| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+110CalinPiatraNeamt Bobby_TM dany90 sytrus ANDU2100HP iuli.hard iustialex marcelbanu AMX 97-0548-4 Ryan Anderson Caravelle_Zg cristy79 ionutz72 Goanga ATM cristyadaX phnegativ ionutz85 raven234 Amiralul Radu.B alexmorph3us florin29sv brotybreaza frank81 Arsen22 IonutCFR2009 arianul vadaniel05 Cont dezactivat Polpot TonyGFR Andrey_tm baiazid tzifrea dandel bostanescu 2 razvan - trenuri Ciprian user dezactivat... 92Dragos cristi CFR alex03bv Balto alex.alexus.tm Jhonyla rizelgeorgel2004 redeme ldh80 costi_dumitru Norbi Caspar MariusM COSTACHE MIHAIL EuroNight Gabry Gabriel Adisoft1991s tudor_vl aurelsandu Hurricane florin.lifticariu Florin C mureseanu_976 Dutzu Karl discoid21 cardinal lifetec TVlad Sabik DPS Simply18 Radu The Legend Vale FeroFan97 AndreiStefan andreiutzu AlexD pannonia express vanchorusebulgaria Katalin4653 halmarius huiu_goe kristi kkk manuela riciu spiderpc cont dezactivat . AndiCFR @ndrey Teodor cfr500 Vitosa Warrior12 lapsanszkitamas DUAL Rarau Adrian78 NicuS KOSTYK alinx3330 Vlad Costin.H Alex Avram Dr2005 Adirmvl Spartan1948 allred Nesebar 114 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
huiu_goe
Numarul mesajelor : 70 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 4720 Data de inscriere : 04/03/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 22 Iun 2013, 20:32 | |
| Stie cineva cum se face ca trenul 346 dacia are vagoanele de dormit ultimele pana la teius, de acolo ele sunt primele. Cand pleaca din Wiena ele sunt ultimele. Cand ajung in Bucuresti sunt ultimele. La plecare din Bucuresti spre Wiena dupa logica ar trebui saa fie primele, dar sunt ultimele. Cum se face? Le intorc pe undeva? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 22 Iun 2013, 20:58 | |
| Bucuresti-Viena schimba sensul in Teius , Viena-Bucuresti nu schimba sensul pe teritoriul RO , cum intra in tara asa ajunge si in Bucuresti . |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 22 Iun 2013, 21:34 | |
| - huiu_goe a scris:
- Stie cineva cum se face ca trenul 346 dacia are vagoanele de dormit ultimele pana la teius, de acolo ele sunt primele. Cand pleaca din Wiena ele sunt ultimele. Cand ajung in Bucuresti sunt ultimele. La plecare din Bucuresti spre Wiena dupa logica ar trebui saa fie primele, dar sunt ultimele. Cum se face? Le intorc pe undeva?
Sper sa intelegi la dus spre curtici/budapesta trenul intra in statia teius apoi rebruseaza (schimba sensul) iar la intoarcere spre bucuresti nu mai intra in teius ci o ia prin coslariu grupa podu mures direct spre capitala. |
|
| |
huiu_goe
Numarul mesajelor : 70 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 4720 Data de inscriere : 04/03/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 22 Iun 2013, 22:23 | |
| - Marius 926 a scris:
- huiu_goe a scris:
- Stie cineva cum se face ca trenul 346 dacia are vagoanele de dormit ultimele pana la teius, de acolo ele sunt primele. Cand pleaca din Wiena ele sunt ultimele. Cand ajung in Bucuresti sunt ultimele. La plecare din Bucuresti spre Wiena dupa logica ar trebui saa fie primele, dar sunt ultimele. Cum se face? Le intorc pe undeva?
Sper sa intelegi la dus spre curtici/budapesta trenul intra in statia teius apoi rebruseaza (schimba sensul) iar la intoarcere spre bucuresti nu mai intra in teius ci o ia prin coslariu grupa podu mures direct spre capitala. Da am inteles. El cand ajunge in Bucuresti are vagoanele de dormit si cuseta in urma trenului. La plecare spre wiena vagoanele de dormit si cuseta ar trebui sa fie in fata, dar ele sunt in spatele trenului. Cum le schimba in Bucuresti? |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 22 Iun 2013, 22:34 | |
| In Buc Grivita grupa AT cu ldh-ul. |
|
| |
huiu_goe
Numarul mesajelor : 70 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 4720 Data de inscriere : 04/03/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 22 Iun 2013, 23:11 | |
| - Marius 926 a scris:
- In Buc Grivita grupa AT cu ldh-ul.
Mersi fain de lamurire. |
|
| |
cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5391 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 23 Iun 2013, 11:20 | |
| - adirmvl a scris:
- Costurile cu energia pentru o electrica sunt mai mari decat pentru o LDH?
Din cate stiu eu da..doar ca se stie un ldh nu are capacitatiile unui EA... |
|
| |
huiu_goe
Numarul mesajelor : 70 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 4720 Data de inscriere : 04/03/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 23 Iun 2013, 11:40 | |
| Intreb ca o curiozitate: de ce atunci cand trenurile ajung in capatul de linie mecanicul de locomotiva da 3 goarne? de ce in Ungaria, Austria, Cehia atunci cand trenul pleaca din statie mecanicul de locomotiva nu da nici o goarna? |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 23 Iun 2013, 12:06 | |
| Mecanicul da semnalul "strange frana" pentru ca agentii responsabili sa stranga franale de mana din garnitura trenului. Locomotiva se detaseaza de la tren si astfel nu mai ai cu ce sa il franezi. De asta se strang franele de mana si se dau cele 3 claxoane.
Banuiesc ca in Ungaria, Austria calatorii stiu din timp cand pleaca trenul, sau se anunta in megafoane. |
|
| |
huiu_goe
Numarul mesajelor : 70 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 4720 Data de inscriere : 04/03/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 23 Iun 2013, 12:37 | |
| - NicuS a scris:
- Mecanicul da semnalul "strange frana" pentru ca agentii responsabili sa stranga franale de mana din garnitura trenului. Locomotiva se detaseaza de la tren si astfel nu mai ai cu ce sa il franezi. De asta se strang franele de mana si se dau cele 3 claxoane.
Banuiesc ca in Ungaria, Austria calatorii stiu din timp cand pleaca trenul, sau se anunta in megafoane. Franele de mana sunt acele roti rosi din capatul vagonului? |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 23 Iun 2013, 20:16 | |
| |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 24 Iun 2013, 22:16 | |
| Stie cineva ce tren a sosit in seara asta de la Constanta in Buc Nord la ~19.50 tras de EA131 ? Banuiesc ca era IR1684 posibil intarziat si nu IR1631-2. Dupa locom erau 7 vag, primele 4 erau saloane (albastre la culoare vag) 21-76/86 (aici rog ajutor) apoi in ordine 20-49, 19-57, 20-49. Multumesc anticipat.
Of-topic De la Suceava IR1752 cu EA588 + 5 vag full De la Brasov cu IR1583-2 EA606 + 5 vag slabut grad de ocupare Spre Craiova cu IR1597 EA814 + 20-49.256 + 5 vag salon 21-76/86 (?) naiba sa le ia Spre Urziceni R7045 + DHC200 + 3 etajate din care ultimul 84-16. Spre Pitesti cu R9027 GM + 5 vag 19/21-80 (astea se intorc maine cu R9024 ?)
Apropo are cineva idee cate GM merg pe Litoral si care sunt acelea ? ca le tot vad la trenurile bucurestiului... |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 24 Iun 2013, 22:56 | |
| IR 1631 CT-Buc-Bv-Oradea e trenul care l-ai vazut la 19:50. Primele 4 vagoane 21-86 merg pana la Brasov iar ultimile merg la Oradea + 3 sau 4 cusete/dormitoare care se ataseaza in Buc.Nord la urma trenului. La plecarea spre Brasov cusetele/dormitoarele sunt in fata, la mijloc rosiile de Oradea si la urma cele 4 albastre de Brasov.
IR 1682 si IR 1684 ieri avea 3 vag 20-83 si 1 vag 19-83, IR 1984 avea saloane 10-91, 89-87 si 4 buc 21-76. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 25 Iun 2013, 22:47 | |
| Merci Cataline, intr-adevar asa e. Eu eram mai la distanta aseara si pana m-am apropiat eu... Deci cele 3 vag rosii (2*20-49 + 1*19-57) cu statia de domiciliu Oradea strabat in doua nopti si o zi 1748 km. Ciudat ca doar 3 vag Oradea-Constanta desi pe cfrcalatori.ro apar si vag dormitor si cuseta circuland la Constanta. In fine...
IR1631-2 de azi cu plecare din Constanta la 16.55 a sosit in Buc Nord la...19.45!!! cu aceeasi EA131. Carevasazica se poate mai devreme insa daca stam sa analizam fata de mersul stabilit in luna decembrie intre timp (recent) acest tren a primit un adaos de 25 min, altfel...
Altceva am remarcat in seara asta IR1697 Buc Nord pl 19.45 -Craiova... EA927 + 3 vag (20-49.256 + 2*21-86). Aradeanca asta (sau poate fosta) la schimb cu ce EA (delfin ?) de Bucuresti s-a facut ? Contractul cu MAV pe cat timp e valabil, cumva si pentru 2013/2014 ? Multumesc anticipat, eventual un PM.
Inca ceva. De mult timp vroiam sa anunt si nu cred ca am descoperit eu America acum. Poate s-a pozat candva pe alte defuncte (intre timp) forumuri feroviare si mi-a scapat mie, dar eu tot observ in Revizia de Vagoane Bucuresti Grivita o locom aburoasa de dimensiuni mai mici undeva la km 3+100 (intre P.O Basarab si Carpati). Partea proasta e ca din afara nu-i vezi decat acoperisul si numai daca nu-i vreun ldh sau vagon stationat. Si partea superioara din tabla a gardului afecteaza. Este amplasata intre liniile ce duc spre hala de reparatii vagoane grivita si linia ce duce spre hala de automotoare. Se mai poate observa si de la km 3+200 repet daca nu-i ceva material rulant stationat. De la distanta se observa ca e ruginita bine, ma gandesc ca poate se sesizeaza, o restaureaza si o expune la loc de cinste persoanele abilitate. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 26 Iun 2013, 09:45 | |
| 1631/1632 avea cusete si dormitoare sezonul trecut ptr ca mergea la Mangalia, sezonul asta om vedea ce se intampla, deocamdata suntem la inceput de sezon, nu s-au terminat examenele ( testele nationale, Bac-ul, sesiunea la faculatati ) asa ca abia dupa 20 iulie vom vedea trenuri lungi spre litoral posibil si 1631/1632 cu ceva cusete/dormitoare. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|