|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+110CalinPiatraNeamt Bobby_TM dany90 sytrus ANDU2100HP iuli.hard iustialex marcelbanu AMX 97-0548-4 Ryan Anderson Caravelle_Zg cristy79 ionutz72 Goanga ATM cristyadaX phnegativ ionutz85 raven234 Amiralul Radu.B alexmorph3us florin29sv brotybreaza frank81 Arsen22 IonutCFR2009 arianul vadaniel05 Cont dezactivat Polpot TonyGFR Andrey_tm baiazid tzifrea dandel bostanescu 2 razvan - trenuri Ciprian user dezactivat... 92Dragos cristi CFR alex03bv Balto alex.alexus.tm Jhonyla rizelgeorgel2004 redeme ldh80 costi_dumitru Norbi Caspar MariusM COSTACHE MIHAIL EuroNight Gabry Gabriel Adisoft1991s tudor_vl aurelsandu Hurricane florin.lifticariu Florin C mureseanu_976 Dutzu Karl discoid21 cardinal lifetec TVlad Sabik DPS Simply18 Radu The Legend Vale FeroFan97 AndreiStefan andreiutzu AlexD pannonia express vanchorusebulgaria Katalin4653 halmarius huiu_goe kristi kkk manuela riciu spiderpc cont dezactivat . AndiCFR @ndrey Teodor cfr500 Vitosa Warrior12 lapsanszkitamas DUAL Rarau Adrian78 NicuS KOSTYK alinx3330 Vlad Costin.H Alex Avram Dr2005 Adirmvl Spartan1948 allred Nesebar 114 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 20 Iun 2013, 11:03 | |
| Pe intern serviciile sunt bune.. La international normal ca daca nu i verifica nimeni ,n-au mama ,n-au tata.Si obiceiul a fost format de lumea care calatorea international cu trenul,lume care cotiza sa ramana singura intr-un compartiment dormitor/cuseta,si pe urma ce sa mai inveti tu cainele batran trucuri noi ? |
| | | phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5103 Data de inscriere : 31/05/2011
| Subiect: Gevaro Joi 20 Iun 2013, 11:13 | |
| Da, Dr. 2005 are dreptate. Cusetele de anul trecut de pe SV-Mangalia erau facute cu cele de pe 1754/1755. Venea cuseta de la Buc cu 1755, pleca la Mangalia, se intorcea la SV si apoi, in a 4-a nopate, se intorcea la Bu cu 1754. Asadar insotitorii plecau cate 4 nopti de acasa. Idem si cu dormitoarele/cusetele de pe sezonierele din Tm, Arad, Oradea, SM, Iasi. La cele permanente (iasi Tm, ruta vagonului e cea descrisa de DR2005: pleaca la Tm cu 1695, apoi la IS cu foamea si de la IS vine la BC cu 1668. Similar, dar invers, si pt Iasi - Tm: BC- Iasi - Tm - Bc cu 1696. Deci: 1. Este costisitor sa trimiti vagonul la SV pentru tot sezonul (instruire personal - revizie, insotitori, firma de spalat si calcat lenjeria plus personal de curatenie si dezinsectie la cap de linie - alta decat cea facuta de insotitor dupa ce parcurge o noapte in traseu). 2. Gevaro SA este firma separata de CFR Calatori. Costurile se maresc si cu un coordonator / dispecer, salariat al Gevaro, care sa gestioneze activitatile de la acel capat de linie; apoi cu spatii adminstrative care trebuie inchiriate, etc. Si toate astea pentru doar 2 luni si jumatate pe an. In concluzie, e mult mai rentabil pt Gevaro sa functioneze dupa aceasta schema decat sa aiba oameni pe la Sv sau Satu Mare. In plus, cine vine 3 luni la scolarizare pt insotitor de vagon la Bucuresti, pentru numai 2 luni si jumatate de mucna, si apoi, eventual, somaj tehnic pana la sezonul urmator!! |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 20 Iun 2013, 11:19 | |
| Daca au cuseta permanenta IS-TM , nu e rentabil sa isi faca in cel putin un capat un coordonator ?Daca ei ar apartine de CFR Calatori,cum ar fi si logic,nu ar avea atatea batai de cap. Oricum cuseta de pe foame are succes,este lume,si probabil invitabil se vor extinde. |
| | | phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5103 Data de inscriere : 31/05/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 20 Iun 2013, 11:26 | |
| - DUAL a scris:
- Daca au cuseta permanenta IS-TM , nu e rentabil sa isi faca in cel putin un capat un coordonator ?Daca ei ar apartine de CFR Calatori,cum ar fi si logic,nu ar avea atatea batai de cap.
Oricum cuseta de pe foame are succes,este lume,si probabil invitabil se vor extinde.
NU. TOCMAI AM SCRIS MAI SUS DE CE!!
Pe langa dispecer iti trebuie: ture de revizori pentru tipul ala de vagoane (sau conventie si plata catre CFR Calatori/Marfa, etc- cine are personal specilaizat), personal de curatenie, firma de curatatorie pt lenjerie, etc, etc. In plus (ce n-am scris mai sus) contabilitate/gestionar pentru bere, sucuri si ce alte minunatii mai vand ei pe vagon, spatiu tehnic si sptiu de depozitare care indeplineste normele sanitar-veterinare, etc.
Toate aste sunt de 1000 ori mai scumpe decat sa manevrezi in Tm un vagon cand ajunge la Bc sau IS de la o garnitura la alta!!! |
| | | halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5551 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 20 Iun 2013, 11:26 | |
| http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/39180?lang=ro Daca veniti cu informatii eu cred ca trebuie documentate. GEVARO a fost absorbita de CFR Calatori de aproape un an conform stirii de mai sus. in alta ordine de idei si la Calatori ca oriunde unde patron e statul se merge din inerţie de ce sa ne strofocam noi sa schimbam ceva daca merge si asa! PS. Am pus si eu o intrebare ieri, va rog daca aveti informaţii cei din vest(AR sau TM) dati-mi un raspuns. |
| | | phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5103 Data de inscriere : 31/05/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 20 Iun 2013, 11:33 | |
| - halmarius a scris:
- http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/39180?lang=ro
Daca veniti cu informatii eu cred ca trebuie documentate. GEVARO a fost absorbita de CFR Calatori de aproape un an conform stirii de mai sus. in alta ordine de idei si la Calatori ca oriunde unde patron e statul se merge din inerţie de ce sa ne strofocam noi sa schimbam ceva daca merge si asa!
Da, scuze, mi-a scapat. Dar costurile tot raman enorme. Scazi doar revizia vagoanelor, restul raman la fel.
Crezi ca ei nu ar mai avea nicio pila de angajat la IS sau Tm si nu ar fi creeat niste posturi repede, acolo, daca era rentabil???? |
| | | phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5103 Data de inscriere : 31/05/2011
| | | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 20 Iun 2013, 11:43 | |
| Din ce ai spus,iti cam trebuie doar firma de lenjerie .. ca CFR face dezinsectie si are personal de curatenie la capatul TM/IS.. Daca s-ar angaja un gestionar,trenuri precum 1622 care au restaurante ar circula fara probleme cap coada(aici vorbind de un "terminal Gevaro" in Timisoara. Compartimentul 1,este folosit la orice vagon cuseta pentru depozitarea produselor de alimentatie/etc,iar comp insotitorului e ticsit cu lenjerie sigilata! Daca s-ar vrea s-ar putea,si nu cred ca am avea "costuri enorme". Practic iti trebe doar un manager la capat,care sa tina evidenta,la ce lasa insotitorii vagoanelor board/cuseta/dormitor.Eventual angajare personal specializat,pentru rutele internationale,si segmentele neacoperite in tara. Probabil daca ar face terminale TM/Oradea/IS,altfel ar sta lucrurile... zonele AR,SM,BM,CJ,suceava,doar arondate Atentie la quote,ca trebuie sa scrii inaintea mesajului,altfel nu se prea intelege,si nu gasesc intrebarea care ai pus-o ieri..
Ultima editare efectuata de catre DUAL in Joi 20 Iun 2013, 11:47, editata de 1 ori |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 20 Iun 2013, 11:46 | |
| Ce e domnule complicat?Gevaro nu mai exista a fost absorbita in Calatori.
Si ce ii plingeti atita pe insotitorii de vagoane de dormit ca pleaca de acasa? pai cind s-au angajat nu stiau? la RZD merg pina la Vladivostok si retur.
Ce scolarizare iti trebuie ca insotitor de vagon atit de speciala? din punct de vedere feroviar? pai atitia sefi de tren si conductori au fost disponibilizati deci daca vor sa aplice principiul de a se schimba la fel ca partizile de tren s-ar putea.
In ceea ce priveste lenjeria se pot incheia contracte cu firme din orasele cap de ruta daca vor, sau cum e in Timisoara Nord , depoul are spalatorie intrucit si dormitorul partizilor de tren e tot in depou, deci se poate rezolva.
dar lasam noi din mina Bucurestiul ceva? mai bine punem preturi astronomice.Ca ei au acolo produse de vinzare ale lor ca la WR si sint mina-n mina cu sefii.
Uitati-va la ei la plecarea trenurilor din statia de indrumare: sint plini de ei, superiori, te privesc de sus, am vrut sa vin intr-un an cu Isterul din Bucuresti si de la casa am fost indrumat la peron ca dadusera diagrama , ca nu stiu ce dracu, pai aia erau atit de superiori cu toti care intrebau incit am crezut ca am nimerit in Evul Mediu si ei erau vatafii.
Si nu inteleg ce anume n-au vazut astia prin reviziile de vagoane. Ce se intimpla in prezent cu WLAB daca se defecteza in Timisoara Nord sau Oradea? pai ce vagoane astea intra la revizie dupa fiecare tura? Am vazut cum se face revizia, soseste trenul e dus pe canal si unu intra sub el, face o inspectie vizuala poate e cazul de o interventie si gata, ceilalti mai se uita prin el sa aiba inventarul complet, sa mearga clima, caldura iluminatul, baga apa, intra la curatenie.Cred ca se si golesc rezervoarele WC nu le mai duc la Bucuresti. Mare scolarizare.
Astia la WLAB si BC ce-ar mai avea de facut? sa schimbe lenjeriile sa le predea /preia de la firma sau spalatoria CFR lenjeriile. |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 20 Iun 2013, 11:53 | |
| E plina cuseta de la tren Timisoara - Iasi plecare 13:50? A mers cineva cu el? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 20 Iun 2013, 12:05 | |
| Însoţitorul de vagon trebuie să aibă aceeaşi pregătire ca naşul (inclusiv proba frânei) + pregătire specifică pentru vagon de dormit/cuşetă. Salariul (şi şpaga) celor de la noi nu cred că pot fi comparate cu ale celor de la RZD, care clar scot mai mult bănet... şi nici nu stau ei să facă menajul în vagon.
Cu dormitorul am făcut 3 drumuri dus-întors... primul cu bilet (scump rău, da' eram 3 oameni, am luat o cabină de 3 paturi şi nu ne-a mai deranjat nimeni), al doilea cu naşul (parfum, am stat singur în cabină la dormitor), iar la al treilea deja mă salutau naşii cu ,,Să trăiţi!" când vedeau ce bilet am şi iar am stat singur în cabină tot drumul, ba am primit şi apa + cafeaua + biscuiţii gratuiţi care se dau în trafic internaţional (doar la dus, că la întors însoţitorul venea de la Viena şi trăsese şi el la măsea de acolo). _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 20 Iun 2013, 15:30 | |
| De ce esti asa sigur ca cei de la RZD fac spaga grasa ? eu am vrut sa merg cu vagonul RZD pana in Ucraina la Dnipropetrovsk si nu ma luat nici unul din cele 5 vagoane , sapatamana trecuta erau 5 oameni in Bucuresti care vroiau sa mearga la Varna si cum pana acolo sunt doar vagoane RZD insotitorul nu a vrut sa ii ia , deci .................. |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 21 Iun 2013, 18:42 | |
| 12696 Timisoara - Mangalia retur nu este? iar 1622 a avut azi doar 3 vagoane (avea 4) doar in weekend este asa? |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 21 Iun 2013, 21:09 | |
| Perechea lui 1696 circula pe relația Mangalia-Timișoara începând de mâine. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 22 Iun 2013, 15:55 | |
| Costurile cu energia pentru o electrica sunt mai mari decat pentru o LDH? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |