete de catre oameni cu o statie, doua inainte ei sa se urce in locomotiva si astfel vor fii protejati de furia BLATISTILOR. Deasemenea pentru a nu fii stricate vagoanele moderne in zilele respective trenuril sa fie formate din vagoane vechi. La sageti se pot controla biletele la urcare destul de usor.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 04 Iul 2013, 13:38

stefanb.steff a scris:
http://www.economica.net/linia-de-mare-viteza-budapesta-constanta-din-nou-in-actualitate-investitia-este-bugetata_48180.html

Din articol reiese ca CFR se ocupa financiar vorbind si de linia de pe teritoriul Ungariei ceea ce este fals. Cert este ca aceasta linie va exista mai devreme sau mai tarziu avand in vedere ca discutam despre un coridor HSR european asa cum sunt autostrazile de exemplu.

Inceperea lucrarilor este prevazuta dupa 2017 iar traseul foarte probabil va fi Szeged(legatura cu HSR spre Serbia)- (Arad) - Timisoara- Deva - Sibiu -Brasov- Bucuresti - Constanta. Faptul ca intre Sibiu si Brasov nu este prevazuta modernizarea liniei (dublare, electrificare) in reteaua TEN ne da de gandit ca pe-acolo se pregateste HSR, probabil chiar primul segment ce urmeaza a intra in constructie.

Acum, avand in vedere ce mai misca prin Ungaria, o intarziere este posibila.


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Joi 04 Iul 2013, 14:23, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 04 Iul 2013, 14:16

E de 2 ani ,,recomandarea" Constanţa - Bucureşti - Braşov - Sibiu - Arad - Timişoara - Szeged. Dar SPF se face anul acesta.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 04 Iul 2013, 15:36

Mda, Valea Prahovei este problema grea, cred ca HSR se va opri pentru multa vreme la Brasov...
Sus In jos
halmarius




Numarul mesajelor : 287
Varsta : 57
Localizare : Buc
Reputatie : 5551
Data de inscriere : 28/06/2010

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 04 Iul 2013, 17:47

Problema e ca nu exista spatiu fizic pentru atatea prea minunate cai de comunicatie pe culoarul respectiv si Dn 1 si autostrada si CF existenta sa vezi atunci ce se imbogatesc detinatorii de terenuri din zona, aviz celor care au bani acum pot face o afacere cinstita cu terenuri!Twisted Evil 
Sus In jos
Re6/6

Re6/6


Numarul mesajelor : 493
Reputatie : 5526
Data de inscriere : 11/02/2011

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 04 Iul 2013, 21:12

 [/quote] .....s-au inventat tunelurile lungi, valea prahovei nu tb. sa fie o problema la tehnica actuala.Dar la noi lipsa banilor si snobismul va face sa nu iasa nimic din HSR- ul propus
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeVin 05 Iul 2013, 12:36

La noi fac autostrazi pe drum drept si se surpa ce sa vorbim de tuneluri..
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeVin 05 Iul 2013, 12:48

Nu ar ajuta cu nimic un tunel la Predeal, fiindcă acolo nu au de trecut printr-un munte ci de coborât un deal. Linia trebuie să coboare de la Predeal (1045m) la Timişu de Jos (750m) pe o distanţă scurtă. Dacă s-ar face tunel ar trebui început de pe la Buşteni-Azuga, să treacă pe sub Predeal şi să iasă la Timişul de Sus, lucru care ar necesita abandonarea liniei Buşteni - Timişu de Sus şi construirea unui tunel de circa 12 km.
O variantă pentru evitarea pantei mari de la Predeal ar fi construirea de la 0 a liniei Predeal - Braşov pe un alt amplasament care să faciliteze o coborâre mai lină spre Braşov.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeVin 05 Iul 2013, 12:55

Oare e adevarat zvonul ala ca prin anii 2000 au vrut japonezii sa faca o linie noua pe valea Prahovei de 200km/h cu tuneluri da trebuia inchisa circulatia 6 luni?
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeVin 05 Iul 2013, 13:34

Vlad a scris:
Dacă s-ar face tunel ar trebui început de pe la Buşteni-Azuga, să treacă pe sub Predeal şi să iasă la Timişul de Sus, lucru care ar necesita abandonarea liniei Buşteni - Timişu de Sus şi construirea unui tunel de circa 12 km.

Asta e una din variantele de proiect pentru linia clasica insa in caz ca se face linia actuala dintre Azuga si Timisul va ramane operationala pentru trenuri regio si de marfa. Alta varianta este sa se modernizeze actualul traseu cu costuri mult mai mici iar linia de viteza sa urmeze un alt traseu complet diferit in zona montana.

adrian78 a scris:
Oare e adevarat zvonul ala ca prin anii 2000 au vrut japonezii sa faca o linie noua pe valea Prahovei de 200km/h cu tuneluri da trebuia inchisa circulatia 6 luni?

Bineinteles ca nu este adevarat atata vreme cat linia avea un traseu nou fata de cel actual deci nici vorba sa fie nevoie sa se inchida circulatia. Este adevarat ceva insa are legatura cu finantarea si cu ideea ca nu vom fi primiti in UE asa de repede, pe atunci multe din planuri erau altele decat cele prezente.
Sus In jos
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6771
Data de inscriere : 05/12/2010

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeVin 05 Iul 2013, 14:50

Din nou ziariștii aruncă cu noroi în CFR, vezi doamne camera nu e bună ca nu are destui megapixeli, și ne legăm de orice, trăiască bus-urile...

http://stirileprotv.ro/special/cfr-merge-inainte-spre-trecut-in-limbajul-garii-de-nord-improve-se-traduce-prin-improvizatie.html
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 38 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: