Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+110
CalinPiatraNeamt
Bobby_TM
dany90
sytrus
ANDU2100HP
iuli.hard
iustialex
marcelbanu
AMX 97-0548-4
Ryan Anderson
Caravelle_Zg
cristy79
ionutz72
Goanga
ATM
cristyadaX
phnegativ
ionutz85
raven234
Amiralul
Radu.B
alexmorph3us
florin29sv
brotybreaza
frank81
Arsen22
IonutCFR2009
arianul
vadaniel05
Cont dezactivat
Polpot
TonyGFR
Andrey_tm
baiazid
tzifrea
dandel
bostanescu 2
razvan - trenuri
Ciprian
user dezactivat...
92Dragos
cristi CFR
alex03bv
Balto
alex.alexus.tm
Jhonyla
rizelgeorgel2004
redeme
ldh80
costi_dumitru
Norbi
Caspar
MariusM
COSTACHE MIHAIL
EuroNight
Gabry Gabriel
Adisoft1991s
tudor_vl
aurelsandu
Hurricane
florin.lifticariu
Florin C
mureseanu_976
Dutzu
Karl
discoid21
cardinal
lifetec
TVlad
Sabik
DPS
Simply18
Radu
The Legend
Vale
FeroFan97
AndreiStefan
andreiutzu
AlexD
pannonia express
vanchorusebulgaria
Katalin4653
halmarius
huiu_goe
kristi kkk
manuela
riciu
spiderpc
cont dezactivat .
AndiCFR
@ndrey
Teodor
cfr500
Vitosa
Warrior12
lapsanszkitamas
DUAL
Rarau
Adrian78
NicuS
KOSTYK
alinx3330
Vlad
Costin.H
Alex Avram
Dr2005
Adirmvl
Spartan1948
allred
Nesebar
114 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 55 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 20 Iun 2013, 11:03

Pe intern serviciile sunt bune.. La international normal ca daca nu i verifica nimeni ,n-au mama ,n-au tata.Si obiceiul a fost format de lumea care calatorea international cu trenul,lume care cotiza sa ramana singura intr-un compartiment dormitor/cuseta,si pe urma ce sa mai inveti tu cainele batran trucuri noi ?
Sus In jos
phnegativ

phnegativ


Numarul mesajelor : 170
Varsta : 47
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5103
Data de inscriere : 31/05/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Gevaro   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 20 Iun 2013, 11:13

Da, Dr. 2005 are dreptate. Cusetele de anul trecut de pe SV-Mangalia erau facute cu cele de pe 1754/1755. Venea cuseta de la Buc cu 1755, pleca la Mangalia, se intorcea la SV si apoi, in a 4-a nopate, se intorcea la Bu cu 1754. Asadar insotitorii plecau cate 4 nopti de acasa.
Idem si cu dormitoarele/cusetele de pe sezonierele din Tm, Arad, Oradea, SM, Iasi. La cele permanente (iasi Tm, ruta vagonului e cea descrisa de DR2005: pleaca la Tm cu 1695, apoi la IS cu foamea si de la IS vine la BC cu 1668. Similar, dar invers, si pt Iasi - Tm: BC- Iasi - Tm - Bc cu 1696.
Deci:
1. Este costisitor sa trimiti vagonul la SV pentru tot sezonul (instruire personal - revizie, insotitori, firma de spalat si calcat lenjeria plus personal de curatenie si dezinsectie la cap de linie - alta decat cea facuta de insotitor dupa ce parcurge o noapte in traseu).
2. Gevaro SA este firma separata de CFR Calatori. Costurile se maresc si cu un coordonator / dispecer, salariat al Gevaro, care sa gestioneze activitatile de la acel capat de linie; apoi cu spatii adminstrative care trebuie inchiriate, etc.
Si toate astea pentru doar 2 luni si jumatate pe an.
In concluzie, e mult mai rentabil pt Gevaro sa functioneze dupa aceasta schema decat sa aiba oameni pe la Sv sau Satu Mare. In plus, cine vine 3 luni la scolarizare pt insotitor de vagon la Bucuresti, pentru numai 2 luni si jumatate de mucna, si apoi, eventual, somaj tehnic pana la sezonul urmator!!
Sus In jos
https://www.facebook.com/andrei.ferche
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 20 Iun 2013, 11:19

Daca au cuseta permanenta IS-TM , nu e rentabil sa isi faca in cel putin un capat un coordonator ?Daca ei ar apartine de CFR Calatori,cum ar fi si logic,nu ar avea atatea batai de cap.
Oricum cuseta de pe foame are succes,este lume,si probabil invitabil se vor extinde.
Sus In jos
phnegativ

phnegativ


Numarul mesajelor : 170
Varsta : 47
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5103
Data de inscriere : 31/05/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 20 Iun 2013, 11:26

DUAL a scris:
Daca au cuseta permanenta IS-TM , nu e rentabil sa isi faca in cel putin un capat un coordonator ?Daca ei ar apartine de CFR Calatori,cum ar fi si logic,nu ar avea atatea batai de cap.
Oricum cuseta de pe foame are succes,este lume,si probabil invitabil se vor extinde.

NU. TOCMAI AM SCRIS MAI SUS DE CE!!

Pe langa dispecer iti trebuie: ture de revizori pentru tipul ala de vagoane (sau conventie si plata catre CFR Calatori/Marfa, etc- cine are personal specilaizat), personal de curatenie, firma de curatatorie pt lenjerie, etc, etc.
In plus (ce n-am scris mai sus) contabilitate/gestionar pentru bere, sucuri si ce alte minunatii mai vand ei pe vagon, spatiu tehnic si sptiu de depozitare care indeplineste normele sanitar-veterinare, etc.

Toate aste sunt de 1000 ori mai scumpe decat sa manevrezi in Tm un vagon cand ajunge la Bc sau IS de la o garnitura la alta!!!
Sus In jos
https://www.facebook.com/andrei.ferche
halmarius




Numarul mesajelor : 287
Varsta : 57
Localizare : Buc
Reputatie : 5551
Data de inscriere : 28/06/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 20 Iun 2013, 11:26

http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/39180?lang=ro

Daca veniti cu informatii eu cred ca trebuie documentate. GEVARO a fost absorbita de CFR Calatori de aproape un an conform stirii de mai sus. in alta ordine de idei si la Calatori ca oriunde unde patron e statul se merge din inerţie de ce sa ne strofocam noi sa schimbam ceva daca merge si asa!


PS. Am pus si eu o intrebare ieri, va rog daca aveti informaţii cei din vest(AR sau TM) dati-mi un raspuns.Sad
Sus In jos
phnegativ

phnegativ


Numarul mesajelor : 170
Varsta : 47
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5103
Data de inscriere : 31/05/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 20 Iun 2013, 11:33

halmarius a scris:
http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/39180?lang=ro

Daca veniti cu informatii eu cred ca trebuie documentate. GEVARO a fost absorbita de CFR Calatori de aproape un an conform stirii de mai sus. in alta ordine de idei si la Calatori ca oriunde unde patron e statul se merge din inerţie de ce sa ne strofocam noi sa schimbam ceva daca merge si asa!

Da, scuze, mi-a scapat.
Dar costurile tot raman enorme. Scazi doar revizia vagoanelor, restul raman la fel.

Crezi ca ei nu ar mai avea nicio pila de angajat la IS sau Tm si nu ar fi creeat niste posturi repede, acolo, daca era rentabil????
Sus In jos
https://www.facebook.com/andrei.ferche
phnegativ

phnegativ


Numarul mesajelor : 170
Varsta : 47
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5103
Data de inscriere : 31/05/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 20 Iun 2013, 11:39

halmarius a scris:
PS. Am pus si eu o intrebare ieri, va rog daca aveti informaţii cei din vest(AR sau TM) dati-mi un raspuns.Sad

Eu am fost cu 72 anul asta de 3 ori, niciodata nu a ajuns in Arad mai devreme de 15.45-15.50. Ca sa nu mai zic ca la Budapesta ajungea cu cate 90-100 min intarziere...
Asa ca ..
Dar cel mai bine sa iti raspunda aradenii, daca vede cineva postul ...
Sus In jos
https://www.facebook.com/andrei.ferche
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 20 Iun 2013, 11:43

Din ce ai spus,iti cam trebuie doar firma de lenjerie Smile.. ca CFR face dezinsectie si are personal de curatenie la capatul TM/IS.. Daca s-ar angaja un gestionar,trenuri precum 1622 care au restaurante ar circula fara probleme cap coada(aici vorbind de un "terminal Gevaro" in Timisoara.
Compartimentul 1,este folosit la orice vagon cuseta pentru depozitarea produselor de alimentatie/etc,iar comp insotitorului e ticsit cu lenjerie sigilata!
Daca s-ar vrea s-ar putea,si nu cred ca am avea "costuri enorme".
Practic iti trebe doar un manager la capat,care sa tina evidenta,la ce lasa insotitorii vagoanelor board/cuseta/dormitor.Eventual angajare personal specializat,pentru rutele internationale,si segmentele neacoperite in tara.
Probabil daca ar face terminale TM/Oradea/IS,altfel ar sta lucrurile... zonele AR,SM,BM,CJ,suceava,doar arondate Smile
Atentie la quote,ca trebuie sa scrii inaintea mesajului,altfel nu se prea intelege,si nu gasesc intrebarea care ai pus-o ieri..


Ultima editare efectuata de catre DUAL in Joi 20 Iun 2013, 11:47, editata de 1 ori
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 20 Iun 2013, 11:46

Ce e domnule complicat?Gevaro nu mai exista a fost absorbita in Calatori.

Si ce ii plingeti atita pe insotitorii de vagoane de dormit ca pleaca de acasa? pai cind s-au angajat nu stiau? la RZD merg pina la Vladivostok si retur.

Ce scolarizare iti trebuie ca insotitor de vagon atit de speciala? din punct de vedere feroviar? pai atitia sefi de tren si conductori au fost disponibilizati deci daca vor sa aplice principiul de a se schimba la fel ca partizile de tren s-ar putea.

In ceea ce priveste lenjeria se pot incheia contracte cu firme din orasele cap de ruta daca vor, sau cum e in Timisoara Nord , depoul are spalatorie intrucit si dormitorul partizilor de tren e tot in depou, deci se poate rezolva.

dar lasam noi din mina Bucurestiul ceva? mai bine punem preturi astronomice.Ca ei au acolo produse de vinzare ale lor ca la WR si sint mina-n mina cu sefii.

Uitati-va la ei la plecarea trenurilor din statia de indrumare: sint plini de ei, superiori, te privesc de sus, am vrut sa vin intr-un an cu Isterul din Bucuresti si de la casa am fost indrumat la peron ca dadusera diagrama , ca nu stiu ce dracu, pai aia erau atit de superiori cu toti care intrebau incit am crezut ca am nimerit in Evul Mediu si ei erau vatafii.

Si nu inteleg ce anume n-au vazut astia prin reviziile de vagoane. Ce se intimpla in prezent cu WLAB daca se defecteza in Timisoara Nord sau Oradea? pai ce vagoane astea intra la revizie dupa fiecare tura? Am vazut cum se face revizia, soseste trenul e dus pe canal si unu intra sub el, face o inspectie vizuala poate e cazul de o interventie si gata, ceilalti mai se uita prin el sa aiba inventarul complet, sa mearga clima, caldura iluminatul, baga apa, intra la curatenie.Cred ca se si golesc rezervoarele WC nu le mai duc la Bucuresti. Mare scolarizare.

Astia la WLAB si BC ce-ar mai avea de facut? sa schimbe lenjeriile sa le predea /preia de la firma sau spalatoria CFR lenjeriile.
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6555
Data de inscriere : 30/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 20 Iun 2013, 11:53

E plina cuseta de la tren Timisoara - Iasi plecare 13:50?
A mers cineva cu el?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 20 Iun 2013, 12:05

Însoţitorul de vagon trebuie să aibă aceeaşi pregătire ca naşul (inclusiv proba frânei) + pregătire specifică pentru vagon de dormit/cuşetă. Salariul (şi şpaga) celor de la noi nu cred că pot fi comparate cu ale celor de la RZD, care clar scot mai mult bănet... şi nici nu stau ei să facă menajul în vagon.

Cu dormitorul am făcut 3 drumuri dus-întors... primul cu bilet (scump rău, da' eram 3 oameni, am luat o cabină de 3 paturi şi nu ne-a mai deranjat nimeni), al doilea cu naşul (parfum, am stat singur în cabină la dormitor), iar la al treilea deja mă salutau naşii cu ,,Să trăiţi!" când vedeau ce bilet am şi iar am stat singur în cabină tot drumul, ba am primit şi apa + cafeaua + biscuiţii gratuiţi care se dau în trafic internaţional (doar la dus, că la întors însoţitorul venea de la Viena şi trăsese şi el la măsea de acolo).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 20 Iun 2013, 15:30

De ce esti asa sigur ca cei de la RZD fac spaga grasa ? eu am vrut sa merg cu vagonul RZD pana in Ucraina la Dnipropetrovsk si nu ma luat nici unul din cele 5 vagoane , sapatamana trecuta erau 5 oameni in Bucuresti care vroiau sa mearga la Varna si cum pana acolo sunt doar vagoane RZD insotitorul nu a vrut sa ii ia , deci ..................

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6555
Data de inscriere : 30/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Icon_minitimeVin 21 Iun 2013, 18:42

12696 Timisoara - Mangalia
retur nu este?
iar 1622 a avut azi doar 3 vagoane (avea 4) doar in weekend este asa?
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11655
Data de inscriere : 08/09/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Icon_minitimeVin 21 Iun 2013, 21:09

Perechea lui 1696 circula pe relația Mangalia-Timișoara începând de mâine.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Icon_minitimeSam 22 Iun 2013, 15:55

Costurile cu energia pentru o electrica sunt mai mari decat pentru o LDH?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 44 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 44 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 55 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: