Iata, am avut ocazia sa calatoresc cu primul tren privat introdus pe relatia Cluj - Oradea. Din Cluj am plecat doar 4 persoane, deoarece CFR nu lasa concurenta sa isi faca reclama, oamenii nestiind de existenta trenului. Conditille de calatorie au fost foarte placute, timp bun de mers (Personal cu mers de Accelerat), putin cam frig din cauza toamnei, dar pe general o calatorie minunata. As dori sa impart cu voi bucuria si sa postez pozele pe care le-am realizat cu mare placere.
Din nefericire, am ajuns foarte tarziu in gara Cluj, asa ca incepem calatoria cu gara Aghires:
Interiorul cabinei, viteza de croaziera:
Iar acum interiorul Automotorului:
Clasa a II-a:
Mergem spre Huedin, vedere inapoi, spre Cluj
Acum urmeaza clasa I
Trecerea dintre vagoane:
Toaleta: complet echipata pentru diverse probleme:
Huedin:
Ciucea, localitatea unde se afla casa memoriala Octavian Goga, casa cumparata de la Ady Endre. Va recomand sa faceti o pauza la muzeu.
Piatra Craiului
Un moment de odihna
Cruce cu personalul de la Oradea, intarziat cu cateva minute
Si am ajuns la Bratca
Suncuius. Aici facem cruce cu Rapidul Sageata 732 de la Timisoara. La vederea camerei, mecanicul a inceput sa spuna vorbe de dulce...
Plecam spre Vadul Crisului, in viteza, nu oprim, am prins cat de cat cascada. Aici este o pestera minunata, chiar aproape de gara. Puteti cauta pe net cum sa faceti excursii aici.
Si am ajuns la Alesd, ultima oprire inainte de statia finala. Din nefericire nu a fost ultima oprire, am asteptat 10 minute sa facem cruce cu intarziatul tren Acc Timisoara - Iasi.
Atingem si viteza maxima pe tronsonul Cluj - Oradea, aproape 100 km/h
Iata si centrala nucleara de la Cernobil, dezafectata...(fostul CET)
Linia ce vine de la Baile Felix. Intram in Oradea Est, nu oprim, si vedem un motoras TFG de la Felix cu destinatia Oradea, asteptandu-ne
Si am ajuns la Oradea, cu 10 min intarziere
Am prins 4 trenuri in gara la oradea: Personalul de la Timisoara la linia 1 tras de LDH, IC de Bucuresti la linia 2 gata de plecare, Acc de la Timisoara la linia 3, si trenul nostru la linia 5
Superba locomotiva cu abur din gara Oradea
Iar in incheiere, o fotografie cu mine si cu cel mai tare si simpatic nash din cati am vazut. Un om de exceptie, amabil, cu care chiar ai ce vorbi. DACA VA INTALNITI CU DUMNEALUI, VA ROG SALUTATI-L DIN PARTEA BAIATULUI CU OCHELARI DIN POZA
DRAGI PASIONATI DE TRENURI, in concluzie:
- Am avut parte de o calatorie minunata, cu un tren personal cu regim de accelerat, am platit 7,65 cu reducere de student (doar legitimatie, fara cupoane), de la Cluj la Oradea, 15.30 bilet intreg, SE ELIBEREAZA IN TREN, doar te urci si gata
- Timp de parcurs intre 3.00 h si 3.15 h Cluj - Oradea si invers, depinde de care tren alegeti.
- Trenurile sunt 2 pe zi de la Cluj la Oradea, la 7.32 - ajunge 10.42 si la 13.31 - ajunge 16.43, ia la intors avem la 12.52 - ajunge la CJ la 15.52, si 17.32 - ajunge 20.43
- Am calatorit mult mai bine ca la CFR, si mai ales CIVILIZAT
- Personalul TFG a fost foarte amabil
- Curatenia este EXEMPLARA
- Este un tren excelent pentru studenti in primul rand, dar si navetistii de cursa lunga
AS DORI CA IMPREUNA CU MINE, SA FACEM RECLAMA ACESTUI TREN (NU am nici o legatura cu TFG sau CFR) pentru ca este de o utilitate exceptionala. V-as ruga ca impreuna sa adresam petitii la office@transferoviar.ro si it@transferoviar.ro, pentru ca acest tren sa opreasca de acum inainte si la ORADEA EST, pentru deservirea calatorilor din cartierele Nufarul si Velenta. Deasemenea, aceasta adresa este valabila si pentru sesizari sau reclamatii. Mai puteti vizita www.transferoviar.ro
Orice detaliu despre mersul trenurilor aflati pe www.merstren.ro , un site la fel de bun ca infofer, unde sunt afisate toate trenurile din tara, inclusiv private. Trebuie neaparat sa bifati "OPERATORII PRIVATI" ca sa va afiseze.
In curand se va introduce si tren direct Cluj - Razboieni - Targu Mures, tot personal cu mers de accelerat, din pacate doar vineri si duminica. HAIDETI SA INCURAJAM circularea lui in fiecare zi. SA PROFITAM de ACESTE OCAZII MINUNTE, pe care CFR NU LE OFERA.
NU DORESC SA DENIGREZ CFR, ci doar ca CFR SA IA AMINTE ca SE POATE concepe si ALTFEL sistemul din ROMANIA!
TRAIASCA TRENURILE si PASIONATII DE TRENURI!
P.S: Astept comentarii din partea voastra.
Cu respect, George