Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+110
CalinPiatraNeamt
Bobby_TM
dany90
sytrus
ANDU2100HP
iuli.hard
iustialex
marcelbanu
AMX 97-0548-4
Ryan Anderson
Caravelle_Zg
cristy79
ionutz72
Goanga
ATM
cristyadaX
phnegativ
ionutz85
raven234
Amiralul
Radu.B
alexmorph3us
florin29sv
brotybreaza
frank81
Arsen22
IonutCFR2009
arianul
vadaniel05
Cont dezactivat
Polpot
TonyGFR
Andrey_tm
baiazid
tzifrea
dandel
bostanescu 2
razvan - trenuri
Ciprian
user dezactivat...
92Dragos
cristi CFR
alex03bv
Balto
alex.alexus.tm
Jhonyla
rizelgeorgel2004
redeme
ldh80
costi_dumitru
Norbi
Caspar
MariusM
COSTACHE MIHAIL
EuroNight
Gabry Gabriel
Adisoft1991s
tudor_vl
aurelsandu
Hurricane
florin.lifticariu
Florin C
mureseanu_976
Dutzu
Karl
discoid21
cardinal
lifetec
TVlad
Sabik
DPS
Simply18
Radu
The Legend
Vale
FeroFan97
AndreiStefan
andreiutzu
AlexD
pannonia express
vanchorusebulgaria
Katalin4653
halmarius
huiu_goe
kristi kkk
manuela
riciu
spiderpc
cont dezactivat .
AndiCFR
@ndrey
Teodor
cfr500
Vitosa
Warrior12
lapsanszkitamas
DUAL
Rarau
Adrian78
NicuS
KOSTYK
alinx3330
Vlad
Costin.H
Alex Avram
Dr2005
Adirmvl
Spartan1948
allred
Nesebar
114 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vizitator
Vizitator




Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Icon_minitimeLun Aug 19, 2013 12:46 pm

Impegatilor aceasta le este meseria, este bine ca au ce trenuri sa gareze, nu sint pe vreo sectie cum era Tecuci -Faurei inainte.

Marfa, calatori, international, tren macara trebuie sa le faca loc altfel isi aleg alta meserie.

Operatorul RC nu are nici un rol in stabilirea incrucisarilor si trecerilor inainte, doar IDM din statia in care se nimeresc sa fie 3 trenuri?

Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6555
Data de inscriere : 30/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Icon_minitimeLun Aug 19, 2013 12:52 pm

ai fi surprins sa afli ca IR 72 deobicei circula regulat Smile
au fost cazuri cand a intarziat dar din cauza caldurii
ultima tura cand am circulat cu 2604 a avut intarziere plecand la 13:50 din Arad in loc de 13:37
72 a asteptat dupa 2604 (rar pe abatuta deobicei pe 72 il baga pe directa sau asteapta la intrare depinde cum soseste 2604)
operatorul RC da dispozitie si pentru gararea trenurilor cel putin asa am aflat de la seful de gara
dar cand RC ul dadea dispozitii pentru tren suplimentar sau tren intarziat spunea doar cruce la statia Ortisoara
dar nu si linia de garare ...
asa ca nu stiu cum se procedeaza
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Icon_minitimeLun Aug 19, 2013 12:59 pm

Operatorul RC e cel care stabileşte care tren opreşte şi unde. El spune, chiar şi la ce linie să se primească trenul.
IDM poate face altfel numai în cazul în care apare o situaţie neprevăzută.

De obicei se preferă să se ţină un IR pentru a aştepta un R, chiar dacă IR nu are oprire itinerarică, ca să nu crească şi mai mult întârzierea R-ului.
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 30/03/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Icon_minitimeLun Aug 19, 2013 4:02 pm

dan tm a scris:
...

Operatorul RC nu are nici un rol in stabilirea incrucisarilor si trecerilor inainte, doar IDM din statia in care se nimeresc sa fie 3 trenuri?

Si atunci operatorul ce mai face?
Ca idee,operatorul are un nr de statii, pe care le gestioneaza, sa zic asa. Interesul lui major este sa scoata trenurile de rang superior,fara intarzieri in plus la "granita". Minute pentru care trebuie sa dea justificari. Asta chiar daca buleste la greu un regio sau o marfa.
Toate astea depind si de timpii de mers sau stationari pe sectia respectiva la toate trenurile, care dupa planurile noi de mers sunt destul de lungi pentru recuperari.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Icon_minitimeLun Aug 19, 2013 7:49 pm

Eu am intrebat daca operatorul nu are nici un rol, doar IDM din statia unde se nimeresc sa fie 3 trenuri??

S-a inteles gresit ca am afirmat ca RC nu are rol.
Incercam sa aflu daca doar IDM are rol, astfel incit sa nu le convina incrucisarile.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Icon_minitimeLun Aug 19, 2013 8:09 pm

Operatorul îi transmite imipiegatului ce să facă, pe care tren să îl primească, unde şi dacă opreşte sau nu, iar IDM trebuie să procedeze conform dispoziţiei operatorului RC. În cazul de faţă operatorul de la firul 4, Regulatorul de circulaţie de la Arad.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Icon_minitimeLun Aug 19, 2013 8:12 pm

Cum adica la firul 4 Arad, ce la firul 3 e Timisoara?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Icon_minitimeLun Aug 19, 2013 8:18 pm

Nu. Fiecare regulator are mai mulţi operatori împărţiţi pe "fire" (aşa le zice)
Regulatorul Arad are 4 "fire" (4 operatori pe tură). Operatorul de la firul 4 Arad se ocupă de trenurile care circulă pe linia de la Sânandrei la Curtici,
De la Sânandrei spre Timişoara, linia e în grija operatorului de la firul 2 Timişoara.

Cel puţin aşa era mai demult. E posibil să se mai fi făcut schimbări între timp, mai ales din cauză că multe linii au trecut la Regiotrans
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 30/03/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Icon_minitimeLun Aug 19, 2013 8:59 pm

dan tm a scris:
Eu am intrebat daca operatorul nu are nici un rol, doar IDM din statia unde se nimeresc sa fie 3 trenuri??

S-a inteles gresit ca am afirmat ca RC nu are rol.
Incercam sa aflu daca  doar IDM are rol, astfel incit sa nu le convina incrucisarile.
Ok. Am inteles eu gresit.Scuze!Razz 
Orice schimbare in mersul unui tren,vis a vis de livret, aka suprimari,opriri,inaintari,mers pe firul stanga,asteptari,incrucisari,etc se fac cu dispozitia op.Rc,care trebuie sa existe  scrisa in registrul de dispozitii Rc(cel putin teoretic).
De cand cu sistemul Iris/Cronos,si idm poate vedea intarzierile trenurilor si pe unde se afla,idm mai iau si ei decizii(in lipsa op.Rc de la fir), dar dispozitia scrisa tot va exista,chiar daca este mult dupa.Wink 
Sper ca ai inteles ideea.
PS: Pe plan local tot idm ia decizie in functie de situatii.De exemplu daca dai deoparte un Regio din fata unui IR ca sa avanseze,intr-o halta mica,idm va alege o linie mai aproape de cladirea de calatori,sau o linie cu peron opus liniei unde trece IR, pentru a evita sa sara un calator in fata IR.E doar un exemplu. Smile
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Icon_minitimeLun Aug 19, 2013 9:12 pm

Sint convins ca intr-o statie fara oprire pentru IR in caz de nevoie este primit cu oprire pe o linie fara peron ca sa nu incurce R care au oprire.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Icon_minitimeLun Aug 19, 2013 9:18 pm

Au fost cazuri în care a fost oprit un IC să treacă un regio (ca să nu-l întârzie mai tare).
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 30/03/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Icon_minitimeLun Aug 19, 2013 9:22 pm

@dan tm Nu neaparat.Dar intotdeuna un tren va demara mai in viteza de pe o linie directa.
Daca il opresti in abatere,plecarea din abatere inseamna din start 2,3 minute in plus la timpii de mers pana la statia urmatoare,pt ca merge cu 30km/h in abatere.Wink 
Dar sunt multe caracteristici personalizate fiecarei statii. Noi acum,aici,doar discutam discutii fata de acest aspect. Smile
@Vlad nu poti sti situatia reala de pe teren.Poate IC avea unde recupera prin timpii de mers,poate avea prima statie cu oprire stationare foarte mare,poate Regio era prevazut sa fie asteptat in alta statie de un alt tren,poate,poate,poate...Sunt multi de poate.:roll:
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Icon_minitimeLun Aug 19, 2013 9:25 pm

Am presupus asta fiindcă, daca IC nu oprea, regio trebuia să aştepte în următoarea staţie, fapt ce i-ar fi adăugat încă 20 minute la întârzierea pe care o avea deja.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Icon_minitimeLun Aug 19, 2013 10:24 pm

Stie cineva cat de intarziat ajunge 383 in Bucuresti N? Vreau sa merg cu el si sa prind Mangalia-Sibiu ca sa ajung de acolo la Valcea.
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5563
Data de inscriere : 23/07/2012

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Icon_minitimeLun Aug 19, 2013 10:54 pm

http://www.cfr.ro/webcam.php
30' acum si 20-30' de obicei.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 63 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 63 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: