| Privatizarea sectilor | |
|
+9IonutCFR2009 Hurricane stinky mariuskl zenox4500 Gongutza orestte Lde 2100 COSTACHE MIHAIL 13 participanți |
|
Credeti ca privatizarea sectilor este un lucru bun | da | | 60% | [ 9 ] | nu | | 27% | [ 4 ] | intr-un fel | | 13% | [ 2 ] |
| Total voturi : 15 | | Sondaj inchis |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vizitato Vizitator
| Subiect: Privatizarea sectilor Vin 17 Apr 2009, 21:43 | |
| Da pentru ca ofera servicii mai bune decat CFR-ul |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15509 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Privatizarea sectilor Vin 17 Apr 2009, 22:19 | |
| Si eu zic ca este un lucru bun pentru ca daca nu se gaseau acesti operatori feroviari privati, cu siguranta ar fi fost mult mai multe sectii inchise decat sunt acum. Daca ar putea sa existe si alti operatori privati, ar fi bine pentru ca mai sunt sectii inchise pe care nu mai circula nici un tren. Apoi, faptul ca pe aceste trenuri private nu se poate circula cu nasul, iar e un lucru bun, pentru ca in mare parte se fac vinovati de reducerea nr. de garnituri si de disponibilizarile care vor urma, atat calatorii certati cu legea , dar mai ales nasii care intr-un fel incurajeaza pe calatorii care circula fara bilet. |
|
| |
Lde 2100
Numarul mesajelor : 847 Localizare : Slanic prahova Reputatie : 6862 Data de inscriere : 20/02/2009
| Subiect: Re: Privatizarea sectilor Dum 19 Apr 2009, 15:49 | |
| nu prea sunt de acord cu privatizarea deoarece sper ca cfr-ul sa mai fie ce a fost odata(parerea mea) |
|
| |
orestte V.I.P Member
Numarul mesajelor : 364 Varsta : 50 Localizare : Timisoara Reputatie : 6270 Data de inscriere : 28/10/2008
| Subiect: Re: Privatizarea sectilor Dum 19 Apr 2009, 16:19 | |
| sunt de acord cu privatizarea , CFR-ul nu va mai fi niciodata ce a fost inainte, a distrus tot ce avea bun , a lasat linii si material rulant in paragina sa furat tot ce se putea fura apoi au preferat sa privatizeze linia sau mai grav sa o inchida de tot. Unde au aparut operatorii privati incep lucrurile sa se miste si cat de cat calea ferata sa renasca din cenusa preucum pasarea phoenix. (parerea mea, ptr ca am lucrat si la cfr si ptr ca lucrez la operator feroviar privat si vad cate eforturi se fac) |
|
| |
Gongutza
Numarul mesajelor : 4 Varsta : 34 Localizare : Teius Reputatie : 5710 Data de inscriere : 18/04/2009
| Subiect: Re: Privatizarea sectilor Lun 20 Apr 2009, 13:54 | |
| Nu e mai buna privatizarea pentru ca muncitori sunt platiti mai putin si nu mai benificiaza de gratuitatile oferite de CFR si daca tot privatizam nu vedeti unde am ajuns? Uitati un exemplu: Linia Alba Iulia - Zlatna a fost privatizata de aproape 2 ani. Inainte sa fie privatizata circulau zilnic cam 100 persoane acum daca mai circula LUNAR 100 de persoane |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Privatizarea sectilor Mar 21 Apr 2009, 08:56 | |
| Dar cite persoane aveau bilet? |
|
| |
orestte V.I.P Member
Numarul mesajelor : 364 Varsta : 50 Localizare : Timisoara Reputatie : 6270 Data de inscriere : 28/10/2008
| Subiect: Re: Privatizarea sectilor Mar 21 Apr 2009, 18:53 | |
| Pentru Gongutza pe tine te deranjeaza cumva ca ai pierdut gratuitatile de la CFR? de aceea merge CFr-ul asa de bine ca sunt numai gratuitati si facilitati iar cei care ajung sa plateasca un bilet sunt prea putini. Acum 3 ani pe linia mentionata de tine circulau 3 perechi de trenuri din care unul era facultativ iar unul nu circula duminica, deci te pute-ai baza doar pe o pereche de trenuri acum circula 4 perechi de trenuri fara nici un fel de anulari |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15509 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Privatizarea sectilor Mar 21 Apr 2009, 20:26 | |
| - Gongutza a scris:
- Nu e mai buna privatizarea pentru ca muncitori sunt platiti mai putin si nu mai benificiaza de gratuitatile oferite de CFR si daca tot privatizam nu vedeti unde am ajuns? Uitati un exemplu: Linia Alba Iulia - Zlatna a fost privatizata de aproape 2 ani. Inainte sa fie privatizata circulau zilnic cam 100 persoane acum daca mai circula LUNAR 100 de persoane
Cum sa nu beneficieze de reduceri si operatorii privati? Eu am mers cu reducere si nu a fost nici o problema!Iata si un raspuns primit in acest sens: |
|
| |
orestte V.I.P Member
Numarul mesajelor : 364 Varsta : 50 Localizare : Timisoara Reputatie : 6270 Data de inscriere : 28/10/2008
| Subiect: Re: Privatizarea sectilor Joi 23 Apr 2009, 10:38 | |
| aici era vorba de gratuitati-le CFR gen permise sau autorizatii de calatorie ptr angajati care nu platessc nimic la toate toate trenurile pana la rangul de rapid. la trenurile intercity stiu ca la permisele CFR se plateste 50 % din valoarea suplimentului de viteza, insa la autorizatiile CFR nu stiu daca se plateste ceva . Aceste permise CFR si autorizatii de calatorie ptr angajatii CFR nu sunt valabile pe trenurile regiotrans. la asta am facut eu referire. gonguta fiind probabil angajat cfr mergea gratis cu trenul, acum trebuie sa plateasca |
|
| |
Gongutza
Numarul mesajelor : 4 Varsta : 34 Localizare : Teius Reputatie : 5710 Data de inscriere : 18/04/2009
| Subiect: Re: Privatizarea sectilor Sam 25 Apr 2009, 08:14 | |
| - orestte a scris:
- aici era vorba de gratuitati-le CFR gen permise sau autorizatii de calatorie ptr angajati care nu platessc nimic la toate toate trenurile pana la rangul de rapid. la trenurile intercity stiu ca la permisele CFR se plateste 50 % din valoarea suplimentului de viteza, insa la autorizatiile CFR nu stiu daca se plateste ceva . Aceste permise CFR si autorizatii de calatorie ptr angajatii CFR nu sunt valabile pe trenurile regiotrans. la asta am facut eu referire.
gonguta fiind probabil angajat cfr mergea gratis cu trenul, acum trebuie sa plateasca Nu sunt angajat cfr si nici nam fost, sunt elev. Tata inca lucreaza la cfr si pur si simplu nam primit autorizatiile si permisele cu totul ca au mers lideri de sindicat la Brasov sa dicute cu sefi mari dar nici un rezultat. Acest caz nu sa intamplat numai In Alba Iulia si s-a mai intamplat si in Sibiusi in Coslariu (despre acestea am eu informatii poate sunt mai multe :-??) Unde au trimis autorizatiile si permisele dupa 3 ore de la primirea lor au fost retrase fara nici un comentariu. Intrebarea mea este ca de ce pe culoarul 4 pan-european nu sau dat perimise si pe culoarurile mai putin importante sau dat? In data de 29.04.2009 se va face greva la bucuresti pt ca vor sa disponibilizeze peste 15.000 de angajati din toata tara (aceasta este cifra reala care am obtinut-o dintr-un act trimis de catre conducerea Brasov la Sibiu). |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Privatizarea sectilor Dum 26 Apr 2009, 20:59 | |
| sondajul mai ete valabil 20 de zile! |
|
| |
zenox4500 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 103 Varsta : 69 Localizare : Caransebeş Reputatie : 5743 Data de inscriere : 01/08/2009
| Subiect: avantajul si dezavantajul privatizarii la callea ferata Vin 21 Aug 2009, 13:52 | |
| Eu sunt fost angajat la cfr timp de 32 de ani. Actualmente sunt angajat la Regiotrans ca mecanic automotor. Avantajele privatizarii : liniile pe care cfr-ul le- a considerat nerentabile si urmau a fi inchise, au fost preluate de op. privati ( Regiotrans ) care , culmea, acum sunt rentabile .Regiotrans ofera aceleasi facilitati ca si cfr. Desi se folosesc automotoare second hand , confortul este mai superior decat cel folosit de cfr (pacat ca unii nu stiu sa pastreze ceea ce li se ofera). Pretul biletelor este identic cu cel de la cfr. Pentru angajati salariile sunt platite integral si la timp , nu ca la cfr cu mari intarzieri. Desigur mai avem si noi probleme de ordin tehnic si de organzare , pentru care ne cerem scuze , dar asa este cand pornesti la la un nou drum |
|
| |
mariuskl
Numarul mesajelor : 123 Varsta : 35 Localizare : Timisoara - Ghilad - Uricani Reputatie : 5739 Data de inscriere : 25/07/2009
| Subiect: Re: Privatizarea sectilor Vin 21 Aug 2009, 15:27 | |
| Legat de sectile care au fost privatizate pana acum, fie de Regiotrans, fie de ServTrans, care dintre ele vi se par a fi profitabile?
Eu unul pot spune ca trenurile Timisora - Resita, Timisoara - Cruceni si Timisoara - Lovrin (via Periam) sunt profitabile, cel putin aici in zona Timisoarei. Jebel - Giera mi se pare ca nu aduce nici profit, dar nici nu iese in pierdere. |
|
| |
stinky
Numarul mesajelor : 256 Varsta : 37 Localizare : Jimbolia,Timis Reputatie : 5878 Data de inscriere : 25/08/2009
| Subiect: Re: Privatizarea sectilor Joi 03 Sept 2009, 22:57 | |
| nu mi se pare deloc o kestie buna.....daca vroiau sa faca o kestie buna ptr. privatizarea caii ferate,privatizau katre o singura companie pe fiecare ramura a cfr si era mult mai bn......asa s-au infiintat n companii,incat a iesit o debandada,k nu mai stie calatorul care tren cum si unde merge,legaturi...nimic nu se mai intelege.....asta datorita unora cu fel si fel de interese carora nu le pasa de unul din cele mai scumpe bunuri ale tarii.....asa k eu votez cu un NU hotarat!!! |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Privatizarea sectilor Vin 04 Sept 2009, 07:56 | |
| Privatizare inseamna concurenta, nu se putea privatiza catre o singura companie provenita din CFR.
Pe de alta parte incearca sa scrii corect fara bn, kestie, k. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Privatizarea sectilor | |
| |
|
| |
| Privatizarea sectilor | |
|