Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+88
Nk11
marcelbanu
Ciprian
ANDU2100HP
@ndrey
apmatei
redeme
puscasflaviu
Simply18
AndiCFR
Costin.H
Jhonyla
Goanga
Florin C
marian1967
alexmorph3us
stefanb.steff
andreiutzu
cristyadaX
IonutChircu
Shinkasen
phnegativ
Norbi
halmarius
Volk
sytrus
DAS 2011
florin.lifticariu
laur 133
Razvan Tudor
gardianlinux
mariushal
Costin.B
Vale
rich1974
kristi kkk
rizelgeorgel2004
NicuS
cristy79
Katalin4653
M.I.C.I.
tzifrea
adytm
Caspar
The Legend
EuroNight
Teodor
lifetec
Bobby_TM
AndreiStefan
92Dragos
DPS
cnusi
Adirmvl
Warrior12
Spartan1948
Nesebar
lapsanszkitamas
marius_catalin84
Andrey_tm
cfr500
Gabry Gabriel
TVlad
IonutCFR2009
Vitosa
Amiralul
DUAL
mishu88
costi_dumitru
Re6/6
baiazid
Adrian78
Sabik
Dr2005
allred
Cont dezactivat
cstefan
19jimmy84
ATM
razvan - trenuri
Balto
cristi CFR
cont dezactivat .
Radu Tudor
cardinal
Rarau
AlexD
Vlad
92 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
halmarius




Numarul mesajelor : 287
Varsta : 57
Localizare : Buc
Reputatie : 5497
Data de inscriere : 28/06/2010

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeLun 24 Iun 2013, 16:09

Bucurati-va fratilor forumul nostru a ajuns sursa de informatii pentru IREALITATEA TV!Twisted Evil
Sus In jos
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
Norbi


Numarul mesajelor : 2636
Varsta : 31
Localizare : Bistrita
Reputatie : 8615
Data de inscriere : 19/04/2009

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeLun 24 Iun 2013, 16:16

adirmvl a scris:
Nu tot cu azbest erau izolate si cusetele/vagoanele de dormit pe care le avea, la un moment dat RT-ul? Si AM-urile RT-ului nu au aceeasi provenienta?
Ba da, si automotoarele alea precum si vagoanele contin azbest.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13049
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeLun 24 Iun 2013, 16:22

Pai in cazul asta RT-ul ar trebui sa... :roll:
Oricum, tare legea: daca au fost cumparate inainte de 2005, raman in uz pana cand le expira durata de viata. Ca poti face sau nu cancer daca mergi cu ele nu stiu. Dar, la nivel de principiu, daca poti sa faci cancer mergand cu ele, iar tu esti navetist si e asta e singura varianta de transport la scoala, la lucru, etc., ce faci? :roll:
Sus In jos
lapsanszkitamas
V.I.P Member
V.I.P Member
lapsanszkitamas


Numarul mesajelor : 1218
Varsta : 29
Localizare : Orasul trandafirilor
Reputatie : 5737
Data de inscriere : 21/07/2012

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeLun 24 Iun 2013, 16:34

asta cu trenurile cancerigene e o bomba pt jurnalistii insetati de senzational si pt taranimea credula...da, intradevar azbestul provoaca cancer dar exista factori care sunt mult mai daunatori decat un nenorocit de tren in care stai relativ putin (n-am prea auzit de nimeni sa faca naveta 10+ ore zilnic...) fara sa amintim ca ramele clasa 58 nu sunt atat de raspandite in tara incat sa reprezinte o problema majora (sectii neelctrificate-0, M400-putine etc)
Sus In jos
phnegativ

phnegativ


Numarul mesajelor : 170
Varsta : 47
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5049
Data de inscriere : 31/05/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeLun 24 Iun 2013, 17:20

http://www.realitatea.net/vagoanele-cfr-calatori-care-pun-viata-oamenilor-in-pericol-ne-pot-imbolnavi-de-cancer_1211174.html
s-a luat si iRealitatea dupa A3 ... dar cu poza "luata" de pe acest forum si pusa pe site-ul lor.. ma gandesc .. oare a cerut voie cuiva sa puna aceasta poza pe site-ul realitatea???
Sus In jos
https://www.facebook.com/andrei.ferche
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeLun 24 Iun 2013, 20:43

Felix ne arată iar cum se face propagandă... grav e că mulţi îl cred.

Acum vreo juma' de oră, pe Antena 3 (unde am nimerit întâmplător, de regulă nu mă uit la posturile de propagandă), Ecaterina Andronescu explica ce e cu azbestul şi când e cancerigen (adică atunci când e inhalat). N-a apucat să îşi termine fraza, că imedia au început să urle Schneker şi cu prezentatoarea că avem trenurile morţii, că sunt cancerigene, chiar dacă Androneasca a explicat clar cum se poate ajunge la cancer, nicidecum prin faptul că avem un strat de azbest între 2 foi de tablă şi câteva straturi de melamină.

Sunt două ipoteze pentru acest scandal:
1) Se încearcă casarea şi valorificarea ramelor Z (eventual spre vreo firmă prietenă de neutralizat deşeuri toxice - azbestul în cazul nostru), mai ales că nu au fost prea fiabile (mai merg vreo 4 - 5 din 34, oficial mai circulă vreo 10), dar nu sunt amortizate.

2) PC-ul proaspăt ieşit din alianţa cu liberalii caută să se răzbune, în stilu-i securisto-comunist specific, pe PNL.

Sau pot fi amândouă de mai sus. În orice caz, ce mănâncă Antenele lui Felix cu polonicul nu se poate scrie aici. Laughing

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6470
Data de inscriere : 12/06/2009

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeLun 24 Iun 2013, 23:03

http://www.caon.ro/lumina-la-capatul-semmeringului/1306315
http://www.caon.ro/ori-esti-prost-ori-esti-smecher/1306295
Sus In jos
phnegativ

phnegativ


Numarul mesajelor : 170
Varsta : 47
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5049
Data de inscriere : 31/05/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMar 25 Iun 2013, 09:38

Sursa "scandalului" ramelor este RELOC SA Craiova. De acolo au pornit cu "ancheta", ei au dat pontul la A3. Stie cineva care e manevra cu astia?? Vorba lui Dr2005, sa fie ei amatorii pt "casare"??
Sus In jos
https://www.facebook.com/andrei.ferche
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMar 25 Iun 2013, 10:23

Reloc, adică GFR, că sunt în ograda lui Gruia Stoica de ceva vreme. Poate vor să intermedieze ei aducerea unor alte rame.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24112
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMar 25 Iun 2013, 11:26

http://www.caon.ro/ori-esti-prost-ori-esti-smecher/1306295
Sus In jos
Shinkasen

Shinkasen


Numarul mesajelor : 425
Reputatie : 6070
Data de inscriere : 30/04/2009

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMar 25 Iun 2013, 16:42

Dr2005 a scris:
 Poate vor să intermedieze ei aducerea unor alte rame.
Parca spunea ca vrea sa produca niste rame. :roll:


... ce scrie Sorin Bota, pe blogul lui, un fel de istoric ...


"Deşeuri toxice aduse în România pe post de trenuri performante
 
Începuturile …
Prin 2001, la Braşov, …., pe atunci şeful Gării CFR Braşov (şi apoi Directorul Diviziei Trafic din cadrul RCF Braşov, pentru scurtă perioadă) şi un pilot rutier de încercări al fostei uzine „STEAGUL ROŞU” şi şoferul directorului general al fabricii „TRACTORUL”, au stabilit să se asocieze şi să înfiinţeze o firma de transport feroviar.
Managerul feroviar de ieri, milionarul de top 300 de azi, povesteşte apropiaţilor că pe vremea când era şeful staţiei CFR Braşov Triaj, lui … îi plăceau cel mai mult zilele când se înzăpezea gara şi se blocau pe cele câteva linii zeci de vagoane şi vreo 15 locomotive, pe care trebuia să le descurce pentru a pleca în ordine din gară „să fiu şef de gară a fost cea mai bună şcoală de management pentru mine, iar promovarea din şef de gară al Braşov Triaj la şef de gară la Braşov Călători şi apoi ca director de divizie CFR m-a făcut să mă gândesc la propria mea afacere, deoarece nu mai exista adrenalină ”.
În 2001 - Automotoarele franceze propuse la casare de Societe Nationale de Chemine du Fer (Societatea Naţională de Căi Ferate Franţa - SNCF) au ajuns în România ca variantă de transport la compania feroviară privată a pilotului şi a fostului şef de gară
Cum adrenalina nu mai exista, cei doi stabilesc să achiziţioneze trenuri – automotoare la preţuri foarte mici din Europa concordant cu valoarea resurselor financiare avute.
Pentru început, cei doi pionieri ai transportului feroviar privat de călători au achiziţionat din Franţa, din parcurile feroviare second hand Lyon şi Marsilia, trei automotoare producţie franceză 1955 – 1960, care erau scoase din uz de SNCF (fiind prea poluante) şi având perioada de exploatare expirată.  Au obţinut un preţ de 1000 dolari pe bucată, acestea fiind aduse în România şi garate ilegal în zona Triajului Cf Braşov, cu sprijinul şi acceptul, că despre aprobare nu era vorba, foştilor colegi. 
Fără a avea o autorizaţie de profil în anul 2002, acestia introduc pe ruta Braşov – Zărneşti aceste automotoare, la început în „probe” care de fapt erau curse regulate.
Mecanicii acestora spun că automotoarele „crăpau” zilnic din cauza stării tehnice şi a diferenţelor tehnice de exploatare faţă de Franţa. În aceste condiţii,  au adus din Franţa o echipă de mecanici francezi care să instruiască personalul braşovean al firmei.
Defecţiunile au continuat dar automotoarele mergeau într-un ritm care să asigure banii pentru importul altora similare de pe aceleaşi franceze plaiuri.
Autorităţile de stat feroviare au intervenit şi au oprit aceste curse pirat şi l-au obligat pe … să plătească o taxă pentru că opera pe liniile CFR, dar activitatea nu a fost suspendată deşi era vizibil pentru toată lumea că exista oricând posibilitatea producerii unui accident feroviar.
În 2003, acestia aduc un alt lot de 17 automotoare, similar cu cele din prima etapă, cu care operează pe ruta Braşov – Întorsura Buzăului.
În ultimii ani Franţa a decis scoaterea din exploatare a vagoanelor, locomotivelor, automotoarelor şi ramelor feroviare care nu îndeplinesc condiţiile de mediu, în special cele care au în structură elemente chimice agresive pentru mediul înconjurător.
Analizele făcute de specialiştii francezi au relevat că automotoarele din clasa 97 şi 98 model x 4200, x 4500, producţie 1950 – 1965 au în compoziţia de construcţie azbest (aflat în zona motorului şi în căptuşeala automotoarelor şi materiale rare existente în sistemele de frânare şi dirijare), material care poate determina boli de cancer. În baza unei directive adoptată de UE încă din anul 1978, compania feroviară franceză decide evaluarea, retragerea şi stoparea utilizării acestui material.
Ca o reacţie la un studiu alarmant privind azbestul, ministrul francez al muncii a anunţat încă din 1996 că guvernul va interzice începând cu 1 ianuarie 1997, utilizarea tuturor fibrelor izolante din azbest - care determină îmbolnăviri de cancer.
Ministrul JACQUES BARROT a declarat, la momentul respectiv, că Franţa va scoate în afara legii producerea, importul şi vânzarea oricărui produs care conţine azbest, la aproape 20 de ani după ce a acesta a fost interzis în SUA.
Raportul, făcut public de către Institutul Naţional pentru Cercetare Ştiinţifică şi Medicală din Franţa, a precizat, de asemenea, că trebuie eliminate toate substanţele carcinogene din compoziţia materialelor de construcţii şi rulant (ziarul francez „LIBERATION” a publicat un fragment din raport). Referitor la aceste situaţii şi cotidianul „INTERNATIONAL HERALD TRIBUNE” din Statele Unite ale Americii a subliniat problemele şi măsurile luate de statul francez în acţiunea cu poluatorul azbest.
Documentul în cauză face referire detaliată la materialul rulant şi de tracţiune produs şi utilizat în Franţa, care în structură are plăci de azbest şi fibră termorezistentă pe coloanele de răcire şi legătură între motor şi elementele de feroviare auxiliare.
La sfârşitul anului 2010 mai multe ziare din Franţa, printre care şi „24 Heures” semnala că automotoarele scoase din uz şi casate în perioada 1995 – 2000 datorită factorului poluator sunt în proprietatea operatorilor privaţi feroviari din România, vânzarea acestora realizându-se ca afaceri ilegale  de fier vechi.
Cei din parcurile second-hand din Marsilia şi Lyon aflaţi în subordinea SNCF aveau obligaţia să dezmembreze aceste automotoare pe componentele de risc de mediu, să extragă şi neutralizeze factorii poluatori. Cheltuielile acestor procese tehnologice  fiind foarte mari, s-a ales ca variantă vânzarea automotoarelor la preţuri derizorii către o firma romaneasca.
Preşedintele Franţei SARKOZY a fost citat de către presa franceză la sfârşitul anului trecut cu privire la o serie de poziţii publice prin care atrăgea atenţia existenţei încă a produselor poluatoare în parcurile second-hand, care nu au fost casate şi care mare parte au fost exportate în Europa de est (inclusiv în România).
Că Franţa a scăpat de ele este evident dar rămâne întrebarea cum s-a reuşit autorizarea materialului rulant şi de tracţiune poluator în România, situaţie care încalcă cerinţele UE pe angajamentele asumate la integrare !?
Unde sunt automotoarele cancerigene?
Pe trasele efectuate de firma care are ca obiect efectuarea transporturilor de călători pe regionalele Braşov, Timişoara, Iaşi, Constanţa şi Craiova.
Modele de automotoare poluatoare franceze au fost revopsite la Depoul din Braşov, strada Automotoarelor, unde au fost distruse elementele iniţiale de identificare, care apoi au fost marcate AFER la momentul omologării şi agrementării.
Domnii importă aceste trenuri urbane cu elementele de identificare falsificate pentru a nu putea fi descoperit locul de origine al acestora, iar cum banii fac accesul la informaţie foarte uşor, cei doi milionari ai Braşovului au aflat de la Uniunea Internaţională a Căilor Ferate, unde sunt membri prin firme, că în Franţa s-a procedat la iniţierea unor inspecţii care să verifice modul de dezmembrare şi casare a materialului rulant poluator scos din uzul SNCF după 1997.
Măsura luată imediat de acestia a fost ca tot parcul de automotoare de la  Întorsura Buzăului şi Braşov, să fie transferat la societate de reparaţii feroviare achiziţionată anul trecut de cei doi, sub stricta pază a propriei firme - ….
Cei doi deţin circa 100 de automotoare cu risc cancerigen, dar nimeni nu dispune un control real, nu de alta dar ar cădea nişte capete pe la AFER.
Pentru a evita riscul să nu mă credeţi pe cuvânt vă putem trimite si cateva poze."
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24112
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMar 25 Iun 2013, 17:03

Foarte interesant a fost o emisiune pe DIgi 24 cu Cristian Isac manager privat in CA CFR SA se vorbea de fostii manageru privati care au fost indepartati iar celui care a ramas la TAROM ii s-a luat dreptu de semnatura si compania din luna mai a trecut pe plus
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMar 25 Iun 2013, 17:40

Articolul e vechi de câţiva ani şi repostat de câte ori au chef cei ce l-au emis. E scris de câţiva sindicalişti supăraţi ori că nu i-a angajat Regiotrans, ori că nu mai au de unde să mulgă motorină, Depoul Braşov rămânând fără tracţiune diesel după închirierea secţiilor de Zărneşti şi Întorsura Buzăului.
Elementele de identificare de pe automotoarele Regiotrans sunt la locul lor... şi seriile de fabricaţie şi anii, ba chiar şi numerele de înmatriculare SNCF! În plus, din momentul vânzării au stat câteva luni într-un depou din Franţa, cu ditamai stickerele cu ,,Autorail vendu" în parbriz (fiind pozate de numeroşi pasionaţi francezi), plus că au venit remorcate prin Germania, Austria, Ungaria... unde iar au fost fotografiate de multă lume.
La Întorsura Buzăului nu au fost niciodată ,,depozitate" automotoare. Primele automotoare stăteau în fostul SIRV Braşov (în spatele blocurilor de pe Bd. Gării, unitate desfiinţată la ordinul primarului Scripcaru), apoi s-a achiziţionat fosta remiză de la Tractorul. La Zărneşti au fost ,,depozitate" vagoane de dormit (până la casarea lor, din motive de lipsă de piese şi de imposibilitatea autorizării, întrucât serviciul de transport cu vagoane de dormit era pe atunci - şi încă este - monopol de stat). La Întorsura Buzăului au stat ramele RIO, dar după achiziţia MARUB mă gândesc că le-au dus pe toate cele rămase în MARUB (deşi, la prima vedere, s-ar putea să fie deja toate puse în circulaţie).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
Norbi


Numarul mesajelor : 2636
Varsta : 31
Localizare : Bistrita
Reputatie : 8615
Data de inscriere : 19/04/2009

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMar 25 Iun 2013, 18:11

@Dr2005 imi poti da cumva un link unde as putea sa vad aceste automotoare cand au trecut prin Ungaria si Austria si inainte sa plece din Franta?
Sus In jos
Shinkasen

Shinkasen


Numarul mesajelor : 425
Reputatie : 6070
Data de inscriere : 30/04/2009

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMar 25 Iun 2013, 18:33

Multumesc Dr2005, pentru detalii.

O stire de la francezi pe aceasi problema cu azbestul, la alte unitati.
http://www.lepoint.fr/societe/inquietudes-apres-la-decouverte-d-amiante-sur-le-rer-b-16-09-2011-1374093_23.php
http://lexpansion.lexpress.fr/entreprise/la-decouverte-d-amiante-dans-le-rer-b-inquiete-les-conducteurs_262549.html
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 33 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: