|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+110CalinPiatraNeamt Bobby_TM dany90 sytrus ANDU2100HP iuli.hard iustialex marcelbanu AMX 97-0548-4 Ryan Anderson Caravelle_Zg cristy79 ionutz72 Goanga ATM cristyadaX phnegativ ionutz85 raven234 Amiralul Radu.B alexmorph3us florin29sv brotybreaza frank81 Arsen22 IonutCFR2009 arianul vadaniel05 Cont dezactivat Polpot TonyGFR Andrey_tm baiazid tzifrea dandel bostanescu 2 razvan - trenuri Ciprian user dezactivat... 92Dragos cristi CFR alex03bv Balto alex.alexus.tm Jhonyla rizelgeorgel2004 redeme ldh80 costi_dumitru Norbi Caspar MariusM COSTACHE MIHAIL EuroNight Gabry Gabriel Adisoft1991s tudor_vl aurelsandu Hurricane florin.lifticariu Florin C mureseanu_976 Dutzu Karl discoid21 cardinal lifetec TVlad Sabik DPS Simply18 Radu The Legend Vale FeroFan97 AndreiStefan andreiutzu AlexD pannonia express vanchorusebulgaria Katalin4653 halmarius huiu_goe kristi kkk manuela riciu spiderpc cont dezactivat . AndiCFR @ndrey Teodor cfr500 Vitosa Warrior12 lapsanszkitamas DUAL Rarau Adrian78 NicuS KOSTYK alinx3330 Vlad Costin.H Alex Avram Dr2005 Adirmvl Spartan1948 allred Nesebar 114 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Aug 19, 2013 12:46 pm | |
| Impegatilor aceasta le este meseria, este bine ca au ce trenuri sa gareze, nu sint pe vreo sectie cum era Tecuci -Faurei inainte.
Marfa, calatori, international, tren macara trebuie sa le faca loc altfel isi aleg alta meserie.
Operatorul RC nu are nici un rol in stabilirea incrucisarilor si trecerilor inainte, doar IDM din statia in care se nimeresc sa fie 3 trenuri?
|
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Aug 19, 2013 12:52 pm | |
| ai fi surprins sa afli ca IR 72 deobicei circula regulat au fost cazuri cand a intarziat dar din cauza caldurii ultima tura cand am circulat cu 2604 a avut intarziere plecand la 13:50 din Arad in loc de 13:37 72 a asteptat dupa 2604 (rar pe abatuta deobicei pe 72 il baga pe directa sau asteapta la intrare depinde cum soseste 2604) operatorul RC da dispozitie si pentru gararea trenurilor cel putin asa am aflat de la seful de gara dar cand RC ul dadea dispozitii pentru tren suplimentar sau tren intarziat spunea doar cruce la statia Ortisoara dar nu si linia de garare ... asa ca nu stiu cum se procedeaza |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Aug 19, 2013 12:59 pm | |
| Operatorul RC e cel care stabileşte care tren opreşte şi unde. El spune, chiar şi la ce linie să se primească trenul. IDM poate face altfel numai în cazul în care apare o situaţie neprevăzută.
De obicei se preferă să se ţină un IR pentru a aştepta un R, chiar dacă IR nu are oprire itinerarică, ca să nu crească şi mai mult întârzierea R-ului. |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Aug 19, 2013 4:02 pm | |
| - dan tm a scris:
- ...
Operatorul RC nu are nici un rol in stabilirea incrucisarilor si trecerilor inainte, doar IDM din statia in care se nimeresc sa fie 3 trenuri?
Si atunci operatorul ce mai face? Ca idee,operatorul are un nr de statii, pe care le gestioneaza, sa zic asa. Interesul lui major este sa scoata trenurile de rang superior,fara intarzieri in plus la "granita". Minute pentru care trebuie sa dea justificari. Asta chiar daca buleste la greu un regio sau o marfa. Toate astea depind si de timpii de mers sau stationari pe sectia respectiva la toate trenurile, care dupa planurile noi de mers sunt destul de lungi pentru recuperari. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Aug 19, 2013 7:49 pm | |
| Eu am intrebat daca operatorul nu are nici un rol, doar IDM din statia unde se nimeresc sa fie 3 trenuri??
S-a inteles gresit ca am afirmat ca RC nu are rol. Incercam sa aflu daca doar IDM are rol, astfel incit sa nu le convina incrucisarile. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Aug 19, 2013 8:09 pm | |
| Operatorul îi transmite imipiegatului ce să facă, pe care tren să îl primească, unde şi dacă opreşte sau nu, iar IDM trebuie să procedeze conform dispoziţiei operatorului RC. În cazul de faţă operatorul de la firul 4, Regulatorul de circulaţie de la Arad. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Aug 19, 2013 8:12 pm | |
| Cum adica la firul 4 Arad, ce la firul 3 e Timisoara? |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Aug 19, 2013 8:18 pm | |
| Nu. Fiecare regulator are mai mulţi operatori împărţiţi pe "fire" (aşa le zice) Regulatorul Arad are 4 "fire" (4 operatori pe tură). Operatorul de la firul 4 Arad se ocupă de trenurile care circulă pe linia de la Sânandrei la Curtici, De la Sânandrei spre Timişoara, linia e în grija operatorului de la firul 2 Timişoara.
Cel puţin aşa era mai demult. E posibil să se mai fi făcut schimbări între timp, mai ales din cauză că multe linii au trecut la Regiotrans |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Aug 19, 2013 8:59 pm | |
| - dan tm a scris:
- Eu am intrebat daca operatorul nu are nici un rol, doar IDM din statia unde se nimeresc sa fie 3 trenuri??
S-a inteles gresit ca am afirmat ca RC nu are rol. Incercam sa aflu daca doar IDM are rol, astfel incit sa nu le convina incrucisarile. Ok. Am inteles eu gresit.Scuze! Orice schimbare in mersul unui tren,vis a vis de livret, aka suprimari,opriri,inaintari,mers pe firul stanga,asteptari,incrucisari,etc se fac cu dispozitia op.Rc,care trebuie sa existe scrisa in registrul de dispozitii Rc(cel putin teoretic). De cand cu sistemul Iris/Cronos,si idm poate vedea intarzierile trenurilor si pe unde se afla,idm mai iau si ei decizii(in lipsa op.Rc de la fir), dar dispozitia scrisa tot va exista,chiar daca este mult dupa. Sper ca ai inteles ideea. PS: Pe plan local tot idm ia decizie in functie de situatii.De exemplu daca dai deoparte un Regio din fata unui IR ca sa avanseze,intr-o halta mica,idm va alege o linie mai aproape de cladirea de calatori,sau o linie cu peron opus liniei unde trece IR, pentru a evita sa sara un calator in fata IR.E doar un exemplu. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Aug 19, 2013 9:12 pm | |
| Sint convins ca intr-o statie fara oprire pentru IR in caz de nevoie este primit cu oprire pe o linie fara peron ca sa nu incurce R care au oprire. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Aug 19, 2013 9:18 pm | |
| Au fost cazuri în care a fost oprit un IC să treacă un regio (ca să nu-l întârzie mai tare). |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Aug 19, 2013 9:22 pm | |
| @dan tm Nu neaparat.Dar intotdeuna un tren va demara mai in viteza de pe o linie directa. Daca il opresti in abatere,plecarea din abatere inseamna din start 2,3 minute in plus la timpii de mers pana la statia urmatoare,pt ca merge cu 30km/h in abatere. Dar sunt multe caracteristici personalizate fiecarei statii. Noi acum,aici,doar discutam discutii fata de acest aspect. @Vlad nu poti sti situatia reala de pe teren.Poate IC avea unde recupera prin timpii de mers,poate avea prima statie cu oprire stationare foarte mare,poate Regio era prevazut sa fie asteptat in alta statie de un alt tren,poate,poate,poate...Sunt multi de poate.:roll: |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Aug 19, 2013 9:25 pm | |
| Am presupus asta fiindcă, daca IC nu oprea, regio trebuia să aştepte în următoarea staţie, fapt ce i-ar fi adăugat încă 20 minute la întârzierea pe care o avea deja. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Aug 19, 2013 10:24 pm | |
| Stie cineva cat de intarziat ajunge 383 in Bucuresti N? Vreau sa merg cu el si sa prind Mangalia-Sibiu ca sa ajung de acolo la Valcea. |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Aug 19, 2013 10:54 pm | |
| http://www.cfr.ro/webcam.php 30' acum si 20-30' de obicei. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |